Booking.com Reviews - www.booking.com

★★★★☆
4.3 / 5
88.6% of users recommend this

Summary

You can use Booking.com to browse hotel reviews to help find the best price on hotels for all types of budgets. Have you recently used Booking.com? Let us know how you got on by posting your own review.
? Ask our helpful community of experts about this product or company
Booking.com - www.booking.com - Ask a question now

Media Gallery for Booking.com - www.booking.com

Booking.com - www.booking.com
Booking.com - www.booking.com

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Latest Reviews

★★★★☆

“Used it and liked it.”

Written on: 24/01/2015 by 456Larsen (1 review written)

the selection of hotels is too big so I just got lost and forgot where to go. fewer hotels with better quality may be much more convinient. … Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“Stranded outside!!!!!”

Written on: 23/01/2015 by Katherine123 (1 review written)

Me and my girlfriend used bookin.com to book a nice cottage in bath called the Brunswick cottages.. We left from London and it took us about 3 hrs to get there. When we arrived there was no one available to let us in? We tried using the contact information that booking.com provided us with and all phones where off... We was stranded outside for about 2-3 hours as our phones had died we had to go a pub to charge our phones to ring bookings... When I finally got through to them they where very… Read Full Review

Booking.comteam's Response to Katherine123's Review

Written on: 23/01/2015

Hello,

I am very sorry to hear the hotel did not honor your reservation.

Each hotel is responsible for managing their rates and availability via a shared system.

If you would like provide me with your booking # I would be happy to look into our reservation further.

Again I extend my deepest apologies for any inconveniences you were caused.

Regards, Jessica

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★★★★★

“perfect in padstow”

Written on: 23/01/2015 by markcurtis (1 review written)

We arrived in padstow for a 2 night stay 20/22jan from the moment we entered the old custom house we were treated like royalty on check in we were told the manager had upgraded us and wow we were delighted a huge room with a private lounge area wonderful views over padstow harbour a huge comfy double bed just to start the bathroom provided complimentary toiletries in abundance and the towels and robes provided were lovely and soft breakfast was a feast a buffet style choice of fruit cereals… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“Not an hotel”

Written on: 19/01/2015

This establishment should not be offered as an hotel, it is just a public house that also has accommodation. It has not even have a hotel sign so I believe it is being advertised in correctly. There is no reception area, you have to find somebody at the bar to look after you. The room we had I believe was empty for some time as it was covered in dust. The rooms are very small, with not even a chair in the bedroom (no room for one)to put your cloths on. In comparison the bathroom was big, but… Read Full Review

Booking.comteam's Comment

Written on: 22/01/2015

Hi there,

I am sorry to read this. All the informatino concerning the accommodation and it's facilities on Booking.com is provided by the accommodation direclty. The accommodation is responsible to make sure that all the information is up to date and correct.
Please send me your booking number and I will look into this.

Regards,
Jamie
Booking.com Customer Service Team

Reply to this comment

Booking.comteam's Comment

Written on: 23/01/2015

Hello,

I am sorry to hear this. Each hotel is responsible for the information that is advertised on their individual website. I would like to provide your feedback to the hotel. Can you please send your booking number to us with a copy of this link.

Regards, Andrea
Booking.com Customer Service Team

Reply to this comment
Report this review Read 2 Comments
★★★★☆

“Worth giving a go!”

Written on: 11/01/2015 by wildwadi1 (2 reviews written)

I basically found a deal in Marrakesh, which was fully refundable upto 1 day before ...But as a backup hotel incase we didnt find a decent one closer to the town Although I didnt go through with booking.com (due to finding a better hotel deal, closer to the city) It was very simple and straightforward to book We even phoned the customer services for a chance to see how it was like, the call went fine I reguarly check booking.com for their prices and although sometimes its quite high, the… Read Full Review

Wildwadi1's Response to wildwadi1's Review

Written on: 11/01/2015

I forgot to add the refund was also swift, it didnt even get billed because it waits until the final day, so no deposit!

