999 Inks Reviews - www.999inks.com

Click here if this is your business
★☆☆☆☆
1.3 / 5
9% of users recommend this
Click here if this is your business
? Ask our helpful community of experts about this product or company
999 Inks - www.999inks.com - Ask a question now

Media Gallery for 999 Inks - www.999inks.com

999 Inks - www.999inks.com

Refine your search

Latest Reviews

★☆☆☆☆

“Diabolical is an understatement”

Written on: 02/03/2022

Have purchased several inks from them over the last few years. The price does reflect what you get, but this was acceptable to me. What's not acceptable is an agreement on the return of unopened unused inks due to a printer change (which is advised as possible on their website for up to a year even) to then be told no credit to the account, no communication from company to even advise of no credit. When chased, was told no credit would be given, no post back to me, and in fact they had been recycled!! Recycled ....... more like put back into stock and sold to another. Whilst only circa £50 worth of ink, I would not recommend you use this company. Service, communication, all poor! AVOID at all costs.

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“thieves ”

Written on: 11/10/2020 by JazmineGill451 (1 review written)

After making clear payment, no goods , after 10 days. claiming they run out of stock, still after refund. advise don't buy from this company or at lest read the only negative feedback because its all truth.

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 1 0
★☆☆☆☆

“very bad company”

Written on: 09/07/2020 by 156Daly (1 review written)

I bought ink from them , never got it and asking for refund they even don't reply the emails . I am going to report them to trading standards.

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 1 0
★☆☆☆☆

“999inks are a scam company”

Written on: 14/04/2020 by FionaGalloway (1 review written)

Terrible company - DO NOT USE THEM!! I ordered three ink cartridges and paid for next day delivery. They didn’t dispatch my order until the following week, and when it arrived THERE WERE NO INK CARTRIDGES! I have emailed numerous times and been completely ignored. I have had no refund, either for the missing cartridges or for the additional postage fee I paid for the next day delivery. I have since raised a complaint with Trading Standards. Do not waste your money. Go elsewhere!!

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Would give them -10 stars if I could >:(”

Written on: 07/12/2018 by Clive-LJ (2 reviews written)

This has got to be one of THE worst companies I've ever dealt with! They have NO idea about customer service and despite their website claims to be able to deliver emergency inks on time (the whole point of me ordering from this company in the first place), this clearly isn't the case! I'm a new customer of theirs and I have a Canon Pixma Pro-10S printer that I use for my business. This printer uses 10 ink cartridges which can be very expensive and it goes through a lot of ink. Anyway, I needed a full set of inks very quickly so I put an "emergency" order in with them thinking that my ink would arrive in the next day or two. The ink did indeed arrive a few days later (hardly a speedy service though) but I though what the heck - they are reasonably priced so I can put up with that. I opened my order and only 3/4's of it was there - there was still another package waiting to be delivered containing my remaining ink order. 2 days AFTER I received my initial order, my remaining ink still didn't arrive so I chased this up with customer support and thankfully it arrived the next day (so that's about 4 days in total now it's taken to get my 1st complete order to me which is acceptable if you're expecting those time scales but not if you need them urgently). Although my 1st order didn't go as well as planned, I though I'd give them a chance and place a 2nd order with them as they surely must have all the ink in stock now as they're advertising it as a complete set on their website still. The 2nd order arrived about 2 days later and to my shock, once again only 3/4's of my order was there! I again took to their online chat option from their website only to be in a queue for about 15 minutes and then someone joined the chat and promptly cut me off after they read my complaint that I wasn't happy about this happening a 2nd time. So, I then sent them an email explaining my situation. a day later I got an automated reply saying someone would get back to me. They never did, it just got totally ignored! So, 2 days AFTER my initial email to them I try to get in touch via their online chat option again and finally get through to someone and have to go through this whole rigmarole of explaining this a third time and telling them how poor it is that I'm being treated like this (this was on 03/12/18). The person I spoke to informed me the ink would be delivered by the 05/12/18. Guess what? It didn't arrive! So now today (07/12/18) I've had to contact them a 3rd time about this and explain the entire situation to them AGAIN! (do these people not keep records of customer conversations????). I've been told my missing ink will be here tomorrow but I'm not holding my breath. I wouldn't mind but they didn't even offer a decent apology, just the standard "sorry for the inconvenience" line, no please accept a discount on your next order or anything. Really poor service! As a brand new customer, I would have thought they would be jumping through hoops trying to impress me and win future business (and believe me, I use a LOT of ink) as first impressions count as they say and they certainly have in my case! I certainly WON'T be using this company ever again as clearly they don't hold the inks they advertise in stock and I'd advise anyone wanting "emergency inks on time" to go elsewhere as this company simply does not care about its customers. You can not advertise ink on your website as in stock knowing that it's NOT in stock - If I'd have known I'd have to wait an extra 5 days for my order to be completed, I would have gone elsewhere. The saying goes that it takes a lifetime to build a good reputation and only minutes to destroy it - Well they're certainly on the right track! >:(

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Poor product even worse customer service”

