AA Home Emergency Response Reviews

Click here if this is your business
★★☆☆☆
1.9 / 5
22% of users recommend this
Click here if this is your business
  • Customer Service

  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
AA Home Emergency Response - Ask a question now

Media Gallery for AA Home Emergency Response

AA Home Emergency Response

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Latest Reviews

★☆☆☆☆

“Avoid at all costs!!”

Written on: 30/11/2017 by KeonTrevino492 (1 review written)

Please do yourself a favour and dont go anywhere near this excuse for homecare cover. Boiler broke down 7 days ago and desite phoning every day still no has arrived to fix it even though its sub zero temps. They sent out an engineer the first day to find what the problem was. Boiler needed a new circuit board. Since then, even tho i have the top policy which does cover the circuit board no one has come to fix it. When i phone everyday they tell me they are assessing it. Now yesterday i phoned… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

The Aa's Comment

Written on: 01/12/2017

Hi Keon, We're very sorry to learn about this experience you are facing and we'd like to help resolve this as soon as possible. We would like it if you could get in touch via our web site 'contact us' page so that we can have this addressed as soon as possible for you. Thank you

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 2 0
Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“DISGRACEFUL TRADING PRACTICES - AVOID”

Written on: 15/11/2017 by Sickandtiredofbeingrippedoff (1 review written)

Woke up to a cold house so called AA. They sent someone the following day and arrived 1 hour late! Great start. Then engineer said he couldn't fix it as it needed a part. He would order and come back 3 days later!!! Waited in and another engineer arrived 1 hour later than the agreed time. The story was completely different - he condemned my boiler. I asked why was this not picked up by the first engineer - his response was he came to fix it. My response so what was he here for?To add insult to… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

The Aa's Response to Sickandtiredofbeingrippedoff's Review

Written on: 17/11/2017

Hi, Thank you for taking the time to leave us a review, your feedback is very much appreciated. We are really sorry that the service you have received has not met your expectations. We would like to look into this further for you. If you haven't already can you please fill in our 'contact us' page via our website and someone from our customer support team will get in touch with you directly.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 1 0
Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Zero Customer Care”

Written on: 11/11/2017 by billcowie (1 review written)

I took out AA Central Heating plus in late September and in early October I received a letter from "Swale Heating" acting as agents for the AA giving me a date for servicing then on the morning of the appointment it was cancelled.That worried me about the quality of the protection rang the AA up to say I was unhappy with the potential response in the event of a breakdown. They assured me that breakdowns were handled prompt. Yesterday Swale arrived to… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

The Aa's Response to billcowie's Review

Written on: 15/11/2017

Hi Bill, thank you for taking the time to leave us a review. We are really sorry to hear of the experience you have received from us so far. We would like to investigate this further for you, if you haven't already can you please fill in our 'contact us' page via our website and someone from our customer support team will get in touch with you directly.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Billcowie's reply to The Aa's Comment

Written on: 15/11/2017

I was right after waiting in six hours received a phone call engineer had gone sick 0n Monday after me making several phone calls was told by the AA that the parts would hopefully be ordered in the next couple of days.Then l would be at the mercy of Swale Heating for them to fit the parts.I have now been without Heating or Hot Water for five days.Why would l want to speak to yet another Customer Support (sic) that's who has created this situation Customer Care 0/10 Anyone reading this Please if you are thinking of switching to the AA don't

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Cas1098's reply to Billcowie's Comment

Written on: 19/11/2017

Exactly the same issues Bill. Swale are a disgrace too.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 3 Comments
★☆☆☆☆

“Shocking service ”

Written on: 18/10/2017 by Cas1098 (1 review written)

We went with the AA as we had young children and didn’t want our boiler breaking down over the winter. The first year was fine and we renewed the policy in September. We had to wait a month before we could have our boiler serviced and when it came to booking it, they said they can’t do it until March the following year as between Oct to Feb they only dealt with call outs. I explained that I didn’t want my boiler serviced in March and what was the point in that? Eventually they gave in… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

The Aa's Response to Cas1098's Review

Written on: 20/10/2017

We're sorry to hear that you've had reason to be unhappy with the service provider for our Boiler Cover. We're pleased that you have been in contact with our complaints team so they can address your concerns, please do continue to liaise with them so they can help.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Cas1098's reply to The Aa's Comment

Written on: 19/11/2017

Yes, still haven’t heard from you. Not surprising. Completely incompetent and I’m not expecting to hear either. A word of warning to people, NEVER USE the AA for boiler cover. USELESS!!!!!