Reply to this comment

Wildwadi1's Response to wildwadi1's Review

Written on: 11/01/2015

I forgot to add the refund was also swift, it didnt even get billed because it waits until the final day, so no deposit!

Reply to this comment
Report this review Read 2 Comments
★☆☆☆☆

“LACK OF SUPPORT FROM BOOKING.COM”

Written on: 09/01/2015

I had booked ONE ROOM at hotel BIJOLIA PALACE at JODHPUR - INDIA , 17 JANUARY thru' booking.com . The 'hotel page' on the website of booking.com spoke very clearly --'heating' will provided in the room and also that ' free shuttle service to AIRPORT will be available.When I spoke to the hotel for an independent confirmation ,to my shock, hotel staff refused to confirm these. I took up the matter with 'booking.com' ,instead of forcing the hotel to abide by their pronouncements , booking.com… Read Full Review

Booking.comteam's Comment

Written on: 09/01/2015

Hello,

I'm sorry to hear about this. All of the information listed on Booking.com is provided by the hotels directly and they are responsible for updating it as necessary. I would like to look into this for you. Can you please reply with your booking number?

Regards,
Lissa
Booking.com Customer Service Team

Reply to this comment

Ashokkumarrajbanshi's Comment

Written on: 10/01/2015

347178157, this is my booking number given by 'booking.com'.U r right when U say that it is the responsibility of the HOTEL to update the information but once they have done it rightly or wrongly and U have allowed the HOTEL to your use website attracting the customers , it is your duty to enforce the freebies announced by the HOTEL.U simply cannot shown your helplessness and ask 4-5 days to get a 'reply' from the HOTEL.Well I needed a confirmation from U and not a 'reply' from the errant hotel.And mind U it is all a one day's work.

Reply to this comment
Report this review Read 2 Comments
★★★★★

“wonderful and majestic ”

Written on: 08/01/2015 by BrendenUrquhart (1 review written)

Fortunately, my family up in hotels Chapa Valley weather was nice today, from the large windows of the rooms have views of the Hoang Lien Son mountain wonderful and majestic .... Hotel rooms nice, especially waiters are very attentive. I will definitely come back… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“ Poor Booking experience.”

Written on: 07/01/2015 by TheresaMaloney (1 review written)

We really struggled with booking a villa abroad we phoned and emailed numerous times and had evasive comments and no help whatsoever! I emailed one employee about extra money being taken from my card which should not have been and they disagreed with me when I stated the fact that credit cards can be used abroad without charges! I asked for the case to be reviewed by a manager and this was not done . I was also told numerous times that they would phone me back and get it sorted and they did… Read Full Review

Booking.comteam's Comment

Written on: 08/01/2015

Hi,

I am sorry to learn on your experience and I apologize for any inconvenience caused. May I have your reservation number? I would like to investigate this matter for you. Feel free to reply here or e-mail me.

Regards, Tal
Booking.com Customer Service Team

Reply to this comment

Maliclaire's Comment

Written on: 09/01/2015

Thank you for your quick response the number is

427317813

Reply to this comment
Report this review Read 2 Comments
★★★★★

“Home Away”

Written on: 04/01/2015 by aiKehoe487 (1 review written)

My first trip to Cambodia, as traveling solo to come home to Mekong dragon gives not only a great sense of Fantastic services,But most notably warmth & comfort and Good location. Highly recommended for businesses people, travelers, work or pleasure it is gotta be your place to stay. Thanks Johnathan Ames… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“Hotel Parc & lac , deducted from my Visa card after I...”

