My Tyres Reviews - www.mytyres.co.uk

★★★★★
4.6 / 5
93.9% of users recommend this
  • Customer Service

  • Quality of website

  • Value For Money

Summary

Order online: accessible 24 hours a day, 7 days a week Delivery within 2-4 working days. Widespread network of fitting stations – 1,600 tyre fitters in the UK. You can choose from 8 different payment options.  
? Ask our helpful community of experts about this product or company
My Tyres - www.mytyres.co.uk - Ask a question now

Media Gallery for My Tyres - www.mytyres.co.uk

My Tyres - www.mytyres.co.uk
My Tyres - www.mytyres.co.uk
My Tyres - www.mytyres.co.uk

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Latest Reviews

★★★★☆

“Tyres without Tears”

Written on: 18/09/2014

Buying tyres online, sight unseen, relying on internet reviews and comments - rather a nightmare. Happy outcome this time, though. mytyres.co.uk had the goods I needed and at a very fair price. Delivery from Germany to my local fitter in the UK was a day ahead of forecast. The fitting was quick and the car is now running on safe rubber again. I don't really 'do' recommendations, but my personal experience this time was a reassuringly good one. Only time can confirm that my choice of tyre… Read Full Review

Team Delticom's Comment

Written on: 19/09/2014

Thank you for your positive review.

We are happy to hear you are pleased with the price and the service provided by our company. We hope the goods meet your expectations and look further to your next order.

Your mytyres.co.uk Team

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“complete disaster”

Written on: 17/09/2014 by Duffy408 (1 review written)

it looks like convinient service with good reputation. But in reality it turns out that all confirmation you received via email are virtual. All but payment confirmation. What at confirmed date i went to fitting centre i was told by guys there that my tyres are not delivered and appointment does not exist. So, i simply wasted my time for nothing… Read Full Review

Team Delticom's Comment

Written on: 19/09/2014

Thank you for your review and for bringing this matter to our attention. We are very sorry to hear you have reason to complain about the quality of our service. Our company is trying to do its best to keep customers content and that is why we kindly ask you to provide us with you order number so that we can clarify the situation. We hope this unfortunate situation will not prevent you from doing business with us again in the future and that this way you will give us the opportunity to improve your opinion on our company.

Your mytyres.co.uk Team

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★★★★★

“All-Season Tyres”

Written on: 12/09/2014 by hackersdog (1 review written)

Best price I could find on line or locally. Rapid service and very good local fitter… Read Full Review

Team Delticom's Response to hackersdog's Review

Written on: 19/09/2014

Thank you for your positive review.

We are happy to hear you are pleased with the price and the service provided by our company. We hope the goods meet your expectations and look further to your next order.

Your mytyres.co.uk Team

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★★★★★

“excellent service”

Written on: 12/09/2014 by AaravProctor (1 review written)

Very efficient and reliable service. Well recommended… Read Full Review

Team Delticom's Comment

Written on: 19/09/2014

Thank you for your positive review!

We're happy that our services were up to your expectations and hope to welcome you as a customer again soon.

Your mytyres.co.uk Team

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★★★★☆

“Ditch the money transfer! ”

Written on: 10/09/2014 by BrisaOliver478 (1 review written)

Good service, good communication, good products and overall happy. Money transfer to pay for goods is a pain though!! It slows down the transaction and the delivery. I could have paid a few pounds more from another company and paid and received it quicker. I would suggest the company looks into PayPal as an option as the lack of it will put future customers off. I have ticked 'Yes' in recommend to friends but will warn them of the lack of PayPal… Read Full Review

Team Delticom's Comment

Written on: 19/09/2014

Thank you for your positive review!

We would like to inform you that normally the payment method is changed to bank transfer, when the connected credit/debit card to the PayPal fails the authorization for 3 times. We are continuously trying to improve our services and better serve our millions of customers around the world. We hope the goods meet your expectations and look further to your next order.


Your mytyres.co.uk Team

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★★★☆☆

“cheap, but cost me time”

Written on: 10/09/2014 by 1985Alvarez (1 review written)

had the tyres I wanted for the best price, but the fully fitting option was clumbsy - not clear how I should book the fitting. Finally found link to book with my chosen garage - booked a slot (earliest was 1 week away) then when turned up to garage they had no notice of booking - worse, they don't even take bookings, so don't know what sheet I booked my 9am slot with! will stick with Black Circles next time - worth paying an extra £10… Read Full Review

Team Delticom's Comment

Written on: 19/09/2014


Thank you for your review and for bringing this matter to our attention.
We are very sorry to hear you have reason to complain about the quality of our service. Our company is trying to do its best to keep customers content and that is why we kindly ask you to provide us with you order number so that we can clarify the situation. We normally advise our customers to book for an appointment, once you are provided with the latest possible delivery date. We are currently working on the improvement of our booking system. We hope this unfortunate situation will not prevent you from doing business with us again in the future and that this way you will give us the opportunity to improve your opinion on our company.

