Furniture 24/7 Reviews - www.furniture247.co.uk

Click here if this is your business
★★☆☆☆
1.6 / 5
16% of users recommend this
Click here if this is your business
  • Customer Service

  • Quality of website

  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
Furniture 24/7 - www.furniture247.co.uk - Ask a question now

Media Gallery for Furniture 24/7 - www.furniture247.co.uk

Furniture 24/7 - www.furniture247.co.uk

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Latest Reviews

★☆☆☆☆

“Very very BAD”

Written on: 15/10/2014 by Sydney264 (1 review written)

Ordered items for my elderley terminally ill mother who was going into a nursing home. Specialist matress and waterproof quilt on saturday delivery was stated as Tuesday. Took money straight away, no goods arrived. Rude customer care, kept holding on for 15 mins then phone went dead. No help from customer care. Still not got the goods.As I paid with credit card, I have received the money back and the credit card company are dealing with getting money back from furniture 24/7. Do not use them… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“An appalling company in virtually all aspects”

Written on: 06/10/2014 by Hezekiah284 (1 review written)

Ordered 2 Italian leather Diana sofas on March 3rd 2014 - the ordering process was efficient . Now for an extraordinary experience which has lasted over 7 months ! On March 8th two sofas arrived and were dumped on the pavement for the recipient to carry indoors ; TNT advised that only the cheapest class of delivery was specified by F/247 , and this involves a vehicle with only the driver on board who is not allowed by law to help carry the goods from the vehicle into the home. TNT advised… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“ORDER AT YOUR OWN RISK”

Written on: 02/10/2014 by martinpound (6 reviews written)

Ordered a mattress and a couple of other items thurs 25/9 expecting them by monday 29th Left it until tuesday 3th before ringing only to be told it was out of stock and would be delivered thursday 2/10 today I rang to confirm the delivery but was told it will not be coming today and dont know when delivery will be So i asked for the order to be cancelled to be told i would have a 14% admin charge to pay I was furious I rang CAB and was advised to ring my bank as i payed by debit card This i did… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Ripped off, avoid at all costs!!!”

Written on: 19/09/2014 by maYoung183 (1 review written)

Ordered a waterproof mattress and duvet to the tune of 300 pounds for a disabled family member, haven't received anything and can't get any answer from sales, after sales or anyone at furniture 247. If only I had checked on line reviews first I could have avoided these people ripping off vulnerable people… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“I ORDERED A WATERPROOF MATTRESS FOR A VULNERABLE ADULT...”

Written on: 06/09/2014 by Schwartzom202 (1 review written)

I ORDERED A WATERPROOF MATTRESS FOR A VULNERABLE ADULT WHO PAID FOR IT ON HIS DEBIT CARD. WE WERE PROMISED DELIVERY THE FOLLOWING DAY AND WAITED ALL DAY WITHOUT DELIVERY . ALL ATTEMPTS TO GET IT RESLOVED WER MET WITH RUDENESS AND WHAT SEEMED TO BE A MAN SITTING IN A SILENT OFFICE WHO WAS EVERYONE YOU ASKED TO SPEAK TO " THE DIRECTOR,THE MANAGER.CUSTOMER SERVICES" WHO WAS LAUGHING DOWN THE TELEPHONE… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Do NOT use Furniture 24/7”

Written on: 19/08/2014 by janet35 (1 review written)

Was expecting two wardrobes and a chest of draws today; the wardrobes have arrived bit no draws. Phoned customer services, the man on the other end of the line did not care, he told me the product was out of stock, despite their website saying it is available for next day delivery! I've emailed a complaint and have not received a reply. I'm now concerned that I won't receive the draws at all after reading other reviews. I wish I'd read the reviews first; if I had I would not have used this… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Please use someone else”

Written on: 01/08/2014 by 347Salazar (1 review written)

Well, got my bed etc after a month of chasing, and chasing, and chasing and on and on etc. Never known such hideous customer service. I can't explain the frustration I experienced, DO NOT PUT YOURSELF THROUGH IT, GO SHOP ELSEWHERE!!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Prado Bed and Mattress”

Written on: 21/07/2014

I have just purchased a Bed and Mattress from Furniture 24/7, I was told that the delivery would be on Friday 18th July and that by giving my mobile number I would received a text message allowing me 2hours to get there and accept the delivery. On the morning of the 18th I received a message with a tracker No. from TNT ,I tried to track the delivery but the Number was incorrect, when I spoke to someone at TNT they advised that they offered no such 2hr service and that I would have to wait from… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“THANKS FOR THE WARNING!!!”

Written on: 20/07/2014

I was about to make a very large purchase of £5,000 to kit out newly acquired office space until I stumbled across these reviews. It's absolutely shocking. All their reviews on their website smell of utter fakery, I'm sure they all did the "reviews" themselves! When I rang the sales team, they advised me that all of the items I wanted was in stock by their dozens, I strongly suspect they say the same to everyone! The woman I spoke was eating something and speaking at the same time! Disgusting… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Do not be tempted..absolutely disgusting service.”