Written on: 27/12/2014 by 4Rice (1 review written)

Hotel Parc & lac Grand Rue 38, 1820 Montreux, Switzerland Hotel Parc & lac , deducted from my Visa card after I left without any reason , why Trust Booking.com if any hotel can deduct from your Visa card after check out تم الخصم من بطاقتي الفيزا بعد خروجي من الفندق وعلى العلم بان هذا التصرف غير قانوني كيف لي ان اثق بموقع بوكنج اذ انه اي فندق يستطيع خصم مبالغ بعد خروجك… Read Full Review

Booking.comteam's Comment

Written on: 29/12/2014

Hi there,
I'm sorry to hear this. May I have your booking number so that I can check with the hotel what happened?
Regards, Mac
Booking.com Customer Service Team

Reply to this comment

Hassan_Deai's Comment

Written on: 29/12/2014

Thanks for your reply
My booking number is 273516482
Best regards

Reply to this comment

Booking.comteam's Comment

Written on: 01/01/2015

Hello,

Thank you for your booking number. You will be contacted shortly via phone or email.

Regards, Andrea
Booking.com Customer Service Team

Reply to this comment
Report this review Read 3 Comments
★☆☆☆☆

“No clear Information on Booking. Second times on problems ”

Written on: 23/12/2014 by LeonGibbs (1 review written)

I am not agree with a service that promises of no charges after add your credit card information, and my charge is charged on full the same day of booking. IS NEVER CLEAR. Promess of no charges? is just a false statement. 2 times i was on Overdraft after i ready clearly that (there is not charges on front) I strongly recommend Xpedia or other services. I already pay my bookings, but i will fight my entire life agains this kind of fake services. NO HAPPY AT ALL. Also customer service reply… Read Full Review

Booking.comteam's Comment

Written on: 23/12/2014

Hello there,

I'm sorry to hear you feel this way. All of the hotel's deposit policies are listed and visible prior to completing the booking process under the "conditions" column. I would like to take a look into your reservation, can you please reply with your booking number for me to be able to do so?

Regards,
Lissa
Booking.com Customer Service Team

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Awful customer service”

Written on: 22/12/2014 by cmorabito (1 review written)

In October 2014 I booked a hotel which offered free cancellation. A few days later we decided we wanted a hotel closer to our venue. I booked this new hotel through booking.com and cancelled the first hotel booked. I did not receive any emails from booking.com re my cancellation. Leading up to our stay at the "closer" hotel, I received several emails to let me know what sights I could enjoy, reminding me of checking in times etc. The day after our stay, I received a No Show email from… Read Full Review

Booking.comteam's Response to cmorabito's Review

Written on: 23/12/2014

Hello,

Once a reservation is cancelled an automatic cancellation email is sent to all guests, just as when a reservation is confirmed a confirmation email is sent. I would like to see if there is anything I can do for you, could you please reply with your booking number?

Regards,
Lissa
Booking.com Customer Service Team

Reply to this comment

Cmorabito's reply to Booking.comteam's Comment

Written on: 23/12/2014

Hi,
The booking reference was 193259436
Regards

Reply to this comment

Booking.comteam's reply to Cmorabito's Comment

Written on: 23/12/2014

Hello,

Thanks for providing your booking number. Please allow me some time to look into this. I'll contact you soon by phone or e-mail.

Regards, Kelly
Booking.com Customer Service Team

Reply to this comment
Report this review Read 3 Comments
★★★★★

“Nice and good site”

Written on: 22/12/2014 by O'Neill313 (1 review written)

It is good and fast applicatiom and easy to use. We make many reservation from this site and it make thing easy. They have also nice App for smartphone and let you know about speciall offers. I think they do nice job. I recommend this web site for my friends… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“Absolutely awful customer service, never book via them...”

Written on: 22/12/2014 by GageGriffith399 (1 review written)

I booked an hotel in Vietnam via booking.com, my money has been stolen from the hotel and I wanted to check out early as I felt hotel was unsafe. The hotel did not accept an early check out and ignored completely the accident and all of what they were looking for is full charge for another 5 nights. I then contacted booking.com via emails and phone and they again ignored the stolen incident and said it's up to the hotel to accept early check out, to conclude booking.com was useless. I will… Read Full Review

Booking.comteam's Comment

Written on: 22/12/2014

Hello,

I am sorry to hear about what has happened during your stay, and also that you feel this way about Booking.com. Please understand that in these type of cases Booking.com cannot do much, as it is such a sensitive topic it should of been discussed with the local authorities at the time it happened. Please let me know if there is anything else you need assistance with.