Your mytyres.co.uk Team

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★★★★★

“A1”

Written on: 10/09/2014 by Batchelor458 (1 review written)

Great price order sent Monday tyres on my bike Wednesday… Read Full Review

Team Delticom's Comment

Written on: 19/09/2014

Thank you for your positive review.

We are happy to hear you are pleased with the price and the service provided by our company. We hope the goods meet your expectations and look further to your next order.

Your mytyres.co.uk Team

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★★★★★

“A1”

Written on: 10/09/2014

Very easy to order, cheapest price I could find with delivery, Fast delivery with a very good courier. Very impressed but the whole set up. A1… Read Full Review

Team Delticom's Comment

Written on: 19/09/2014

Thank you for your positive review.

We are happy to hear you are pleased with the price and the service provided by our company. We hope the goods meet your expectations and look further to your next order.

Your mytyres.co.uk Team

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★★★★★

“Excellent customer service”

Written on: 08/09/2014 by dman28 (1 review written)

Excellent service. Delivered on time with a one hour time slot. Great value for money. Easy to contact. I would highly recommend!… Read Full Review

Team Delticom's Response to dman28's Review

Written on: 19/09/2014

Thank you for your positive review!

We're happy that our services and prices were up to your expectations and hope to welcome you as a customer again soon.

Your mytyres.co.uk Team

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★★★★★

“Excellent service, excellent price”

Written on: 07/09/2014 by 41Craig (1 review written)

Wheel and tyre ordered on Monday, delivered 2 pm Thursday. No hesitation in using My Tyres again. I have now got a balanced spare wheel and tyre for my 2012 Antara at about half the price of the car manufacturer. Very pleased indeed… Read Full Review

Team Delticom's Comment

Written on: 19/09/2014

Thank you for your positive review!

We're happy that our services were up to your expectations and hope to welcome you as a customer again soon.

Your mytyres.co.uk Team

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★★☆☆☆

“took five days to arrive”

Written on: 06/09/2014 by stephencolling (1 review written)

I understood from the advert that tyres are despatched immediately. I arranged with the garage for the fitting but tyres did not arrive until late Friday - too late for fitting and garage closed weekends so was without car for over a week! I would not have ordered the tyres if I the advert had made it clear that they would take so long - I have bought from Black Circle in the past and shall revert to them in the future. … Read Full Review

Team Delticom's Response to stephencolling's Review

Written on: 19/09/2014

Thank you for your review and for bringing this matter to our attention.
We are very sorry to hear you have reason to complain about the quality of our service. We would like to inform that the standard delivery time is from 2 to 4 working days after the tyres are dispatched. Our company is trying to do its best to keep customers content and that is why we kindly ask you to provide us with you order number so that we can clarify the situation. We hope this unfortunate situation will not prevent you from doing business with us again in the future and that this way you will give us the opportunity to improve your opinion on our company.

Your mytyres.co.uk Team

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★★★★★

“Excellent value & service”

Written on: 06/09/2014 by dyReilly479 (1 review written)

Ordered on Thursday afternoon, tyres arrived at fitting location Monday morning. Excellent value and easy to order. Will use again. The fitting appointment facility is probably not necessary as the independent fitting garage don't take bookings..... not a problem really though… Read Full Review

Team Delticom's Comment

Written on: 09/09/2014

Thank you for your positive review.

We are happy to hear you are pleased with the price and the service provided by our company. We hope the goods meet your expectations and look further to your next order.

Your mytyres.co.uk Team

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★★★★★

“Excellent Quality and delivery speed ”

Written on: 05/09/2014 by bgKehoe22 (1 review written)

I would recommend My Tyres to my friends because of the excellent quality and delivery speed I will be using them again in the future… Read Full Review

Team Delticom's Comment

Written on: 05/09/2014

Thank you for your positive review.

We are happy to hear you are pleased with the price and the service provided by our company. We hope the goods meet your expectations and look further to your next order.

