Enterprise Car Rental Reviews

Click here if this is your business
★★☆☆☆
2.0 / 5
509
25% of users recommend this
Click here if this is your business
  • Customer Service

  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
Enterprise Car Rental - Ask a question now

Media Gallery for Enterprise Car Rental

Enterprise Car Rental
Enterprise Car Rental

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

★☆☆☆☆

“Deposit not been refund ”

Written on: 10/08/2016 by AshantiBailey (1 review written)

I rent a van on 18 July 2016 for 24hrs, the van was returned and been told the deposit of £200 will refunded in my account within 24 to 48 hrs. Over two weeks later the deposit still not refunded. Ring Enterprise office Lot of time and keep promised. the deposit will be in my account within 24-48 hrs but nothing happen. At last went to see the local manager in Bexhill on sea, East Sussex, UK called "SERAH" on 8th Agusr 2016 she told me she had done the deposit and the refund will be in my… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Shocking service!!!”

Written on: 26/07/2016 by Hurley42 (1 review written)

Don't use this company, the palmers green branch is just shocking. Waited 1 hour to even get looked at then the manger didn't even batter an eye lid. We reserved a car and didn't get it. Not using them again. If you reserve your car you may not get it so no point in even bothering if you ask me… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Poor customer service”

Written on: 11/07/2016 by Sheba3456 (1 review written)

The price of renting are completely different from what I sent to me. they charged £200.0 deposit which has not been to me. They took £1000.0 exit which was not been told to us before. … Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“INCOMPETANT ”

Written on: 12/06/2016 by Sariahb469 (1 review written)

Account Reference: I am experiencing the following issue: I booked a van,online on the 6th June collection from the Hereford depot for a 24hr hire,for the Wednesday 8th @17.00hrs return 122.00 on the 9th June. I rang the rental station that day to confirm,as Europcar and 2 other rental companies could not do the booking for that day.On Tuesday @17.24 i received a call from the rental station saying how i was going to pay as its easier and quicker by credit card rather than a bank card.I again… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Enterprisecares's Comment

Written on: 22/06/2016

We'd like to hear more about your experience, Hereford. Please email us at care[at]Enterprise[dot]com with your contact information, reservation and/or rental agreement numbers, exact location you rented from, and any other details you would like to add. Please include reference number 160622-003376 in your email.

Thanks,
Collin P.
Social Monitoring Coordinator
Enterprise Rent a Car

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Worst Car Rental Company in France - I will never use...”

Written on: 06/06/2016 by Dulce143 (1 review written)

My friend and I booked a Mercedes a few months before our trip. When we arrived at the pick up location at Nice Airpot we were told that the car broke down and they were unable to give us a car of the same class. We explained that we cannot accept lower car class due to the fact that we were supposed to attend an event that had particular expectations. Moreover, we paid for a premium/luxury car. However, we were offered Mazda for the same price. The staff, specifically the manager on duty… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Enterprisecares's Comment

Written on: 22/06/2016

We'd like to hear more about your experience. Please email us at care[at]Enterprise[dot]com with your contact information, reservation and/or rental agreement numbers, and any other details you would like to add. Please include reference number 160622-003334 in your email. Thanks! -Collin

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Enterprise customer service sucks”

Written on: 23/05/2016 by boxerjohn13 (1 review written)

I hired a small van for one day (12pm Thursday to 12pm Friday) costing £25 from the Torquay depot. My wife booked and paid for it online paying via a debit card for our joint bank account. The next day a customer service agent (if you can call him that) called to confirm the booking, when he asked my wife how the deposit would be paid she told him on the debit card used to book the van in her name and she explained to him about our joint bank account to which he said that will be fine just… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Rip off merchants”

Written on: 18/05/2016 by Elliott473 (1 review written)

Hired a van to empty of late fathers house, they kept adding charges on the day, reducing excess fees etc, they were really busy and did a quick scoot round the van and hubby signed, was no dents nothing now on return they say there is a pressure dent ! Taken photos can't see a thing!!!! Now being idiots, Won't release our deposit, a deposit which when we booked the van we weren't informed about! Absolute rip off merchants, took photos of the van after and no dent They said excess was £1000… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Appalling customer service ”

Written on: 30/04/2016 by 381Hamilton (1 review written)

The customer service i received at the Taunton office was appalling. The staff member i dealt with showed no empathy, he didn't listen and was abrupt. He called himself a manager! I have made a formal complaint to the HO as the overall service is shocking and staff are blaming their poor customer skills on the policy… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Enterprisecares's Comment

Written on: 12/05/2016

We'd like to hear more about your experience. Please email us at care[at]Enterprise[dot]com with your contact information, reservation and/or rental agreement numbers, and the full details of your experience. Please include reference number 160512-002381 in the subject line of your email. Thanks! -Collin

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“took money out of mybank using my card details”

Written on: 29/04/2016 by Ignaciog203 (1 review written)

Car was scratched to bits dinted ect before i hired it took it back 3 week later they said it had a fresh scratch and used my card detail to steel £100 off me never using them again this was the derby branch… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Enterprisecares's Comment

Written on: 12/05/2016

We'd like to hear more about your experience. Please email us at care[at]Enterprise[dot]com with your contact information, reservation and/or rental agreement numbers, exact Derby location you rented from, and any other details you would like to add. Please include reference number 160512-002320 in the subject line of your email. Thanks! -Collin

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Keep away from Enterprise Car Rentals!!!”

