Optyk Rozmus Contact Lenses Reviews - www.optykrozmus.co.uk

Click here if this is your business
★★★★☆
4.0 / 5
79% of users recommend this
Click here if this is your business
  • Customer Service

  • Quality of website

  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
Optyk Rozmus Contact Lenses www.optykrozmus.co.uk - Ask a question now

Media Gallery for Optyk Rozmus Contact Lenses www.optykrozmus.co.uk

Optyk Rozmus Contact Lenses www.optykrozmus.co.uk

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Latest Reviews

★★★★★

“Fantastic quality”

Written on: 31/07/2018 by RonanMorgan (1 review written)

Their Neo Cosmos lenses are great, I've never worn any contacts that comfortable and finally I found blue lenses that cover my brown eyes. Will definitely order again… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Disgusting Avoid Ordering”

Written on: 24/07/2018 by Charityo385 (1 review written)

Needed lenses for party and paid the fastest delivery option which was very expensive. The lenses never arrived when promised instead they were lost and this useless company messed up my event. Avoid at all [email protected]@#… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Customer Services's Comment

Written on: 24/07/2018

Dear Customer
We do everything we can to provide the best customer service, offer a good selection of lenses and fast order processing. Sometimes the shipping services are not as reliable as we'd wish but we always claim for compensation in such cases and I'm sure we did in your case as well. If the express shipping takes longer than the declared 2 working days (please bear in mind that couriers don't operate on the weekends), we definitely file for a compensation and refund the customer for the shipping. In situation like this, please contact us and we will try to resolve this issue in the most satisfactory manner possible.
Kind regards
Agata

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Terrible service”

Written on: 12/07/2018 by stephbess (1 review written)

Lens never arrived for the theatre show they were needed for. Show ruined!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Customer Services's Response to stephbess's Review

Written on: 24/07/2018

Dear Customer
I'm very sorry that the lenses you ordered didn't arrive on time for your show. The standard delivery service provided by national carriers has only estimated delivery times, which can be subject to delays caused by heavy mail traffic, random customs checks, etc. We cannot guarantee delivery within a specific time frame as we are relying on an external subject to provide that service for us. Having said that, if the shipping takes exceptionally long or the parcel is lost in transit, we file a compensation claim to the carrier and refund the affected customer. If this has happened to you, please contact us directly so we can investigate your case and do all in our power to resolve it in a satisfactory manner.
Kind regards
Agata

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 1 0
Read 1 Comment
★★★★★

“Love this site and the service!”

Written on: 09/07/2018 by Nbarrett629 (1 review written)

I am a repeat customer and I will keep coming back! I absolutely love this site, love the contacts and the service! The contacts are super comfortable and they last a long time. They always have the best options and they are usually available in my prescription. I do wish there were more options in prescriptions for the RX Halloween contacts, but either way, I'll keep shopping here. I would love to be able to buy the white out contacts in my prescription as well, but not sure if that's even… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★★

“Comfortable Lenses!”

Written on: 12/05/2018

Efficient service - no fuss - perfectly fitting coloured toric lenses!!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★★

“I love this site!”

Written on: 18/04/2018 by 124Rowe (1 review written)

Cheap, comfortable, and affordable contacts. I have been buying from them for 4 years now. Delivery takes a bit, but in the end the wait is worth it. Never had a problem with them, easy to clean and wear, I can wear them for a long time for a convention with out complaining about dry eyes. I love all there contacts, from the blends to the Sclera. I was very impressed and happy with their Sclera many had been too big, and had been uncomfortable, however these are not, and they safer then other… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★★

“I am satisfied ”

Written on: 27/01/2018

I emailed a question regarding prescrition contacts. I recieved the answer the next day! The person I dealt with was extremely helpfull! The prompt response helped me make the decision to purchase! And the purchase process wad so easy! The website is very self explanatory and simple to navigate. I anxiously await my product. .. Best Regards, … Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Still waiting, it’s been 21 days! They’re rude also!”

Written on: 31/10/2017 by Warner131 (1 review written)

I paid extra for fast shipping. Don’t waste your time buying here. Plus they’re rude… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Customer Services's Comment

Written on: 06/11/2017

Dear Warner131!
I'm very sorry that your parcel has been so late. During particularly busy season such as Halloween delays are possible and we are very sorry that you have been affected by this. I'm also truly sorry that you thought we were rude. We do our best to serve top quality customer service, so please contact us again, perhaps through our social media and I will make sure to investigate your order as well as the customer service issue.
Kind regards,
Agata

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Ordered my contacts well over a month ago and there is...”

