Stockport Car Supermarket, Stockport, Cheshire Reviews

Click here if this is your business
★★★★☆
4.0 / 5
92
76% of users recommend this
Click here if this is your business
  • Customer service

  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
Stockport Car Supermarket, Stockport, Cheshire - Ask a question now

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Latest Reviews

★☆☆☆☆

“Non-return of deposit.”

Written on: 22/09/2016 by Frustrated_Dan (1 review written)

When I placed a deposit (£200) they confirmed several times that if finance should fall through it is refundable (via cheque), upon this event they have not done so 1 month later. Every time I call I get false promises it will be "dealt with today". They ignore their email completely if its not about buying a car… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Friendly professional service again.”

Written on: 06/08/2016 by KingKenny1977 (1 review written)

After a friend originally recommended Stockport car supermarket this is now the second car I have bought from here and the service I have received both times has been excellent. The friendly advice I received from refreshingly non-pushy salesmen was a big help in choosing my car.Very good after sales service as I had a small problem with the brake pads on my first car (Toyota Corolla) not long after I bought it so I called the lads at the garage and it was sorted out, no hassle. I was so happy… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“STAY AWAY, YOU HAVE BEEN WARNED. PLEASE READ THIS.”

Written on: 14/07/2016 by Mick2016 (1 review written)

My daughters Fiesta had cam belt failure so she needed another car. While looking around we came across Stockport Car Supermarket. We were shown a Seat Ibiza which she liked a lot. We explained to the salesman what had happened to her Fiesta and asked him if the Seat needed the cambelt changing. He didn't know but said he would find out and let us know. Whatever needed doing would be done and when we were to pick it up if we did buy it everything would be spot on. So we had to put a £300… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“really good ”

Written on: 10/07/2016 by zwierz (1 review written)

i bought car from peel centre,car in brillant condition,excellent service .Everything go quick and easy.Recommende this dealer :-)… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“BEWARE !!!!!!!!!!!!!!”

Written on: 06/07/2016 by GiovanniAbernathy (1 review written)

They take a 200 deposit off your debit card to apply for finance. and when you are declined they say they will refund your deposit by cheque. you have been warned look elsewhere for car finance or a vehicle purchase… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Stockportcarsupermarket2's Comment

Written on: 11/07/2016

Sorry to hear of your concerns and we can confirm that we do not have the option to refund money direct to a card. We hope that you have received your money back as we can transfer money direct to your bank account. Any problems please contact us and we will resolve them.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★★★★★

“Absolutely fantastic service ”

Written on: 04/07/2016 by McDermott46 (1 review written)

Bought a Ford Mondeo two weeks ago and it is in excellent condition as was described in the advert. Such a lovely car to drive. The service was excellent and the staff so helpful. This is my 4th car from them and would highly recommend to anyone… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“AVOID!! AVOID!! AVOID!!”

Written on: 23/06/2016 by Yandelq195 (1 review written)

AVOID!! AVOID!! AVOID!! Absolute joke, went to visit a Toyota Aygo today at sister branch Romley car supermarket that was described as "MUST BE SEEN-1ST TO SEE WILL BUY". This car (as well as most the others for sale) can only be described as completely battered and one level above what I would describe as spares or repairs. Really annoyed, travelled a long way to see this "immaculate" car which is a complete wreck, if it was advertised as fair condition that would be exaggerating. Car had… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Over and above ”

Written on: 15/06/2016 by HelenRomiley (1 review written)

Thoroughly happy with the car and the service I received at Romiley car supermarket. They went out of their way to make sure the car was in the best condition for sale and communicated clearly with me while the work was completed on my car. There was no hard sell and they took my concerns and questions really seriously. They were really knowledgable and honest and I would buy from them again in a heart beat… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Been taken advantage of”

Written on: 03/05/2016 by MagsCar (1 review written)

Bought a second hand car from Stockport Car Supermarket in February. I asked for better tyres to replace the ones already on the car at my own expense. This was done but when I took my car for service 2 weeks later, I was told the tyres were only 4 MM. and would have to be replaced soon. Also when I got home after completing sale my neighbour noticed the car had a dent behind back wheel. I had not had my attention drawn to this before purchase and when I went back I wa told it had not been… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“first class service”

Written on: 22/04/2016 by 1986lfc (1 review written)

I purchased a Lexus IS220d from The Stockport Car supermarket and after 9 months I needed to remove a wheel to repair a punctured tyre only to find that the locking wheel nut tool was the wrong one. I contacted the Stockport car supermarket for advice and was amazed because they replaced all 4 locking wheel nuts with brand new ones and this after nine months. I will definitely be buying my next car off them and I've already recommended them to Friends and family. First Class customer service… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Couldn't be happier!”

