ASAP Tickets Services Reviews - www.asaptickets.com

★★★★☆
4.4 / 5
88.2% of users recommend this
? Ask our helpful community of experts about this product or company
ASAP Tickets Services www.asaptickets.com - Ask a question now

Media Gallery for ASAP Tickets Services www.asaptickets.com

ASAP Tickets Services www.asaptickets.com

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Showing star rating of:

(cancel refinement)
  • Average Rating Over Time
  • Within the last month ***** (From 0 reviews)
  • Within the last 6 months *** (From 0 reviews)
  • Within the last 12 months * (From 0 reviews)
★★☆☆☆

“added 16 hours extra flying time to our itinerary”

Written on: 11/05/2019 by Cassies385 (1 review written)

I had been pretty happy with my flights from NYC to Cape Town to Accra and then back to NYC via Johannesburg all on South African Airlines, especially since I was told that was the best and cheapest way to go. That was until I found out there was a direct flight from Accra back to Washington DC which would have saved us 15 hours of flying time. We ended up traveling for 26 hours on our return as we went from Accra back to Johannesburg and then back to NYC. Had I been given the option I would… Read Full Review

Asaptickets's Comment

Written on: 14/05/2019

Thank you for your feedback. We are sorry that you were not satisfied with your trip. We would like to investigate this case to make sure the service was provided properly. Kindly send us reservation number/ticket number of your ticket.

Sincerely,
ASAP Team

Reply to this comment
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★★☆☆☆

“seating”

Written on: 04/12/2018 by vickipatewood (1 review written)

I told the agent (Bernadette) that my son was in a wheel chair and would need extra leg space. She not only didn't arrange this but also didn't arrange for a wheelchair to be assisting us. We had never traveled internationally before and didn't know about the difference between economy and economy premium. In fact we didn't even know it existed. We when we arrived at the airport we tried to upgrade and were told that we didn't qualify for an upgrade because of the type of ticket that was… Read Full Review

Asaptickets's Response to vickipatewood's Review

Written on: 04/12/2018

Thank you for your feedback. The information has been forwarded to Bernadette's supervisor who is hard at working on sorting the matter out immediately. Please accept our apologies for any inconvenience encountered in the meantime.

Best regards,
ASAP Team

Reply to this comment

Vickipatewood's reply to Asaptickets's Comment

Written on: 05/12/2018

I definitely appreciate that since we have to leave early Saturday morning to return to LAX. My son needs assistance with this asap. I will be sure to update this review.

Reply to this comment

Vickipatewood's reply to Vickipatewood's Comment

Written on: 06/12/2018

I received a phone call in the early this morning, around 1:00am, from the booking agent. She asked if I would remove this review if they gave me a voucher for our next trip. I explained to her again that this wasn't an issue. This issue being that my son had a very rough trip (as did I) in the seats provided on our trip to the Philippines and we wanted to make arrangements for better seats for the return. She informed me that customer service would hava to handle this matter and I told her again that I had spoken to customer service on several occasions and could get no where with them. She told me that she would look into this further and get back to me. I haven't heard back from her or anyone at ASAP since then. And you would think that they would know where I am and what time it is here. I will update when and if anything else occurs. Watch them tell me there are no seats available to move us into. If they had taken me seriously when we arrived on Dec. 1st this could have already been handled.

Reply to this comment
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 3 Comments
★★☆☆☆

“Ticket protection is misleading”

Written on: 22/08/2018 by danielparks (1 review written)

Positive: the tickets were a few hundred dollars cheaper than what I found elsewhere. Negative: the ticket protection I was sold (~$100) did not allow me to change my tickets for “FREE” as advertised. Instead, I would have had to pay $800. (I elected not to change them and make the original trip work.)… Read Full Review

Asaptickets's Response to danielparks's Review

Written on: 22/08/2018

Thank you for your feedback.

We are glad to hear that you are satisfied with the offered ticket price.
As for the Ticket Protection, it is an optional product that can be acquired at the time of purchase. The terms and conditions behind it are presented both on the payment from and on the Ticket Protection receipt. We are sorry for any created confusion.
For any additional information or clarification, please do not hesitate to contact us.

Sincerely,
ASAP Team

Reply to this comment

Danielparks's reply to Asaptickets's Comment

Written on: 24/08/2018

It says "Changed your plans? We can exchange your ticket for FREE." on the receipt. It doesn't cover that at all in the Terms and Conditions.

