Lloyds Pharmacy Reviews

Click here if this is your business
★★☆☆☆
1.8
17.0% of users recommend this
Click here if this is your business
  • Quality of service

  • Layout of shop

  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
Lloyds Pharmacy - Ask a question now

Latest Reviews

“I was tricked by Lloyds pharmacy”

★☆☆☆☆

written by Philonlinereview987654321 on 27/05/2024

An absolute disgrace of service. I bought some weight loss drugs online. I have never received anything from Lloyds pharmacy and when they said they required a video of me in my underwear before posting out the weight loss product. I replied explaining that I did not have a smart phone and did not really want a friend filming me in my underwear in order to complete the purchase so asked for a refund. They then said that a refund was not possible, but I could have 50% of the money back. To be clear, this was five days after my initial purchase and I had received nothing, they had done nothing but claimed half of my purchase price £173. For a medical company to run such a refund scheme is unbelievable. I have tried to post the photograph of their reply but have not been able to upload the photo as I do not have a smart phone. But overpaid pharmacy company robbing poor people in a vulnerable position is frankly disgusting. I hope that they see this review and are ashamed as they should feel. DO NOT BUY FROM THIS SITE; AS YOU WILL NOT BE GIVEN YOUR MONEY BACK!!!

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Was this review helpful? 0 0

“No respect for customers time and money”

★☆☆☆☆

written by on 23/09/2023

A month ago I used the lloyds pharmacy website to book a cholesterol test at the nearest branch offering this service. Adder travelling 40 minutes and paying for parking imagine my dismay to discover that branch had been sold and the new owners knew nothing about the appointment. Lloyds could have had the decency to contact me beforehand to let me know the booking would not be taking place. A waste of Saturday morning and out of pocket. Not impressed

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Was this review helpful? 0 0

“Absolutely shocking service ”

★☆☆☆☆

written by hmFitzsimmons356 on 25/07/2023

Visit today at Mersea road Lloyds pharmacy Colchester. Gave my ref no over to the dispensary lady, And was told I could not have my tablets and didn’t even care. She was very rude , absolutely disgusting service being told I can’t have any tablets for my depression. Avoid at all costs, should be shut down , or at least employ qualified people

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Was this review helpful? 0 0

“Absolutely disappointing service ”

★☆☆☆☆

written by nqPhillips253 on 20/12/2022

I placed an order on 11th Dec and that was due to be delivered before xmas. There was no communication from them on this. When I called them today, I was told that the order has not been sent out from warehouse. The online team can only request the warehouse for the items to be dispatched. When I asked why didn't it post yet so the answer was we are busy and we try our best we can. Now I can see they started refunding the money as they didn't action on it at all. The products could be out of stock so only way to resolve it cancelling the order. Not sure what sort of service is this. People purchase xmas gift and those are not delivered on time

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Was this review helpful? 0 0

“Awfully slow and badly packaged ”

★☆☆☆☆

written by SandWats77 on 02/09/2022

Great if you’re a fan of waiting a week to have a simple order fulfilled, and enjoy seeing your package of medicine squashed into a stupidly small envelope that clearly wasn’t up to the job. Whole thing just stinks of unprofessionalism.

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Was this review helpful? 0 0

“Exceptional service”

★★★★★

written by ElvisJenkins49 on 10/08/2022

My parents gp surgery made an error with their prescriptions. Thanks to the wonderful efforts of the Lloyds pharmacy staff (Grove Green, Maidstone) the correct items were delivered within 2 hours of the surgery correcting their mistake. Very impressed with the service especially as the pharmacy was extremely busy at the time. Nothing is too much bother for these lovely people.

