Absolutely appalling

★★★☆☆
2.7 / 5
From 7 reviews
29% of users recommend this
  • Value For Money

Elsi's review of Utility Point - www.utilitypoint.co.uk

★☆☆☆☆

“Absolutely appalling ”

Written on: 18/12/2020 by Elsi (1 review written)

So after being advised I would receive a refund 10 days after it was processed .. guess what I am still waiting

I was initially told on 20.11 I was due a refund - not received .I complained and got this :
Please accept my apologies that you are still waiting for your refund, after checking with our Finance Department I have been informed that, due to a small back log of refunds, there will be a slight delay and your payment will be processed as soon as they are able. Please be advised that this has been escalated on your behalf. Unfortunately, we do not have an exact date for you.
Once again, please accept my sincere apologies for the further delay and inconvenience caused to you.

Absolute twaddle. No call centre to answer calls when most of the country is working from home and have managed to get their calls diverted and stay open ...

Needless to say I will keep logging complaints and will go to the aombudsman .

AVOID AT ALL COSTS

  • Value For Money

Report this review
Was this review helpful? 0 0