Written on: 13/04/2016 by river_boy (1 review written)

My wife and I hired a car from Enterprise in June 2015. On a narrow road in Norfolk, a speeding maniac heading towards me, forcing me to take evasive action and move slightly off the road. Unfortunately, a concrete block or something similar was hidden in the roadside grass. Striking this obstruction removed the plastic underside of the nearside mudguard, caused a neat split in the front lower panel and placed a dent on the rear lower panel. When we returned the car to the Great Yarmouth… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Enterprisecares's Response to river_boy's Review

Written on: 28/04/2016

We'd like to hear more about your experience. Please email us at care[at]Enterprise[dot]com with your contact information, reservation and/or rental agreement numbers, exact location in York you rented from, and any other details you would like to add. Please include reference number 160428-002397 in the subject line of your email. Thanks! -Collin

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Abysmal service, avoid at all costs”

Written on: 10/04/2016 by KCPR (1 review written)

I moved house on Friday and hired a transit from enterprise. I don't drive so my dad agreed to drive. The issues were numerous: 1) lift arrived at 9:45 when it was set for 9. I challenged this to be told, quite rudely, "we operate on 30 minute windows (making them at best 15 minutes late) 2) lack of information when I booked - it was never explained to me that I couldn't pay if my dad was driving, it wasn't explained to me that a debt or scratch or puncture or windscreen chip triggered an… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Enterprisecares's Response to KCPR's Review

Written on: 28/04/2016

Thank you for sharing your review of our Cardiff location. We value your feedback and have forwarded it to their regional management team for further review. Please feel free to reach out to us directly at care[at]Enterprise[dot]com with any future questions, comments, or concerns. -Collin (reference number 160428-002328)

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Poor Service”

Written on: 07/04/2016 by Foley179 (1 review written)

Enterprise car hire Blackburn Incompetent service, left arm doesn't know what the right arm is doing, lengthy paperwork on initial collection, pick you up person got lost and couldn't find us and the branch is less than 1 mile away,she phoned from the next avenue and still couldn't find us! The Manager of the branch doesn't listen, calls to ask questions he has asked two days earlier and doest know where the case is up to? Just cannot wait for this Vehicle to go back and never speak to… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Enterprisecares's Comment

Written on: 28/04/2016

We'd like to hear more about your experience. Please email us at care[at]Enterprise[dot]com with your contact information, reservation and/or rental agreement numbers, exact rental location, and any other details you would like to add. Please include reference number 160428-002280 in the subject line of your email. Thanks! -Collin

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Total rip off”

Written on: 06/04/2016 by Libbydev (1 review written)

Picked up hired car last Wednesday while my car was being repaired phoned today to say my car was now repaired and that I was returning hired car today l was informed to leave car at repair centre and they would pick it up got phone all tonight to say I have to pay them my £200 insurance excess as there is a crack on windscreen on passenger side I had two different passengers with me today who both say windscreen was not cracked so be warned if they tell you to leave car somewhere. I will be… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Enterprisecares's Response to Libbydev's Review

Written on: 28/04/2016

We'd like to hear more about your experience. Please email us at care[at]Enterprise[dot]com with your contact information, reservation and/or rental agreement numbers, exact location you rented from, and any other details you would like to add. Please include reference number 160428-002264 in the subject line of your email. Thanks! -Collin

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“"Reservation Confirmed" - no car available”

Written on: 16/03/2016 by JLGARBUTT71 (2 reviews written)

Booked last night at short notice but got an email back stating "Your Reservation is Confirmed". So this morning off I go by taxi (pick-up service is too slow) and arrived just as they opened - walked in and spoke to one member of staff before being approached by another to say "we don't have anything available today" - followed by "do you want to book for antoher day" - no I don't... I needed the car today hence the booking. Confirmed must mean something else to Enterprise… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Worse experience ”

Written on: 16/03/2016 by CharlotteGordon156 (1 review written)

It was worse experience l have ever had in my life. Before I pickup the car I had trusted them and didn't check everything then when I returned back the car they checked really seriously and finally they said I damaged the tire, so they told me to change the tire!!! I suggest everyone to check the car carefully before sign any document… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Poor service”

Written on: 06/03/2016 by Catsdad1 (1 review written)

Hired a couple of times from the Croydon branch of Enterprise and found it satisfactory. However, was moving friends of mine from Croydon to Manchester and needed a small van. The hire process was straightforward on the website and I took out the relevant insurances to reduce any excesses. When I turned up on the day of the booking, the counter staff were telling me that the insurances I took out on the website were not valid and I would have to pay again at a higher price. After a bit of to… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Gengy's Response to Catsdad1's Review

Written on: 06/03/2016

If you can't find them, grind them!