Reply to this comment
Report this review
Was this review helpful? 2 0
Read 2 Comments
★★☆☆☆

“Asap tickets services had been wonderful! The person I...”

Written on: 23/07/2018 by conniecasas (1 review written)

Asap tickets services had been wonderful! The person I dealt with was very helpful... I had very bad experience with Eastern Southern Airlines.. Flight to the Philippines-left one of my boxes in China even if tag was MNL... waited until 2:30 a.m.to file my complaints/many peoples' baggage were delayed too..(young kids crying. parents yelling, seniors like me in wheelchairs so frustrated and scared.. My younger siblings waited patiently so worried to death that something happened to me because… Read Full Review

Asaptickets's Response to conniecasas's Review

Written on: 24/07/2018

Thank you for your ​feedback.
​We are sorry to hear about the trouble and inconvenience​ ​you had to through.
The airlines do on occasion change the schedules of flights for various reasons, and the travel agency regrettably cannot control that. But we do our best to offer our customers acceptable alternatives from the availability. If you feel something could be done better than it currently is, do not hesitate to send us an e-mail with your information to us.
Thank you.

Sincerely,
ASAP Team

Reply to this comment
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★★☆☆☆

“wry6jkwetmkstmksm,sgywtnjg aerta;WTMKAERKL;T VAW;KLER...”

Written on: 13/11/2017 by Bruce436 (1 review written)

wry6jkwetmkstmksm,sgywtnjg aerta;WTMKAERKL;T VAW;KLER wa;erkW;RK Awe;raWK R;K WR;wr ; EKRClerk LER ler LR wl;r… Read Full Review

Asaptickets's Comment

Written on: 13/11/2017

Thank you for your feedback! I you have a valid reservation, please do not hesitate to contact our customer support at 1-800-750-2238 we will be more than happy to help you.
ASAP Team

Reply to this comment
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★★☆☆☆

“Beware of ASAP”

Written on: 11/11/2017 by Shadukin (1 review written)

After receiving a reservation quote and given the link to make payment it was a long process that I did everything required of me. The representative Jensen kept coming back to me with one more thing I have to do. I found it frustrating with him as his English was very hard to understand. When it came down to the final payment they had added cost to the price quoted, which is very dishonest. I would not recommend ASAP tickets as there are many more companies out there with the same products… Read Full Review

Asaptickets's Response to Shadukin's Review

Written on: 13/11/2017

Thank you for taking your time to share your experience. Airlines change their fares and availability of the seats on daily basis. Most airlines file their fares with the Airline Tariff Publishing Company and these updates can occur several times a day. In most cases, airlines decrease or increase their seat inventory (and thus the fare availability) through their reservation systems based on many factors like reservation cancellations or load factor on certain flights. We cannot predict the fare value nor can we guarantee that the airlines will not release cheaper seat inventory. We wish you a great flight and please don’t hesitate to contact your travel agent directly should you have any concerns regarding your trip.
ASAP Team

Reply to this comment
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★★☆☆☆

“Price could have been better”

Written on: 27/09/2017 by Randallkr16 (1 review written)

I was told 793 but i found out it was not the lowest price available found out another agency could get me $750 feel like you need to do better on your assignments and pricing it cost me $150 more cause of this. Kept telling me they couldn't do any better… Read Full Review

Asaptickets's Comment

Written on: 28/09/2017

Please accept our apologies for the created inconvenience. We investigated your case and found out that the issue was due to the decrease of the seat inventory by the airlines which effected the rate which was offered. We cannot predict the fare value, nor can we guarantee that the rates we offered to our customers will stay the same. Please, do not hesitate to let us know of your next travel planning as it would be a great opportunity for us to change your mind about our service.

With kind regards,
ITN Team

Reply to this comment
Report this review
Was this review helpful? 0 1
Read 1 Comment
★★☆☆☆

“Cheap cheap tickets are not what as advertised ”

Written on: 10/09/2017 by cxDonovan239 (1 review written)

I was looking for the cheapest tickets I could find, asap was offering 360.00 dollar tickets to Frankfurt Germany from Seattle wa. But when I called the agent told me it was for January of 2018 . Said all prices with the Astrik had different details involved. Went back and looked, they all had the astrik . I put my dates in that I wanted and needed, but I've been looking food and on for over a month , from them never get a straight price , called again and each time was way more than… Read Full Review

Asaptickets's Comment

Written on: 12/09/2017

Thank you for your feedback.
We apologize that the quotes you received were not to your satisfaction.
The Super Saver Fare that you made reference to does have a lot of restrictions, and is intended for the flexible traveler on a budget.