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 1 0
Read 2 Comments
★☆☆☆☆

“Save your money in a biscuit tin in case of emergency ”

Written on: 20/09/2017

I have been a member of AA home emergency for 7 years. We joined for peace of mind if anything should anything go wrong. The first time I called AA about 4 years ago, we had water leaking from shower tray to the outside, the response person said it was the sealant that needed renewed and that didn't come under our policy as it was maintenance. My husband renewed the sealant but it still leaked. We paid for an independent plumber who found that the waste pipe had a crack, which he fixed at a… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

The Aa's Comment

Written on: 21/09/2017

Hello, thanks for taking the time to leave your feedback.
We regret to learn you were dissatisfied with the terms of the policy and hope that any concerns you had were raised at the time so these could be addressed.
In regards to the cancellation, this is also part of the terms and conditions of cancelling your contract. We are sorry that you have decided to leave us and hope that we are able to help you in the future.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“shocking service !!!!!”

Written on: 10/09/2017 by Angela326 (1 review written)

At 8am on the 10th August I called your AA emergency home response number as I had a leak that was spreading across my front room celling. I was informed that as I was able to isolate the leak by turning the water off, an engineer would be with me between 12pm and 3pm that day. At 2-30 I rang as no-one had arrived, I was informed he was on his way, at 3pm I had another phone call to say he was just leaving and would be at my house in 60-90 mins he eventually arrived at my property at 4-50pm I… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Ad2812's Comment

Written on: 12/09/2017

Your experience is very similar to mine. After c. 20 phonecalls to the AA (each time getting the standard script about "We're passing your enquiry to our incident response team, and will call you back within 2 hours", followed by no response) and five call-outs with no repair done, I finally agreed with the plumber they sent on Monday with no fix to come back on Saturday to complete the work, which he did. The AA are now telling me that the work will probably not be covered, meaning that I will have to pay the plumber for the entire cost of the repair work.

I would not recommend this cover, as after two and a half weeks of stress and inconvenience, I may now have to pay the AA's choice of plumber considerably more for travelling from a distance to complete the work than it would have cost to hire a local plumber.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

The Aa's Comment

Written on: 19/09/2017

Hi there,
We're sorry to learn of your experience and would like the opportunity to look in to this. Please get in touch via our website 'contact us' page if you haven't already raised this. We'll be happy to help.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

The Aa's Comment

Written on: 19/09/2017

Hi, we would really like to help address your dissatisfaction, if you haven't already spoken with our customer services team, please get in touch via our website 'contact us' page and we can pick this up, investigate and arrange for our dedicated customer support team to contact you directly to discuss this further. We look forward to hearing from you.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 3 Comments
★☆☆☆☆

“4 days and counting without heating or hot water! ”

Written on: 07/09/2017 by Toad2001 (1 review written)

My boiler broke down early doors on Monday. I have home response plus. My husband is a heating engineer and advised that the fan was the problem. Assured a visit from an engineer within 4 hours. 9 hours later an engineer arrived with a stinking attitude - didn't want to be here. Had a quick look - told us that we'd be lucky to get the bit within 3 days and left - without putting the boiler back together. Telephoned AA - extremely poor customer service. Explained I have diabetes with poor… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

The Aa's Response to Toad2001's Review

Written on: 07/09/2017

This is concerning and we'd very much like to help get to the bottom of this for you as quickly as possible. Please could you visit the The AA's website on the 'Contact Us' page and we will pick up your complaint if you raise this and we'll arrange for somebody to contact you to address your concerns.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Poor service, minimal communication”

Written on: 01/09/2017 by Ashtyn139 (1 review written)

Plumbing leak reported 8 days ago - now contacted AA about ten times and have had four visits from three different plumbers without a resolution. I feel that there is very poor communication between the AA and its contractors and no proactive contact with the customer - you have to chase them at every stage to organise a revisit and are then made to wait an unacceptably long time for the next visit. I would not recommend this cover as it is nothing like the "emergency response service"… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

The Aa's Comment

Written on: 07/09/2017

Hi, we're very sorry to learn about the experience and we'd like to help resolve this as soon as possible. If you haven't already spoken with our Customer Service team please get in touch via our website - on The AA 'Contact Us' page and we'll be happy to pick this up. We hope to hear from you soon.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Diabolical, unreliable service!”

