BathEmpire Reviews - www.bathempire.com

Click here if this is your business
★★☆☆☆
2.4 / 5
35% of users recommend this
Click here if this is your business
  • Customer Service

  • Quality of website

  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
BathEmpire www.bathempire.com - Ask a question now

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Latest Reviews

★☆☆☆☆

“Excellent Sales staff but Agressive customer service”

Written on: 15/12/2014 by RanjG (1 review written)

They say that you only know how good a company is only when things go wrong. I am remodelling my bathroom and bought most of the items from here. I spent over £750 including a back to the wall toilet. The builder fixed the toilet on the last day and when I returned from work he said that there were no fixing instructions but he thinks the fixing screws for the seat were the wrong type as he can not get to the back of the toilet to put the nut in. He and I both thought in the absence of any… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Interviewed with this company - APPALLED”

Written on: 04/12/2014 by Buchananpe180 (1 review written)

I recently interviewed with this company - a 4 hour assessment so I had time to get to know the customer service management, and I just want to say that I am absolutely appalled by the manner in which I was treated along with other candidates, for what would have a been a badly paid, bad shift, 20 day per year holiday (worst I've ever known in the UK), no pension scheme, dead end, job. First of all, we arrived when we were supposed to for this group assessment. However the staff weren't ready… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Will never use them again”

Written on: 03/12/2014

Placed an order for a shower bath on Friday Nov 21st . Paid extra for next day delivery ( Monday ) . I was told that I could expect a call from the courier in the morning with a vague time for delivery . At lunch time I hadn't heard anything so I rang the company up who looked at their system to say that It hadn't been dispatched and it was due to be a Tuesday collection . As I couldn't wait that long I cancelled my order and with an apology I was informed I would get a full refund in 5-7 days… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Diabolically bad! wish I had read reviews before...”

Written on: 03/12/2014 by Prince327 (1 review written)

We bought two toilet systems and sink units for a new museum's toilet, practicall every component had bits missing. Each unit should have been exac same models but were not? which strange measurements for pipes and outlets etc. been a nightmare for the plumber, so don't kid yourself that you might save a few quid… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Lies Lies and more Lies”

Written on: 21/11/2014 by Joel38 (1 review written)

Ordered suite from these jokers- promised delivery in 2 weeks - never arrived - rang to complain and told items were allocated to me and I would get a call the next day to arrange delivery - you guessed it no call and when I rang them I was informed items were out of stock and would be available in 4 weeks time - these guys can not be trusted - order at your peril!!!!!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Careful dealing with Bath Empire”

Written on: 17/11/2014

I ordered from them and everything arrived OK, but when checking one item was faulty. So I phoned up and got returns note sent, I returned the item via Royal Mail with normal proof of posting, but no signed-for tracking. BIG Mistake! They of course claimed it never arrived and I was charged for a faulty item. So make sure that you get exactly what you want and every communication is via a traceable mechanism, I'm £60 out of pocket and no proof of the fact I received a faulty item. I've… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Poor service ”

Written on: 28/10/2014 by Greenbass (1 review written)

Do not use this company. They sent a toilet seat which doesn't fit correctly on the toilet I purchased, and would not replace it with another. This was after I tried on numerous occasions to contact them by email and phones, all of which were either ignored of I was fobbed off. I will never deal with this company again… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Ranjg's Response to Greenbass's Review

Written on: 17/12/2014

This is excatly what happened to me too! Never use them again!
Should have read reviews here rather than the once in Trustpilot!

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★★★★★

“Unbeatable Service!”

Written on: 19/10/2014

Ordered a bath in May but unable to get it fitted until October. When we took it out of the packing there was a fault in the glazing. One phone call and all was sorted. They delivered a replacement the next day and collected the damaged one. Its rare to find such excellent customer service and they are highly recommended. Buy with confidence… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“The worst on-line purchase experience ever. TERRIBLE!”