Written on: 15/11/2018 by skittles1979 (2 reviews written)

I have used 999 inks several times and have been happy with the service and had no reason to expect things to be different this time, how wrong was i? Normally I am in front with ink but I had left it late and needed ink urgently so used 999inks express delivery. The ink arrived but there was cartridges missing and the ones that were in the package were all different brands. These brands were different to what normally come and looked very low quality but i needed to use them. I put them in the printer and they seemed really loose and the printer kept saying the ink had run out, i looked at the boxes more closely and could see they had sent the wrong cartridges. I went to remove them and noticed that ink had leaked everywhere damaging the printer and the cabinet that the printer sits on. I was not happy bit assumed the 999 inks would resolve and it didn't need to be a big issue. I called on and they were closed so i emailed them, 4 days later I had not heard from them so i called again. A lady who answered said they had sent all the cartridges i had ordered and that the cartridges they sent were correct and then accused me of lying, which i did not take too kindly too. She said she would not issue a refund or send me the correct ink so i asked to speak to a manager. The manager was in a meeting and i was told he wold call me at 5pm, i checked what time they closed and was told 6pm. 5:40 and no manager had called me so i called back. I got the same lady who said they were busy and that i had to email her evidence, i took pictures of the inky mess and the wrong cartridges and emailed them to her while she was on the phone. She agreed i had the wrong ones but said they would not refund me until they received all the cartridges back including the ones they never sent, how an i send something back i have not received?. I said i wanted to speak to a manager and she said he would call me back it was almost 6pm so i said i wanted to stay on the phone and wait and at 6pm she hung up and went home. I then sent an email explaining why i wasn't happy with my order and also the lack of customer service, that was 3 days ago and I have heard nothing. BUYER BEWARE - They are good if you don't ever need to complain or have an issue, if you are not happy with order they don't want to know

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Totally Let Down by this Company”

Written on: 05/05/2018 by AdaSutton263 (1 review written)

Ordered two Epson cartridges. They arrived quickly but were rejected by my printer. Quickly given detailed information about how to rectify but this didn't work. Requested refund. Asked to send scan of printed page to show problem so I did. Then told to return for full refund of both cartridges. Three weeks later heard nothing. Asked to send scan of proof of return which I did. Two weeks later emailed. Told yes, received cartridges will refund. Six weeks later - nothing. Asked for refund via PayPal last week - still pending. Sad, because I've had inks from them before in the past that were fine and would have continued to do so, but not now and would not recommend to anybody now.

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Skittles1979's Comment

Written on: 15/11/2018

They are a good company when we are paying them but when they screw up they have no customer service skills at all

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★★☆☆☆

“wrong ink”

Written on: 23/12/2017 by Muellerzi266 (1 review written)

I ordered Epsom ink off of 999 inks for quite a tim be.Not a problem you get what you pay for.I have just received a order for black ink.The wrong one come,could me my fault ordering the wrong size.So I phoned them.Forget that one you will get no where.So I reordered the one item again.Then checking the checkout,i found that 999 inks had put me down for 2 items.I phoned them again,and was told ihad to council order because the could not do it and then reorder again. What a nightmare.Hopfully I will get my one item,pay for it then go somewhere else.

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Poor quality product”

Written on: 21/09/2017

I bought replacement ink cartridges for my Epson printer (I was reassured by the high customer ratings). However from the outset the quality has been poor - the inks leak and stain the paper. I have had to clean the heads and nozzles frequently and it has made no discernible improvement - the problems keeps recurring. I did complain to 999 - initially they engaged with me in trying to find a solution but when they saw that I really had a problem they flagged up that the warranty was out of time and offered me 10% off the next purchase. However as it is not a mistake I ever intend to repeat that was scant comfort. A false economy. DO NOT BUY.

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“What you order from their website is NOT what you get!”

Written on: 03/03/2017 by britishconsumer (23 reviews written)

We ordered two sets of Canon Replacement Ink Cartridges as advertised in their website. However on delivery all was compatible ink cartridges. Even the invoice manifest that accompanied the delivery stated Canon Replacement Ink Cartridges ordered and immediately below that, under Picking list, it states Inkjet compatible ink! Initially we thought it was a mistake at their warehouse, so we immediately emailed 999inks. No reply so we used their chat option and was told Canon replacements does not mean genuine Canon items! We disagree, as Canon replacements means replacing with Canon items, if not, they should have said Canon compatible replacement inks. Finally they agreed to accept the items back but then insisted as they have sent us the correct items as ordered, they will not pay for the return postage. We disagree because what was delivered are not what we ordered as stated in their website. Furthermore, as we have already paid £55.49 in good faith for items that we do not want in the first place, we cannot again pay for postage to return the items because how can we be sure after they have received the items back that they decide not to refund us anything at all? 999inks insisted they will only refund on receipt of the items back and will not forward me the prepaid postage labels for me to return the wrong items. We therefore had no choice but to escalate through Ppal. All we wanted was a straight forward honest transaction and our first encounter with this outfit will definitely be our last.