Written on: 03/05/2017 by Shayleei271 (1 review written)

Boiler broke down 9 days ago so no heating or hot water..... Still being let down by 3rd party engineers, being lied to by the AA also and given false information by call centre operators. 2 engineers havent been able to fix my boiler and waiting on new parts that apparently werent ordered on the first visit. Told i must get a power flush done on my system before they would fit new parts, which i arranged at high cost to myself as not covered by the policy... Only to be contacted today to say i… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

The Aa's Comment

Written on: 09/05/2017

Hi, we're sorry to learn that you were unhappy with the service and felt let down by our engineers. We're eager to help. If you haven't spoken with our customer services team regarding this already, please get in touch via our web site 'contact us' page so that we can have this addressed as soon as possible for you. Thank you

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

The Aa's Comment

Written on: 09/05/2017

Hi, we're sorry to learn that you were unhappy with the service and felt let down by our engineers. We're eager to help. If you haven't spoken with our customer services team regarding this already, please get in touch via our web site 'contact us' page so that we can have this addressed as soon as possible for you. Thank you

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 2 Comments
★☆☆☆☆

“Terrible service”

Written on: 11/03/2017 by KamoraHoward398 (1 review written)

My boiler broke down, was told engineer in my area was sick and they couldn't get anyone out for 5 days, despite very cold weather. This is suppose to be home emergency. Go else where for cover as the AA is clearly not to be trusted, unless you read the selected reviews they post on their website… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

The Aa's Comment

Written on: 11/03/2017

Hello KamoraHoward398,

We are sorry to hear you're unhappy and do hope that you have contacted us to address your dissatisfaction. If not, please get in touch via our website at your earliest convenience.

Kind Regards, the AA.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“AVOID !! Shocking Service, Safety Risk and a Cover Up”

Written on: 05/02/2017

Boiler broke and AA engineer fitted new parts end of November. Boiler stopped working again 2 weeks later. Different AA engineer attended and condemned boiler . This was week before Xmas advising me Boiler was leaking dangerous gas into the Home, a safety risk, which had not been picked up on first visit. Engineer told me he would have to report this to his boss ! Left us with no Heating over Xmas . AA Audit department phoned me and wanted to send a Senior Engineer out to investigate the… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

The Aa's Comment

Written on: 07/02/2017

Hi, we're glad to know you have already raised this with us. Although the turn-around is 8 weeks for a full investigation to be completed, our team will work hard to ensure this is sooner.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Totally useless but British Gas saved the day”

Written on: 28/01/2017 by Andrewpa (1 review written)

Thought AA had strong brand and good household name when my bank offered Boiler Cover with AA at £12 a month I thought 'great' as British Gas while always gave great service had been £18 when I switched to AA 2 years ago. Boiler not working this morning so kids had no heating or hot water...... no problem you would think and called AA emergency support team. Immediately realised from the surly woman on phone that this was going to be a bad ending. She was unhelpful , rude and fixated on… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

The Aa's Response to Andrewpa's Review

Written on: 30/01/2017

We're very sorry to learn of your experience and would like the opportunity to address this. Please get in touch via our website 'contact us' page with the details and we'll have a member of our team to investigate this for you. Kind regards

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“AAEngineer broke boiler, denied it, no boiler for 2...”

