Easylife Group Reviews - www.easylifegroup.com

Click here if this is your business
★☆☆☆☆
1 / 5
0% of users recommend this
Click here if this is your business
  • Customer Service

  • Quality of website

  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
Easylife Group - www.easylifegroup.com - Ask a question now

Media Gallery for Easylife Group - www.easylifegroup.com

Easylife Group - www.easylifegroup.com

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Latest Reviews

★☆☆☆☆

“Easylife Motor Club”

Written on: 11/03/2018 by Fernandez427 (1 review written)

I bought an item from Easylife for about £15, then the next month (in my Credit Card bill) found that they had joined me to their Motor Club for over £60. I signed nothing to say that I wanted to join this, and got from them nothing to say what to do if my car broke down, or how to contact this so-called Club. All I knew was that they had taken the money. According to them my request to have a refund was "too late", I should have told them before I knew that I was being joined to the club… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Only recommend to an enemy”

Written on: 18/08/2017 by 383English (1 review written)

I ordered an item on line from Easylife on 8th August. I had a confirmation email on 10th August noting that the item was in stock and would be delivered by Yodel on 15th August. Yes you've guessed it - it did not arrive! Looking on the website it noted that the order was "complete" on 10th August, but when checked with Yodel on 16th August, the item had not been picked up. Easylife then washed their hands of the matter and waffled on about there was nothing they could do but wait for the… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Even when you die - they keep mailing!”

Written on: 07/07/2017

Easylife won't stop mailing my dead father. My father died at the beginning of 2017, he subscribed to several catalogues. I returned each one to sender with a note to say he had died. Within a couple of months all but Easylife had stopped mailings. I emailed them and they replied in February as follows: Please accept our heartfelt condolences on the loss of your loved one. I can confirm that I have now deleted the account from our mailing list. In response to your correspondence, I have removed… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Apalling service received”

Written on: 24/06/2017 by TerriButtons (1 review written)

First order placed which was meant to take 3 - 5 days to arrive, it took over 2 weeks and one item was missing; apparently out of stock but not when I ordered it! Also 2 items were faulty and it took me several emails to get this sorted. Eventually i was told that a courier would collect them on a day of my choosing, though this had to be Mon - Fri and it would be between the hours of 7am - 9pm, a time slot could not be given. After several complaints I was finally issued with a £5 off… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Disgraceful Delivery”

Written on: 08/04/2017 by mmHurley236 (1 review written)

When placing my order online it showed everything was in stock so placed order expecting 5-7 day delivery. No such luck. When I emailed an enquiry I was told some of my items were not in stock and they weren't sending out part orders. No delivery date was offered. Have emailed again today so watch this space… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“No delivery, then no refund”

Written on: 22/11/2016 by LucyAFryer (3 reviews written)

Ordered some products 26 September. Not delivered by 17th October, when I chased. I was told that they had systematic warehouse operating problems. Goods eventually arrived late October, which I promptly returned because it was too late by then. Three weeks later I realised that I still had not received any refund! Chased 22 November, was told "could I please wait 5 or 6 more working days". I have pushed for an earlier refund. But any vestigial confidence I had in this company is now… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“buyer beware !”

Written on: 19/09/2016 by Jmilner16 (1 review written)

Seven weeks ago I ordered a ladder and after 2 weeks of enquiries as to when it would be delivered I was told the order hadn't been generated! Customer service must be the worst I have ever encounted, waiting times of half an hour only to be cut off. Promises of emails that never materialise and 7 weeks on no ladder and no sign of a refund. Do not buy anything from this company, I'm certain it mustn't really exist! Would appear after other reviews they take the money and that's the end of it… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“absolute poor service”

Written on: 09/09/2016

Since JUly 4th it has been my misfortune to have had dealings with the easylife group and the attempt to purchase a garden trolley has been in vain. Buyers beware, contact with anyone at the office is a major achievement after extended patience trying, only to be placed in the longest queue that is always present and not to be faded out or cut off which has happened often. E-Mails do seem only slightly better but must be continualy used all and every day. The excuses eventually offered as to… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Extremely poor !!!”

Written on: 24/08/2016

Ordered 5 items on 1.7.16 Paid by cheque No goods delivered. Phoned 5 times since and still no response. On phone now trying to get through. Think this company is in difficulty. Do not rate them at all. Do not use them!!!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Adverts are false or misleading”

Written on: 01/03/2016 by penpont (1 review written)

The catalogues arrive regularly and sometimes are issued jointly with Radio Times. Each one contains at least one and usually 2 or 3 adverts for a clock that one can read at night. I ordered one and got one free, and while the numbers are legible in the dark, the hands are not, so one can't tell the time. I complained and was sent two more. They were exactly the same. I have written to EasyLife and the Radio Times and they can't be bothered to reply. I went to the Advertising Standards… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Don't waste your time and money on this company !!”

Written on: 04/12/2015 by Mikesfc (1 review written)

I ordered a 3 tier electric clothes airer . I was told item despatched and given a tracking number that didn't exist ,When I told them. I got a email saying we have sent a replacement since numerous email I ask can they send it express and was told "we don't send express.". Then another email saying we have nothing in stock for a few weeks so I asked for a refund and now been told we can send it express which they say they never do. AVOID BUYING FROM THEM !!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Don't use them!”

Written on: 06/09/2015 by Mally13 (2 reviews written)

I saw a Genius safety ladder advertised in the Daily Express Select leaflet (supplied by Easylife). It was half-price and I ordered it on 2 August. Delivery cost £5. I ordered 2 small items at the same time to save paying more delivery. The wrong total cost £87+ (cost of the ladder at the original price plus my 2 small items plus delivery cost) was taken from my bank account almost immediately. The wrong cost of the ladder was refunded a few days later (after I had complained). One… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“NOT A PLEASANT EXPERIENCE WITH EASY LIFE! ”

Written on: 06/05/2015 by hzHolman446 (1 review written)

In February 2015 I ordered a door canopy from Easy Life which was delivered by Hermes. When it was delivered the packing was damaged and when taken out some bolts were missing. Easy Life were contacted to arrange return of this item and a collection date was arranged. Item finally collected on third appointment on 18 March. No refund was given and I contacted Easy Life on 6 occasions regarding this. They now tell me that the warehouse have no record of the canopy being received by them… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Easylife! Like Heck! Your Busted.”

Written on: 26/02/2015 by Jason482 (1 review written)

Have finally had revelation and cracked it! Easylife is just a name, a myth,its a virtual company. They have a customer care centre- nope! just a call centre doing it for them. They have a warehouse or do they? Belongs to another company doing it for them. Nice idea! no intercommunication between three except by sending an email so everyone can pass the buck(or should say email) and no one puts hand up to say buck stops here will sort it. Send email, send box says its sent, outbox says its… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Nothing's easy with The Easylife Group”

Written on: 23/02/2015 by Harryp75 (1 review written)

A terrible online shopping experience. They need to change their name I've made a few purchases from Easylife before, experience shows that they have a tendancy to mess orders up. This latest one though was just ridiculous. I went online to order a 2 step safety ladder. The Website would not accept the discount code I had, so I had to resort to a phone order. On the Website, it stated 48 hour delivery as standard, ie 2 days. It actually took 2 weeks !! and then I got a 4 step safety… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
overview