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★☆

“Fair Trade and ecological return system”

Written on: 10/02/2016 by 1959Fischer (1 review written)

Cheap and ink cartridges work well. I can believe there are some customer service issues, but the recycling of cartidges service is much better than the original in providers! Hope their customer service improves to counter their critics.

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Seriously flawed”

Written on: 25/11/2015 by Spike8031 (1 review written)

Dire. Non-delivery and no refund after 18 days!! card issuer has had to intervene to get a refund. Absolute charlatans!! AVOID!!!

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Awful customer service, never received the goods!!”

Written on: 04/09/2015 by Boyle38 (1 review written)

Placed an order. A few days later received an email saying that my order was despatched. A week and a half later it still had not arrived. I sent countless emails with no reply to any, and in the end phoned customer services. I stayed on hold for ovr 30 minutes (during their opening times) and again, my call was not answered. I still have not heard anything back and I still have not received my paid for order. AVOID THIS COMPANY!!!!

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Appalling Service from 999.inks.co.uk”

Written on: 31/07/2015 by Conrad275 (1 review written)

I donot recommend 999inks.co.uk. Not all of the 999inks.co.uk cartridges were capitable with my printer. There is a long process when replacing the ink cartridges to make them compatible with the printer, I did this and still they didn't work. I have contact 999inks.co.uk about nine times and receive an acknowledgement everytime stating they will contact me within one business day. This is not true they have taken more than three days each time to contact me. I received the cartridges 14th July and I am still waiting to here if they will be replaced, I have returned the cartridges to 999ink.co.uk. I have paid £60 for cartridges that don't work and I have contacted 999inks so many times and still I waiting for a replacement. A terrible service and a waste of money.

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Same problems as so many others”

Written on: 04/05/2015 by MiyaSilva119 (1 review written)

Made the mistake of not reading the reviews - will not make that error again. Although stated in stock was told a week later that it was not. Did eventually arrive about 2 weeks after placing order. First cartridge did not work despite repeated attempts, so now in the bin. I would definitely avoid using them and have now blocked their emails

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Horrendous customer service”

Written on: 01/04/2015 by Micheal56 (1 review written)

Ordered an item off the website which was stated as in stock and available for next day delivery. After a week it turns out they didn't have the item in stock and they had to order it themselves, then they promised me that it would be with me on the Monday, but when i rang on the Monday they hadn't even sent it. Customer service is terrible, they promise to 'ring you back when i find out what the issue is' but never do. I still haven't received anything and when i ask to cancel my order they tell me they cant as its still being processed. They have taken £400 of my money and all i get in return is fobbed off. AVOID USING THIS COMPANY!

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“faulty goods”

Written on: 19/12/2014 by GaigeMacKay (1 review written)

I have used 999 inks in the past with no problems. The problem with them only arises when there IS a problem. I received a cartridge which simply would not work . I have contacted them to request a return/refund but they have refused to respond apart from their standard e mail which many customers have mentioned. I certainly won t be using them again and I hope that all the MANY cheated customers report them to trading standards as I shall be doing. They must not be allowed to simply ignore complaints on faulty goods. I shall be checking review sites from now before purchasing anything online.

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Appaling company - avoid and go elsewhere”

Written on: 09/12/2014 by Alan_J_S (1 review written)

Appalling customer services ... avoid at all costs Atrocious company. I placed an order expecting quick delivery. Nothing arrived. ALL email contacts and complaints have been ignored. They refused to respond beyond sending the same auto-generated message again and again ..... " Dear -----, Thank you for contacting us! We have received your inquiry and are assigning it to a representative. You can expect to receive a response from us within one business day. (Monday to Friday 9am to 6pm). To help track your inquiry we have generated a reference number. Your ticket code is [-----not shown here ----]. Please use this code in any further communication." In fact, up to the point of posting this review they have NEVER responded beyond that auto-message. I will be writing to the CEO to lodge a formal complaint, but I don't expect any response except maybe another comment-banked load of piffle. My advice is to STEER CLEAR OF THIS COMPANY. They've taken my money and now don't give a hoot. What is so alarmingly worrying is that despite their assurance(s) that they will get back to anyone who contacts them via email - they never seem to do so. (I never use 'phone complaints as emails provide me with written evidence if I need to take matters further).

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Stay away from!”

Written on: 04/12/2014 by PurpleBun (1 review written)

Ordered a diary that was shown as in stock on 18 November 2014. After no delivery, I had to chase only to be told that it's not in stock and they will not be fulfilling the order. Still haven't received a refund. Poor customer services, no attempt to contact me.

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★★

“Experience with 999inks.co.uk”

Written on: 22/04/2014 by Wesley472 (1 review written)

Have used 999 inks for at least 8 years now, firstly for a Canon Pixma IP3600, then latterly for my Canon Pixma MG5150. Service has always been prompt, typically 2 days. Have never had a faulty cartridge. Their prices have always been irresistibly competitive at roughly one third of Canon prices. Very strange to read so many 1-star reviews - can't believe I've simply been lucky for 8 years !

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
overview