Freedom Weekends Ltd Reviews - www.freedomltd.com

★★★★★
4.6 / 5
96% of users recommend this
  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
Freedom Weekends Ltd - www.freedomltd.com - Ask a question now

Media Gallery for Freedom Weekends Ltd - www.freedomltd.com

Freedom Weekends Ltd - www.freedomltd.com
Freedom Weekends Ltd - www.freedomltd.com
Freedom Weekends Ltd - www.freedomltd.com
Freedom Weekends Ltd - www.freedomltd.com
Freedom Weekends Ltd - www.freedomltd.com
Freedom Weekends Ltd - www.freedomltd.com
Freedom Weekends Ltd - www.freedomltd.com

Refine your search

Latest Reviews

★★★★★

“Went above and beyond ”

Written on: 25/10/2021 by Mumarranging (1 review written)

My dealings with Freedom Ltd has been going on for over 2 years because of Covid and lockdown. I was trying to arrange my daughters hen weekend in Brighton got in touch with Freedom because there was 24 of us in the beginning. During this time covid arrived we changed the wedding 3 times a long as the hen do. We also dropped to only 10 people going this was not a problem for them they stayed in contact and organised everything. Happy to say we had the hen do this weekend. We all had an amazing time well worth the money x Thank you all at Freedom. group ages 23 - 67 x

Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“The easiest thing for me to do is work through each...”

Written on: 20/10/2021 by PaulPablo12 (1 review written)

The easiest thing for me to do is work through each event: Bar Crawl: How you detail this on your website is really misleading! Confused to how this worked, I called your contact associated with this part of the package, thinking we would have some guidance? To be told ‘just walk around and turn up’. The best thing about this, all the places listed for VIP access where free to walk into??? Absolute no value and can’t see what benefit it had to the stag party. Misleading advertisement! Go Karting: An absolute joke. After a 30 min drive out of the city, to a coach cost of circa £300, to turn up to a rundown shed with the world’s smallest track. Karting Nation & Team Sport are just 2 of the other places sourced very close to Gateshead and both having a reputable name. Why send us out so far to an absolute shed? Absolute disappointment ! Female Stripper: HAHA, one experience that will never be forgotten, for all the wrong reasons. Reading this, you might get a laugh out of it to! So we turn up at a Karaoke bar, yes, we were confused also. After a couple of minutes and a call, I then meet with someone. We are then taken upstairs to a function room and asked to pay our “compulsory £10 drinks package”……really?! When I asked her why we have to pay, she explained that part of the money goes towards the room hire and it should have been explained to me. Anyway, why her friend sets up the music on the adjacent TV through YouTube, the stag is taken up to the make shift stage arrangement. The dance begins only to be awkwardly stopped, due to YouTube buffering ! wow ! We got to a point where her friend is stood playing music through her iPhone ! Extra £150 expense with a very, very awkwardly performed strip ! Bubble Football: 10AM shout after a heavy night, but all good, they had a bar onsite. So to sum it up, There only saving grace, was the hotel. However, they can’t even thank themselves on that one, that was thanks to Covid !

Report this review
Was this review helpful? 1 0
★☆☆☆☆

“Don't book with this company!”

Written on: 04/10/2021 by 45Parks (1 review written)

Booked a hen do for 2020 was cancelled due to covid was told I could have a full refund or to re book, didn't confirm they tried adding more money on as they could not get rooms for us so we was told we would need to pay for a whole extra person per room, so we decided to only do the activities with them and was then told we could not have a refund on any extra paid, nothing was confirmed so they was not losing money but want to keep ours. If I don't get my refund due I will be seeking legal advice. So I would not book with these people! Go to somewhere else, they just want to keep your money! Was only booked like this so it was stress feel and it is not.

Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Awful company ”

Written on: 30/06/2021 by Nickij78 (1 review written)

Absolutely disgusted with this company. Booked an event for a hen weekend and 2 days before we are informed it’s not going ahead and that we will only get a smaller amount back than we paid or we can go next year! Quick to take people’s money but certainly don’t like returning it! Avoid this awful company.

Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“AVOID this company ”

Written on: 23/03/2021 by 203Wood (1 review written)

After booking a hendo For May 2020, freedom contacted us to let us now he could no longer go ahead due to the event being cancelled, ( with covid rules) at this point as they cannot provide the service you would think you would get a refund in full for what you have paid? However freedom does not think this is the case. After over a year of waiting for a resolution freedom has offered a partial refund, minus £24.50 off each person which is over £500in total . They say it is because they have paid deposits, however as the event was cancelled I do not believe that this would’ve been refunded to them. This hasn’t been resolved yet but will be getting legal advise as this has to be the worst company I have ever dealt with

Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“DO NOT USE THIS COMPANY!!!!!”

