Jetline Travel Reviews

Click here if this is your business
★★☆☆☆
1.9 / 5
266
26% of users recommend this
Click here if this is your business
? Ask our helpful community of experts about this product or company
Jetline Travel - Ask a question now

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Showing star rating of:

(cancel refinement)
★☆☆☆☆

“Never book with this so called company! The advertised...”

Written on: 21/08/2016 by 353Devine (1 review written)

Never book with this so called company! The advertised price is false and when you complain about it, they say it is not the live price.they said "flights booked sir, accomodation booked sir" only to be told after we had given our card details that the flights were no longer available.i asked for a full refund only to be told that the hotel had been paid for and they wanted another £89pp to change flights. How can a company book accomodation first with no flights available? Also the "carrier"… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Awful experience”

Written on: 28/01/2016 by Annoyed_milly2 (1 review written)

Booked hol they took 227 deposit cancelled it sayin no seats on plane and said they d tel back with a diff holiday this never happened discovered mo cash had been taken from account tel them several times either they can t understand your words or they re c people they tel this am 8 am ! After heated debates I will not talk to them have reported them to my bank and trade disputes beware as the price of hol goes up and up as they try get different flights and diff upgrades etc and you don t… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Avid at all costs - you have been waned”

Written on: 23/11/2015 by Edwin479 (1 review written)

The worst holiday booking experience ever !!! They are deceitful and inflate the price then add on again and again. Rude and unhelpful staff. My fault for falling for it PLEASE do not make the same mistake… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“What an absoloute joke of a company”

Written on: 06/10/2015 by honestjohnboy67 (1 review written)

Have now spent almost 3 hours going back and forward with this joke of a company. They give you quotes over the phone (which are inflated compered to what is originally advertised) you ask them to email you the details of what you have agreed prior to sending any money to ensure that there are no hidden charges, all they are willing to send is a reference number, you plead, how can you possible part with large sums of money on the basis of a reference only, they keep fobbing you off with spiels… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“PLEASE DO NOT BOOK WITH JETLINE TRAVEL”

Written on: 01/10/2015 by CANDLLISBURN (1 review written)

PLEASE PLEASE PLEASE DO NOT USE THIS COMPANY. We have booked 2 weeks in Bitez 6th October 2015 - 20 October with these charlatans. we booked 4 Months ago..making full payment. We received an email 2 weeks ago to say that our hotel was closed for the season. We were offered a replacement hotel in a different resort 15 miles away of a far lesser quality. We refused and have had nothing but problems since. All we have asked for was an equal quality hotel ideally in the same resort or a better… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“NIGHTMARE!!!”

Written on: 27/07/2015 by MackenzieHouston (1 review written)

These people are a nightmare, I'm constantly told different things about the tickets, charges, luggage etc. Every time they tell me they are right, but they never say the same thing twice! They refuse to put anything in writing in an email and once they had my money were unbelievably rude. I have never dreaded going on holiday so much!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“We lost our deposit through bad customer service”

Written on: 07/05/2015 by Grahamy137 (1 review written)

We booked a cruise thorugh JetLineCruises. They are very keen to get your deposit ringing everyday to make us book. Once deposit paid..nothing we had to chase and chase them to see if our flights were booked, weeks went by no booking. They even tried to rip us off with an inflated cabin upgrade. In the end we canceleed and wrote them a letter of complaint. It was a prty of 4 people. No appologies and they kept the £800 deposit. Beware you have been warned. They are the worst travel agent we… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Don't get caught”

Written on: 01/04/2015

We bought a deal on Wowcher for an all inclusive 3 nights holiday to Costa Del Sol. We were redirected to Jetline Travel to deal with the bookings and other details as they were the tour providers. The saga began from when we received their first call. Firstly, the dates we wanted were not available then the airport was very far for us. They asked us if we wanted airport transfers which we said yes to. They didn't tell us in the beginning that it would be £29pp extra. Then the deal they… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Medads1's Comment

