GO Outdoors Reviews - www.gooutdoors.co.uk

Click here if this is your business
★★★★☆
4.1 / 5
82% of users recommend this
Click here if this is your business
  • Customer Service

  • Quality of website

  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
GO Outdoors www.gooutdoors.co.uk - Ask a question now

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

★★☆☆☆

“After phoning to cancel an order due to an error made...”

Written on: 14/12/2014 by Hollandks377 (1 review written)

After phoning to cancel an order due to an error made by myself, I was assured by staff that it was cancelled. The order arrived and when I phoned to cancel was told it would be collected for return on Monday. I waited all day for someone to arrive to no avail. I phoned early evening to be told I would have to wait until the supervisor came into work on Tuesday. I came home to a message, they were trying to contact the courier but couldn't. Then the courier arrived, luckily we'd been… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“I have yet to receive the items. The delivery company...”

Written on: 08/12/2014 by gruffwaters (1 review written)

I have yet to receive the items. The delivery company employed by Go Outdoors, failed to deliver the items as there was no one home I logged onto their system however an alternative delivery was not forthcoming. They failed to communicate that the items had been returned to Go Outdoors. I have phoned Go Outdoors twice and asked for redelivery, this has not happened yet. I have not had issues like this in the past with Go Outdoors so can only assume it is due to the new delivery company who… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Noomsnet's Response to gruffwaters's Review

Written on: 10/12/2014

They seem to have terrible customer service when something goes wrong, mine was similar. They dont let the customer know something has gone wrong.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★★☆☆☆

“Paid extra for next day delivery, got a text saying...”

Written on: 28/11/2014 by Didogbh (1 review written)

Paid extra for next day delivery, got a text saying it'd be with me in the next hour - didn't arrive until the following day… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“Poorly packaged”

Written on: 07/11/2014 by Littlegem85 (1 review written)

Ordered a voucher for a Christmas present as there isn't a store near me. When it arrived it was really badly creased and poorly packaged looks awful to give as a gift… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“Good product - bad delivery”

Written on: 06/11/2014 by AgustinGarrett (1 review written)

Having paid premium for overnight delivery, it was not achieved in 24 hours nor 48 hours. Premium was been refunded without quibble… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“Not Happy ”

Written on: 22/10/2014 by lilnikkita (1 review written)

I think I had the misfortune of experiencing a mistake in delivery that normally doesn't happen, so that is why I would still recommend. However, the mistake resulted in a big inconvenience on my part. I paid extra money to have a sleeping bag shipped to me overnight since I was getting ready to travel. The sleeping bag did not come when expected and not only did I spend money talking on the phone to costumer service, but I had to ask for a refund for the extra shipping costs, which should have… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“Nothing very good for the price”

Written on: 10/10/2014 by Victorone (1 review written)

I have had the boots for just over a month and they were great, we had some rain and, well my feet got wet. Took them back to the Warrington store, the assistant said she would have to send them away to see what they say. To me it doesn't matter what they say my feet got wet when the boots are supposed to be waterproof.We will have to wait for the outcome… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“Delivered to wrong address”

Written on: 09/10/2014 by 351Fox (1 review written)

Decided to pay with PayPal. Go Outdoors then linked my PayPal email address with the delivery address I used for a previous purchase without confirming this with me in any way. This delivery address is now well out of date. Emailed support immediately and called the next day but they couldn't do anything until the product was already out for delivery. They promised to contact the courier and make sure my new address was updated, but parcel tracking showed the delivery still went out for drop… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“Force's Discount Card”

Written on: 02/10/2014 by maMadden43 (1 review written)

My first visit was to get MRTE for my sons, gold DofE. I had received an email telling me you accepted Force's discount card and decided to use your store because of the discount offered. upon presenting my card I was informed that it was not valid without your membership card. Having to purchase your card negated the discount gained by the force's card. After paying for my product, I noticed that the teller had, even after having had a conversation about not benefiting because of having to buy… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“Poor customer service has been experienced ”

Written on: 29/09/2014 by Mikeandmichelle (1 review written)

We have visited taunton store many times and apart from the female manager and a supervisor who has assisted once or twice the till staff have been appalling. My husband made a complaint about a member of staff as she was full of attitude and in fact to the point that she was verbal long complaining about the aircon rather then dealing with our transaction. Another experience was with a young gentleman who had obviously never been taught any manners We had an experience when looking for a… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“Ridged shoes not a good idea for me.”

