BHS Reviews

Click here if this is your business
★★☆☆☆
1.8 / 5
19% of users recommend this
Click here if this is your business
  • Quality of service

  • Layout of shop

  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
BHS - Ask a question now

Media Gallery for BHS

BHS

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Latest Reviews

★☆☆☆☆

“faulty furniture returned ”

Written on: 22/08/2014 by dispencerqueen (1 review written)

Hurendus customer service trying to get a call back, plus they only open 9 t 5 , what a wsit of time the worst company ever, been waiting 4 weeks for a £800 refund and still waiting , my advice stay well clear… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Still no refund - have kept my money!! - That is illegal.”

Written on: 07/08/2014 by Taylor87 (1 review written)

Sent the wrong colour shoes. I returned them and eventually received a refund for the shoes but not my postage costs. BHS completely at fault but no refund in spite of my emails and calls. Impossible to get through to speak to anyone and don't forget - we pay for the calls they don't answer. Immoral and illegal. Trading Standards need to know… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“BHS Camberley Fantastic Staff ”

Written on: 31/07/2014 by Kidd355 (1 review written)

BHS Camberley, The staff are so pleasant, they are patient and courteous elderly are offered help, a seat if they require. I spoke with 5 members of staff two of them were from lighting, who would do everything possible to help me find what I was looking for. Advising on bulbs, offers on lights, and how easy it would be to install them. They couldnt do enough, thank you Lads. What a great team, must not forget the Manager who selected this team, Well Done Camberley Branch. … Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Despicable experience”

Written on: 23/07/2014 by AntwanFischer404 (1 review written)

Went to the restaurant here with my Mum for lunch. Asked for tikka masala which they didn't even have. Was offered chilli, which I dislike. My mum wanted the fish and chips, so I ordered the same. We were told to pay at the till and our meals would be brought to our table. We waited at the till for about 5minutes until a member of staff arrived to take our payment. The food arrived in about 5 -10 mins. Instead of fish and chips we got raw batter and chips. You would have needed a microscope to… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“online shopping made difficult - don't use”

Written on: 03/07/2014 by 160Randall (1 review written)

When I wanted to return a click and collect item, I was unable to log in with the same details. Tried to call them - no response Tied to email them, but instead got a over complicated online form, which when I pressed send disappeared into the ether with no indication what had happened - it just dumped me back into FAQs Still no response. Took it back to the shop - more time and £1.50 parking. Don't use - they seem to think that customers are there for their convenience… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Excellent customer service”

Written on: 22/06/2014

I visited BHS in The Precinct in Coventry city centre on Friday 20/6/14 around 2.30pm. I was looking at the T-shirts and whilst doing so without realising, I dropped my purse. Thankfully a very observant young sales assistant saw what had happened and was able to return it to me. I am so thankful not just for her honesty, but for her alertness as if she had not been there I doubt I would have seen it again,as I had no idea what I had done. Her conduct reflects great credit on your store… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Appalling!”

Written on: 20/06/2014 by MalachiMoody (1 review written)

Shocking customer service, do not use! No one ever answers the phone and emails take forever to be replied to. I got faulty goods and trying to arrange return was a joke. I will never use them again… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Very poor customer service-online orders”

Written on: 10/06/2014 by Bennett1963 (1 review written)

I had returned an item. Since this could not be returned to a store, i posted the item on 28/05.14. Received ack. on 03/06/14 saying they have returned £30.00(the returned item price) and it will be in my account. It was in my account BUT NOT £30.00 but only £26.00. I thought it can be human error and since then contacted through email 4 times. So far not received a single ack. and still waiting for a refund. Proper cheats! I am not giving up. It is going to be escalated to a be written… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Warehouse in outer Mongolia ??”

Written on: 09/04/2014 by Osvaldo185 (1 review written)

Ordered flower girls dresses that I required urgently as my bridesmaids do not live in the same prt of the country as me and they were visiting at the weekend. Was never given the express option when I orderd them within store and was told would take approx 4 days. As I ordered these on the Monday thought I would have by the Friday in time for the girls visit. I've ordered many items from other stores: Next, Asda etc all of whom deliver within 2 days. Received an email on the Thurasdy saying-… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“This is the worst company ever”

Written on: 26/03/2014 by Kendall11 (1 review written)

Iplaced an order, paid extra for delivery on a certain day, nothing arrived, and nothing from BHS as to why they did not deliver the items. 2 days later I phoned Customer (don't)Care. They cut me off 3 times. 4th time I was on the phone for 25 minutes on an 0844 number trying to resolve issue. My advice, do not place an order for delivery from BHS… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Shellycomments's Comment

Written on: 30/03/2014

BHS used to be good.I actually worked there about 20 year ago and customer service was a priority.they have really dropped the ball over the last couple of years.With higher price tags than m&s for comparable items.Ladies wear is old fashioned and menswear garbage. it is no wonder they have regular "up to 30%" off events,as no one in their right mind would pay full price for this stuff.Buck up you ideas BHS.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“We ordered a light fitting over a week ago on line and...”