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Was this review helpful? 0 0

“Horrible service”

★☆☆☆☆

written by FernandoM on 20/06/2022

Ordered a product online for click and collect, next day I get an email saying it was packed and shipped. After SIXTEEN days there was no news of arrival. Contacted customer service by form, said to wait TEN WORKING DAYS. Went to pharmacy, said there was nothing they could do, to call the help line. Called the helpline, they believe the package was lost. "No more stock of that item, sorry, here's you're refund, should be with you within 3 days." Absolute joke of a service, customers left wondering what's going on. Zero care. No wonder they are closing.. hopefully they'll give way to pharmacies that actually know what they're doing

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Was this review helpful? 0 0

“Item not delivered”

★☆☆☆☆

written by pwilliams on 11/06/2022

I ordered an Omron M3 Comfort blood pressure monitor on Monday 6 June 2022 to be delivered by Friday. I received an order confirmation email and was told I would be informed when it was sent. I emailed them on Thursday to say I had not received an "item sent" message and was told there would be an extended response time due to limited advisor availability. I phoned on Friday to explain the situation and was told they are no longer in stock so I would have to accept a refund, which would take 3 to 5 days. So, Lloyds accepted my order when they had stock and took the money out of my account. Then they did not send the order and later ran out of stock. I then received an email saying that the order had been "cancelled at my request". This was a total lie because I was bluntly told I would be refunded with no alternative offered, such as a more advanced model at a reduced price. The attitude was tough luck, no apologies, we will refund you. I will never use this company again.

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Was this review helpful? 0 0

“DO NOT TRUST ”

★☆☆☆☆

written by Lloydsdontcare on 07/05/2022

My mother who is blind, deaf and disabled has her medication delivered, yesterday it didn’t turn up, no notice, no one let us know, just didn’t arrive, life threatening, I live 2 hrs away, drove down went ti the pharmacy on a Saturday morning at 11am, closed not going to open, went to the other Lloyds in Princes Risborough and staff there were no help whatsoever, rang Lloyds customer service and no help either, these charlatans are putting lives at risk!!! Do not trust.

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Was this review helpful? 0 0

“Avoid no customer service”

★☆☆☆☆

written by 169Garcia on 04/05/2022

Placed an order with promise of 10% from first order, no discount given, code not valid, completed order still the 10% discount not taken off at checkout as promised. Wrote immediately asking if I should cancel order, wrote again, and again no reply wrote to the CEO no reply, then four days later order arrived, for a birthday present, still sat here unopened as still waiting them to reply, i would avoid trusting or ordering from Lloyds.

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Was this review helpful? 1 0

“Pain killers for sale”

★★★★★

written by JuneFlynn3 on 26/12/2021

I learned medicurelocate.com got the best escrow deals now our days.My cousin from reveiew center tried it and it worked and it was legit.

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Was this review helpful? 0 0

“Click and collect”

★☆☆☆☆

written by Ozie on 24/12/2021

I order perfume to be delivered today for Xmas present and they let me down no delivery and customer service do not answer was waiting for 45min. Useless company. Never again.

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Was this review helpful? 1 0

“Customer service joke”

★☆☆☆☆

written by Schmidt95 on 24/08/2021

Lloyds write to an elderly neighbour to invite him for a flu Jab, he phones them and told to book on the Internet, he says I don't use the Internet. He phones customer service and is told to use on line help page, he repeats he does not have a computer or use Internet. CS repeats and put him on hold for 17 minutes until he hangs up. The most unprofessional of any company. Guy still can't get his jab

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Was this review helpful? 3 0

“poor customer service”

★★☆☆☆

written by on 06/10/2017

Booked a flu jab on line. No telephone confirmation received so rang Tolworth branch. First person I spoke to had a very unfriendly telephone manner and passed the phone to someone else without informing me. The second person was more helpful but advised they had no-one to administer a flu jab as booked and could I book again. Not good service, I have had this appointment booked for some time. Had I not called would have had a wasted trip - go to Boots much better service.