Written on: 28/11/2016 by Jonscf3 (1 review written)

Had home emergency cover for years through the AA. My wife called one Wednesday to say the boiler had packed in, due to staffing issues they couldn't get anyone out until the Friday. After an hour of fiddling about the engineer diagnosed a faulty ignition, said they probably couldn't get the part until the Monday. He left in a rush and offered no solution to keep warm or have hot water over the weekend, It was so cold we had to find somewhere to stay for the night, on arrival back the next… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

The Aa's Response to Jonscf3's Review

Written on: 29/11/2016

Hi, we believe this is an ongoing complaint that are Chief Executives Office are dealing with. Please continue to liaise with them directly and we do hope that all your concerns are addressed satisfactorily. Kind regards

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Jonscf3's reply to The Aa's Comment

Written on: 02/12/2016

Follow up - the AA sent a technical manager to my house, to drown me with technical jargon and then finish by saying "so you see how it's just a coincidence that your boiler had a leak just hours after our AA engineer was working on it" then tried to say a part was corroding for a while and just happened to break after the AA engineer messed inside the boiler!

For the sake of your family's Health and Wellbeing - steer clear of the AA!

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 2 Comments
★☆☆☆☆

“Do not waste your money”

Written on: 06/11/2016 by Hanna441 (1 review written)

Very poor customer service, engineers are not up to scratch if you can get one. Had an emergency on the Thursday and was told that the engineer could not come out to the following Tuesday. When you do get a date from them they don't turn up. Read the small print as they use everything possible to avoid providing the service that they sell you. They may be a little cheaper than some of the others but it not worth saving a few pounds… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

The Aa's Comment

Written on: 07/11/2016

We're sorry to learn of your experience and would like the opportunity to investigate this. If you haven't already spoken with our customer services team please get in touch via our website 'contact us' page. We'd really like to help. Thank you

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Baffled”

Written on: 20/10/2016 by kj100 (6 reviews written)

Took out Homecare central Heating cover with these, only to find at the first point of contact to arrange a Boiler service & Initial inspection, that they were unable to do this due to a lack of staff. Really what chance you would ever have of getting an emergency repair done when they can't schedule an appointment weeks in advance , I don't know. Had to cancel the policy where I came up against a very unhelpful and misleading customer advisor, not sure whether she did as I asked, but have had… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

The Aa's Response to kj100's Review

Written on: 21/10/2016

We're really sorry to hear about your brief experience and hope that you have contacted our customer service team to have this addressed. If you haven't, we would be happy to look in to this for you. Please get in touch via our website 'contact us' page. Kind Regards

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Kj100's reply to The Aa's Comment

Written on: 21/10/2016

Customer service were not interested, at the time why do you think they will be now?

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Kj100's reply to The Aa's Comment

Written on: 21/10/2016

Customer service were not interested, at the time why do you think they will be now?

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

The Aa's reply to Kj100's Comment

Written on: 21/10/2016

If there is anything you'd like us to address please get in touch via our website so that we can help. Thank you

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Kj100's reply to The Aa's Comment

Written on: 21/10/2016

Thanks, rather than waste everyone's time with such disingenuous reply, might by an idea if you tried to sort problems, not provide a standard response to everyone which you have done so. Just plain lazy and very unhelpful to everyone, another example of the appalling customer service from The AA

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

The Aa's reply to Kj100's Comment

Written on: 24/10/2016

We understand your frustration but we are unable to help directly via this site. We'd like to fully investigate your dissatisfaction and have someone contact you to discuss this. Please get in touch at your earliest convenience so that we can assist you. Thank you

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 6 Comments
★☆☆☆☆

“Incompetent Engineers”

Written on: 15/06/2016 by Rebekahe78 (1 review written)

After alerting AA to a leak in my boiler and a lack of hot water, I was sent an engineer from Swale Heating. After three visits from different engineers, two replacement parts (both of which had nothing to do with the actual problem, a faulty diverter) and countless hours off work waiting for an engineer in the 5 hour time slot provided, the leak remains and the hot water still isn't working properly. I am finally awaiting a replacement diverter valve and will have to take yet more time off… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

The Aa's Comment

Written on: 16/06/2016

Hi, we're sorry to hear about your dissatisfaction, we do hope that you raised this with our customer services team, if not please feel free to get in touch via our website 'contact us' page, we'll be happy to address this for you. Kind Regards

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Don't waste your money!”