If you need any other quotes for specific travel dates, do not hesitate to contact us again to receive the best price around.
Thank you.

Sincerely,
ASAP Team

Reply to this comment
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★★☆☆☆

“Annoying, after I paid my ticket and sending my...”

Written on: 29/04/2017 by Scottmw1945 (1 review written)

Annoying, after I paid my ticket and sending my confirmation. The costumer services call me after 6 hours asking my bank verification. I never have experienced this type of services.Not highly recommended. poor services… Read Full Review

Asaptickets's Comment

Written on: 01/05/2017

Thank you for your feedback.
Our apologies for any inconvenience the card verification process may have caused. Please note that the encrypted credit card authorization form you have submitted is only to collect the financial information. The card is not actually charged until after it has been verified.

If you would like us to look into any specifics of your purchase experience, do not hesitate to let us know.

Thank you.
ITN Team

Reply to this comment
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★★☆☆☆

“Rude Customer Service Agent”

Written on: 22/04/2017 by skParrish130 (1 review written)

I called today Apr 19 at around 6pm from California and spoke with certain person. I asked about the print ad in Filipino Channel about the promo to Phils and he doesnt know about it for as long as i give and ID Promo number whihc doesnt show in the TV ad. He response to me in a very rude manner. I ask for his real name and he told me and said you can call me that I am the only one by that name here. And he is even laughing while telling me that. What a sarcastic way. Since its my first… Read Full Review

Asaptickets's Comment

Written on: 25/04/2017

Thank you for your feedback.
We are very sorry to hear an agent of ours has been anything less than polite and professional. For a complete investigation please contact us with the agent's name and the phone number you called off.
Alternatively please leave a request on our web-site and we will have an agent call you back and answer any questions you might have.
Your business is greatly appreciated.

Sincerely,
ASAP Team

Reply to this comment
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★★☆☆☆

“Not getting a great deal ”

Written on: 12/03/2017

Was on phone for an hour with agent was so disappointed in myself purchasing this flight from him did not offer me a great deal… Read Full Review

Asaptickets's Comment

Written on: 13/03/2017

Dear Customer,

We regret that you were not satisfied with the service. We would like to have a better look at your case. In order to do that we kindly ask you to provide your full name and the email address you mentioned to the agent by sending it to us.

With kind regards,
ITN Team

Reply to this comment
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★★☆☆☆

“Very rude with the verification of purchase. Nosy...”

Written on: 27/02/2017 by TrevonGilliam1981 (1 review written)

They are rude with the verification of purchase. Too much personal questions. And I didn't appreciate that. She is very good. The best one… Read Full Review

Asaptickets's Comment

Written on: 01/03/2017

Thank you for your review. We highly appreciate any feedback that might help us improve the service. The credit card verification value is a useful security feature that helps prevent fraud during card-not-present transaction. It adds an extra layer of security to prevent the use of the card in the event the account number or card is stolen. Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused.
We wish you a great flight and please don’t hesitate to contact your travel agent directly should you have any concerns regarding your trip.

With kind regards,
ITN Team

Reply to this comment
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★★☆☆☆

“change flight”

Written on: 16/11/2016 by jcleophas (1 review written)

had a very hard time changing my ticket despite explaining my predicament the rep was very insensitive and rude less offered no helpful advice… Read Full Review

Asaptickets's Response to jcleophas's Review

Written on: 17/11/2016

Thank you for sharing your feedback with us. Please accept our apologies for the possible created inconvenience. Communication skills development is at core of the training we provide to all our Agents. Thank you for bringing this issue to our attention. Kindly send us your booking details and your review will be forwarded to our Quality Assurance Department for investigation.

With kind regards,
ITN Team

Reply to this comment
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★★☆☆☆

“Very Disappointed”

Written on: 16/01/2016 by 333Strong (1 review written)

My experience was one with many questions. First, my price was supposed to be around $1,100.00 per ticket but they ended up averaging $1,500.00 per ticket. That cost me $800.00 too much. I did enjoy working with him. He seems to be a nice guy. I also appreciated Asiana air lines. They were outstanding. The best service I have ever had, but not worth an extra $800.00, just because some supposed change happened. If I had it to do over I would have done it myself and gotten the same price… Read Full Review

Asaptickets's Comment

Written on: 18/01/2016

Thank you for your review. We strive to place our customers at the center of our service, so when we get things wrong or fail to meet your expectations we welcome the opportunity to make things right.