Written on: 07/05/2015

Having a bit of a mare with them at the moment. I paid £200 to upgrade only to be told an hour later that I couldn't have the apartment I asked for. I was told I'd been upgraded to a deluxe studio, later I discovered all rooms are classed as deluxe. And the hotel say don't do upgrades as all rooms are the same. Jetliner then said it is because I requested a pool view and balcony with a view. Again hotel say all rooms have exactly that.
Today I get an email saying I can't have the original hotel and have offered me an equivalent, mmmm I've checked the Internet and it looks more like a downgrade to me. Apart from the hard sell lack of my upgrade refund, three phones which take forever to get through an email with a response time of one hour (actually it was about 36 hours.) yeah their spot on.
I reserve the right to change my mind about my comments if they change it to a five star or flying from my local airport. Lol

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Medads1's Comment

Written on: 26/05/2015

latest update on my nightmare booking, Jetline are insisting as I requested a pool view or balcony that was my room upgrade. I can't explain it enough to them that I only agreed to it, as I couldn't have the apartment.
The alternative accommodation is another studio which I declined and was told by Jetline they would speak to their agent and get back in touch with me.
Ive waited two weeks for a reply, today they say I have accepted the accommodation and it has been confirmed with their agent. At what point do they think a refusal to accept, or a request for a refund of the upgrade price, is acceptable to the customer allowing them to book the holiday accommodation.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 2 Comments
★☆☆☆☆

“Jet line travel useless useless useless !”

Written on: 24/03/2015 by AllanClifford106 (1 review written)

Don't even think about booking with this company ! Avoid at all costs !!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Thanks for posting these reviews”

Written on: 15/03/2015 by Boyle362 (1 review written)

Thank you to all the people posting reviews and warning other people about this company. I nearly booked a Las Vegas deal through Secret Escapes but didn't due to the poor experiences of the reviewers on this website. Hopefully this company will realise that they are losing business by treating their customers badly!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Deceitful”

Written on: 05/03/2015 by Kellerfj241 (1 review written)

This company (jtholidaygroup.com) can't be trusted. They offered a GroupOn deal for Iceland for 2 nights in Iceland. The deal looked good but really wasnt - late evening flights out then early morning flights back. I could have booked far better for the price. I argued with the Indian call centre at booking (I had already paid via GroupOn) and they conceeded and offered better flights - or so I thought. I failed to check what they had booked and they had simply given me the same rubbish… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“VERY POOR CUSTOMER REVIEW”

Written on: 15/02/2015 by ShilohKirkland301 (1 review written)

BOOKED HOLIDAY WITH JETLINE CRUISE AND TRANSFERS. NO TRANSFER ARRIVE PHONED THE COMPANY AND ASKED FOR MY MONEY BACK SENT THE TRANSFER FORM WITH ALL INFORMATION TO THEM STILL NO JOY, WHEN I ASKED ABOUT MY SHAMBLES OF A HOLIDAY WITCH LEFT ME IN MIAMI WITH A HANDICAP WIFE AND NO TRANSFERS NO MOBILITY SCOOTER WITCH GOT LOST IN TRANSIT THEY TOLD ME THATS NOT THERE FAULT, AFTER ALL THEY TOOK THE MONEY BOOKED ALL HOLIDAY THEN TOOK NO BLAME. I WILL NEVER BOOK A HOLIDAY WITH THEM AGAIN VERY VERY POOR… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Left stranded in Singapore - Jetline Cruise”

Written on: 01/11/2014 by Skomal (2 reviews written)

Jetline travel trades as 3 website companies , one of which is Jetline Cruises. We booked a cruise through them. Initially there were many mistakes on transfer times etc but we worked through these to put them right and left the UK with all the arrangements in order. 5 days into a 20 day holiday the company they used to book our hotel in Singapore (our final location before returning home by air) ceased to trade. We heard nothing about this but when we landed in Singapore on day 18 of the… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Jetline sold a holiday to us via Secret Escapes, then...”

