Moss Bros Reviews

Click here if this is your business
★★☆☆☆
2.0 / 5
27% of users recommend this
Click here if this is your business
  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
Moss Bros - Ask a question now

Media Gallery for Moss Bros

Moss Bros

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Latest Reviews

★★★★★

“Wedding Suit Hire 02/08/2014”

Written on: 10/08/2014 by uwSilva424 (1 review written)

It was so easy to get everyone measured in their local area, ( 7 Suits). We Collected all suits from Bournemouth in this case one store because our family's had a few days together before the wedding. Returned all suits to Bournemouth on Monday morning. All suits fitted perfectly , everything was as ordered. The staff were brilliant ,despite on two occasions at different locations obviously being very busy they still had time to provide an excellent customer service were friendly and helpful… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Shocking and disappointing service”

Written on: 09/08/2014

Our daughter was married on August 4th 2014 in Ireland. The suits were organised from a Moss in England with the intention of collecting them from Moss Bros in Derry on Saturday August 2nd. The bride and groom went along as agreed on the Saturday to collect the suits only to find that all of the suits had been shipped back to a distribution centre in Essex! Furthermore, the supervisor was on holiday and the two young staff left in charge were unsure of what to do. At this point they were… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Wedding Suit Hire”

Written on: 06/08/2014 by NobbyQPR (1 review written)

We hired 5 suits for my sons wedding in Kingston-upon-Thames for the first weekend in August. Due to living in different parts of the UK, some of the party were measured away from the Kingston branch, whilst others were measured at the Kingston Branch. The staff at the Kingston branch were superb, very friendly, polite, professional and most of all knowledgeable. Staff in the Kingston branch offered advice of the style and colour schemes whilst being respectful of what my sons preference… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Nothing but hassle”

Written on: 02/08/2014

We used moss bros for our wedding suits and from start to finish it has been nothing but hassle. Staff in Cardiff are rude and unhelpful and it has resulted in a comedy of errors. When the men went in for their first fitting, by scheduled appointment, the staff were so run off their feet because they had booked 3 other appointments at the same time that they thought it was suffice to do measurements by eye rather than accurately with a measuring tape. This immediately made me uneasy but… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“French Connection Suits turned out to be fake”

Written on: 29/07/2014 by mayurkerai (1 review written)

Ordered two french connection suits which turned out to be counterfeit. My dry cleaner told me the suits were fakes as they only had a single French Connection label stitched to the inside of a breast pocket. Other tail tail signs were suit buttons having the word "the suit" rather then "French Connection" and jacket and trouser inner lining was unbranded. Emailed Moss Bros for a refunded after sending comparision pictures with our other original FC suit. But was told the 28 days have passed… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Friendly and professional”

Written on: 28/07/2014 by Bluebmw320 (1 review written)

Very friendly staff which were keen to help and advise but also saw the importance of getting your own style across. They were patient whilst I tried numerous different styles and colours to see which I preferred. Very easy to get my grooms party measured, no prior appointment required. Even my 2 young children were made to feel welcome. Professional throughout the whole experience and experienced no problems what so ever. I shall definitely recommend the Derby Westfield branch and all of the… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“School Prom Night”

Written on: 27/07/2014

16 year old hired tuxedo for his school Prom. Great choice and service, suit fitted well and was ready for collection earlier than expected. Would definitely recommend… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Suit jacket hire”

Written on: 25/07/2014

I had to hire a suit jacket a couple of days ago for my mother's funeral which was being held on 24th July. I popped into the Kingston branch of Moss Bros on Eden Street. The member of staff who served me was very personable. He was very polite, greeted me with a smile, took a discreet and sympathetic interest and offered words of comfort, which I appreciated very much. He was very efficient and professional when measuring me up to find the size jacket. It makes a nice change to be greeted by a… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“Bad Experience”

Written on: 14/07/2014 by willisp72 (1 review written)

I hired a morning suit from Moss Bros at Clapham Junction, they then sennt the suit to the wrong store and I had to go into town and collect it. When Ireturned the suit I left my £150 cufflinks in the shirt. I asked for these back and they said they would 'have a go' at getting them but most likely wouldn't be able to find them. They never called me as they said they would, when I called and went into the store they were all smirking like it was a big joke. If it's good customer service… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Great service”

Written on: 11/07/2014 by martinlewis71 (1 review written)

Just wanted to say a big thank you for sorting my Ted Baker Morning suit for my wedding. From the initial visit to your Farnham branch I had nothing but exemplary service. The staff were fantastic and helped me to choose in the absence of the wife... Great choice too because when the wife did finally get there she loved it. Once I finally made it back to reserve the suit there were issues with availability and the staff did everything they could to resolve this, and after several phone… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Super Suit Perfect Fit and Perfect Assistance”

Written on: 06/07/2014 by family.galbraith1 (1 review written)

