Just Value Doors Reviews - www.justvaluedoors.co.uk

★★★★★
4.6 / 5
90% of users recommend this
  • Customer Service

  • Quality of website

  • Value For Money

Summary

Just Value Doors supply and install external doors and windows to homes and businesses across the country. They are revolutionising the double glazing industry, by offering a completely unique service. They pride themselves on supplying and installing all aspects of double glazing. Covering the whole of the UK, Just Value Doors are able to offer an unrivalled service at unbeatable prices. To find out more about their products and services you can visit their website at www.justvaluedoors.co.uk or call one of their sales representatives on 0845 0949 159

? Ask our helpful community of experts about this product or company
Just Value Doors - www.justvaluedoors.co.uk - Ask a question now

Media Gallery for Just Value Doors - www.justvaluedoors.co.uk

Just Value Doors - www.justvaluedoors.co.uk
Just Value Doors - www.justvaluedoors.co.uk

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Showing star rating of:

(cancel refinement)

Showing only reviews written:

Within the last 6 months
(cancel refinement)
★☆☆☆☆

“Update”

Written on: 09/10/2021 by JingCh (1 review written)

The response from this company is completely irresponsible just like their products. So I have to clarify some facts. Regarding the no.1 windows, regardless of fault, the fact remains that the replacement set were also wrong and I am still waiting for their response. It’s been another week now and I still have no windows to put in! Regarding the UPVC door, I sent many photos all of which I still have. Because I was becoming increasingly aware of how difficult it was to make them accept their… Read Full Review

Just_Value_Doors's Response to JingCh's Review

Written on: 19/10/2021

Dear Jing
Thank you for your review and we are sorry for any inconvenience that has been caused. Looking at the history of the order, I can see that you contacted us via email to advise that you had ordered the windows at the incorrect size and asked us what options there were.
We then supplied replacement at new sizes at a greatly subsidised cost and a priority turnaround.
The Composite Door was supplied with an add on, however unfortunately this was missing from the delivery which arrived with you shortly afterwards. As discussed, frame add ons are commonly known and used within the industry and cause no issues with the fitting of your door.
The UPVC Door was also reported as being the incorrect size, however you refused to send photos saying it was now fitted.
All your queries and comments have been dealt with via our customer support team as quickly and as efficiently as possible. We are sorry if you feel this has not been what you experienced as we do try to give the best possible service we can.

Kind Regards
Just Value Doors

Reply to this comment
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Delivery date changed repeatedly, no refund for...”

Written on: 24/09/2021 by Johnathon1959 (1 review written)

Site said 6 weeks for delivery. I spoke to Sales, who confirmed this, so long as I chose a colour they had in stock. So we changed the colour to ensure it arrived in time. Original date given was 8 weeks, then pushed back to 10, then 12...had to keep changing dates for fitting. Door eventually arrived without sill, so we had to chase 1 down whilst men were installing. Told JVD, and they wouldn't refund it, said it needed to be noted within 24 hrs...I was heavily pregnant and couldn't unwrap… Read Full Review

Just_Value_Doors's Comment

Written on: 24/09/2021

Dear L Roselli,
Firstly we do again apologise for the inconvenience regarding the delay with your order. Lead times are always given in good faith and are never guaranteed. I can see that the delay was due to the side panels not arriving on time with the door and we informed you of this straight away.

We do apologise for this inconvenience which was something out of our control unfortunately however, we did keep you informed and we do advise not to book fitting around delivery dates given.

Regarding the delivery yes our terms do state that any missing items must be reported within 24 hours and I can see that you reported the missing cill a week after delivery and had advised you had already purchased a new one. We are sorry the cill was missing and of course would have replaced this free of charge for you if we had known.

You also queried your cashback for the reviews you left, however on checking this was the only review you left for us.

We also arranged some touch up paint to be sent to you after you reported marks made during installation on the door.
We do try to give the best possible service we can and I am sorry if this is not what you have experienced.

Kind Regards
Just Value Doors

Reply to this comment
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
overview