Mobymemory Reviews - www.mobymemory.co.uk

★☆☆☆☆
1 / 5
14
0% of users recommend this
  • Customer Service

  • Quality of website

  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
Mobymemory - www.mobymemory.co.uk - Ask a question now

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Latest Reviews

★☆☆☆☆

“Do not buy anything from Moby Memory”

Written on: 08/05/2015 by 100Vance (1 review written)

Awful company and would not recommend, a complete ripff. Ordered memory card on 15/4 for express delivery. Card never turned up after 1 week. Called the company they told me a replacement would be sent that day for next day delivery, what a surprise that never showed either. Since then I have bought a card from a proper company, been on holiday, returned and no card. I have sent 4 emails since speaking to Citizens Advice and they havent replied, tried to call and it goes through to voicemail… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“Do not buy from this company!!!”

Written on: 07/05/2015 by McDaniel341 (1 review written)

I ordered a mini sd card 4 weeks ago and the item I ordered didn't arrive. When I inquired about the delay they blamed Royalmail and promised to send a replacement which they failed to do. I asked for a refund, but again they delayed the reimbursement. I was lucky to be able to get my money back through my bank that opened a dispute with mobymemory. Do not waste your money and time, you won't get your item… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“Waste of your money and time! Do not order from them! ”

Written on: 05/05/2015 by AdrianaT1 (1 review written)

I ordered a mini sd card from them and waited for 4 weeks for them to deliver it. They blamed Royalmail for the failure, then they lied when they said they sent a replacement. I contacted my bank and they started the dispute procedure, so at least I got my money back. Do not order from them… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“THEY GET YOUR MONEY AND YOU RECEIVE NOTHING”

Written on: 13/01/2013

I believe this is the standard email communication they send to gain time: "Dear Customer, We regret to inform you that your order has been bounced back to us due to it being severely damaged on route within the Royal Mail distribution system. Our System has reversed your payment and the funds should be back with you shortly. We apologise for any inconvenience caused. " My payment system registers a refund immediately. 2 WEEKS LATER THEY HAVE NOT REFUNDED ME YET. … Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“Poor service, zero satisfaction - Monster Beats by Dr. Dre”

Written on: 11/05/2012 by sidsatrettin (2 reviews written)

I'm unsure where to begin? Firstly this company's trading name is "Santrade Limited" I bought a game for £4 from them 2 years ago and it never turned up (santradelimited@yahoo.co.uk) Transaction ID: 41R53756214260126. I wrote them emails and nothing. I simply put it down to a bad experience and my first bad experience in 10 years of online shopping, I never went to dispute using paypal. This was via Amazon. Note, they don't trade through Amazon any… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“Still waiting”

Written on: 14/11/2011 by marval111 (1 review written)

Still waiting for my 32GB micro SD card after 2 weeks. After reading these reviews fear the worst. Does anybody have a phone number for this company as I can't find one on their website?… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“DO NOT USE THIS COMPANY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”

Written on: 27/10/2011 by Wask (1 review written)

Full of rubbish, not reliable Paypal claim gone in after 14 days and a palm off 'must be lost' rubbish… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“DO NOT USE AT ALL COSTS-SCAM SCAM SCAM!!!!!!!!!!!”

Written on: 25/09/2011 by michaelseeram (1 review written)

Ordered 2 X 16GB Scandiscks-did not check out company as I should have done-3 weeks late-still giving the odd excuse-no goods,but money taken out immediately from my bank account-prob have lost this???Will keep on -but am fearing the worst-it is all a big con/scam.DO NOT USE.Please learn fom my mistake… Read Full Review

Hottypotty's Response to michaelseeram's Review

Written on: 26/01/2014

Ordered an SD card and 3 weeks later no sign of it. Out of home country now for 2 months and dont know if delivered or not. They are still bloddy useless.

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“COWBOYS! DO NOT USE THIS COMPANY.”

Written on: 17/09/2011 by STEVE44 (1 review written)

Fake card (no SanDisk packaging no serial number on card) arrived yesterday 2 weeks late, I also wish I'd checked-out this company before purchasing, now I have I've found reviews like this going back to 2006, this company has been deliberately ripping people off for a least five years and is still getting away with it. Has anybody managed to actually get a refund? I have informed SanDisk of the fake card, this can be done via the SanDisk web site & I am going to contact trading standards and I… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“Item was 2 weeks late and was a second hand fake!!!”

Written on: 11/07/2011 by intrepidm (1 review written)

Item was 2 weeks late and was a second hand fake!!! I had to call their customer services several times to find out where the item was. When I eventually got through I was told it had been dispatched; I doubt that was true. It arrived 2 weeks later than the estimated delivery date. When I opened it it wasn't even new and packaged. I know exactly what the SanDisk packaging looks like for this item as I already have several that are genuine. So they have despatched the item knowing that it was not… Read Full Review

Guest's Response to intrepidm's Review

Written on: 17/09/2011

This has just happened to me, fake card (no SanDisk packaging no serial number on card) arrived yesterday 2 weeks late, I also wish I'd checked-out this company before purchasing, now I have I've found reviews like this going back to 2006, this company has been deliberately ripping people off for a least five years and is still getting away with it.
RIP OFF MERCHANTS DO NOT USE!
Has anybody managed to actually get a refund?

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Awful awful company. Took payment, no stock, still...”

Written on: 08/04/2011

Awful awful company. Took payment, no stock, still awaiting correspondence, emails ignored, phone number they gave never works. I'm reporting them to trading standards- do not touch - cowboys. Feel like I have been had- glad I paid through Paypal. Can get money back… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“ * ”

Written on: 03/02/2011

*
*

03 February 2011
shocking !!!!!!

despite the money being taken immediately the wrong card turned up after 3 weeks of chasing via mostly ignored emails. ordered a Sandisk 32gb but received cheapo generic card so immediately returned for full refund. this was not without effort either and took 2 weeks of emails and finally opening a paypal dispute before receiving a refund.
do not go near these cowboys… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“I ordered a memory chip and still hadn't received it...”

Written on: 21/01/2011 by VivienM (1 review written)

I ordered a memory chip and still hadn't received it after more than a week. Since there was no correspondense I called them and was told to wait a bit longer which I did. Still no chip. I Filed a dispute with Paypal and the chip was delivered by recorded delivery the next day. Would never use again… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“Hi, ”

Written on: 23/09/2010 by Sveinb (1 review written)

Hi,

Ordered a 8gb memory card from Mobymemory back in June '10. Price was competitive. The money was taken immediately but card didnt show up. after several mails they finally replied saying accounting problems meant the order hadnt filtered thru to sales (guess from bedroom to frontroom?). Then suddenly the order was 'cancelled' on their website, and shortly afterwards the card was 'out of stock'. After about a week Mr Unnamed promised to 're'-send. But didnt. After lots of mailing from me… Read Full Review

Report this review
overview