Pets at Home Reviews - www.petsathome.com

Click here if this is your business
★★☆☆☆
2.0 / 5
28% of users recommend this
Click here if this is your business
  • Customer Service

  • Quality of website

  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
Pets at Home www.petsathome.com - Ask a question now

Media Gallery for Pets at Home www.petsathome.com

Pets at Home www.petsathome.com

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Latest Reviews

★☆☆☆☆

“dog grooming”

Written on: 19/07/2014 by EdwinMcMillan (1 review written)

Rubbish trim, very expencive, not at all knowledgable! was horrified with the price of my service and as a new grooming parlour will not recomend the lowestoft Suffolk branch ! they are not trained at all! … Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“I have a skittish Wire Fox Terrier called Bob. On...”

Written on: 16/07/2014 by BobCaton (1 review written)

I have a skittish Wire Fox Terrier called Bob. On Sunday 13th July we took him in for his second time at Sutton in Ashfield with a girl. She has definately got the magic touch, we have taken him to various grooming rooms, all with no success. When he was a puppy he went into a boarding kennel for a week whilst we had some work done at home and ended up with a broken hip which took a brilliant vet to repair and he was sedated for over a month, hence a bit skittish, but at last we have found… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Sky High Prices!”

Written on: 15/07/2014

We have just returned from the Luton Branch still in a state of shock from the prices there. We asked a veterinary assistant for the price of Katalax fur ball treatment for one of our cats. In excess of £20 for a small tube - if you care to look at Amazon this product and found it for just over £9 - and we have bought it from our vets for something around £12 where you expect to pay a little more. We also priced up cat food - Felix sachets - 8 for £3.29 - in Sainsbury's - 12 for £3.50!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Groom room reedswood walsall”

Written on: 09/07/2014 by Alex251 (1 review written)

I took my 7 month old scottie dog back to reedswood as I was very happy with my first visit. Once again i received a great service both from a customer service point of view and the appearance of my puppy after her cut. The staff appear to truly like working with animals and I am very grateful not to be anywhere near the Blackpool groom room after reading the review left about the women at that store. Shocking… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Impolite, money grabbers that don't care about animals ”

Written on: 09/07/2014 by 411Figueroa (1 review written)

After purchasing a snake from pets at home which was ILL!!! They wouldn't refund my money after they stated that it was their fault it was I'll but they still won't refund my money because I havnt got the receipt even though they took down all my details on the till and claim they havnt!!!! I WOULDNT RECCOMEND BUYING ANY ANIMALS FROM PETS AT HOME ALL OFF THEM IVE EVER BROUGHT HAVE HAD SOMETHING WRONG WITH THEM!! TERRIBLE PET SHOP… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Overcharged and poor customer services!”

Written on: 04/07/2014 by ycStephenson368 (1 review written)

What a joke!!I shall be sticking with my old suppliers from now on!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Rabbit Woes”

Written on: 04/07/2014

I bought a rabbit from pets at home last year. I have had nothing but health problems the entire time; behavior problems such as fur-plucking -- something he's done since I bought him -- skin issues, digestive troubles. . . Now, recently, he's obtained mites from Pets at Home own-brand "dust extracted" hay (as said by my vet). Now I'm buying hay from a smaller pet store further in town as I just don't trust Pets at a Home supplies anymore. Why are their animals -- judging from other reviews --… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“SPITEFUL DOG GROOMERS At CRAYFORD PETS AT HOME”

Written on: 03/07/2014 by McCleary458 (1 review written)

I witnessed 2 groomers being very very rough and heavy handed with a small dog they were grooming. It was picked up by the scruff of its neck and shaken violently by a groomer several times. Then it was pulled around the grooming table by its ears. A little girl who was also watching asked 'why are those ladies hurting that puppy'. It was heartbreaking to watch. If your dog was groomed about 3.30 on 3/7/14 at Crayford it was very very badly handled for no apparent reason. Several of the… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Very poor website”

Written on: 24/06/2014 by 158Duggan (1 review written)

The range of products on the site is good, but the site is unstable and slow once you go to checkout and makes buying anything very difficult. For example, falling over with generic meaningless error codes and failing to process payments. Emails to customer service about the problems appear to go unanswered. There is no confidence that the orders or payments will be correctly processed, or that any issues will be resolved promptly… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“OVERCHARGED, RUDE STAFF”

Written on: 23/06/2014 by graemep7ii (1 review written)

