Avas Flowers Reviews - www.avasflowers.net

Click here if this is your business
★☆☆☆☆
1.4 / 5
11% of users recommend this
Click here if this is your business
  • Customer Service

  • Quality of website

  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
Avas Flowers - www.avasflowers.net - Ask a question now

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Latest Reviews

★★★★★

“Avas beautiful boutique ”

Written on: 25/04/2021 by Amberpatrick (2 reviews written)

The flowers are beautiful, & I definitely recommend Ava's flowers… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Disgusting Business”

Written on: 14/12/2019 by 2ndguns (1 review written)

We ordered flowers for our anniversary, after several days post our placing an order we get a email after the delivery time and date setforth with Avas Flower They no longer can supply the flowers we ordered, they could not have notified us since they had the order for days before hand. But had to wait the day the flowers were suppose to be delivered to tell, then gave us a hard time because we wanted a refund for non performance of the order DO NOT EVER USE THESE FOLKS PERIOD… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 2 0
★☆☆☆☆

“Worst online order ever”

Written on: 27/11/2019 by JPurcell (1 review written)

I ordered an 85.00 orchid to be delivered and an ugly plant was sent. I tried contacting them 3 times with no return response. How they stay in business is beyond me. My advice is to order somewhere else. I would have given them a zero star if it were an option!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 2 0
★☆☆☆☆

“WORST BUSINESS EVER!”

Written on: 05/11/2019 by NOREGGIE (1 review written)

Did not deliver flower arrangement for funeral. SHAME ON YOU! Never sent a communication that the arrangement was not delivered. When asked - just immediately offer to credit account… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Not Local Florist - Don't order”

Written on: 30/09/2019 by Marinar442 (1 review written)

I ordered a dozen roses for my daughter-in-law birthday and was assured they would be delivered the next day, her birthday. I received no confirmation. I called the day after the date of delivery to check. The representative said he would check with his driver and call back. No return call. I didn't know if they had been delivered or not. I called again and once again had a 10 minute wait on the phone. The flowers had not been delivered. I cancelled the order and asked for a refund. The… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 1 0
★☆☆☆☆

“Company needs to be shut down”

Written on: 08/09/2019 by JohannaBowers434 (1 review written)

Flowers looked nothing as pictured, they claimed to have to substitute, were dead around all edges, 4$ card that was run through a printer and had ink lines all across it, delivered it a day late, ups delivery not hand delivered, total misrepresentation… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 1 0
★★★★★

“I Was Impressed”

Written on: 14/08/2019 by MarvinWinters (1 review written)

I was very impressed with the ordering process and the follow-up call I received to tell me the recipient would be in ICU for another day so the flowers could not be delivered as ordered. We agreed on the subsequent day and the report back was that the flowers were just beautiful. After some unfortunate experiences with other FTD orders I am delighted to have found Avas Flowers. Not only were the flowers as promised, but the communication was great, Thanks so much … Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Don't Order from this Company!”

Written on: 11/05/2019 by frodoman (1 review written)

I placed an order for Mother's Day flowers called Pastel Grace and Wonder. The option I chose was not the most expensive but it was $49.99 and the photo next to that option showed a beautiful full flower arrangement with a glass vase and wicker bow. After the "service fee" of $13.99 got added in, my total (with free shipping) was $63.98. On the invoice next to the photo it said "Similar as possible, same look and feel". Well, the flowers came and boy was I disappointed. I got the glass vase and… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Sarahrenee's Response to frodoman's Review

Written on: 08/09/2019

Same Exact Situation Happened With Us 2 days ago. Never using them again!!

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“DON'T DO IT”

Written on: 03/05/2019 by anne_marie (1 review written)

I tried to place an online for an orchid to be delivered to a funeral. The website froze up on me and I had to call their customer service number. I should have just went to the local grocery store and purchased something there. Long story short, the guy told me he would give me a better price than I could get online. Needless to say, he didn’t. They actually charged me an additional $18.93 more and I’m unsure what that “service charge” was for. I can tell you that it wasn’t for their… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“95th birthday plant”

Written on: 07/04/2019 by Podinoregon (1 review written)