Written on: 05/07/2014 by Rach1971 (1 review written)

Ordered a table and chairs,it arrived the 14th may.but opened the box to assemble,and the table top was broken in half.I phoned after sales the next working day,but no reply,rung sales and they put me through.I have phoned so many times and couldn't say how many,but to many.I have been given and promised 2 more dates for this to be picked up and a replacement,took holiday days from work,sat in 9-6 and nothing,no call,no email,no nothing.My last call to them over 2 weeks ago,they tried to give… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“disgrace”

Written on: 25/06/2014 by 63Gibbons (1 review written)

firm is a total disgrace ordered a double mattress on next day delivery got it a WEEK Later as out of stock which I didn't get email to inform me of this when I did receive it I got a sm double as double was still out of stock foned every day about it & get un trained staff that don't know there job yes u will get it next day when it's still out of stock I get told & as for the manager total disgrace his manner on a fone to a customer with a complaint after all it's the firms fault I checked on… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“UNPROFESSIONAL RUDE COMPANY SERVICE”

Written on: 17/06/2014 by Galloway146 (1 review written)

I purchased a waterproof hospital grade mattress and waterproof duvet from Furniture 24/7 for a client with learning disabilities on Thurs 4th June 2014 on next day delivery. Due to where he lives i didnt expect it the next day and called to check date of delivery. I was advised it would be delivered by Tues 9th June. It wasnt delivered and no communication from them. I called the after sales dept and was told by a very rude man "yeah well its not comin" "you'll get it on friday". I asked to… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Don’t do this to yourself….”

Written on: 30/05/2014 by Andres246 (1 review written)

You may be tempted to use these clowns, but trust me don’t. I had to leave one star just to insert this review - and believe me that hurts. I ordered a king size bed – and wish I hadn’t. Lies, lies and more lies 24/7…. when the bed was finally delivered…….it was damaged…! I contacted after sales who said I should take pictures and they will send out replacement parts – more LIES. Had to chase 5 days later as not had any communication from them and was told delivery would be made… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Disgusted with communication”

Written on: 13/04/2014 by MadisynMacDonald202 (1 review written)

I ordered a bed on the 27/3/14, I am still waiting for this company to contact me. I have phoned and emailed several times and have had no reply… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Crimedontpay's Comment

Written on: 20/04/2014

We.. sent a letter to cancel the order via recorded delivery. Write this above the "Dear Sir/Madam" : "To whom it may concern, the distance selling regulations 2000". Photocopy it and keep a copy. Companies have upto 30 days to refund you from the date on the letter. After 30 days we asked our bank for a visa chargeback. If they refuse to help, contact the financial ombudsman who will order the bank to help you. The bank may ask to see the cancellation letter (copy). Some on here have applied for a chargeback immediately and succeeded but I would still do the cancellation letter. In our case furn247 denied recieving the letter even though we had proof - for they had to sign for it as it was sent by recorded mail (and we could see the signature via the online tracking! !!). I hope you get your money back soon. Be polite but forceful with your bank. They are reluctant to help. Call the ombudsman if they refuse to help. Good luck.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Wrong leather 2 seater settee”

Written on: 09/04/2014 by Billybob46 (1 review written)

24/7 furniture are just rubbish the wrong item turned up 3 days late when I contacted them All I was met with was a couldn't careless attitude and very rude the said I couldn't have my Money back I paid for the settee on my credit card so I contacted my bank disputed the transaction I got my money back and I still have the sette when 24/7 want I to come and pick it up but for some Reason up to now they have not been in touch ..... I wonder why ?????… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“DO NOT TOUCH THIS BUNCH OF IDIOTS”

Written on: 04/04/2014 by Joycett406 (1 review written)

Order placed on 21.03.14 with max 1 week delivery. The company have consistently lied about the delivery breaking promise after promise including giving false tracking information. Now struggling to get my money back.. Will report to Trading Standards and have reported to my card company to obtain return of funds… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Crimedontpay's Comment

Written on: 20/04/2014

Trading standards are useless I wouldn't bother. Focus on getting your money back instead. If you paid by visa debit you can ask your bank for a "chargeback". If they refuse to help contact the "financial ombudsman" and they will write to your bank demanding they help you. It takes several weeks for the bank to refund you. If the bank drags it's heels again, go back to the ombudsman.You have to push hard and perservere until the bank caves in and refunds you. I would also cancel your card incase furn247 attempt to take more cash out. Your bank can still issue the refund on the new card. Good luck.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Run away, run for your lives.”

Written on: 09/03/2014 by 36Galbraith (1 review written)

Do not buy from this company. Next day delivery, don't believe a word of it. Money refund within 28 days, don't believe a word of it. You phone them, it goes to voice mail. You leave a message, they don't come back to you. You e-mail them, they don't reply. I have now put my non-refund in the hands of my credit card company. … Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“EFFICIENT SERVICE”

Written on: 24/02/2014

I looked on the web for dining table and chairs and found furniture247 but when we read the reviews my wife told me not to deal with the company.It was on friday 21st feb in the morning when i spoke with the gentleman on the phone and i explained to him i had family and friends coming to dinner on the sunday and i urgently needed the Dining set which he promised i would get the next day.I paid them against all reviews which i had read and the next day saturday at 8.00am my door bell rang with… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Crimedontpay's Comment

Written on: 19/04/2014

I STRONGLY SUSPECT FURNITURE 247 WROTE THIS.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“This company is 3rd world company”

Written on: 03/02/2014 by ZeynepTwinn (1 review written)

Never ever buy anything from this company. They are horrendus I bacame ill from the distress this company caused me from the day I ordered a table and 6 chairs although they said the next day delivery it took 3 weeks to receive the chairs and never received the table. Although I phoned to cancel and send e-mails they claimed they have delivered the table. It has been 2 months since I cancelled my order I still have not received my money. A guy on the sales department who is very polite and has… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Dorike's Response to ZeynepTwinn's Review

Written on: 11/03/2014

Omg this has happened to me too.. Don't know what to do. Help!

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“DO NOT BUY FROM THIS COMPANY”

Written on: 20/01/2014

I ordered a cabin bed for my son and a delivery date was agreed. They were extremely pleasant at this point! The delivery date came and the bed was not delivered. After several phone calls it was established that the bed was out of stock and they did not know when it would be in stock again.I asked for a refund and this was agreed but I was told this would be done after 28 days. However no refund was provided. My credit card company have provided a refund for me and they are pursuing a claim… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
overview