Written on: 08/04/2016 by Fitzgeraldqq218 (1 review written)

I took out home emergency and boiler cover with the AA. I then decided to upgrade to include the annual boiler service. I wish I had gone elsewhere... The AA use other companies to do the service and any repairs, June 2015 I had my boiler serviced. From then on it kept losing pressure. They sent out heating engineers from a company called Plumbcare. The first one managed to break a kitchen cupboard door. Didn't fix the low pressure. The second time the engineer broke one of my ornaments… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

The Aa's Comment

Written on: 13/04/2016

Hi Fitzgeraldqq218, we are very sorry to learn of your experience and hope that you have contacted our customer service team to investigate this for you. If not please feel free to contact us via our website 'contact us' page. If you still haven't heard about your car breakdown renewal please get in touch on Facebook so that we can chase this up. Many thanks

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Peppercorn's Comment

Written on: 13/04/2016

First of all it clearly states boiler cover not car breakdown. Secondly you'll read your executive office was dealing with it. They chose to ignore my email, which was cc'd.
They have zero interest in customers.

I will share my experiences with everyone I possibly can. please share that with your customer services.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 2 Comments
★☆☆☆☆

“Absolutely Rubbish Completely Diabolical AA Home Emergency”

Written on: 01/04/2016 by Makenna1982 (1 review written)

So bad, my husband screwed through a central heating (water) pipe on the landing whilst screwing a floor board down. I contacted my bank who use AA Home emergency as their providers. Great service to start with appointment within 4 hours. Half hour before the engineer was due got a call to cancel his gas chromoter (whatever) was broken and he couldn't come. Passed to another organisation by AA who sent a plumber who couldn't do the job needed a heating engineer. Phoned that evening, phoned next… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Pbillhomesick's Comment

Written on: 01/04/2016

Update: repair done took 15 minutes, did not need to drain system and did not need specialist Gas equipment. Guy came after AA tried to convince me that I will need two visits one to drain the system one to repair the pipe.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

James313755's Comment

Written on: 06/10/2016

totally agree, I've had their service for the past two years.I made a claim for a water leak,they fobbed me off for 5 days(no water no toilet facility's) then told me my pipework was not to current regulations(the house is 60 years old) so therefore my claim was refused.Garbage service

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

The Aa's Comment

Written on: 06/04/2016

Hi, we're sorry to read this. We hope that you have contacted us to address your dissatisfaction, if not please do get in touch via our website 'contact us' page. We would be happy to help. Thanks

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 3 Comments
★☆☆☆☆

“Worse than useless”

Written on: 18/03/2016 by asHamilton300 (1 review written)

We had a leaking heating pipe in a cavity wall and were covered by the AA home emergency policy. They sent someone round the next day, but he said he couldn't repair it because he wasn't a plumber! He said he would write a report and that the AA would then send out a plumber. We phoned the AA a dozen times over the next few days and were told someone would phone us back etc, but they rarely did. After 6 days without heating or hot water they agreed it was still an emergency but then said we… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

The Aa's Comment

Written on: 22/03/2016

Hi, we're very sorry to learn of your experience. We'd very much like to get to the bottom of this for you, if you haven't spoken to someone already please get in touch via our website 'contact us' page. Thank you

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Terrible service..in fact no service!!”

Written on: 11/02/2016 by Irate.com (1 review written)

No hot water or heating. Rang them on Tuesday and they sent the engineer who could not fix it. He said the other engineer would ring an hour prior to coming with the part the next day. At 3pm,still no word. I chased up only to be told that they had not had the time to collect the component and fit it,and I would be first job tomorrow. Tomorrow came and I chased up at 8.30 and was told they were en route. At 9.30 i was told they were coming from an hour and a half away. At 11 am I was told… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

The Aa's Response to Irate.com's Review

Written on: 17/02/2016

Hello, we are sorry to hear you're unhappy and do hope that you have contacted us to address your dissatisfaction. If not, please get in touch via our website at your earliest convenience. Kind Regards, the AA.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Lmjp's Response to Irate.com's Review

Written on: 14/03/2016

This is exactly my experience - now 5 days without heating and hot water...and told another 2 days before an engineer can come. Appointments NEVER met and I've had to call them 6 times to chase any service. Shockingly poor

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
Was this review helpful? 0 0
Read 2 Comments
overview