We called and ordered a banzai gardenia with buds or flowers. The person taking the order told us there were 13 buds on the plant. Three days later we arrived at the party, 95th so it was a big deal. There were no buds on the plant. Not sure what the fellow taking the order was looking at but it definitely did not have one but, let alone 13. This place sucks… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Worst Company ever for punctuality”

Written on: 18/02/2019 by ratracy (1 review written)

My boyfriend ordered a bouquet of flowers for me for Valentines Day supposed to be UPS next day air. Well it is the 18th of February and they still haven't arrived. Maybe I will get them by Easter, horrible customer service and delivery time… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 1 0
★☆☆☆☆

“Do not order from AVAS”

Written on: 16/02/2019 by pkogulan (1 review written)

This was the worst experience, I've had in my life ordering flowers for Valentine day. I received text confirmation that my order was delivered at 6.45 on Thursday. Nothing was delivered. Called customer service 5 times automated callback number. Says to leave a number and then you hit the prompts. Phone line hangs up on you every time!! When I emailed, they falsely confirmed time of delivery and name of the driver. Delivery only happened on Friday close to 8 pm. Not only they delivered late… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 1 0
★☆☆☆☆

“I placed my order at 10:30 in the morning, thinking I...”

Written on: 25/10/2018 by BrendenCalhoun (1 review written)

I placed my order at 10:30 in the morning, thinking I had plenty of time to get the flowers to their destination that day since everything says Same Day Delivery. 2 hours later I received an email saying my order was on track. 10 min after that (around 1:30pm) I was told that my order was NOT going to be sent out today. If you advertise SAME DAY DELIVERY, you need to be able to hold up your end of the deal! ESPECIALLY since I didn't order last minute! The destination for these flowers were 0.8… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 1 0
★☆☆☆☆

“This place sucks”

Written on: 17/07/2018 by Rambo4444 (1 review written)

If you want to be ran around. Perfect place to get ran around at. Nothing but a bunch of Joses Jauns Jesus,s at this place. No Bueno… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 1 0
★☆☆☆☆

“Very Disappointed and Frustrated”

Written on: 21/05/2018 by jamcar45 (1 review written)

BEWARE! READ TO THE END: My experience with Avas was less than one star and absolutely terrible. Where should I start...I originally ordered the "Red, White and You" arrangement online under the "same day delivery" deal they had. This arrangement was for a woman that I was literally going out on a first date with on Sunday May 20th, so I wanted the flowers to show up before I did. I ordered them on Friday May 18th at noon. Order went thru, took my payment, and said they would be delivered to… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 1 0
★☆☆☆☆

“NOT a LOCAL florist”

Written on: 16/01/2018

WARNING! Ava's Florist has advertising and sales techniques to make you think that it is a local florist for whatever city or town you are searching. They are a call center in New Jersey. I ordered flowers for a funeral for a dear friend of my elderly parents. I was promised that the flowers would be delivered on Monday at noon. We spoke with family members and the funeral home, and there was no flower delivery. I called Ava's asking for a refund and was told the driver had 24 hours to… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 3 0
★☆☆☆☆

“Never delivered funeral arrangement ”

Written on: 30/12/2017 by Lucybandit (1 review written)

Like others, I thought this was a local florist in the town where the funeral was being held. I paid extra to have the flowers delivered early the next day, since the viewing was at 11:00 and the service was at 12:00. When we arrived at the funeral home, I noticed the flowers were not there. I checked with the people from the funeral home, and they looked to make sure nothing had been delivered, and the flowers were not there. I called Avas and explained to them that the flowers had not… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 2 0
★☆☆☆☆

“I ordered the double stem purple planter orchid. From...”

Written on: 23/08/2016 by MotherBabyNurse (0 reviews written)

I ordered the double stem purple planter orchid. From the website, I thought I was ordering from a local florist. I was going to order online, but wanted to make sure you had it in stock, so I called to make sure. I was put on hold while he checked, then told he did. I ordered this plant at 7:55 am, to go to a funeral at 12 , same day , I agreed to pay $9.99 delivery fee, even though the website I was ordering from said free delivery, to make sure it got there on time. At first when I called he… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Lindahammond's Response to MotherBabyNurse's Review

Written on: 21/03/2017

I had a similar poor experience, with poor service and very poor outcome!
BUYER BEWARE - Choose another florist. These people are terrible and NOT LOCAL as they claim.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 3 0
Read 1 Comment
overview