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Was this review helpful? 1 0

“waste of time”

★☆☆☆☆

written by antonio5123 on 04/08/2017

The 2nd August I ordered on line a medicine and I specifically choose to collect my order from the Whitechapel Pharmacy because i had afraid of mail delays. I really needed to collect the medicine the 3rd August. The website says that if you order before 6 pm you will receive the delivery the next day.... Of course, they didn't deliver the medicine.... I called the customer care service and I explained my situation. They didn't propose me any solution such a same day delivery to my work place or a kind of refund for their disservice. I also mentioned that I was going to write bad reviews... they simply don't care at all, probably they are used to it (and the low rating on this website probably prove it!!!) I don't recommend this service to anyone. I bought also medicine from the Lloyd Pharmacy at the Barts Hospital. I was really surprised that each time you had to buy a medicine they make you wait minimum 20 minutes to collect the medicine.... Based on my experiences I truly believe they are not organized at all!! If you have time to waste this is your perfect pharmacy. Antonio

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Was this review helpful? 2 0

“Awful Customer service”

★☆☆☆☆

written by on 12/01/2017

Awful Welsh woman who works at Lloyds Addenbrookes needs to taught some manners and how to a bit more tactful. When I asked her how long my husband's prescription would be I was bluntly told "When it's ready". When we picked up his prescription her saying to my husband to "cough it up" is down right disgraceful as he has COPD.

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Was this review helpful? 1 0

“Urgent prescription...don't bother”

★☆☆☆☆

written by abstractive on 08/09/2016

I recently signed up with Lloyds pharmacy on-line and ordered my first prescription, 5 days later still not delivered. I called them after day 2 and was told the item was in the post and would be here by the next day. This is day 5 and still nothing. I have cancelled all further orders.

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Was this review helpful? 2 0

“very bad service”

★☆☆☆☆

written by craftor on 21/07/2016

Visited Lloyds pharmacy in Barlanark,normally get my prescriptions there,but lately noticed the service has deteriorated immensely. Today was no exception,a staff member was far too busy talking ,to notice I was there ,she eventually took my scripts only for another member of staff to ,take other customers before me ,consequently,I had a longer waiting time as the staff member I had was last to get mine through .I had said I would take them back as prevous customers had theirs finished before myself ,

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Was this review helpful? 1 0

“Abnioxus service ”

★☆☆☆☆

written by JessieMyers on 17/06/2016

I attempted to use the on line service due to the fact I'm not in the uk currently due to work commitments so unable to visit my GP. I have a diagnosed condition made through a private consultation in 2009 and I'm still in receipt of that private prescription . My thinking was because I'm suffering from a flatter up I'd order the meds needed and my family could give these to my work colleague who about to fly out my location. I was treated like I was lying by one the doctors !! All my answers were accurate !!!! As you maybe aware many drugs that were develop to treat one coniftion treat multiple illness. I would suggest you another online service like web meds - they are professional , Would recommend NO !

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Was this review helpful? 1 0

“Lovely experience ”

★★★★★

written by Aryan369 on 23/04/2016

LLoyds pharmacy in cogges Witney next door to the surgery, every time I walk in always a friendly hello from staff. Minimum waiting in store for prescription which is as change from waiting 20-40 minutes in local boots! Would like to give a shout out to I think the name is Grace (dispenser I think.) very kind young lady very helpful and the New pharmacist who is call Amilia (Australian lady) so helpful with all the quiries I ask. They both deserve praise. Would recommend this pharmacy to all friends and family.

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Was this review helpful? 0 0

Our helpful community of likeminded people will be happy to answer any questions that you have.

Before posting your question please check to see that it has not already been asked.

Thanks for asking a question.

Once we've checked over your question we will put it live on the site and our strong community of experts will hopefully give you some great answers that you find useful.

We will email you when the question is on the site

Asked by fiveboar on 5th October 2022 Report this content
I failed to pick up my ladies community box as I had Flu (Covid) symptoms, self isolating. The following week I expected to pick up x2 boxes (today's and the one I missed last week). I was informed that cassettes not picked up are destroyed! Is that legal? Deny someone their prescribed medication?

Thanks for answering this question.

Once we've checked over your answer we will put it live on the site so others can gain from your experience. We rely on members like you to sustain our vibrant community so thanks again, we couldn't do it without you.

We will email your when your answer is on the site

overview