Written on: 27/10/2017 by Porkchop123 (1 review written)

Ordered my contacts well over a month ago and there is no tracking available. I have emailed them with no answer. Would not purchase from them again… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Customer Services's Response to Porkchop123's Review

Written on: 06/11/2017

I'm very sorry that your parcel hasn't arrived yet. Please try contacting us again at the website - I assure you that we will resolve this issue in a satisfactory manner.
Kind regards,
Agata

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★★★★★

“Brilliant quality lenses! ”

Written on: 22/10/2017 by Renerryan (1 review written)

Ordered black sabertooth sclera lenses for a Halloween part I was going to. Lenses were delivered within the specified timescale, and were tracked too, so was good to be able to see the progress of the delivery. Had absolutely LOADS of great compliments about the lenses - they really complimented my Halloween outfit. Were very comfortable to wear (although had a bit of “shadowing” in my vision), although they were a bit tricky to insert into my eyes. Overall very very happy with my… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★☆

“Great!”

Written on: 06/10/2017 by Jacef293 (1 review written)

Great selection and shipping but usually have trouble with getting the payment to go through at the checkout!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★☆☆

“slow delivery”

Written on: 29/08/2017 by Raffertygo421 (1 review written)

I love their contacts great product reasonable price . The only negative is I live in the US I waited over 30 days for a order which ended up being lost. I decided to give them a second chance ordered express lets see what happens will let you all know!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★★

“The Best Around!”

Written on: 14/07/2017 by VonWeltzin (1 review written)

Excellent selection, great service and hassle free! I've placed numerous orders and I haven't had a single problem with the lenses or the service. I will continue to place orders and recommend to my friends and family… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★★

“Great Customer Service”

Written on: 17/05/2017 by myPuckett401 (1 review written)

Although there was an error in communication between the order and the billing company, it was handled promptly and appropriately. I would definitely recommend this supplier to friends that are interested in contacts whether they be realistic or costume… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★☆

“Good lenses, slow delivery for UK supplier”

Written on: 07/03/2017 by Everett198 (1 review written)

I previously ordered "Tigera 17mm mini sclera lenses" from Optyk Rozmus and they were good lenses at a good price and therefore, a year later, I've chosen to purchase another pair. Checkout is easy ALTHOUGH I will say that the payment is a little odd, that they use a third party to take payment. It looks a bit sketchy but despite this I didn't have any issues. 5-10 working days delivery I'm not happy with, this is a long lead time for UK delivery. It'd be great if this was improved upon… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★★

“A Great Experience”

Written on: 28/02/2017 by AutumnHawkins (1 review written)

I purchased contact lenses from this site after I googled what I wanted. The result was excellent!! I got them on time, exactly what I wanted, and easy to pay. The instructions were very clear. THANK YOU OPTUYK ROZMUS!!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★★

“great customer service”

Written on: 10/02/2017

just ordered from this website, loved how it was set-up and appreciate the customer service provided. hoping to receive my order in the next 7 days… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★☆☆

“Late delivery”

Written on: 07/11/2016 by irabolshakova (1 review written)

Found a great pair of white lenses with prescription on optykrozmus.co.uk and placed the order without any doubts as, according to the website, they were in stock and ready for a dispatch. As I was about to have a vacation, payed for the DHL Express delivery which cost me even more than the order itself - but I really wanted to be sure I would get them on time. It was around 2 am, so at 9 pm the same day received an email from one, which said there were some problems with the manufacturer and… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Customer Services's Response to irabolshakova's Review

Written on: 15/11/2016

Dear Customer,

Our sincerest apologies that your lenses didn't arrive with you when you needed them. Whilst we fully understand your frustration and disappointment at this, the order was not actually late. You placed your order on 25/10 and chose DPD 2-3 working day delivery. We dispatched the lenses the next day on 26/10 and they were delivered on 31/10. They took 3 working days to reach you so your order was within the estimated delivery times that we quote for that particular delivery method.

Kind Regards,
Customer Services

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★★★★☆

“Excellent quality”

Written on: 29/10/2016 by Lisamarie423 (1 review written)

I opted for global express but I'm in the USA so it did take longer than 2-6 days- more like 10, but the packaging was clean and professional. The quality of my contacts are excellent. I'll order again!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★★

“Great Customer Service!”

Written on: 22/10/2016 by Lanar299 (1 review written)

Their customer service department was great when I wanted to cancel my order. They were extremely fast and had the refund processed within 10 minutes of reading my email… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
overview