Walton's Garden Sheds Reviews - www.waltons.co.uk

Click here if this is your business
★☆☆☆☆
1.2 / 5
0% of users recommend this
Click here if this is your business
  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
Walton's Garden Sheds - www.waltons.co.uk - Ask a question now

Media Gallery for Walton's Garden Sheds - www.waltons.co.uk

Walton's Garden Sheds - www.waltons.co.uk

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Latest Reviews

★☆☆☆☆

“My partner paid for the Helios summer house for me as...”

Written on: 19/05/2020 by BevieR1980 (1 review written)

My partner paid for the Helios summer house for me as a 40th birthday present during lockdown. I was so looking forward to it, but when it was delivered the more we inspected the parts ready to assemble it, the more we saw how dreadful the quality of it is. We contacted Mercia (the manufacturers) who did not want to know. If the build quality is appalling, their customer service is worse. You expect a few rough edges and raised nails to sort out, but this was ridiculous. Every single panel had… Read Full Review

Click here for Amazon Home & Garden products
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Complete and utter Joke.”

Written on: 23/02/2020 by Jackdusty91 (1 review written)

Wrecked our trust and dreams I'm not impressed by waltons ,some of their telephone staff act like bullies and if something goes wrong and they try and blame anything else. Bought a 12 x8 summerhouse ,was meant to be a one day installation. took two days over seven days. The installers turned up at 1 and left at 4 blaming the weather and headed to Inverness . Summerhouse was finally built on wednesday ,and was overturned by alleged wind last night , the funny thing was that the summerhouse… Read Full Review

Click here for Amazon Home & Garden products
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Jackdusty91's Response to Jackdusty91's Review

Written on: 24/02/2020

They have deliberately ignored any of the above and still blaming the wind and not a bad build despite the photos

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Disappointed, lack of communication once money taken”

Written on: 28/08/2018 by Littlebambino (1 review written)

Disappointed, lack of communication..... I ordered my £3200 log cabin on 18th June. After a lot of chasing and msgs through Facebook I eventually got a phone call from the installation team to say they'll be coming on 18th August!! The 2 man team arrived and I can't fault them. Father/son team who were so polite, hard working and informative. The rest of the company could learn from them!! After nearly 4 hours and nearly putting the roof on they had to take the whole thing down. I can assure… Read Full Review

Click here for Amazon Home & Garden products
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 2 0
★☆☆☆☆

“Poor service ”

Written on: 21/05/2016 by Enrique1977 (1 review written)

I purchased a 10 x 6 tongue and groove shed from waltons. When I received the order one of the floors was damaged. I was told by the delivery driver not a problem call waltons. Good luck as you never get though so I emailed them. After 2 days I was told to wait 5 working days, still no replacement. V poor considering I paid over £650. U have been warned… Read Full Review

Click here for Amazon Home & Garden products
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 2 0
★★☆☆☆

“Very Disappointed - DON'T buy here”

Written on: 20/10/2015 by rekrap2 (1 review written)

First let me say that Walton’s seem good to deal with in that I had initial contact before ordering and my query was answered quickly & politely. Also the delivery service was prompt and slick. Regrettably it's the product itself that is disappointing - very flimsy all-round with timber sizing cut right down to the bone such that in my view the spec is inadequate. The floor and roof in particular are unbelievably delicate and absolutely not fit for purpose. I hadn't bought a garden shed… Read Full Review

Click here for Amazon Home & Garden products
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 1 0
overview
Garden on Amazon