GO Outdoors Reviews - www.gooutdoors.co.uk

Click here if this is your business
★★★★☆
4.0 / 5
82% of users recommend this
Click here if this is your business
  • Customer Service

  • Quality of website

  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
GO Outdoors www.gooutdoors.co.uk - Ask a question now

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

★☆☆☆☆

“shopping experience”

Written on: 26/10/2014 by edturner02 (1 review written)

Having taken the time and trouble to visit the Go Outdoors shop in Oxford and found the size boot I required was not in stock when I asked the till assistant if she could order one for me I was told that I should do it myself on line. The attitude was that it was too much trouble and as a result of this it is unlikely that I will bother to visit this store again. On the plus side having ordered the boot online and found that despite ordering the size I normally take I found the fit too small… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“No size 41”

Written on: 24/10/2014 by Schaefersl420 (1 review written)

The trainers look lovely, however I was told that size 41 is not in Go Outdoors' range; instead the sales assistant suggested I try to squeeze into a 39.5 or to buy 42 and add an insole. How absolutely ridiculous and infuriating. There is nothing worse, or more damaging, than wearing the wrong size footwear… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“APPALLING SERVICE ALL ROUND, CHEEK TO ASK FOR REVIEW!”

Written on: 22/10/2014

I placed this order to collect from Coatbridge store. Order was accepted, goods were in stock according to system. Two days later I get an email stating NONE OF THE GOODS WERE AVAILABLE! However, when I re checked stock availability all good still stated in stock. The email also stated a member of customer services would contact me by telephone to discuss....no such phone call was ever received! I have since sent customer services a further email requesting contact & an explanation....still… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Dissapointed”

Written on: 21/10/2014 by CEWs (1 review written)

Items available online but not available in store. Other items bought in store, but 50% offer available on line was refused in store the next day. Very disappointed with the overall service. Would warn others to shop around first… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“worst delivery ever”

Written on: 15/10/2014 by 206Pratt (1 review written)

I have no words... 24hrs delivery delivered after a week… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Did not arrive”

Written on: 12/10/2014 by CarleighRussell (1 review written)

I was disappointed to recieve an e mail stating that due to a technical problem,I would not be receiving this item,would not be billed but no jacket,pity as was looking forward to getting it for the winter.....I usually buy items In store so this was my first experience on line.....sorry guys… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“what order?”

Written on: 05/10/2014 by Alfred437 (1 review written)

I have been asked to review my order, I ordered re proofer for tent and 2 camp beds. I promptly got an email telling my it was cancelled as no products were available! I wanted the items so was a bit disappointed that they were shown on the site as available when the were out of stock/discontinued or whatever… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“3 weeks,later.sat nav finds me.”

Written on: 03/10/2014 by imnotsurpised (1 review written)

After not supplying an order, which i cancelled,and purchased £70 cheaper elswhere the aforesaid satnav is delivered with no prior notice,and my accountis £249 lighter,3 weeks LATER.what right do you have to do this?DONT TRUST THESE PEOPLE WITH YOUR ACCOUNT DETAILS… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Go Outdoors”

Written on: 01/10/2014 by 14Ortega (1 review written)

I would not recommend go outdoors as I feel that products are greatly over-priced compared to other outlets… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“regatta trailspace low junior walking shoe ”

Written on: 29/09/2014 by V.Dissapointed (1 review written)

kids supposed walking shoes soles wore out with just one week of walking to school, absolute joke. have to BUY!!!!! a "discount card" (sic)just to get stuff at same prices as other places, … Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Utter Garbage”

Written on: 29/09/2014 by JGS876 (1 review written)

Reserved item on click and collect web site showing in stock, called in my store (that had the item in) only to be told that it wasn't in stock, and got the SORRY, rang customer service who were very helpful by saying SORRY, I said I will never use again the reply was OK goodbye, (TIP FOR GO OUTDOORS TO SAVE YOU MONEY, GET SHUT OF YOUR CUSTOMER SERVICE PERSONNEL, INSTALL A MACHINE THAT JUST SAYS WE ARE VERY SORRY NOW GO AWAY)BECAUSE CUSTOMER CARE IS A VERY LOW PRIORITY… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Camping at Go Outdoors”