Written on: 30/09/2014 by 153Henry (1 review written)

If I could possibly put no stars I would do so. This company takes payment as soon as you order, allows you to ask for delivery to be delayed for a couple of weeks, then when you do request delivery you're told that the item- yes the item that you have paid for,so which now presumably belongs to you - is out of stock. The first bath we ordered arrived damaged, the replacement was not the same size,so no good at all and refunds take for ever to arrive. No packing was sent for us to return the… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“If I could give them less than 1 star I would”

Written on: 29/09/2014 by Stephens71 (1 review written)

If you order pay for the next day delivery...I didn't and look what happened....11 days ago I ordered £760 worth of bathroom items. They should have been delivered last Friday but somebody "forgot" to load them...they also "forgot" to let me know so I waited for 10 hours for the delivery...after numerous phone calls I was told they couldn't deliver on Saturday because they were not in my area. They would deliver at 9am on Monday ...that was then changed to before 12 noon on Monday. I phoned… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“cheap and there was a reason for that”

Written on: 19/09/2014 by sidebottom (1 review written)

Spent quite a lot of money but when there were problems with the quality it all went down hill. Customer service was pretty poor. Lots of promises and little action. I wouldn't risk buying from them. We had lots of disappointment. There products are not very good quality. Cheap but at a coast !… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Terrible experience”

Written on: 13/08/2014

Where to start? Trying to exchange a product with this company is impossible. They delivered the wrong bath size - supplying a 1600mm bath and 1700mm bath side, as the project had been delayed because of building complications it was out of the 14 day returns policy, naively and not fully realising my consumer rights I went to B&Q to buy another bath. The hinges to secure the toilet to the floor were missing - again I went to B&Q to buy some and finally the soft close fixings for the toilet… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Poor customer service”

Written on: 03/05/2014

My husband placed a order on line but it wouldn't go through so he called them, they said there was no order showing and they would take the order, order placed received delivery then the troubles started, they had billed my credit card twice when I called I was told no problem they would refund it and it would take 3 working days to clear. Next months credit card bill arrives and no refund only a charge from credit card company for non payment! Called back to be told some London winded story… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Worst order ever”

Written on: 16/04/2014 by GinaCrowley (1 review written)

Put in a simple order,promised 2-6 days delivery. 3 weeks and 4 sets of plumbers later still no bathroom items! I don't think they have a clue what they're doing. Never seen anything like it. Don't risk it!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“POOR CUSTOMER SERVICE”

Written on: 13/04/2014

I placed an order for a vanity unit and radiator on 11th March. Goods arrived promptly. Thereafter things went downhill. Radiator was okay. Vanity unit ordered using dimensions on Bath Empires website which were incorrect. The vanity unit was much larger than advertised. After numerous phone calls to customer services Bath Empire admitted to advertising the incorrect dimensions on their website. More phone calls, nobody rang back when they said they were going to. A collection was at… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“Disapponting delivery service, Why paying extra?”

Written on: 03/02/2014

I have ordered from BathEmpire as the offered a next day delivery Service (paying extra) and I needed a shower tray very urgently. I have placed an order on Thursday afternoon, to get my order on Monday, I was sent an email confirming the all the item were delivered on Friday, but it was a lie! The had just sent the shower waste and not the tray and the door I urgently needed! I called them on Monday, the delivery day and they confirmed my parcels were still at their warehouse. Unbelievable! I… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Terrible after sales-still waiting for refund”

Written on: 02/01/2014

I purchased a bath in early November, on delivery the bath was damaged. I asked for an exchange but it was out of stock. I was given one date and then a later date, the bath was still out of stock. So I cancelled the order and asked for a refund and asked and asked and asked...numerous emails later I still haven't received the refund. Several times they promise the refund has been processed..they are liars!! I am still waiting for my money… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Incomplete delivery”

Written on: 17/11/2013

I have used bath empire before and it was uneventful. I ordered a number of radiators a few weeks ago with delivery confirmed. When they arrived it was an incomplete delivery and the start of my problems. Even though I had paid additional for a weekend delivery I had to argue for a refund. One radiator was confirmed for delivery a week later. It didn't turn up. I was informed that it wasn't bath empires problem but the delivery company. After a series of unhelpful people, non returned phone… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Not the greatest experience so far!”

Written on: 04/11/2013 by HollyJames (1 review written)

Its a bit of a long story but currently I am in a situation where 20 days after making two orders Bath Empire have taken my money twice and only returned this after several phone calls and emails.They have apologised for this! It took them 2 weeks just to tell me they had rejected one of my orders and it was not on the way at all. The delivery should have taken 2-5 days. I still have no bathroom suit, I have only received some shower accessories! It even took them 2 weeks to tell me the shower… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“BAD QUALITY PRODUCT and BAD CUSTOMER SERVICES”

Written on: 28/10/2013 by Raza123 (1 review written)

As soon as I received my mixer taps from bath empire, I realised that the cold lever was stronger to move than the hot. I thought nothing of it and let the plumber install the TAP. Big mistake the mixer water tap has stop working and the handles of the TAP have died. I have contacted bath empire and they are sending me around in circles, just asking ridiculous questions. AVOID THIS COMPANY!!!!!!!!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
overview