Tip Top Wedding Shop www.tiptopweddingshop.co.uk Reviews

★★★☆☆
3.1 / 5
64
55% of users recommend this
  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
Tip Top Wedding Shop www.tiptopweddingshop.co.uk - Ask a question now

Media Gallery for Tip Top Wedding Shop www.tiptopweddingshop.co.uk

Tip Top Wedding Shop www.tiptopweddingshop.co.uk

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Latest Reviews

★☆☆☆☆

“Slowest delivery ever!!!”

Written on: 18/05/2016 by hlHowell136 (1 review written)

This is the worst customer service experience I've ever had. I received an email saying my order had been shipped NINE DAYS after I bought the products. I bought three tiny buckets. Literally the smallest order imaginable. I send an email asking for my shipping money back and received this: Dear ... We state to allow 5-10 days for dispatch of orders. Regards Céire Terrible email, rude and dismissive. And ludicrous shipping times. Judging by the rest of the reviews here this company is… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“DISGUSTING - BEWARE!”

Written on: 06/10/2015 by Scorplian (5 reviews written)

I placed my order the end of August 2015 - I was told it had been dispatched yet after waiting 2 weeks id received nothing? This company has no proof of postage or tracking available! Only when I complained did they tell me it had infact 'never' been dispatched as it wasnt even in stock! I was given no timeline for when I could expect the item I was simply left to sit and wait and after 4 complaints to the company (whom you CANNOT contact via telephone and they do not always respond to emails!)… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“Slow Slow Slow delivery, Its only a PEN!”

Written on: 18/09/2015 by Tristing215 (1 review written)

Ordered a Man Utd Pen for a present as only site that had it stocked. Ordered on 31st August. Received email that it had been dispatched Royal Mail 24. Waited 2 weeks. Contacted them on 14th Sept to say it hasnt arrived. Told it was being despatched that day Royal Mail 24 and should be next day delivery. Now the 18th. Nothing. Its just a Man Utd Parker pen? Nothing special, nothing personalised? Their Shops in Chorley, I'm in Blackpool. It would be easier to pick it up? Cant believe i had to… Read Full Review

Report this review
★★★★★

“Good communication, excellent product”

Written on: 04/09/2015 by TundeS (1 review written)

This was my first order from Tip Top Wedding Shop. Their communication was excellent, they answered very quickly each time I contacted them via email. The personalized pencil case I ordered for my daughter is excellent quality, the image and name are very clear. Used another personalization service before but next time I need something I will use Tip Top Wedding shop again. One only has to order well in time as delivery is not the fastest… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“Rubbish Service - Buyers Beware!!!!”

Written on: 18/08/2015 by 19Beck (1 review written)

Ordered a bag, it arrived and it looked cheap and tacky, so I emailed to say I would like to exchange for a dyeable bag and could they dye it to the same colour I purchased. They don't offer this service. so returned over a week ago to them at the address they provided. I have been informed to day that firstly it was returned outside their 7 day returns policy....distance selling rules by law are 14 days! once I made them aware of this, they told me they have not received the bag back and if I… Read Full Review

Report this review
★★★★☆

“a short wait but ok”

Written on: 02/08/2015 by 279Joyce (1 review written)

my order was a little longer than I wanted [but inside the time stated on the site]. Great items. We all had a fun hen nite… Read Full Review

Report this review
★★★☆☆

“Getting slightly worried.... ”

Written on: 24/07/2015 by Noble458 (1 review written)

After reading the reviews, I am now getting slightly worried about my order. It was only placed 11 days ago, so a little early yet, but the other reviews do not instil me with confidence, especially since I have now emailed twice to find out when my order is like to be despatched and have not yet received any response. My order was £74 and is required for a Hen Party next month! If and when I receive a response / my goods, I will update my review accordingly!… Read Full Review

Report this review
★★★★★

“fantastic service”

Written on: 23/07/2015 by 444Crabtree (1 review written)

Fantastic website and products. We have ordered lots off this company and the stuff is always of good quality and delivered on time… Read Full Review

Report this review
★★★★★

“Tiptop service for us!”