Written on: 25/09/2014 by kmHarrington449 (1 review written)

If you buy a tent from Go Outdoors and it doesn't last one night is summer, don't expect to get your money back or be treated reasonably. We bought a new Vango Antaus 600 family tent from Go Outdoors in August and went camping a few days later in the Lake District, but the tent collapsed after just one night. We pitched the tent relatively easily but on returning to it on our second day, when the wind had got up a bit, we were dismayed to find our Vango tent slumped on one side. When I… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Terrible delivery”

Written on: 21/09/2014 by Notahappybunny16 (1 review written)

Order didn't arrive for two weeks. I enquired about it and was told "Sorry, we'll send it out now" but no explanation about why it hadn't been shipped or how long I might have been waiting if I hadn't gone to the effort of contacting them. Box arrived and basically looked like it had been dropped off a cliff and then run over and was split open down two sides with one of the items I'd ordered not in it's box and the gas canisters dented… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“No service for me!”

Written on: 21/09/2014 by TJDTJDTJDTJDTJD (1 review written)

I placed the order. You acknowledged it ~ then cancelled it! UNBELIEVABLE… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“totally bad service”

Written on: 15/09/2014 by MilesShields (1 review written)

I have not purchased the Nebraska chairs as i was told they were out of stock. I reordered them a week later only to be to be told that you have limited stock. So I asked if you have limited stock then why can't i have two. I was told they were not available in my area and they could not send them from other stores which i find unbelievable and no help to me what soever as I would of thought it would be possible. If you advertise items then they should be available no matter where you… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Ladies Fleece order no 1055617”

Written on: 12/09/2014

Sorry I am unable to give this garment a realistic review, since the carriers you chose for delivery were unable to deliver it on two separate occasions when we were in the whole of both days when delivery was promised. I had to phone on two occasions to find out why delivery had not been made, on the first occasion I was assured by the person I spoke to, that he would contact the carrier and that he would call me back THIS DID NOT HAPPEN! On the following day I rang again, and on this occasion… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Vouchers never arrived!”

Written on: 09/09/2014 by Rickett123 (1 review written)

I ordered some vouchers as a birthday present. When over a week passed and I had not received the vouchers I called to chase, to be told they had been a problem and were now the post. When again the vouchers didn't arrive I called again, and again I was told they had been dispatched. I said I wasn't happy with this and requested to e-vouchers as I was by this time in danger of missing the birthday there were for. Reluctantly I was given e-vouchers that could only be used online and told I… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Genuinely shocking service”

Written on: 08/09/2014

I paid extra for special delivery to ensure that my purchase would come on time. On the day of delivery I received an email and a text telling me that it would be delivered at a certain time. It didn't arrive at that time so I called up and they said that I should just wait. By 7pm it still hadn't come and I had spoken to over five different people about my order. Each of them said they had no idea where it was but it probably would come. I needed the food that day because I was leaving the… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Total lack of Customer Care”

Written on: 04/09/2014 by Kos1 (1 review written)

Go Outdoors asked me to do this review as I had bought an Outwell Cazal Grill from them. Wrong. I ordered one on line - the website showed 1 in stock. I received an email thanking me for the order. Later I received another email telling me that they had no stock and that the order was cancelled. They also said that a member of staff would be in touch within the next 24 hours to discuss an alternative product. This was on the 21st August and I'm still waiting. So no stock control and… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“How to displease your customers”

Written on: 03/09/2014 by ZaidMaloney284 (1 review written)

You ask for a review.I did not get the product, it was out of stock! I was not told. Nor were you! If the item was not in stock I should have been told within 2 days, the supposed email was "sent", after such time had elapsed. Let me know when the product is available, and you may get a favourable review… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
overview