Written on: 07/07/2020 by Morrison360 (1 review written)

I had a team booking for 2 events in Barcelona as part of a Hen do package. This cost £100 in total. The Hen do was due to go ahead in June 2020 - obviously due to the current circumstances with Covid 19 this could not go ahead. I tried to contact them regarding the monies that were paid but they refused to talk to me and would only speak to the group leader. With this the group leader contacted them and they said they cannot refund the monies for this and can only change the date or location of the event. This we were obviously not happy with and pushed them further. I lost patience with them and decided to do a claim back through my bank. My bank refunded me the monies straight away and said they would investigate the matter with Freedom Ltd. Since this Freedom have emailed the group leader to say they are disputing my chargeback and as a good will they will refund all members £75 of the £100 paid as the £25 was the deposit and it goes towards their contracts with the companies that we were using (Freedom Ltd being the middle man). They then again wrote to the group leader and said they had been successful with the claim back and they had the monies in their account from my claim. With this i checked my bank and no monies had been taken from my account, so I called the bank to see what was going on. The bank then told me the claim had been marked as resolved a month ago. I have had no letter from my Bank to state that the claim has been unsuccessful my side, and therefore they deemed the claim as won on my part. I am absolutely furious with what they have said about getting the monies back from me just so they can keep part of the other members monies - this would have been around £200 if the rest of the party agreed to their completely unreasonable offer of a part refund. If I could give 0 stars I would. I think they have been completely unreasonable in the horrific time. I WOULD NOT RECOMMEND THIS COMPANY......AVOID !!!!!!

Compaint90's Comment

Written on: 27/07/2020

Since I wrote this review I have been in contact with my bank and with the CEO of Freedom. There was alot of back and forth regarding this claim. Eventually the banks ruled in my favour and I got my full refund back. It was not that Freedom lied to keep out monies but the banks were being very unhelpful and telling us both conflicting information. Freedom have now offered a full refund to all group members so the rest of the group does not put chargebacks in with their banks too. It has taken 2 months to come to this conclusions due to this being with the banks (which I am sure are overwhelmed with these types of claims at the moment)

Reply to this comment

Freedomltd's Comment

Written on: 27/07/2020

Hi, I am sorry to hear about your review and can assure you that this has been fully investigated by myself as the owner of Freedom. As you are aware I have been in regular contact with your group leader and subsequently with yourself:
Email Wed 08/07/2020 16:27
Phone 13/07/2020
Email Tue, 21 Jul 2020 at 11:33
Email Thu 23/07/2020 14:22
Phone 25/07/2020
Email Sat 25/07/2020 10:01

Unfortunately the banks have delayed a resolution. On 24th July they wrote to me saying “This cardholder was not aware of your cancellation/refund policy during the booking process”. Freedom still dispute this because it is not possible to progress with a payment without ticking the box to agree our terms and cancellation policy. As a gesture of goodwill and remove any further delay I agreed to resolve in your favour and seek the funds owned from the bank instead. With all other chargebacks being resolved in our favour, I trust eventually Freedom will be compensated for the un-recoverable costs we have incurred.

Thank you and your group for their patience and I am very sorry about the excessive time delays of the banks. Have a wonderful time at the wedding. Kind regards Mike

Reply to this comment

Hayley2112's Comment

Written on: 18/03/2021

Having the same trouble with this company regarding getting our money back after having to change the date last year.

Reply to this comment
Report this review
Was this review helpful? 1 0
Read 3 Comments
★★★★★

“Zack's stag weekend”

Written on: 11/03/2020 by BarryNeiman (1 review written)

I found the ladies at Freedom very helpful throughout the entire process. It's not easy organising events like these, as the invited participants usually change things very late on! However, none of this bothered Freedom & they obliged without any complaints! The weekend went very well & according to plan, which was much appreciated. Moreover, Zack had a great time - which is what it's all about! So did the rest of us! Would gladly recommend Freedom to others - they are a pleasure to work with!

Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★★

“Cardiff sat 29th of feb”

Written on: 04/03/2020 by Shappy (1 review written)

Was an absolute beaut of a night. The bar crawl the escape room. Everything was awesome. The stag was very please to. Will defo recommend to friends or family. Thanks again

Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★★

“Cant wait to do it again”

Written on: 24/01/2020 by nancypantzy (1 review written)

Had a fantastic cocktail class and karaoke night in London for my friends hen party, the whole group agreed we need to do it again. The girls at Freedom were brilliant and helpful at helping my ever changing group size. Thank you

Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★☆☆☆

“Barcelona stag do- very poor ending ”

Written on: 15/01/2020 by LacandJac (1 review written)