Written on: 23/09/2014 by JosieG (1 review written)

Delivary was fine and on time in fact quicker so no problems with Go outdoors. The problem was the sandals themselves. I did not realise how big the ridges on the footbed of the shoe were and this caused problems. When I was wearing this to walk around Milan they caused a number of blisters on the underside of my feet. Added to the blisters caused by the straps (despite continously adjusting) this made for quite sore feet and a painful weekend. The shoes were fully adjustable as a plus but… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“Slow service and less than helpful staff”

Written on: 19/09/2014 by Jaylona365 (1 review written)

I actually ended up cancelling my order as it was going to take too long to arrive. I had tried to phone to see if it could be sped up any but was told that was not possible. Then was told if i wanted to cancel it would be easier to do myself online. When i did cancel it took ages for confirmation to come through of the cancelation… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“Good product, lousy communication ”

Written on: 19/09/2014 by ZaidSmith232 (1 review written)

We have purchased a great product Go Outdoors communication system sucks The blurb says upto 5 days delivery except after 5 days waiting you get an email saying sorry could be longer and don't give you any idea how much longer, guys this doesn't help. I had to resort to calling the helpline complaining and requesting next day delivery when available. then when it is.in stock and being disbatched nothing no email no message... nothing... communications is the best way to keep your customers… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“Products great, delivery company an utter shambles”

Written on: 15/09/2014

Don't get me wrong. I do like Go Outdoors. My local shop is great, assistants are very friendly and helpful, the products are good value for money. However, it was the very first time that I used Go Outdoors online shopping that led to an online shopping experience to forget. Go Outdoors is let down by the delivery company they are using, www.ukmail.com. Twice I had to reschedule delivery, although I am at home most of the day, working. But for some reason UK Mail were able to pick the 20… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“Poor delivery service”

Written on: 06/09/2014

Website great, products great, price great. Let down by uk mail delivery service, but, once I contacted go outdoors directly it was much easier. DO NOT TRY TO SORT OUT A NEW DELIVERY SLOT DIRECT WITH UK MAIL!!!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“unorganised”

Written on: 31/08/2014 by MattyW (1 review written)

Went into store to buy boots, only pair left were on a manaquin, and looked like they had been well used. Sales assistant helpful and agreed boots were in a bad condition. Had a look online and told me there were my size available. Got home and ordered them, only to get an email 24hrs later telling me boots were not actually available. If details were more up to date I would have known that they weren't available and found another pair while I was still in store. All in all very disappointed… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“Inept Customer Service”

Written on: 31/08/2014 by 94Goodman (1 review written)

This is a copy of an Email I sent to which I have received no reply! Thanks Leanne, you may want to pass this to your Customer Service Manager. This is not a world class Customer Service response. Can you even conceive of John Lewis or M&S or even Amazon telling a customer,in effect: a. We don't have enough stock to fulfill your order. b. We don't know when we will. c. It's up to you to find out when we have restocked and you can reorder then (and pay double postage). The somewhat… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“Campning Table”

Written on: 28/08/2014 by 433Nielsen (1 review written)

The table arrived and was so badly packed it arrived damaged. I had to make arrangements for the return which was very inconvenient. Also the table was not as it looked on the web site… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“inundated with advertising”

Written on: 27/08/2014 by 314Woodruff (1 review written)

I ordered one loo and got 4 ? - the large packet took two weeks to get to me - apparently the delivery man tried three times to deliver - though left no card - after I called twice I recieved the packet - on realizing they had sent too many I telephoned the company - imagine my surprise when they collected the next day - I wish their delivery service was as efficient as their collecitng servive- since purchasing this one item my internet has been flooded with their advertising - each time I… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“Poor customer service”

Written on: 25/08/2014

Placed order, I had to email chasing order to be told one item was out of stock (this was a week after I ordered the items) only to find they had plenty in stock at their Coatbridge store. After telling them to cancel the out of stock item, I had to chase the outstanding item again for delivery. So 2 weeks approx for delivery. Sorry, not good enough… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
overview