Regards,
Lissa
Booking.com Customer Service Team

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Don't use booking.com”

Written on: 20/12/2014 by noyfbr (1 review written)

I made a reservation at Hotel Cervantino using booking.com. When I arrived at the hotel, the receptionist had my reservation but claimed there was no record of my payment. The hotel also claimed that their credit card machine was not working. They required that I pay in cash. Since I had just arrived in Mexico, I did not have enough pesos with me. They sent me out on foot to find an atm machine. Once I paid for the room in cash and got to my room, I found the hotel had already charged my debit… Read Full Review

Booking.comteam's Response to noyfbr's Review

Written on: 21/12/2014

Hi there,

I'm sorry to learn that Hotel Cervantino charged you incorrectly. Could you please provide your reservation number? I'd like to investigate this matter for you.

Regards, Tal
Booking.com Customer Service Team

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Dissapointing, Embarassing experiance”

Written on: 20/12/2014 by London1st2014 (1 review written)

This was the first time i had used booking.com. I booked a night away in London with my girlfriend for a short christmas break, we booked this through booking.com two months previous. We made the 3 hour journey down from the west midlands only to find on arrival that booking.com had cancelled our booking with the hotel due to our card being refused. This would not of been a problem if booking.com had communicated with myself and notified me of this problem! Instead myself and my girlfriend were… Read Full Review

Booking.comteam's Response to London1st2014's Review

Written on: 21/12/2014

Hi there,

Please accept my apologies for any inconvenience caused. Kindly note, Booking.com does not charge or neither authorize your credit card at any time. The property is solely responsible to charge you based on the agreed conditions. If the hotel cannot process the payment, they alert it via our shred system. This will result an automated e-mail sent to you to alert accordingly.
I'd like to check this matter for you. May I have your reservation number?

Regards, Tal
Booking.com Customer Service Team

Reply to this comment

London1St2014's reply to Booking.comteam's Comment

Written on: 21/12/2014

Hi Tal,

Thank you for your reply,

Unfortunately I think there may be some miss communication between booking.com and the hotels you work along side, because the hotel I had reservations with told me they themselves do not take a direct payment from customers and that it would of been taken by yourselves at booking.com? Either way this lack of communication between yourselves and the hotels you work with is not my problem to resolve. Regarding this email that was sent to me, as I explained to both your operators during my lengthy conversation with them on the phone I have not received any emails from either booking.com or the hotel in question. I might add that one of the operators i spoke with said he had sent me another email confirming everything we had discussed, but again no such email was received by myself. In respect of the refused payment, as I said to the operator in a situation such as a refused payment a simple email does not suffice! Booking.com had multiple ways of contacting me, a simple phone call to advise me of this issue would of resolved this in seconds! Instead I have been left out of pocket, disappointed and completely unsatisfied with what was supposed to be a relaxing few days away with my girlfriend.

Please see below details of my reservation,

Booking number: 656.459.169
PIN Code: 3829

Kind regards.

Reply to this comment

Booking.comteam's reply to London1St2014's Comment

Written on: 22/12/2014

Hi there,

The hotel's sign a contract where everything is outlined and they know they have to charge. The information you received at the reception was not correct. However I checked in the system and you received 2 emails before the date you were supposed to check in. As you booked online, any alerts were also sent online; per email. I'm sorry for the inconvenience, I have sent you an email and if you have any questions, please reply to it.

Regards, Mac
Booking.com Customer Service Team

Reply to this comment

Booking.comteam's reply to London1St2014's Comment

Written on: 22/12/2014

Hi there,

The hotel's sign a contract where everything is outlined and they know they have to charge. The information you received at the reception was not correct. However I checked in the system and you received 2 emails before the date you were supposed to check in. As you booked online, any alerts were also sent online; per email. I'm sorry for the inconvenience, I have sent you an email and if you have any questions, please reply to it.