Now I booked freedom to take myself and 9 mates for a weekend stag do, initially the organisation was fine, first day went ok, bar crawl could had been a bit more refined & sophisticated but it was alright, the issues arrived on our last night, simply no communication from their rep, was meant to go to a strip joint, be met there by Freedoms rep and then go onto a nightclub, again I rang 3 times trying to get hold of someone who would look after us and ensure the money we paid got us into the club etc. No answer, no communication. The strip joint was bad, total shambolic, now we are all adults but this was too pressured, almost being forced to part with 40 euros per girl and for a drink it cost 10 euros, and that was for a small beer!! Most of the lads after 30 minutes simply had enough, that’s when I tried to ring Freedoms rep to meet us at Pacha, but as stated I rang 3 separate times and got NIL response, we turned up at the club only to be told we were not on the VIP guest list!! This was ludicrous as we had paid, in the end the lads went back into Barca centre but it left a really bad taste, I refunded each lad 30 euros because I was that embarrassed, I’ve took this up with the MD at Freedom and after playing e-mail tennis I asked him for a 90 euro refund that represented the entry fees we had already paid to the nightclub, I was practically accused of not making the calls to their rep! I don’t like to be made out to be a liar, I’m still waiting for a response, no reply since before Christmas now and my stag do was November! So for a gesture and small refund requested of 90 euros here is their review, be very careful with your money, if anything goes wrong then like be you won’t get anything back which is wrong and freedom need to accept responsibility.

Freedomltd's Response to LacandJac's Review

Written on: 16/01/2020

Dear Liam,

I am sorry that the second night did not meet your expectations, our MD has been in contact, both with you and with the Supplier in Barcelona, and as discussed with you, we are waiting for you to provide the additional information they have requested. On receipt of this they will process a refund.

The entry requirements to the club were detailed on your itinerary with our guide waiting in front of Pacha between 00.30 and 01.00am. (Guest list closes at 01.00am sharp). If for any reason our guide cannot be reached, you were provided with three additional phone numbers including the reps and management. They have sent us print screens of their call logs from 23:00 to 01:00 and there was no calls or texts received from your number.

We really want to clear up this issue for you, and since your return in November we have been waiting for a copy of your call logs on the night to help us show the supplier your attempts at making contact.

Please be assured that the club entry was booked and confirmed by Freedom:
1. 25/06/2019 10:44:46 by Kate
2. 01/10/2019 15:37:37 by Angela

Occasionally things do go wrong between customers and our suppliers on weekends, however we do work proactively to sort any issues. So please forward screenshots of your attempted calls or texts to the numbers provided on the itinerary and we will ensure a refund for club entry is processed.

Kind regards
Mike Wood
Freedom Director
Ref: 41950

Reply to this comment

Lacandjac's reply to Freedomltd's Comment

Written on: 17/01/2020

Thank you for your reply, as I’ve stated many many times I do not have call logs, I’m on a PAYG billing so it’s not recorded, I’ve made hundreds of calls since the 16.11.19 so the 3 calls I’ve made were overwritten obviously.

I just think it’s really poor as an organisation that prides itself on customer service and ensuring clients have a good time that you will not and refuse to refund me such a small amount, As a gesture of goodwill seeing as we placed 10 lads with you- £90 is nothing but it means something to me as a principle, I’m being made out here to be a liar by the Barcelona team and that’s simply not on to be honest. I await your reply, thanks.

Reply to this comment
Report this review
Was this review helpful? 1 0
Read 2 Comments
★☆☆☆☆

“Review of Freedom Weekends Ltd - www.freedomltd.com”

Written on: 03/12/2019 by ReallyLivid (1 review written)

Having been invited to a hen do, Freedom contacted me with my invitation to pay and a suggestion to pay for others and so I paid for my two daughters accounts as well as my own. The wedding has had to be cancelled and despite the planned event being more than 6 months off and it was only booked in September I am being told I cannot have a refund of any description. What is so massively unfair is that several of the invitee's had only paid a £5 deposit, if they don't get charged extra for their cancellation why am I not entitled to a penny of my nearly £536.70 back? Am I livid? Yes. Do I think this is remotely moral? Definitely not. Would I recommend, use or attend a Freedom event again? Definitely not.

Freedomltd's Response to ReallyLivid's Review

Written on: 19/12/2019

Your complaint has been escalate to our Managing Director, who is dealing with you directly regarding your cancellation and has been in correspondence recently. So please accept my apologies we were not aware you had raised a post on the Review Centre (they don’t send us a notification).

I do empathise with your situation, the cancellation of your niece’s wedding is out of both yours and Freedom control. As you have mentioned in your email on 10th December, your credit card company are unable to refund the amount, this is because we follow PCI compliance and recommended industry standards where all payments are guaranteed with terms and conditions. However, since the cancellation is not your fault I would recommend you contact to your insurance company.

In the meantime our Managing Director will continue to help work on a solution, he can furnish you with an invoice showing payments received to support an insurance claim.

I am very sorry that your group cancelled and has caused so much distress.

