Unlock a Mobile Reviews - www.unlockamobile.co.uk

Click here if this is your business
★☆☆☆☆
1.0 / 5
54
2% of users recommend this
Click here if this is your business
  • Customer Service

  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
Unlock a Mobile www.unlockamobile.co.uk - Ask a question now

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Latest Reviews

★☆☆☆☆

“how to deal with these people”

Written on: 07/11/2017 by captainewers (1 review written)

paid £5.99 for an unlock code and received the same email as everyone else sorry cannot unlock your device we will refund within 7 days no refund arrived and emails were ignored contacted my card issuer and raised a chargeback got the £5.99 back in my account within 2 days Everyone who has been taken in should do the same contact your card issuer and send them the companies email saying device could not be unlocked and that a refund would be processed send them a copy of your email to… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“No Refund or customer support (DO NOT USE)”

Written on: 07/11/2017 by Marco252 (1 review written)

I have the "Dear Customer, Unfortunately on this occasion we have been unable to generate an unlock code for your mobile device, your network provder refused the unlock. We do apologise for this and suggest you make direct contact with your network provider and request that they release the hold on the IMEI. We will of course issue you with a refund, this can take up to 7 days to show in your account. Once again thanks for using Unlock A mobile." Then When I requested another got nothing… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Worst company ever! ”

Written on: 23/10/2017 by Polo74 (1 review written)

This company will take your £5.99 - not offer an unlock code and then ignore all your emails regarding a refund. It's been a month since I first paid them… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“SCAM DO NOT USE”

Written on: 22/08/2017 by Gezza22 (1 review written)

Paid £5.99 money taken, no unlock code, no refund, no Reply to emails sent. DO NOT USE… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Still waiting for a refund”

Written on: 07/07/2017 by Steveo13 (1 review written)

Your Unlocking order. Dear Customer, Unfortunately on this occasion we have been unable to generate an unlock code for your mobile device, your network provder refused the unlock. We do apologise for this and suggest you make direct contact with your network provider and request that they release the hold on the IMEI. We will of course issue you with a refund, this can take up to 7 days to show in your account. Once again thanks for using Unlock A mobile. Regards, Sales Team Unlock A… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“No refund or customer support ”

Written on: 07/04/2017 by samsungs7 (1 review written)

The unlock code did not work, and was promised a refund, but No refund and tried to contact customer support but was unable to contact them. Don't Use This Company… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Requested unlock and paid £5.99, email received...”

Written on: 18/01/2017 by Nielsenlx120 (1 review written)

Requested unlock and paid £5.99, email received instantly confirming they cannot do it. Email support and have had no reply - poor customer service and no doubt will not get refund. I will raise complaint through VISA… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Lomos's Comment

Written on: 04/03/2017

The same thing has happened to me.
Paid the £5.99 and did not receive an unlocking code and was advised to contact my provider.
They said my refund would follow within 5 days but nothing yet and no reply to my emails either.
BEWARE OF USING THIS SITE

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“unlockamobile.co.uk Take your payment and send a...”

Written on: 06/01/2017 by Colemanfu124 (1 review written)

unlockamobile.co.uk Take your payment and send a report saying phone cannot be unlocked. As all the other reviews say the refund is never made, This will now be reported to Action Fraud UK. I would suggest everyone takes the time to report this to get the site closed down. Do not use unless you want to pay £5.99 for a useless email!!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Did not get the unlocking code. And no emails answered.”

Written on: 09/12/2016 by CarmeloKoch206 (1 review written)

Did not get the unlocking code. And no emails answered… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Do not use this site”

Written on: 27/11/2016 by 184601 (1 review written)

Same as everybody else, ordered and paid with confirmation email coming straight away, No code ever supplied and every email sent for a refund ignored. This site should be closed down,they have no contact details or address. Do not use… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Stupidly paid by card and despite many Emails to...”

Written on: 24/11/2016 by Kiersten138 (1 review written)

Stupidly paid by card and despite many Emails to them,...........nothing… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“unlockamobile”

Written on: 17/11/2016 by Conleyob372 (1 review written)

like most things that are so cheep no responce no code… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Absolute rip off!”

Written on: 17/11/2016 by PrestonDawson120 (1 review written)

Placed an order, got an immediate response acknowledging order, then NOTHING. It's a crime that this "company" can get away with it. Requested a response, still nothing. There is no phone number to call and "support" are unresponsive… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Paid for unlocking received an email within minutes...”

Written on: 14/11/2016 by DundeeStan (1 review written)

Paid for unlocking received an email within minutes stating that they could not unlock my phone. Said I would receive refund within 5 working days. A month and several emails later still no joy… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“This company promises a refund if they cannot unlock...”

Written on: 09/11/2016 by steve1904 (2 reviews written)

This company promises a refund if they cannot unlock your phone and you will never receive the code or refund be very careful and pay by paypal do not use your debit card… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Didn't refund me ”

Written on: 07/11/2016

They couldn't unlock my phone so they email me and say they will refund me but it's been more then a month they didn't refund me I sent them lots of emails but never got a reply, unlockamobile just a sham don't use their service you will regret… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“This is a Ripoff Website”

Written on: 13/10/2016 by KillianSpence (1 review written)

PAID FOR THE UNLOCK SERVICE ON THE 28th of Sept. I received an email immediately stating that they could not unlock my phone and they were going to refund my money. Today is Oct 13th and after 3 emails about my refund I have not received no response or my refund. This is a very shady business and everybody report the website… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Be aware of this website which is using Shopify as...”

Written on: 12/10/2016 by klSloan200 (1 review written)

Be aware of this website which is using Shopify as payment method since they will never refund your payment!! contacted their support and they wont refund the payment and don't care if the website is shamming as long as they are getting paid too!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“do not give refunds still wateing after 3weeks”

Written on: 29/09/2016 by RodrigoCrouch (1 review written)

this is the email i got of them This is what I got 5mins after payment. " Dear Customer, Unfortunately on this occasion we have been unable to generate an unlock code for your mobile device, your network provder refused the unlock. We do apologise for this and suggest you make direct contact with your network provider and request that they release the hold on the IMEI. We will of course issue you with a refund, this can take up to 7 days to show in your account. Once again thanks for using… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“This is what I got 5mins after payment. " Dear...”

Written on: 29/08/2016 by Greene438 (1 review written)

This is what I got 5mins after payment. " Dear Customer, Unfortunately on this occasion we have been unable to generate an unlock code for your mobile device, your network provder refused the unlock. We do apologise for this and suggest you make direct contact with your network provider and request that they release the hold on the IMEI. We will of course issue you with a refund, this can take up to 7 days to show in your account. Once again thanks for using Unlock A mobile. Regards… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
overview