Icmeler, Oylum Gardens Hotel Reviews

Click here if this is your business
★★☆☆☆
1.8 / 5
0% of users recommend this
Click here if this is your business
  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
Icmeler, Oylum Gardens Hotel - Ask a question now

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

  • Average Rating Over Time
  • Within the last month ***** (From 0 reviews)
  • Within the last 6 months *** (From 0 reviews)
  • Within the last 12 months * (From 0 reviews)

Latest Reviews

★☆☆☆☆

“Iv been at the hotel for 2 wk go home tomoro cnt wait...”

Written on: 23/10/2009

Iv been at the hotel for 2 wk go home tomoro cnt wait iv had food poisin for 5 days still not better al u get is chips food disgusting worst ever allinclusive we have
Eaten out for seven days now about 7 people not well spoke to manager not interested please if u wnt gd holiday dnt book go selfcatering at least u wnt get ill x… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★☆☆

“Our room in the Oylum Gardens Hotel in Icmeler was on...”

Written on: 17/08/2008 by mary49 (1 review written)

Our room in the Oylum Gardens Hotel in Icmeler was on 4th floor - you could only stand up in the middle rest of time you had to bend down. On our request we were moved to another room on same floor which was ok. The room was stifling & the air con was something like £30 a week! We couldn ' t sit on tiny balcony due to air con outlet blasting hot air out. No juice or water for breakfast they wanted you to buy everything from hotel. I think towels & bedding changed every 3 days! £15 a week for… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
overview