Written on: 16/03/2016 by willlewisep3 (1 review written)

Throughout the whole purchasing process i had helpful and friendly salesman looking after me. As i live over 4 hours away from this dealership, i had to trust the description of the car which he game me, which was 100% honest, i was not disappointed! I bought an ep3 civic type R and couldn't be happier with how it drives, the condition,performance and everything else about it!! i had been looking online for the best price for weeks and stockport car supermarket beat the rest by a mile! I am… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“professional, helpful, understanding”

Written on: 06/03/2016

I bought a KA for my 17 year old daughter, after driving it home I noticed a noise that sounded strange, I rang back and they said bring it back without hesitation, which I did. Several days later they told me that the problem had been fixed, during this time I had begun to have second thoughts and asked if I could have a different car, they were helpful and understanding and swapped the car, I picked up the car a few hours later and have had no problems. I am now looking at purchasing a 2nd… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“MY BEST ADVICE IS TO AVOID!”

Written on: 13/02/2016

I bought a car from here a few weeks ago on first impressions the car looked great there was an issue with the starter motor and window sticking, but was told these issues would be fixed before purchasing, which they were. Everything seemed smooth sailing until I was handed the keys and it was downhill from there. I was told it needed fuel which wouldn't have been an issue if I had been able to get as far as a petrol station but within a couple of minutes of driving, the car cut out, the tank… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Ripped off”

Written on: 29/01/2016 by Munrovi270 (1 review written)

I bought a BMW 57plate 335i from Stalybridge car supermarket (part of Stockport car supermarket) end oct 2015 and drove it for a week (80miles ) then went on holiday after returning 4weeks later at just 127 miles a fault developed a slack timing chain the car engine light coming on the car going into a limp mode, quoted £1000 repair I contacted the two year warranty company momentum I paid for to be told we don't cover slack timing chains , Derrick at Stalybridge offered no comeback… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Speedyqueen's Comment

Written on: 01/06/2016

Having the same problem with them myself sold me a faulty car and have been dragging their feet to do anything about it momentum cover nothin dunno why I paid so much for it and the people who work at the dealership are rude and obnoxious I'm reporting them to trading standards

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“My partner and I purchased a car just a little over a...”

Written on: 28/01/2016 by Vaughan461 (1 review written)

My partner and I purchased a car just a little over a week ago. The car we purchased was for family use as we have 2 small children age 5 and 3. We took it for a short test drive and all seemed fine. The only things we had noticed is that there was a message on the screen stating that the service was 69 days overdue we was told they would get it serviced for us, and the back window wiper was missing but we was assured that this would be sent to us in the post. The day after we drove it home… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Trinitron1's Comment

Written on: 29/01/2016

I have a £1000 quoted repair on a a slack timing chain on a BMW 335i I bought off them in at the end of October 2015 after 127 miles the car went into a limp mode/engine management light came on ( the warranty given will not cover it) I spoke with no help whatsoever a zero out of five from me.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★★★★★

“True to their word”

Written on: 04/12/2015 by CaydenJones (1 review written)

I bought a car from the stalybridge branch a few months ago.it had a 1 month warranty with it which I was more than happy with.unfortunately within that month it had started leaking water in.I had to take it back several times to find where the problem was. The salesman, who sod me the car, was helpful every step of the way. Refreshing to experience from a car sales place… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Excellent Service”

Written on: 07/11/2015 by Janessav444 (1 review written)

I bought my vehicle from Stalybridge The customer service was excellent,no fuss no jargon and a great attention to detail. He is very professional and made the purchase easy.Thank you, I will be recommending too all my colleagues… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“I bought my car (Ford Focus auto) from the Stockport...”

Written on: 04/11/2015 by natalie12342 (1 review written)

I bought my car (Ford Focus auto) from the Stockport branch, and can honestly say that their customer service, help, and attention to detail, are the best I've ever found. I found a couple of minor problems when buying the car, but they made sure that when I returned to collect the car, everything was perfect. If any of my friends and family ever need to buy a car, I wouldn't suggest anywhere else, thank you for such a great friendly and professional sale… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“i bought a car at Stockport car supermarket sadly it...”

Written on: 08/10/2015 by moWhittaker325 (1 review written)

i bought a car at Stockport car supermarket sadly it had a major problem. The staff asked to return the car to rectify the problem and kept me informed of what was happening, unfortunately it was too expensive to fix . The company have been true to their word told me the options I have and ultimately gave me a full refund. Trust goes a long way and I would buy a car from this company and would recommend them to others thank guys… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Dont do it!”

Written on: 24/08/2015 by hlou86 (1 review written)

Well reading these reviews i dont understand where it all went wrong for me. I saw a Golf advertised with Stockport car supermarket travelled that day to look at it (2nd August). Test drove it and fell in love. Went through the bits that needed doing on the car, scratches/dents that needed doing, trims that had broke they agreed to repair and we agreed on a collection date of the 9th August. Unable to get we travelled down on the 12th only to find on arriving nothing had been done. After much… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
overview