Your mytyres.co.uk Team

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★★★★★

“All you need”

Written on: 05/09/2014 by Bishop375 (1 review written)

Good price, good service, item as described what more can I say… Read Full Review

Team Delticom's Comment

Written on: 05/09/2014

Thank you for your positive review.

We are happy to hear you are pleased with the price and the service provided by our company. We hope the goods meet your expectations and look further to your next order.

Your mytyres.co.uk Team

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★★★★★

“Metzeler Block K 4.00-18 TT 64P TT”

Written on: 04/09/2014 by edthebrummie (1 review written)

I bought these flat profile tyres to put on the front of a Yamaha Dragstar XVS1100 Trike to help reduce bump steer wobble in the steering whenever the Trike went over even the slightest uneven surface in the road. Mytyres were one of the few suppliers I found that stocked this type of tyre and there price and delivery service was very good, keeping me updated with the delivery status. They arrived within just a few days… Read Full Review

Team Delticom's Response to edthebrummie's Review

Written on: 05/09/2014

Thank you for your positive review.

We are happy to hear you are pleased with the price and the service provided by our company. We hope the goods meet your expectations and look further to your next order.

Your mytyres.co.uk Team

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Awful service - Not UK based!!”

Written on: 04/09/2014 by Jason053 (1 review written)

I tried to order my tyres online the order form wouldn't work so I rang sales. The sales person(possibly in India) who said they would be sent out same day (03/09/14), for next day delivery. I thought great I will have my tyres in time to have them fitted and go on holiday. The next day I received my invoice and delivery details delivery details were "Delivery date: The items were sent out on 4.09.2014 and will probably arrive on 11.09.2014." Well this is clearly not what the sales guy… Read Full Review

Team Delticom's Response to Jason053's Review

Written on: 05/09/2014

Hi,

We would like to inform you that at the moment we do not offer the next day delivery. The standard delivery time is from 2 to 4 working days after the dispatch. We have checked your order RD 20278995 and noticed that your order was cancelled on the 4th of September, however, the tyres were already dispatched. According to our Terms and Conditions Policy, the refund can be made only after the tyres are back to the warehouse. Please be so kind as to refuse the delivery of the tyres to return them back. Once the goods are back to the warehouse, you will be refunded the total sum of 387.20 GBP to your Visa card. We are very sorry to hear you have reason to complain about the quality of our service. Our company is trying to do its best to keep customers content. We hope this unfortunate situation will not prevent you from doing business with us again in the future and that this way you will give us the opportunity to improve your opinion on our company.

Your mytyres.co.uk Team

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★★★★★

“tyre supply”

Written on: 04/09/2014

efficient service. tyres arrived ahead of schedule. easy to order and no problem with delivery… Read Full Review

Team Delticom's Comment

Written on: 04/09/2014

Thank you for your positive review!

We're happy that our services were up to your expectations and hope to welcome you as a customer again soon.

Your mytyres.co.uk Team

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★★★★★

“my tyres from my tyres”

Written on: 03/09/2014 by Ellav126 (1 review written)

tyres not on car yet,but all good. just fitting appointment mixed up. but good prices would use again… Read Full Review

Team Delticom's Comment

Written on: 04/09/2014

Thank you for your positive review!

We're happy that our services were up to your expectations and hope to welcome you as a customer again soon. We are continuously trying to improve our services and better serve our millions of customers around the world.

Your mytyres.co.uk Team

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★★★★★

“tyre order”

Written on: 03/09/2014 by Ewing164 (1 review written)

Good service from my tyres and the courier DPD… Read Full Review

Team Delticom's Comment

Written on: 04/09/2014

Thank you for your positive review!

We're happy that our services were up to your expectations and hope to welcome you as a customer again soon.

Your mytyres.co.uk Team

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★★★★★

“First set of Winter tyres”

Written on: 03/09/2014 by Owenspv174 (1 review written)

Well, I've wanted to try winter tyres for a while and with two worm tyres and an MOT looming itsd time for 2 new ones so why not try ththem as winter rapidly approaches. Many reviews later I had choosen and searched google for the ones I want - eventually ended up at MyTyres - they has what I wanted - in stock at a great price with a good reputation for delivery times - order away. One minor issue - mine came from Germany - made me wonder if the delivery would be quick BUT it was - 24 hrs in… Read Full Review

Team Delticom's Comment

Written on: 04/09/2014

Thank you for your positive review!

We're happy that our services were up to your expectations and hope to welcome you as a customer again soon.

Your mytyres.co.uk Team

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
overview