Unlock Network Reviews - www.unlock-network.com

Click here if this is your business
★★☆☆☆
2.1 / 5
29% of users recommend this
Click here if this is your business
  • Customer Service

  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
Unlock Network - www.unlock-network.com - Ask a question now

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Latest Reviews

★☆☆☆☆

“Been a month with no responds from messages or emails”

Written on: 07/06/2021 by CainCRX (1 review written)

Been a month with no responds from messages or emails… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“No unlock code or response to emails after several days”

Written on: 25/09/2020 by dennismowers (1 review written)

No unlock code after 4 days-opened request/question ticket, and no reply after 4 more days. Had to file for a refund with Paypal… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Scam, scam website”

Written on: 03/03/2020 by johnneverland (1 review written)

Paid £8.99 to get my Blackberry unlocked. The estimated delivery times was 10-30 minutes. I have created a ticked two days later, then another one a week later. It has been 3 weeks now and I'm in the process of talking to my bank to recover the money. Please avoid at all costs. Avoid… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 1 0
★☆☆☆☆

“They don't contact you when you put in a ticket. there...”

Written on: 13/12/2019

They don't contact you when you put in a ticket. there phone is always leave a message I was suppose to have code in 2 days now the 5 day no code no refund how can you grant service to people and you don't stand on your word. it should be i don't pay you until the work is done simple. Your company has no respect for the customers… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Khant's Comment

Written on: 09/01/2020

I have the same exact problem paid for all my orders and nothing has been done, no reply to tickets and no code no refund

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 3 0
Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Heed the warnings and don't even bother with them....”

Written on: 28/11/2019 by Kelvinm176 (1 review written)

Heed the warnings and don't even bother with them. It's very obviously supposedly operating out of Gibraltar. I signed up with unlock-network.com through the site unlockbase.com. I have the email to prove it. Unlock-network.com said I'd get the code within 1-3 days. I received no code after 1-3 working days. I sent them a ticket and received no response. I sent them a second ticket and received no response. I tried leaving a testimonial on their website, and was unable to do so because they… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 2 1
★☆☆☆☆

“ I bought iphone unlock service, relocked after week,...”

Written on: 04/03/2019 by zsniper (1 review written)

 I bought iphone unlock service, relocked after week, no response. do not deal… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 1 0
★☆☆☆☆

“not refund money......”

Written on: 06/02/2019 by maitipurahd (1 review written)

Extraordinarily bad customer service. waited a month for my order with very little contact from unlock-network.com, no response to my email or not receive phone or not refunding my money about 540 USD. Thousand of times request, lets the block my account. my request, beware from this web. thank… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 1 0
★☆☆☆☆

“3 days and 5 hours later”

Written on: 26/03/2017 by SkylarPiper83 (1 review written)

I received my unlock email for my MetroPCS Advid Plus on the 20th. The instructions said to wait 45 minutes and to connect to the internet via Device Unlock Failed" B.S. after trying for about two days I requested a refund but they came back and said that they are investigating my issue... For $25.00 you would expect better service. it's been a little over 3 days and 5 hours when they told me it would only take 45 minutes… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★★

“no code, but full refund”

Written on: 25/06/2014 by stangelandm1 (1 review written)

On Friday I cautiously paid to see if they could get the code for my phone. 3 business days later, on Wednesday they refunded me %100 saying they could not find a code for my phone. I'm giving 5 stars because their site is honest. I did think that $35 was steep though. The bill was payed and refunded through Paypal. … Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★★

“I have no complain with them . i received my code in...”

Written on: 27/10/2013

I have no complain with them . i received my code in less than 12 hours. And it works… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★★

“fast delivery”

Written on: 25/10/2013

I have no complain with at all. I used this service twice and . i received my code in less than 12 hours . And it works. For me they are the best. I tried other sites with no success… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“It's a SCAM”

Written on: 17/08/2012 by tacoman39485 (1 review written)

I paid around 80 dollars via paypal, havent receved information or anything of the sort, i placen a complain in the contact us tab, and havent receved an answer, please don't trust this people… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Stangelandm1's Response to tacoman39485's Review

Written on: 25/06/2014

I was fully refunded when they couldn't provide me with a code. I was NOT tricked.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★★★★★

“Dear Guest, please provide your order# so that we...”

Written on: 11/01/2011

Dear Guest, please provide your order# so that we investigate.

What helpdesk support meant was that we were unable to proceed to refund because you had claim a dispute on Paypal and the transaction was on HOLD.

While a transaction is on HOLD, we can only ask you to close the case so that we refund, or wait for Paypal to decide.

Sorry if our message was not clear, be sure your order will be refunded 100%.
Thanks for understanding… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“just straight foward fraud. basicly they couldnt...”

Written on: 07/01/2011

just straight foward fraud. basicly they couldnt unlock my phone and when i asked for a refund they asked for a video proof, i sent them the proof and they turned round and said this i quote from my email.
Posted on 07/01/11 13:17
Subject order status

Dear Customer,

As your payment is Placed now, you have to solve this with Paypal.

Kind regards.

Stay well clear of these people.

Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Rbenedet1's Comment

Written on: 29/06/2015

I used unlock phone network. Same issue, said will receive a code in 15 mins and now its been 4days. STILL NO CODE. I called and left messages and have emailed with no response.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
overview