Kind regards
Mike Wood
Freedom Director
Ref 42504

Reply to this comment
Report this review
Was this review helpful? 3 0
Read 1 Comment
★★★★★

“Amazing time!”

Written on: 24/06/2019 by GemmaBx (1 review written)

We had an absolutely amazing time at my hen party on Saturday in Bournemouth! From start to finish Freedom have been amazing organising everything which took the stress of my hen party, they were always on the end of the phone to answer any questions I had. Cocktail making and dinner at Slug and Lettuce was just simply amazing, our cocktail masterclass was so much and got everyone involved including allowing my pregnant maid of honour to make mocktails instead so she was still included! Clubbing at Cameo was just as amazing, with freedom organising getting us onto the guest list so we could queue jump as well as having a whole booth and drinks package to outselfs! The travelodge we staying in was very clean and staff were very friendly! I couldn’t thank freedom enough for creating an amazing experience for us all!!

Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★★

“Hen Do - Pizza Making - Pizza Express, Leeds”

Written on: 19/05/2019 by SevenBrides (1 review written)

Absolutely superb!! Freedom were a brilliant company to deal with from start to finish. The Pizza Making was such fun - the staff at Pizza Express, Corn Exchange, Leeds were fantastic. The Pizza Chef was engaging and made the bride to be feel particularly involved. We were a hen party of 13 and were allocated the top floor of the restaurant. We arrived at 4pm and we’re served a glass of prosecco, olives, sun dried tomatoes and dough balls. Then the pizza making commenced, we all had a fabulous fun time.

Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★★

“Stag do”

Written on: 30/04/2019 by Cookseyclan (1 review written)

The stag do that was arranged in Bristol was fantastic,everything ran smoothly the pick ups and transfers were great taking the stress from driving and finding the venues.The bubble football was great fun very tiring in 26 degrees of heat but we made sure the stag got bounced around the pitch a few times.Then the evening with the food already booked in advance was great and it got us off to a great night. Overall we had a great time well organised and value for money.

Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★★

“Brilliant Hen Evening”

Written on: 15/04/2019 by Gomezhp314 (1 review written)

I cannot recommend highly enough Freedom Ltd. It was so straightforward to arrange and book. I called several times with questions and the staff were so helpful and friendly really made me feel less stressed that they were at the end of the phone. Not that I needed to be as it worked out perfectly. The fact that everyone could make their own payments takes out the hassle and the cost of things all going on one person's credit card. There were 9 of us for the Spice Girls dance class Hen do. The dance instructor was amazing and so was the venue. We really had a fabulous time and so did the Hen which was of course our main priority. The app was really useful too. I would definitely book via freedom again and recommend to friends and colleagues. Thank you for such a great night.

Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★★

“Great team !”

Written on: 10/03/2019 by Bride1758 (1 review written)

It was very easy to arrange the weekend trip with the freedom team. they replied promptly and helped me anytime i was confused with ideas. The price is reasonable and the service received from the activities were great. Recommend them to any others looking for a fun trip!

Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★★

“So simple to arrange using Freedom”

Written on: 04/03/2019

I’ve been really impressed with how simple it was to arrange a hen do via freedom events. There were lots of options for activities, we chose the Beyonce dance class followed by cocktail making. Both were so much fun and all hen party throughly enjoyed! We had 17 attending and everyone being able to pay directly for their own share made the whole process less stressful. I’ve been fully informed along the way and the staff have all been lovely! Will definitely book via freedom again x

Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★★

“Great stag weekend ”

Written on: 19/02/2019

We had a great stag do in Nottingham. The hotel was a 3 star but was much better than we anticipated. The paintballing went really well with the stag getting most of the paint balls in his direction. The zorb football was fantastic. That was worth every penny to see all the lads go flying. The nights out were also quality although we can’t remember all of it. The best of it all was that I didn’t need to organise hardly anything and it was very reasonably priced. The girls at freedom did a great job and were extremely helpful with any questions and any changes that needed making without any fuss. Communication was brilliant. If I have to arrange a do again I will definitely use freedom to arrange it

Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★☆

“Everyone enjoyed the hen do!”

Written on: 14/01/2019 by rachelknight (1 review written)

We booked a cocktail masterclass and karaoke in London for a hen do. Everything was easy to book and the staff and Freedom were extremely helpful in sorting out all the variations I asked for and answering all my questions. Both events worked well and everyone who attended enjoyed the activities, and were very impressed at how well organised it was. The ability for everyone to pay separately was a huge relief for me as no one owed me any money, and everyone was able to use the Freedom website easily.

Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★★

“50th Birthday - Bollywood Dance Class”

Written on: 13/12/2018 by IlkleyLadies (1 review written)

Had a great giggle learning a Bollywood routine, perfectly taught by a very patient and fun lady, thanks to her, you really made it fun.

Report this review
Was this review helpful? 0 0
overview