Airlines change their fares and availability of the seats on daily basis. Most airlines file their fares with the Airline Tariff Publishing Company and these updates can occur several times a day.

We cannot predict the fare value nor can we guarantee that the airlines will not release cheaper seat inventory.

We are grateful that you took time to share your feedback with us and hope that in future you will have only positive experience with our company.

With kind regards,
ITN Team

Reply to this comment
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★★☆☆☆

“Okay as long as flights go as planned”

Written on: 15/01/2016 by aaFisher63 (1 review written)

I have used ASAP for a few years. They generally have competitive pricing and good service when purchasing your ticket. As long as your flight goes as planned and is not interrupted, in any way by weather or any other crisis, they are okay. If there is an interruption in your flight schedule, and you contact them for help, especially on the weekends, DO NOT count on getting a hold of anyone. They seem to have little to no help on the weekends. I ran into issues where my flight was… Read Full Review

Asaptickets's Comment

Written on: 18/01/2016

We regret to hear about the lack of communication from one of our agents and the mistakes made during the process. We will do our best to make sure this never happens again!

Please, do not hesitate to let us know of your next travel planning as it would be a great opportunity for us to change your mind about our service.

With kind regards,
ITN Team

Reply to this comment

Asaptickets's Comment

Written on: 21/01/2016

Thank you for your review.

To help us address your concern please send us a direct message to us with your full name and the email address you mentioned to the agent. We will get back to you as soon as we get the results.

We are sorry to hear about your unpleasant experience!

Kind regards,
ITN Team

Reply to this comment
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 2 Comments
★★☆☆☆

“Very User Unfriendly”

Written on: 16/11/2015 by O'Connell422 (1 review written)

You do a search and about 10 selected travel agencies show up and you are only allowed to pick 4 of all to get quotes and to try and navigate around is so time consuming. Not worth the time for the little savings… Read Full Review

Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★☆☆☆

“Could be better”

Written on: 13/11/2015

The flights to Nigeria are never the actual displayed prices. The customer service reps for Nigeria travel are very rude except for one. Policies are not explained and are all over the places… Read Full Review

Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★☆☆☆

“an agent helped me to get ticket, he helped me...”

Written on: 08/11/2015 by LorelaiMalloy336 (1 review written)

an agent helped me to get ticket, he helped me alright which is I get anyway to regular travel agency, I asked him if he can get me free tour or free accomodation while staying 9 hrs at the Korean air, and he said he will try to find out AFTER I BOUGHT THE TICKET of course. I e-mailed him twice, did not get any answer.,It doesn't matter if he can get me or not at least e-mail me back and let me know.I will not recommend this to my friend and never buy ticket to this website anymore… Read Full Review

Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★☆☆☆

“Ticket protection not yet put back in my account”

Written on: 25/10/2015 by Barry146 (1 review written)

Dont do ticket protection without authorisation to the customer, how many days before you put it back my money ($50) into my account?… Read Full Review

Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★☆☆☆

“Poor communication skills”

Written on: 06/09/2015 by Irybreaux (1 review written)

Should not have been so hard to get a ticket. I would suggest that it is done through the computer and not have to talk to an agent.. It's almost a week and still haven't recieved confirmation of my ticket… Read Full Review

Asapsupport's Response to Irybreaux's Review

Written on: 09/09/2015

Dear Customer,

Thank you for bringing this situation to our attention and letting us know how you feel. Although there might be various reasons for a delay, we’d like to help you and check on the process from our side. Please send us an email with your full name, agent’s name and the email address you provided to him/her to us so that we could investigate the issue.

Kind regards,
ASAP Tickets team

Reply to this comment

Asapsupport's Response to Irybreaux's Review

Written on: 02/10/2015

Dear Customer,

We are still determined to get to the bottom of the issue. If you are not sure what is the best way to contact us, we suggest sending an email to us. Please, don’t forget to mention your full name, agent’s name and the email address you provided to him/her. That will allow us to start the investigation.

Kind regards,
ASAP Tickets team

Reply to this comment
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 2 Comments
overview