Regards, Mac
Booking.com Customer Service Team

Reply to this comment

London1St2014's reply to Booking.comteam's Comment

Written on: 22/12/2014

Mac,

To be honest I feel like your not wanting to take responsibility for what has happened, the hotel was brilliant I cannot fault the service I received from them, they bent over backwards to help me anyway they could but booking.com on the other hand has just given me excuse after excuse and your not even listening to me, as I said in my previous comment I am not receiving any of your emails so I do not understand why you are still trying to contact me vie email?. I feel I am just going round in circles with this I was confident that booking.com would easily be able to resolve this issue for me but have done the complete opposite and made the whole situation a whole lot worse, after reading other reviews on this site i see i am not the only customer that has had problem payments whilst using booking.com and if there is nothing more booking.com can do for me then there is no point in continuing with these comments.

Regards.

Reply to this comment

Booking.comteam's reply to London1St2014's Comment

Written on: 24/12/2014

Hello,

I'm sorry you haven't been receiving our e-mails. They may be routed to a junk or spam folder. You will be contacted by phone to address this situation.

Regards, Kelly
Booking.com Customer Service Team

Reply to this comment
Report this review Read 6 Comments
★★★★★

“review on western lodge”

Written on: 19/12/2014 by Bentleyti24 (1 review written)

this hotel is very nice. front desk manager is also kindly helpful,knowelgable. rooms are neat and clean. please visit this hotel . prices are also reasonable. this western lodge is better place to stay and enjoy… Read Full Review

Report this review
★★☆☆☆

“facilities and condition”

Written on: 18/12/2014 by diMcKinnon460 (1 review written)

Facilities in hotel not enough dont have mineral water,drink not enough exmaple coffe and the cormferter is dirty… Read Full Review

Booking.comteam's Comment

Written on: 18/12/2014

Hello,

I'm sorry to hear you were disappointed in your recent hotel stay. If you made a reservation through Booking.com you will have the opportunity to leave a guest review after your departure. If you have any concerns with your service from Booking.com, please provide your booking number and I'll contact you to obtain more information.

Regards, Kelly
Booking.com Customer Service Team

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★★★★★

“Incredible!”

Written on: 17/12/2014 by sarahparker222 (2 reviews written)

I recommend this website. You have not to pay before entry to hotel. It is a nice way to book accommodation and good prices!!!… Read Full Review

Report this review
★★☆☆☆

“Seems flexible, but not if you cancel”

Written on: 16/12/2014 by manamanah88 (4 reviews written)

I booked a lot of our upcoming honeymoon stays through booking.com because a lot of the accommodation can be either cancelled or amended up to 24 hours before your stay, which promises flexibility. However, I have since tried to cancel a stay that I booked at Champneys Forest Mere (I decided to book direct with them on their website instead) but was a) charged for my booking.com reservation, when I didn't realise the payment was going to be taken in advance, and b) have not been refunded since… Read Full Review

Booking.comteam's Response to manamanah88's Review

Written on: 16/12/2014

Hello,

Though many properties on Booking.com offer free cancellation, not all do. If you booked a non-refundable option you are charged in advance, and if you cancel, the accommodation will not refund. I'd like to look into this, so I would appreciate if you would provide your booking number.

Thanks, Kelly
Booking.com Customer Service Team

Reply to this comment

Manamanah88's reply to Booking.comteam's Comment

Written on: 17/12/2014

I specifically chose to book this accommodation because it offered free cancellation. I am not saying that I had trouble cancelling, it just took 2 weeks to get the refund sorted. I have now been informed that this is being issued today.

Reply to this comment

Booking.comteam's reply to Manamanah88's Comment

Written on: 18/12/2014

Hello,

Thanks for your reply. I'm sorry there has been a delay in having your refund issued. If you have any questions or concerns, Booking.com customer service is available 24 hours a day, 7 days a week to help.

Regards, Kelly
Booking.com Customer Service Team

Reply to this comment
Report this review Read 3 Comments
overview