JJsHouse Reviews - www.jjshouse.com

Click here if this is your business
★★☆☆☆
2.0 / 5
23% of users recommend this
Click here if this is your business
  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
JJsHouse - www.jjshouse.com - Ask a question now

Media Gallery for JJsHouse - www.jjshouse.com

JJsHouse - www.jjshouse.com

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

  • Average Rating Over Time
  • Within the last month ***** (From 0 reviews)
  • Within the last 6 months *** (From 0 reviews)
  • Within the last 12 months * (From 0 reviews)
★☆☆☆☆

“TERRIBLE!”

Written on: 18/06/2013

During my on-going battle with JJsHouse, I decided that I would make as many potential buyers aware of what they can expect as possible. Please read reviews prior to considering purchasing from this company. After looking high and low for the perfect bridesmaids dress for my best friend and sisters wedding, we found one on JJshouse, without research (rookie move, I know ...) I ordered a gown and paid for custom tailoring, totaling around $155. I had 2 different people take my measurements… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Never ever use them again”

Written on: 14/05/2013

I bought a dress for my wife and it turned up 2 and half months later, the package were shipped from China and thought was an UK company? The pain is the dress, nothing like the picture, absolutely rubbish. Will never ever use them again… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Jjshouse's Comment

Written on: 04/11/2013

Dear valued customers,

Thank you for sharing your comments on JJ's House.

We prioritize customer satisfaction and we are sorry we did not meet your expectations this time.

We will solve your problem as soon as possible. Would you kindly send me your order number so that we can contact you?

Your words shall help us improve our customer service and ensure better shopping experience for customers. Hopefully, we will be able to serve you again in the future.

Best regards,
JJ's House Service Team

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★★☆☆☆

“Don't buy here!”

Written on: 21/04/2013 by kcrumble (1 review written)

I didn't have time to run all over town looking for a Mother-of-the-Bride dress to wear to my daughter's wedding, so I took a leap-of-faith and ordered one online from JJ's House. Ordering was easy and it arrived over a week before the deadline date I requested. Problem is, the dress falls off my shoulders because it doesn't fit--I ordered a stock size in order to avoid custom fit charges AND because I felt it would be easier to return if there was a problem, the color is hideous, it's too… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Jjshouse's Response to kcrumble's Review

Written on: 22/04/2013

Thanks for shopping from JJsHouse.com and sharing your shopping experience with us!

We are sorry to hear that the dress from us does not fit well. In JJsHouse.com, our dressmakers always make each dress strictly according to the specifications provided by our customers. So we are also wonderig why the dress does not fit you well. To help us get a detailed information about your order, would you please kindly tell us your order number? Then we would like to look into your case deeply and also work out a top solution for you.

Thanks again for your time. Looking forward to hearing from you soon.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Kcrumble's reply to Jjshouse's Comment

Written on: 23/05/2013

Now that the wedding is over and my house guests have all gone home I have time to deal with this unpleasant issue...

My order number was 1927249399.

I repeat, I did NOT order a custom size, I merely asked for a stock size for which JJsHouse provided the measurements. I actually believed the dress might be too small around my rib cage because of this note on the Size Chart:

Note: Please note that special occasion dresses are sized differently than ready-to-wear clothes. You might find yourself ordering the special occasion dress in a larger size than the size you usually wear.

However, the dress I received was huge all over! If I had taken it in for alterations they would have had to remake the entire thing.

And, I was mislead by Return Policy on the JJsHouse.com site into believing returns were possible. Remember, I have NEVER ordered a dress online before (and will never do it again!!!). This is the statement that encouraged me to take a chance:

1. Contact JJsHouse.com Customer Service to initiate the return process within 7 days upon receiving your item(s).

Please note that we only accept products in their original condition, and we cannot process any products that are returned without our prior knowledge. If you wish to return any or all parts of your order, you will need to contact customer service at Contact Us and obtain a "Product Return" form that must be included with your package.

Problem was, when I first tried to get a Product Return form the day after I received and tried on the dress, I was stymied by the request for pictures of me in the dress. I simply was not going to have an ugly picture of myself floating about on the Internet--who would? So I spent another day online figuring out how to put in a request for a Product Return form without sending a picture. This was time I didn't have that was wasted, but still well within the seven day time limit the company asked for. And yet, JJsHouse outright refused to take back the dress and give me a refund.

I have now had the opportunity to talk with women I know buy clothes online, and ALL of them have warned me against buying anything from China. Now I understand why the JJsHouse.com website is very careful not to reveal they are located in China. It also explains why most of the positive reviews I have seen for their products appear to have been written by Asians--they probably work for the company!

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 2 Comments
★☆☆☆☆

“Nightmare! ”

Written on: 01/04/2013

I read reviews online and thought I'd give it a try, It was A BIG mistake. I spent over 300 quid and received a bunch of rubbish, I was in tears when I received my bridesmaid dresses. They look absolutely NOTHING like the pic. The material looks so cheap and stinks, smells like rotten fish! All sizes are very strange and none of them fit my bridesmaids. Never get my money back. DO NOT USE THIS COMPANY!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Jjshouse's Comment

Written on: 08/04/2013

Dear customer,

Thanks for shopping from JJsHouse.com and sharing your shopping experience with us!

We are so sorry to hear what has happened to your order. In JJsHouse.com, our dressmakers always tailor each dress with high quality fabrics and delicate workmanship. Anyway, we feel so sorry that you do not like our dress due to both size and quality issues. To help get more deatiled information about your order, would you please kindly tell us your order number? Then our team will look into your case and work out a top solution for you.

Thanks in advance for your time. Look forward to hearing from you soon.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Ordered a dress on January, received it after 2...”

Written on: 30/03/2013

Ordered a dress on January, received it after 2 months, nothing like the pic, quality is very very poor. The most shocking thing was got hit by custom with a £76 bill, will never ever use this company againl… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Jjshouse's Comment

Written on: 08/04/2013

Dear customer,

Thanks for shopping from JJsHouse.com and sharing your shopping experience with us!

We are so sorry to hear what has happened to your order. For the extra £76 you have to pay, please kindly be noted that this fee is charged by your local customs, instead of our company. And as you know, custom policy differs from countries, so it is very hard for us to forecast whether your package will be charged of this fee. We sincerely hope you can kindly understand us.

For the quality issue of this dress, we urgently want to get more detailed information about your order. So would you please kindly tell us your order number? We believe our team will work out a top solution for you.

Thanks for your time. Look forward to hearing from you soon.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Unless you LIKE stress, use another vendor”

Written on: 30/03/2013

"Beware--Dont use this vendor unless you are willing to a) wait a month for them to send you your product or b) pay additional charges to "expedite delivery" and get it same time you would have had you not paid for the faster delivery. We never even got an order confirmation email, just confirmation that they charged my card. I didnt even have an order number provided to track my order with. Initially I was afraid I had been scammed. By the time we got our dress we had four days to get it to… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Jjshouse's Comment

Written on: 01/04/2013

Dear customer,

Thanks for shopping from JJsHouse.com and sharing your shopping experience with us.

Actually we have learned your case before and also have sent you an email including the solution we worked out for your case. We sincerely hope you can check your mail box and then give us a reply.

Thanks very much for your time. Look forward to hearing from you soon.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
overview