Blue Mountain www.bluemountain.com Reviews

Click here if this is your business
★☆☆☆☆
1.1 / 5
5% of users recommend this
Click here if this is your business
? Ask our helpful community of experts about this product or company
Blue Mountain www.bluemountain.com - Ask a question now

Media Gallery for Blue Mountain www.bluemountain.com

Blue Mountain www.bluemountain.com
Blue Mountain www.bluemountain.com

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Latest Reviews

★☆☆☆☆

“Tried FREE Trial, CHARGED DESPITE TIMELY CANCELLATION ”

Written on: 17/05/2014 by NatureGirlLA (1 review written)

I began my free 7 DAY TRIAL on 5/7. Cancelled it on 5/14. Charged $3.99 on 5/17. I called them @ 888-254-1450 to no avail. 100% automated number - no live help. I've emailed them through their website customer service and am waiting to hear back. The fact that I have to take time out of my day to fix a problem they created is WRONG.  … Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“2 Mother's Day cards NOT delivered.”

Written on: 15/05/2014 by SoCalGuy93065 (1 review written)

I created a Mother's Day card the day before, and shortly afterwards received an e-mail saying "Your card will be delivered". Much to my surprise, on Monday (after the holiday had passed) I received another e-mail saying that my e-card somehow "wasn't complete". So I sent it a second time, and received a second "Your card will be delivered" e-mail - but neither one was delivered. I complained to their "tech support" people (in quotes because I've never seen a more incompetent bunch of… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“EASY TO CANCEL....5 MINUTES FROM CALL TO EMAIL...”

Written on: 20/01/2014 by cardomine (1 review written)

I tried the free trial and two of the cards were not delivered. I called the next day and contacted someone on the first attempt. Very professional young man answered and took some information and politely cancelled my subscription and assured me that cc info and everything else would be destroyed. The email confirmation hit my email before I hung up. I did not get the run around, no automatic nightmare, no stalling. I do not want to be involved but the cancellation was easy and they should… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Sketchy, at best”

Written on: 08/01/2014

My review is the letter I sent to them. It should be obvious from the letter what *they* said to *me*. *********************** You people are full of it. I bet you get a lot of two-month customers who meant to be one-month customers. It was *not* obvious that it would renew unless I cancelled it. Don't tell me what you hid in the fine print. It should have been GLARINGLY obvious, ON THAT PAGE, that it would auto-renew. And to think I didn't cancel my "free" trial (for which I had to… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“insensitive, inconsiderate, safety issue”

Written on: 25/12/2013

I received an ecard 2 days ago and when I click on it - i get the message that the personal greeting is not available. I don't recognise the sender - someone has created a fake email id to send me a card. I have written to customer service 5 times since then but not received a single respond. I am sure they know the sender because they have his credit card details. This is a potential breach of security but more than that I really want the original card because it seems to have been sent by… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★☆

“Dear friends, I have only one e-mail address, and it...”

Written on: 17/11/2013

Dear friends, I have only one e-mail address, and it isn't being recognized by you, so that I cannot confirm a new password, as I have forgotten it. Please respond. My e-mail address is morillog@hotmail.com I have been very happy with the possibility of using Blue Mountain e-cards on other occasions, however, I am confused as to why my e-mail address is not recognized. Thank you… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“horrible”

Written on: 19/09/2013

worse greeting site in all respects… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“weak selection; technical issues”

Written on: 18/05/2013

Bad experience. automated reminders were off. poor selection… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“I managed to get my money back!”