Written on: 22/07/2015 by Scarlettv27 (1 review written)

Great service, we are getting married next year so planning ahead and giving ourselves plenty of time instead of a last minute rush. Good choice of products for the day and gifts. We have purchased before and been pleased with what was received and the service- will be using again. Don't be put off by negative reviews… Read Full Review

Report this review
★★★★★

“I have ordered many items from this company and they...”

Written on: 22/07/2015 by Techie2015 (1 review written)

I have ordered many items from this company and they havr been brilliant. We order over 30 hoodies and t-shirts and they were with us within a week of us ordering. I haven't had any problems with them… Read Full Review

Report this review
★★★★☆

“no problem with order”

Written on: 22/07/2015 by Doylebt264 (1 review written)

I read the reviews, but still liked what the site had to offer so I took a chance. No problem.The site does suggest you allow up to 10 days for delivery so the secret is to order in plenty of time. As it's an 'online' business it would seem redundant to try and phone. I have used the site twice now and would again… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“i would not use this site”

Written on: 20/07/2015 by Rydera338 (1 review written)

i placed an order and it still hasnt arrived one person says it is being dispatched today another says they havent even got the goods yet? they only reply by email they will not make phone contact what are they hiding???? i have left messages on the phone (in the evening the only time the phone rings, its engaged all day) for them to call me i have sent emails for them to ring me they do not call why? their customer service is extremely poor DO NOT USE i will update this review… Read Full Review

Tiptopweddingshop's Comment

Written on: 22/07/2015

any issues, please contact us.

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Personalised goods are rubbish!!”

Written on: 04/07/2015 by 333McBride (1 review written)

I wanted to ask my two sisters to be my maid and matron of honours in a fun way. Where they live it is currently winter so I though what could be more fun than white slippers personalised with Maid of Honour in Pink and Matron of Honour in Silver. The slippers are a dirty grey. The personalisation is iron on transfers (which I could do myself much better) and the silver is actually grey. Overall exceptionally disappointed. What a waste of money as there is no way I will be giving this absolute… Read Full Review

Tiptopweddingshop's Comment

Written on: 22/07/2015

please contact us with an issues.

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Terrible terrible terrible”

Written on: 17/06/2015 by Shamus23 (1 review written)

Well ordered a plate for a wedding gift for friends. After good few weeks nothing arrived. Contacted them and they advised it had been discontinued. Great. They d took payment so asked for an alternative to be sent which they said it would. Next day got email saying order was refunded...no clue why and whole order cancelled. Now finding a very late gift for friends. Absolute rubbish customer service! Never use ever !!!… Read Full Review

Tiptopweddingshop's Response to Shamus23's Review

Written on: 22/07/2015

Item was discontinued, alternative offered, but due to some confusion from the customer, the order was cancelled.

Reply to this comment

Shamus23's reply to Tiptopweddingshop's Comment

Written on: 22/07/2015

Only informed item was discontinued after weeks...all the confusion came from this company...who said an alternative was ordered then company cancelled the ordered alternative. No one there knows what is going on...that ultimately leads to confused dissapounted customers

Reply to this comment
Report this review Read 2 Comments
★☆☆☆☆

“AVOID, AVOID, AVOID, AVOID ! Please avoid!!! ”

Written on: 15/06/2015

Two orders placed and no orders received but money taken. No one from the company replies and telephone never answered. I'm a disabled lady buying flat shoes for everyday use but this company doesn't actually send you the items you buy! I'm gutted  To tip top wedding shop, please refund me ! Was there ever any intention to send me my items?… Read Full Review

Caff81's Comment

Written on: 16/06/2015

Good luck waiting for your refund. 8 days later I'm still waiting for the refund I was promised.

Reply to this comment

Tiptopweddingshop's Comment

Written on: 22/07/2015

please contact us with an issues.

Reply to this comment

Caff81's Comment

Written on: 16/06/2015

Good luck waiting for your refund. 8 days later I'm still waiting for the refund I was promised.

Reply to this comment
Report this review Read 3 Comments
★☆☆☆☆

“Dreadful company. Dont even bother with them!!!!”

Written on: 14/06/2015

I ordered a personalised umbrella for my wedding which, when it eventually arrived, was damaged on the handle due to extremely poor packaging. The tube it was in wasnt long enough so they wrapped packaging tape all around the handle. When i took this off it took the varnish off the handle. When i tried to contact them they NEVER answer the phone. They did eventually answer an email and asked for a photo of the damage which i sent two of. Over a week later they sent an email saying they… Read Full Review

Tiptopweddingshop's Comment

Written on: 22/07/2015

this damage was dealt with, if theres any further issues, please contact us.