Written on: 29/10/2014 by DevonCarter (1 review written)

Jetline sold a holiday to us via Secret Escapes, then demanded a surcharge of £700 to cover flight costs, and then pushed us to change our dates - all this after the booking was confirmed. It became quickly apparent that Jetline didn't have a holiday to sell and once the booking was made and paid for, they were desperately scrabbling to piece this holiday together. The original holiday price was an error on their part, hence the huge surcharge, and they moved our dates and flights for their… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Treated Shamefully”

Written on: 27/10/2014 by josephneill (1 review written)

A holiday to the Teos Village in Turkey. Jetline described it as 5 star. We defiantly paid a 5 star price. What a shock. The superior room we paid an extra £275 pounds for did not exist, never had. The hotel explain they had no idea what we were talking about. The room we did have was so small it did not even contain a small chair. It was just too small. Free WiFI, no. You pay for it by the day and can only use it in the reception area. We even invested in an iPAD and had our daughter set us… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Elainembufton's Response to josephneill's Review

Written on: 10/11/2014

I had a similar experience in July went to Cuba - 6 weeks before due to travel had a call from them advising hotel no longer available - offered another hotel which I researched before accepting. When we arrived - London to Havana via Zurich - 14 hours altogether - no booking. We had to pay for the first night as Jetline offices closed. The hotel was bad. There was more water coming from the wall than the shower head. I complained and was offered a newly decorated room in which everything worked. Next morning contacted Jetline (£80 in total for phone calls) and was told it would be sorted. I received a telephone call lunchtime advising all sorted. That evening we were contacted by Public relations officer for Havana to say that we could not stay in hotel as it was fully booked (4th July celebrations) and we should never have been offered it. We were moved (very embarrasingly in a clapped out old van) to a hotel that was even worse. It had nothing we had booked - no balcony - wine was not included in the all inclusive - only one restaurant - food inedible - rats running around outside - cockroaches in the rooms and on the stairs - dried blood left on the stairs for the whole week we were there. Also the pool area smelt so strongly of vomit we could not use it. We could not contact Jetline at this time as their offices were closed and by the time we were put in this hotel we only had another 5 days left of our holiday. We are taking legal action against them for breach of contract. Regardless of anything they say my solicitors says that their paperwork proves they are legally responsible for this package holiday. It has cost us a lot to sue them but we are so upset that this seems the only way to stop them doing this.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Terrible experience with Jetline”

Written on: 08/10/2014 by Owen.82 (1 review written)

Paid over 2K for 10 day holiday via Jetline in Ios, Greece. They didn't book the hotel! We turned up after a 14 hour journey to find this out. The hotel staff at Dionysos resort were excellent and sorted us out with alternative accommodation as best they could but it's not what they paid for. If it hadn't been for them we would have been really stuck. Took multiple emails to Jetline to get any response at all (they woke when we contacted them via Twitter & Facebook). It was weeks… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Take great care if you use this company”

Written on: 07/10/2014 by AdaOrr (1 review written)

In February we booked with this company a Holland America cruise to be taken in January 2015 and paid a deposit. We heard nothing from them for weeks so phoned them to get acknowledgement of our deposit and requested an invoice for the final total costs. We belatedly received the invoice on 20th May. Again, a deathly hush until we approached them in August for flight details. We rang them again this month to find out which terminal at Heathrow we were flying from and to pay the invoice. At… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Why ?”

Written on: 09/08/2014 by Visibomb (1 review written)

We booked a cruise through the daily mail travel in October 2013. The cruise which included 2 nights in Rome was for 23/07/14 , we had not received our travel documents by the beginning of July , so I had to phone a couple of times. We received the documents on 14/07/14 a week before we were going on out holiday. At this stage my husband and I were already in different countries, and communication wasn't easy. However when my husband read the documents , our travel home after our cruise didn't… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“No Accomodation PULA”

Written on: 24/07/2014 by paulgibson250808 (1 review written)

Jetline left us standed in PULA Croatia as they failed to provide us with a local contact for the accomodation. The Voucher they provided only gas an address which turned out to be the local supplier UNILINE who were closed as we arrived at 23:00 on a Saturday. After much upset we found a hotel to stay for the night and managed the next day to sort out the accomodation ourselves. Upon return Jetline refused to take resposibilty for what happened even telling me i should have called them, i did… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“dont use jt holidays or jet line”

Written on: 25/06/2014 by keith750 (1 review written)

I only got my hotel and transport vouchers 1 hr before I was leaving for the air port. I up graded room from them to a garden view and double bed. but ended up with none. liars and very unhelpful. also the return flight was a different time the when I was told over the phone. ended up, from 12 pm to 10.30 pm hanging a round the hotel with no room. flight was 2.20 am in the morning. I got home the next day at 6 30 am… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
overview