Hiring the suit was quick, easy and hassle free. We loved the colour, design and the overall end result. The price was affordable and ideal as teenagers are growing so quick and to buy a suit that would be grown out of in 6months is a waste of money. We particularly liked the shirt with the buttons covered and slim cut of the trousers.The service we received was excellent and our assistant was very helpfull and patient.Would have liked to choose a tie instead of bowtie.I would have liked to… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Exeter Store Amazing Wedding Service”

Written on: 02/07/2014 by Reynolds318 (1 review written)

WE hired our outfits from the Exeter Store. The service we received was phenomanal It was a busy Saturday afternoon, yet they went out of their way to make sure we were correctly measured. a sample of the correct size to try on , that we had the colours and styles matched. Only when we were completely satisfied did they take our order I enquired if I could pick mine up from Taunton .No Problem A week before the wedding I received a call to say that my suit was ready. As we would be in… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Great service at Kingston store!”

Written on: 29/06/2014 by helenbaker (1 review written)

Received fantastic service at Moss Bros Kingston and have managed to sort out perfect morning suits for the wedding party! Really helpful staff and managed to sort us out really efficiently! Would be really happy to recommend to family and friends! Thanks so much!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★☆☆

“Really needs better customer service”

Written on: 29/06/2014 by conorkk (1 review written)

I came by last week to pick up a suit for my cousins wedding. There were three people in line, and I had to wait over 30 minutes to finally talk to someone about picking up my suit. The man behind the counter (this was at Kensington High Street Moss Bros), was probably the most unenthusiastic employee I had ever seen. It was apparent that he really didn't enjoy his job, and just wanted to get things over with, The woman that took care of me (blonde, eastern european I think?) was fantastic, she… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★☆☆

“White Tie”

Written on: 10/06/2014 by Gdblunt (1 review written)

I hired white tie for a ball from Moss Bros. It's was reasonable in terms of price and the quality of the suit was also decent. The service at the Cambridge shop was very friendly and helpful. My only complaint is that there was no option to have a self-tie bow tie. The pre-tied variety are not particularly nice… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Mossbroscs's Response to Gdblunt's Review

Written on: 03/07/2014

Hi Gdblunt, thanks for your review! We just wanted to let you know we now have so self-Tie Bow Ties available on our website! Not all stores stock them but we would be happy to arrange a delivery for you. We are sorry they were not available at the time of your purchase. If there is anything we can help with in the future please do not hesitate to contact us.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“RIP OFF Merchants Moss Bros.”

Written on: 10/06/2014 by SusieLewis (1 review written)

Definitely a minus review for Moss Bros returning six suits at 9.30 on Tuesday morning after the Saturday wedding all in good state of repair, except for the Grooms trouser button that came off as he was dressing (but was returned in the bag) I was informed a Late charge of £10 per suit. I could not believe my ears, to say I was angry was an understatement particularly as we were promised an early pick up for the suits but were then told not ready until the Thursday then on collection told… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Mossbroscs's Response to SusieLewis's Review

Written on: 03/07/2014

Hi, Thanks for your review. We are sorry to hear of the disappointment you have in Moss Bros. Unfortunately as you returned the items on Tuesday you were in fact a day late and will have to pay late charges. This is noted in the terms and conditions you signed on point of purchase. However if you had an arrangement for a later drop off we would be more than happy to look into this for you. Please feel free to email us.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“ABSOLUTE CLOWNS”

Written on: 30/05/2014 by Disgruntledmotherofthebride. (1 review written)

The store at Castleford is run by incompetent staff who are not to be trusted for your wedding day. The staff had my future son in law's wedding outfit requirements a long time in advance and couldn't sort themselves out to make sure everything was there for their big day. They got the kilts, sporrans, tartan and sizes wrong and all the manager could say the day before the wedding was that it couldn't be sorted. He had a couldn't care less attitude. What a disgraceful way to run a business… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Awful don't trust them with your big day!”

Written on: 25/05/2014 by Sezyf (1 review written)

Awful service, Norwich store closed for refurbishment and no-one was informed. Fitting service is a joke as they got collar sizes wrong on more than 2 suits. One suit had pinstripe trousers instead of plain, good job the bride was around when the suit was tried on otherwise wearer would have turned up on the day not matching! Hopeless company not fit to hire out wedding suits, their incompetence made the week before the wedding a lot more stressful than it needed to be. I certainly wouldn't… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Wedding Suit Hire ”

Written on: 11/05/2014

We were very pleased with the helpful attitude of the staff at the Chatham Dockside store, we hired 3 suits for Groom, Best Man and brides son. We were measured a month before then attended for a final fitting and suit collection a week before. The staff were very helpful, friendly and could not do enough for us. Our day was fantastic… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★☆

“wedding suit hire”

Written on: 28/04/2014

staff very helpfull. picked suits up one week before wedding. They gave us an extra shirt day before wedding as brides father was unable to try his shirt on until that day and it did not fit.the only downside was that shirts seem very roomy especially on the shoulders… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
overview