LivingSocial Reviews - www.livingsocial.com

Click here if this is your business
★☆☆☆☆
1.2 / 5
6% of users recommend this
Click here if this is your business
  • Customer Service

  • Quality of website

? Ask our helpful community of experts about this product or company
LivingSocial - www.livingsocial.com - Ask a question now

Media Gallery for LivingSocial - www.livingsocial.com

LivingSocial - www.livingsocial.com

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Latest Reviews

★☆☆☆☆

“Very poor customer service”

Written on: 20/04/2018 by Achafer (1 review written)

Very poor customer service. I purchased a deal for four cocktails at INC sheffield. Traveled to the venue and was turned away because they said it was too busy. Asked living social for a refund as I could not redeem the voucher. They offered me half back of the cost in credit. Not happy with this has wanted a full refund so sent numerous emails explaining it wasn’t my fault I couldn’t use the voucher. No resolution. Don’t answer my emails. Very unhappy customer. They are not interested… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★★★★★

“Afternoon tea”

Written on: 25/11/2016 by Jlgriff (1 review written)

We have just had afternoon tea at the double tree hilton in hyde park london and it was lovely,from the very polite staff to the food and of course the price was outstanding.The staff made us feel really welcome and the food and proseco was very good.Would highly recommend this offer .one thing which i think you need to know though is that this offer is for the double tree hilton in hyde park not the hilton hyde park as stated .we went to the wrong hotel which can be a bit embarrassing,apart… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Poor Quality Goods”

Written on: 09/07/2016 by poppylillie (5 reviews written)

I have recently purchased two vouchers from LIVINGSOCIAL both of the goods are poor quality first one was a Guardian Angel Necklace from FAKURMA this was cheap metal material with a coloured marble inside said it should have been £69.99 but with voucher it was £9 plus p.p £2.99 it wasn't even worth what I paid £9 I have contacted LIVINGSOCIAL twice about this but up to now I have not received my money back they contacted FAKURMA and sent me an email but when you try to contact them back… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Guardian Angel Necklace”

Written on: 09/07/2016 by poppylillie (5 reviews written)

I purchased this product through LIVINGSOCIAL they said I t was worth £69.99 and I was getting it for £9.00 plus p.p £2.99 It was going to be a present for my daughter but when it arrived it was just terrible cheap plastic material with like a coloured Marble in side how they could say it was worth £69.99 I don't know where they get there prices from, I purchased this on 27/5/16 and I am still trying to get my money back they contacted Fakurma who supplied this but I have not got my money… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“DO NOT DO BUSINESS WITH LIVING SOCIAL!”

Written on: 14/04/2015

I've used LivingSocial occasionally over about three years. Things have gone smoothly on about three occasions - the rest of the time there has always been some problem or other. Firstly, the website is very unstable. Often, when you click on an interesting deal and then click through to "buy", the panel that is supposed to give you the discount code simply fails to appear - the text tells you to click on the code, but neither the panel nor the code is there. Sometimes I've just given up,but… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“waste of money”

Written on: 12/12/2014 by iamab (1 review written)

i bought 2 tickets to see The dreamboys, first off all you cant call them only email to make a booking, once i had done it, they did not get back to me for 2 weeks telling me sorry but the requested day was sold out! then they refered me back to living social, then those told me they could not refund my money back due to dated nature, so emailed The Dreamboys again, no answer till now, They dont care about you once they get your money! the most annoying thing is i dont know where my moneys… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Rememberance poppy”

Written on: 21/11/2014 by lanababana (1 review written)

I purchased a coupon for a poppy, from living social in plenty of time for it to arrive for 11-11-14, it still has not yet arrived. I contacted them 5 times by email not had any corespondance of them. I had bought it for a work colleague… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“none delivery of iphone case no refund”

Written on: 08/07/2014 by queensclose (7 reviews written)

bought iphone case and redeemed voucher. dodgy company failed delivery. raised a claim and living social said sorry cant help. that it i lost my money buy from this company at your peril… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Appalling - poor quality”

Written on: 27/03/2014 by JWCRUISER (1 review written)

I bought a set of resistance bands around 5 weeks ago. the clip broke after 2 uses. They have refused a refund, but item is NOT FIT FOR PURPOSE. TREASURE CHEST sold the item - I bought the voucher from LIVING SOCIAL.Neither will accept any responsibility. Item is RUBBISH, it is the POOREST QUALITY. Stick with GROUPON. BUYER BEWARE. AVOID… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Advertise deals for highly unreliable companies”

Written on: 09/01/2014

I have been an active suscriber to LivingSocial for the past 3 years. In this time, there was a problem honouring more than half the deals that I bought from them and thus refunds had to be arranged which have taken a long time. Whenever you buy a deal voucher, a telephone number for the relevant company is provided. Half the companies never pick up the phone, or claim that the voucher was advertised as a 'mistake' and thus they are not offering the services you paid for, which gives you the… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“never again”

Written on: 04/11/2013 by Palala (1 review written)

I bought voucher 2nd November Fireworks Special: 19: 30 to 23: 15 - Group o f 4 adults. I download the voucher and printed straight way. On 2nd we turned up to get on the board and the boat’s stuff (very rude) told us that is wrong boat and probably next one will be ours. So we were waiting 0,5h for next boat which wasn’t ours as well. So we came back home. On next day I have checked my email box. (I couldn't do this earlier because my laptop broke) and I saw email from livingsocial - my… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“After I paid for teeth leaser-whitening treatment the...”

