Items ordered expecting delivery within 4 days still waiting

★★★★☆
4.4 / 5
89% of users recommend this
  • Customer Service

  • Quality of website

  • Value For Money

elderslie's review of Tool Net www.tool-net.co.uk

★☆☆☆☆

“Items ordered expecting delivery within 4 days still...”

Written on: 29/12/2017 by elderslie (1 review written)

I ordered brushes for our Rotabroach on the 28th November expecting a delivery of 4 days maximum. It's now 29th December 31 days later and still no sign of them. Told they were dispatch via Royal Mail 24 on 19th December don't believe it. Can't be tracked with Royal Mail until they try to deliver. Until we receive these brushes we can't use our Rotabroach. In my opinion this company is not interested in giving a service and don't care about their customers.

  • Your invoice No. 619735

    Goods purchased & cost

  • A few weeks late

    Delivery

  • Customer Service

Toolnet's Response to elderslie's Review

Written on: 03/01/2018

Dear Customer

Thank you for your review. I am sorry to hear that you have not received your order by the 29th of Dec. We have been closed over the Christmas period until January. I could not see on your order that you have contacted us regards this? The order was sent on the 19th of Dec as per Royal Mail. Could you please contact us to advise whether you have now had the order and the service team can resolve this for you.

Kind Regards
Tool-net

Reply to this comment
Report this review
Was this review helpful? 1 0