Written on: 03/05/2013

On 4/1012 I paid the $ 19.99 to be a member. I never really used the service and completely forgot about it until I got another charge on my account. I called their "help" line and it is literally impossible to speak to a Live person. You get a recording that Makes it very clear that if you want to cancel, you can, but NO REUNDS! No pro-rating. So if you cancel you have to keep the service for another year. They do not send emails prior to renewing your membership and have nothing on the… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“ecards will not open”

Written on: 29/04/2013

I Have tried for months for blue mountain to help me fix this problem. ecards will not open. They tell me to do this and that which i have done. no results. if you can't fix this problem i want my money back and cancel my account with you guys… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Charges continue after service is cancelled”

Written on: 10/04/2013

Beware of Bluemountain.com. Their free service leads to credit card charges that continue even after they agree to cancel your membership. There are other more reputable similar businesses available. Avoid this one… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“It's impossible to use their invitations”

Written on: 30/03/2013 by LifeIsGood2013 (1 review written)

I have a Blue Mountain membership and I tried to use a shower invitation...any shower invitation, but i couldn't get any (in English; I didn't try the Spanish one) to work. You cannot insert the name of the person it's for, or the date or location or anything. This is frustrating and disgusting. I even wrote to them, they never fixed it… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Bluemountain.com e-card ”

Written on: 23/03/2013

BE WARNED! Their FREE TRIAL PERIOD does NOT exist. You WILL be billed, they will take your money and there will be nothing you can do about it unless you cancel the card… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“reversing an unwanted "paid" membership”

Written on: 14/03/2013

I was billed $19.99 on January 2, 2013. I did not want a membership, and later on was shocked to see that I had been billed for this amount. I need a credit to my account in the amount of $19.99, right away. Elizabeth D. Brown… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Have your credit card block them”

Written on: 12/03/2013

I had a one year membership, never authorized a renewal, so I was supposed to see another year. Cancelled my membership - and they were clear that there would be no refund. Tried to call - no human. So.... I called American Express, the credit card I used to pay, disputed the charge AND blocked recurring billing, which lasts for 4 years. I think you can do the same with other major credit cards. I hope I get my money back - but at least I stopped them from billing me in the future… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Illegally charged my American Express card again.”

Written on: 11/02/2013

Years ago I cancelled my membership because I was dis-satisfied. Now, after several years they again charged my American Express card $19.99. I have put a cancellation through American Express. I would never recommend this company to anyone. They are just a bunch of crooks… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“CARDS DELIVERED LATE”

Written on: 08/01/2013

I had 2major problems that were not resolved. A card I sent had misspelled a few words despite me previewing it. The second issue was that 2 important cards were delivered 5 days late. After reporting this to them & asked for a refund they only addressed the refund issue. They said they only issue a refund during the first month. They never explained why the cards were late. The issue about misspelling was said to be looked into. This used to be a good company but don't trust the m… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“BlueMountain is a horrible scam!”

Written on: 03/01/2013 by shayna99 (1 review written)

If I could give them zero stars I would. This membership was cancelled almost a year ago, but it's obviously still open and I'm still being charged every month. I've contacted so-called customer service at least 10 times, and have never been given one direct phone number and email address of a higher level person who will both stop the charges and reverse the past, illegal charges back to me. The toll-free number always hangs up me, and almost all the responses customer service has emailed me… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“DO NOT Use BlueMountain ”

Written on: 05/09/2012

If I could give them negative stars I would. I tried a 7 day free trial, which promised that if I cancelled within the 7 day period there would be no charge to my account. I cancelled within the 7 day period- they make you call an 800 number to do so - and got the confirmation, and yet I was charged $3.99 for the month. I can not get them to refund the charge. Not worth the hassle and feel as if I have been the victim of theft… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“HORRID...!!!! Buyer beware!”

Written on: 21/08/2012

[I detested even giving it one star.] I tried to get rid of this 'membership' for years! Truly. Even canceled my credit card but a new charge appeared on my new card! Sounds a little invasive and fraudulent, if you ask me. Let me make a very long story, short. Contact them at: 1-888-254-1450 and ask for "New Membership" as that's the only way you'll get thru to a live person. All other options refer you back to their site which will get you ABSOLUTELY NO WHERE. The person I spoke with was… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Martisullan's Comment

Written on: 22/08/2012

I have just started my journey of trying to get a refund and read this after the fact. I may use the New Membership step if this one fails.

With social network the way it is.... I think we could put them out of business if this is a norm for their business practices.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
overview