Written on: 12/07/2013 by palo123 (1 review written)

After I paid for teeth leaser-whitening treatment the soonest appointment with Rite Smile in Brunel House in Cardiff they could offer me was in 4 weeks time! After 4 weeks waiting I turned up for my appointment when receptionist (which represents another few companies on the same floor) informed me that there is NO ONE TO DO YOUR TREATMENT HERE TODAY AS SHE CANT SEE ANY APPOINTMENT BOOKINGS FOR THE DAY. I left all my contact details with receptionist for them to contact me SAP. They never… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Not Impressed!”

Written on: 28/03/2013 by Stuart4464 (1 review written)

In October last year I purchased a voucher for a footstool from Leather Fabric Sofas (The subjecy of a number of reviews themselves) The product has still not arrived. After chasing LFS I contacted Living Social for assistance. They do not respond to your requeat other than with an automated reply promising prompt attention and giving you a reference number. I have now had a number of these replies and a number of reference numbers, but still no product and still no refund! It seems to me that… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Stuart4464's Response to Stuart4464's Review

Written on: 02/04/2013

Since submitting the above Living Social have finally responded and offered a full ferfund. I feel it only fair to report this, however it doesn't compensate for the frustration nor excuse the length of time, and I'm still concerned that outfits such as LFS have little difficulty in advertising their wares via Discount Sites. But.........Fair's fair, I should be getting a refund (Although I've kissed the delivery cost paid to LFS "Goodbye")

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“very bad customer service”

Written on: 27/03/2013 by azat (3 reviews written)

I would not recommend this site to anybody. I bought a voucher for driving lessons and somebody was supposed to contact me after I left my details. Nobody contacted me, telephone is on answering machine, the company does not seem to have a website. LivingSocial customer services send me standard e-mails saying that they cannot do anything about this. This company is completely unreliable and no respect to customers!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Rubbish”

Written on: 15/03/2013 by Bearmills (1 review written)

My voucher code doesnt work!!!!!!!!!! I tried calling many times any no one picks up. Also email 3 times and no one has got back to me. 0 stars… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“More details to know deal is suitable for limited mobility”

Written on: 12/03/2013

LIVING SOCIAL DEALS….. BE AWARE I only purchase local deals from Living Social for my area Leeds and Wakefield. However did you know that if you purchase goods and it has to be returned….. they make you return to the manufacturer….NOT the local dealer! I purchased a £169 item and I was unable to even get into it… so had to return it as unusable by myself… I HAD TO SEND IT BACK TO GERMANY AT A COST OF £58.60 TO MYSELF!!! I just want my friends to be aware that a local deal is not… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Living Social / Doctor Power Clean”

Written on: 12/03/2013

I bought a gutter cleaning deal on January 10th 21013 and tried phoning the company to book the appointment for them to come and clean the guttering at my home. The phone number supplied was not working, so I looked the company up online and filled in the form on their website supplying all the requested details to arrange the gutter cleaning, but after waiting for over a month I still heard nothing! As a result I sent an e-mail to Living Social and although I received no reply at all from… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“No Response”

Written on: 11/03/2013

I bought a voucher but the event was postponed due to adverse weather conditions, I only found out when I phone the vendor direct. Living Social were supposed to have emailed everyone and then advise us of new dates. I have heard nothing I wrote to them asking when it would be put on again or could I have my money back, this was 6 weeks ago, I asked for an update but have had no response. So no event that I paid for in good faith, no refund and no communication!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Do not use them! I bought a flight experience over ...”

Written on: 25/02/2013 by Majaski1987 (1 review written)

Do not use them! I bought a flight experience over months ago and never heard of them! I spent £50! Nobody will agree to give me a refund or just my flight experience! They keep coming up with excuses, that the manager is off sick or that their system is down ect!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
★☆☆☆☆

“Do not use!”

Written on: 14/02/2013

I purchased a spa voucher last April which the spa won't honor as they are "too busy". They won't give a refund as living social has to. But livingsocial won't either. Worst customer service ever as they have an excuse for everything. Use Groupon - they care enough to refund when the customer is not happy. No long drama with email there… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Lokkstar's Comment

Written on: 15/02/2013

I totally agree. Just bought a spa day voucher though in 5 months, they cannot offer me a massage slot in the afternoon AND I have found out the "treatment" is only 15 minutes long which includes consultation and getting ready for it - so 10 minutes or less basically. What is the point? A virtually identical offer I bought from them for same group of hotels offered a 25 minute treatment so why wouldn't the other hotel? And why didn't they STATE in their advert it was only for a mini tretament of 10 minutes. For lunch my deal includes a jacket potato. I bet they'll roast a new potato the size of qualis egg and say that's ok too! And Living Social won't refund and there was not even the slightest offer of empathy or a goodwill gesture/ credit note. I feel ripped off. I will not be buying from them again and will be complaingin to trading standards and consumer direct!!! Disgusted!

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
overview