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Enterprisecares's Response to Catsdad1's Review

Written on: 08/03/2016

Catsdad1, customer service and satisfaction are very important to us at Enterprise. I would like to follow up with you. Please email me at care(at)enterprise(dot)com with the complete details, contact information (including a phone number), exact location and any rental agreement numbers. Also reference #160308-002787 in the subject. I look forward to hearing from you soon, thank you. Christoph, Social Media Monitor, Enterprise Rent-A-Car

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Enterprisecares's Response to Catsdad1's Review

Written on: 08/03/2016

Hi, customer service and satisfaction are very important to us at Enterprise. I would like to follow up with you. Please email me with the complete details, contact information (including a phone number), exact location and any rental agreement numbers. Also reference #160308-002787 in the subject. I look forward to hearing from you soon, thank you. Chris, Social Media Monitor, Enterprise Rent-A-Car

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 3 Comments
★☆☆☆☆

“Admin Charge”

Written on: 02/03/2016 by AngeDisco3 (1 review written)

Personally I think their admin charges for penalties is way over the top! We hired a car for a one way trip to London on 06/02/16 and wasn't aware of the charge to drive over the Dartford Bridge. Enterprise were issued with a letter asking for the charge of £2.50 to be paid by 02/03/16. We received a copy of this with a covering letter from Enterprise on 02/03/16 and went online to pay the Dart-charge immediately which cancelled any penalty charge that would have been due and Enterprise are… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Enterprisecares's Response to AngeDisco3's Review

Written on: 08/03/2016

Hi, customer service and satisfaction are very important to us at Enterprise. I would like to follow up with you. Please email me with the complete details, contact information (including a phone number), exact location and any rental agreement numbers. Also reference #160308-002830 in the subject. I look forward to hearing from you soon, thank you. Chris, Social Media Monitor, Enterprise Rent-A-Car

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Angedisco3's reply to Enterprisecares's Comment

Written on: 09/03/2016

Hi
Thanks for the response, I have already written to customer services and the response was a full explanation of how they justify the £35 admin fee, which in reality just reads as 'tough luck!'......

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 2 Comments
★☆☆☆☆

“rip off”

Written on: 24/02/2016

hire a car for 3 days to use in scotland, fri till mon ,checked car over everything seemed fine even took pics for my own reference on condition,anyway took car drove to my daughters, parked up over night, next morning because it had been snowing put heater on to clear screen, as it was clearing screen it went crack and split across the bottom of screen where heater vents were, anyway took car bk explained what had happened and said there must have been a fault in the windscreen that wasnt… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Enterprisecares's Comment

Written on: 25/02/2016

Hello,
Thank you for bringing this to our attention. As customer service is of the utmost importance to us, we would like the opportunity to look into this for you. Please email us with the complete details. Include the exact Edinburgh rental location, your name & contact information, rental agreement or reservation number and any further information regarding your experience with us.

When emailing, please place reference number 160225-002585 in the subject line. We look forward to hearing from you.

Sincerely,
Mitch
Social Monitoring Coordinator
Enterprise

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“they will rip you off”

Written on: 15/02/2016 by JarrettDavenport (1 review written)

last year,after a weeks van hire,i found £50 taken off my credit card for no reason,approx 15/20 phone calls later and hours of my time,i was finally refunded a month later with no explanation why. check your credit card. Like a fool I hired a van last week,given a van I had to clean myself,rushed through prehire check. I brought it back and they said the tyre had a split in it,you would need a magnifying glass to see it,they maintain you have to go on your hands and knees to check it all,if… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Enterprisecares's Comment

Written on: 25/02/2016

Hi,
Thank you for bringing this to our attention. As customer service is of the utmost importance to us, we would like the opportunity to look into this for you. Please email us with the complete details. Include the exact rental location, your name & contact information, rental agreement or reservation number and any further information regarding your experience with us.

When emailing, please place reference number 160225-002575 in the subject line. We look forward to hearing from you.

Sincerely,
Mitch
Social Monitoring Coordinator
Enterprise

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Declined to Provide Service”

Written on: 06/02/2016 by Dereon71 (1 review written)

I have been hiring regularly from this company. I need the car for 4 days a week for 6 months. Because monthly rate is very high I decided to hire and return each week. After 2 months, the brunch told me to go away or hire with monthly cost which is double the price. I don't find any good reason for this behaviour. Now I am having to walk miles to hire car from another rent a car provider… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Enterprisecares's Comment

Written on: 25/02/2016

Hi,
Thank you for bringing this to our attention. As customer service is of the utmost importance to us, we would like the opportunity to look into this for you. Please email us with the complete details. Include the exact rental location, your name & contact information, rental agreement or reservation number and any further information regarding your experience with us.

When emailing, please place reference number 160225-002568 in the subject line. We look forward to hearing from you.

Sincerely,
Mitch
Social Monitoring Coordinator
Enterprise

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
overview