Written on: 01/03/2014 by Ginny0 (1 review written)

We ordered a light fitting over a week ago on line and it has still not arrived to the store for collection.They really need to sort there despatch/and delivery out.They said it was in the warehouse for three days and was on it's way two days ago.I have called the store and it is still not there… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Click and collect ”

Written on: 24/02/2014

I have now been waiting over a week to collect a lamp in store from purchasing the item on line . This really is the worst customer service I have ever come across . Further more I clicked on no marketing and my in box gets one a day !!!! Oh and I am STILL WAITING for my order !!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“I found myself in the Lighting Department looking for...”

Written on: 07/01/2014 by PriceTag (2 reviews written)

I found myself in the Lighting Department looking for a Christmas Present for my Daughter. I came across a Beautiful Lamp that fitted my budget very well and I knew my daughter would just love it. At the Checkout, the Sales Lady began dismantling the Lamp and began to pack it telling us that the Lamp came with a Bulb, so that was good. Then a Sales Man came over and helped the Sales Lady, he began typing a series of numbers into the till and then asked me if I understood that I had purchased… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“Item missing from order”

Written on: 05/01/2014

I ordered a special pair of girls slippers from BHS. My daughter is watching the post every day for them... I also ordered a top for me. I then received an e-mail saying "We are not currently able to dispatch all of your order, but have dispatched the items available." It turns out on further queries when the slippers still haven't turned up that they are never going to send them. Why don't they say so. Now I've missed all the other sales waiting for slippers that aren't coming and mu daughter… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“BHS restaurant”

Written on: 05/01/2014

We decided with few other options to have lunch in the convinient BHS restaurant. It is a decisio I regret and a mistake that I will not be making again. The resraurant was heavily under staffed. By the time I reached my table the tea had gone cold and by the time the incompetant staff had heated my panini I was already about to die from hunger. Dated restaurant. Bad service. Too expensive. And they forgot about muly panini in the toaster. Will not be returning… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“I will not recommend to friends because lwent on...”

Written on: 28/12/2013

I will not recommend to friends because lwent on christmas eve for shopping it was nearly time to close l bought £185/- of stuff. And lwas given £5- voucher. Which i cant use on next visit it was printed for same day.i want go again… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Terrible customer service”

Written on: 10/12/2013 by Josephinemb (1 review written)

I purchased a £25 Gift card because there was a sign saying " OUR GIFT TO YOU, Buy a £25 gift card and we will give you a voucher for £5" In very small writing underneath it said, terms and conditions apply.These terms and conditions should be on the sign. When I read the conditions (Bearing in mind that you had to have already spent £25 to be able to do so) it stated that you had to spend £25 in a single transaction to use it and it has to be used by December 23rd. The gift card, which I… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“quality control for finished product is abysmal”

Written on: 08/12/2013

I brought 3 items of same size but different colour. Two turned out to be smaller than the one that fitted. The arm apertures were so small the straps cut into the skin. The size that fitted was the correct measurement when measured. To have two items out of three to be incorrectly sized shows poor quality control… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“3 cheers for white rose team kelly,linda,rachel.”

Written on: 01/12/2013

after a disappointing visit to york store,and subsequent discourteous lack of response after writig to head office ,very pleasant change of attitude at white rose,leeds store.more ladies like above are needed to restore and enhance the company reputation.from angela fox… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Never Again!”

Written on: 18/11/2013 by angie282 (1 review written)

I ordered a highchair and it wasn't made clear on the site that the seat was made of fabric, on the website it stated 'easy wipe clean', which was clearly not the case. BHS offers free returns or return to store and this was the company I believed I was ordering from. BHS Direct does not offer the same service. They do not make you aware of this when transferring you to their 'dedicated mother and baby site'. The site looks exactly the same and unless you search for it, it does not inform you… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
overview