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Awful 'company's I not use!!!!”

Written on: 23/05/2015 by Gormanhv424 (1 review written)

I ordered some items for my wedding the 7th April, I never received my items although they did take payment straight away! I contacted them after the 28 days it says on their website to be told itust have got lost in the post and they'll reissue, a week later I emailed again and they said it was due to be dispatched soon. You can never get through on the phone and can't leave a message so only way to contact is emai, when they feel like emailing back. I have now asked for a refund and will… Read Full Review

Tiptopweddingshop's Comment

Written on: 22/07/2015

we do state that we take payment at time of purchase. if theres any further issues, please contact us

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Never received goods and haven't had any response to...”

Written on: 21/05/2015 by mawpcal (1 review written)

We ordered our goods 7 weeks ago, they took our money and we never received our items. Numerous calls and emails, no answer to anything. I phoned their number repeatedly and it just rang through with no way to leave a voice message, and after about 15-20 calls in a row, the phone line suddenly went busy their end. Well, you have taken the micky for far too long and I am now seeking legal advice. On top of that, I am going to tell everyone I know and will publicise your terrible name, and when… Read Full Review

Tiptopweddingshop's Response to mawpcal's Review

Written on: 22/05/2015

Please email with your issue and we can try and sort this for you. we do state to email all queries as the phone is for technical issues. I am really sorry for the inconvenience this has caused you.

Reply to this comment

Mawpcal's reply to Tiptopweddingshop's Comment

Written on: 22/05/2015

I am shocked you have replied here. I at least say thanks for that. You have never picked up the phone when we have tried phoning, on many occasions, including about 30 times yesterday. We have emailed you on more than one occasion and haven't had a reply. It just rings and rings and rings. Order number 37753, I believe, although I don't have it to hand. The cost was around £41. The name is Longhurst. I promise you I have already taken advice on starting legal proceedings and have already set this in motion, so it really is in your best interest to refund me and my partner. We will claim our money back and expenses. We are honest people who have been messed around, and this has even put our wedding plans out a bit. We have now had to pay for similar items from another website, which has cost us more money. This is not fair. I don't want you to send it out now either. Just refund us! You are taking up my time, and making what should be a pleasant build up to a wedding very stressful. We are not wealthy people and we are working on a budget and this loss of money affects our daily lives. Have a heart and sort it out, please!

Reply to this comment

Tiptopweddingshop's reply to Mawpcal's Comment

Written on: 22/07/2015

we do ask that all customer enquiries are emailed in, as this can be dealt with quicker. Please contact us if there is still any issues

Reply to this comment
Report this review Read 3 Comments
★☆☆☆☆

“We have just ordered stuff and the same problem as...”

Written on: 13/05/2015 by Dennydenster (1 review written)

We have just ordered stuff and the same problem as everyone else ... things not in stock, they have taken money, nothing gets sent, you cant speak to anyone as the numbers don't accept calls... they did reply to ONE email.... I can see they do reply to people on Facebook but that's it... … Read Full Review

Tiptopweddingshop's Response to Dennydenster's Review

Written on: 22/05/2015

We are not a fake company. Sometimes it can take a while to reply via our email due to the number of emails. We do state to allow 5-10 days for dispatch of orders. Please email us with you query. Sorry for the inconvenience caused

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“I wish I read reviews before placing my order. Like...”

Written on: 19/04/2015 by Bairdps1972 (1 review written)

I wish I read reviews before placing my order. Like many reviews on here I had the same problem. I ordered a personslised cake knife set and was not sent a confirmation email stating what I had just purchased. I decided to just wait the standard 10 days for delivery and had still not received my item so emailed them and they replied saying we have received your payment but not what you ordered or your personalisation. I couldn't understand how payment can be taken out without them knowing an… Read Full Review

Tiptopweddingshop's Comment

Written on: 22/05/2015

I am sorry for this, we were experiencing issues with our site while your order was placed. We are not a fake company, and if you would like to email us, we can try and sort any issues you have out. I am really sorry for the inconvenience caused

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
overview