DO NOT SHOP AT PETS AT HOME IN CORSTORPHINE EDINBURGH, DEPUTY MANAGER HAS NO CUSTOMER SERVICE SKILLS AT ALL, I have just bought dog wormer and was charged £8 which is fair enough if the product had stated that price on the ticket , but it said £5 , my wife never noticed until we were around 1/4 mile away, so i returned to store to get my £3 back only to be told that "a customer had removed the price ticket" I FELT THIS WAS A SLUR ON MY CHARACTER AS HE SEEMED TO INSINUATE I HAD REMOVED IT… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Employment with Pets At Home ”

Written on: 16/06/2014 by Chloe_morley (1 review written)

I applied for a job at pets at home and got asked to attend their assessment evening which I enjoyed a lot. They said they loved me and I got asked to come back for a work trial and and interview on the 14th May. I asked to reschedule because at the time I was very ill and I was in the middle of my A-Level exams, and the assistant manager emailed back asking which dates I could do. I told her and I haven't heard anything back since despite sending 7 emails. I went into store and was told by… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“inexperienced staff (IGNORANT TO CUSTOMER REQUESTS)”

Written on: 14/06/2014 by stainless14 (1 review written)

Vistied your new storE in byker. found the staff to be ignorant regarding fish welfare. being a fish keeper of over 30 years tropical cold water & pond fish. i was refused fish because i was not returning home immediately (who determines the time period ?) I was overawed at the new layout but customer service including the manager leaves a lot to be desired. i would not recommend this shop to any one i know unless things change (the customer knows best especially with 30 year experience) I… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Great customer service”

Written on: 02/06/2014 by Hogan1965 (1 review written)

We bought a hamster, cage and accessories. The advisor was very knowledgeable and helpful. She left us to think about the purchase and when we approached her to confirm the sale she provided further advice about caring for the animal… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★☆

“We brought a rabbit”

Written on: 01/06/2014 by Jadelycymichael (1 review written)

We brought a Rabbit today at pets at home in Wimbledon the woman who served us was so helpful and very nice. Couldn't complaine about anything… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“The fish have all died”

Written on: 01/06/2014 by WadeBradford470 (1 review written)

After buying a new tank from pets at home,at pit sea, we were incredibly disappointed to see there were numerous scratches on the tank. Furthermore it had many components missing. In addition to this, all of the fish I have purchased from this "pet shop" have promptly died shortly after bringing them home. I believe this is due to the store as I have seen dead fish in the in store tanks on numerous occasions. :(… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Inefficient ”

Written on: 30/05/2014 by NGrummitt (1 review written)

I took my dog to be micro chipped in the groom room on the Purley Way. It took 3 weeks to receive the incorrect paper work. It then took numerous phone calls and a visit to the store to try and rectify the incorrect phone numbers they had logged with Petlog. Eventually after 6 months of their inefficiency, I phoned Petlog, who were very helpful and rectified the matter in 3 mins. Maybe more training required for the staff would be helpful and a regular check on standards… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“worst service, rude staff that dont have a clue about pets”

Written on: 28/05/2014

The staff in the blackpool pets at home are rude and arragent and dont seem to have any idea about pets at all, the old staff were much nicer and knew how to interact with animals with confidence unlike the current ones. All the pets i have purchased from them have had illnesses one of which had to be returned the next day due to breathing diffuculties, also two geckos sold to a friend as a male and female were severly underweight and both ended up to be female ( not supprised though). One rat… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Groom room reedswood walsall pets at home”

Written on: 27/05/2014 by Alex4865 (1 review written)

I called this morning to have my 6 month old scottie puppy groomed for the first time. The person I spoke to was polite professional and asked me the appropriate questions. I managed to get an appointment for later today. When I arrived the staff were friendly and polite. I saw a dog being clipped and he appeared pretty relaxed about it so that made me feel calmer lol. A member of staff explained what would happen and asked me what length of cut I wanted. I wasn't too sure which cut was… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“i have bought3 rats and 3 gerbils from this so called...”

Written on: 22/05/2014 by Smith161 (1 review written)

i have bought3 rats and 3 gerbils from this so called pet store. the rats were all sisters. 2 blind and in poor condition the other was fine but all 3 got cancer very early once we got them, this was not our fault and may i add these were 3 large rats and they were kept in a small confined cage with little breathing space. i feel this can be classed as abuse. now to the gerbils. the first two were in great condition and lived long and happy lives, once the youngest george passed away we decided… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“cutomer care bishops stortford --rude and arrogant”

Written on: 22/05/2014 by hustlestar (1 review written)

cutomer care bishops stortford -- rude and arrogant and they have no idea about pets at all.. this will be going to watchdog,, brought food for my pups and they gave me adult food,,they done this 2 times to me and not one sorry,,, i would never shop with them again -… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
overview