Mazuma Mobile Reviews - www.mazumamobile.com

★★★★★
4.8 / 5
32
94% of users recommend this
  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
Mazuma Mobile - www.mazumamobile.com - Ask a question now

Media Gallery for Mazuma Mobile - www.mazumamobile.com

Mazuma Mobile - www.mazumamobile.com
Mazuma Mobile - www.mazumamobile.com
Mazuma Mobile - www.mazumamobile.com

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Showing star rating of:

(cancel refinement)

“I haven't received a check!!”

Written on: 17/05/2016 by Gissi1234 (1 review written)

Still haven't received my check. What is going on? Can someone process my payment?… Read Full Review

Visit mazumamobile.com
Report this review

“Undervalued ”

Written on: 13/04/2016 by EmilianoLowe (1 review written)

Reduced my phone from £35 to £10 for a missing charger flap. Their own terms stated a working phone must not have screen damage etc understandably but to knock 65% off price offered is ridiculous. Afterwards I looked on other recycling sites and they would have not reduced by such a significant amount. Last time I use these… Read Full Review

Visit mazumamobile.com

By Mazumamobile

Written on: 14/04/2016

Thanks for your review and sorry to hear you are unhappy with our service.

We're afraid without knowing who you are your order order number it's difficult for us to comment specifically on the phone you sold.

Our website does explain devices cannot have any missing parts. Although a missing charging port cover may seem insignificant, most water proof phones are not water proof without one fitted. Some covers are also very labour intensive to replace.

We hope this helps.

Mazuma Mobile

Reply to this comment
Report this review

“Very disappointed”

Written on: 26/03/2016 by charfrates (1 review written)

I have used Mazuma several times before and had never had any problems. This time, they offered £20 for my dad's Sony Xpedia, which he'd barely used, and I was quite happy to accept as it's quite a few years old now and sent the phone off to them. I was then emailed by Mazuma, who said they were now offering £3 because the camera was faulty. I knew this was blatantly false as we'd taken pictures with it only a few weeks before on my mum's birthday, so I opted to have it returned. It was… Read Full Review

Visit mazumamobile.com

By Mazumamobile

Written on: 29/03/2016

Thanks for your review and sorry to hear you are disappointed with our service.

Can you please let us know what your order number is?

Thanks

Mazuma Mobile

Reply to this comment

Charfrates's reply to Mazumamobile's Comment

Written on: 29/03/2016

Certainly - it was M6995488

Reply to this comment

By Mazumamobile

Written on: 29/03/2016

Thank you.

We can confirm that the Sony Xperia Z was classed as Faulty due to having a faulty rear camera. If you look closely, you will see there is a black mark in the camera lens. This will be mostly visible if you point the camera to a white background.

Unfortunately, the entire camera module requires replacing in order to repair.

We hope this helps.

Mazuma Mobile

Reply to this comment

Charfrates's reply to Mazumamobile's Comment

Written on: 30/03/2016

I've looked very closely, and there is not a black mark. I've also taken the same handset to Envirofone this morning, who offered me £22 and couldn't seem to find a fault on the camera either.

Sorry Mazuma, I've lost all faith and will advise my friends and family to be very careful with who they choose to recycle their handsets with in future.

Reply to this comment
Report this review Read 4 Comments Read Verified Business Response

“won't use again”

Written on: 11/03/2016

Sent a mobile to be told there was a burn on the screen, which i know there wasnt. Phone worked fine and all i can say is that the company have come up with that so they only had to pay 5 pound for the phone… Read Full Review

Visit mazumamobile.com

By Mazumamobile

Written on: 14/03/2016

Thanks for your review and sorry to hear you are unhappy with our service.

Can you please let us know what your order number is?

Thanks.

Mazuma Mobile

Reply to this comment
Report this review

“Verification of faulty units”

Written on: 18/01/2016 by Dodd374 (1 review written)

So I packaged up my iPad 2 32 gb as directed, paid £11.50 to get it to Mazumo safely and in my opinion the unit was is good working order, there were a few scuffs on the back of the casing but well worth £80. However upon mazumos inspection the touch screen was lifting in the top right hand corner. They should send a photograph via email to verify their claim not just an anecdotal report because I didn't notice this reported defect and I know for a fact that it's never been opened up assuming… Read Full Review

Visit mazumamobile.com

By Mazumamobile

Written on: 18/01/2016

Thanks for your review and very sorry to hear you are unhappy with our service.

Can you please let us know what your order number is?

Thanks

Mazuma Mobile

Reply to this comment

Jo1965X1's Comment

Written on: 18/01/2016

M6960731 is the order number.

Reply to this comment

By Mazumamobile

Written on: 19/01/2016

Thanks.

We can confirm that your iPad 2 was classed as Faulty due to having a faulty screen. The screen was raised and lifting on the top, right hand side.

We offered you the Faulty price or the option to have the iPad returned free of charge. You accepted the offer and we made payment on the same day.

We hope this helps.

Mazuma Mobile

Reply to this comment

Jo1965X1's Comment

Written on: 18/01/2016

M6960731 is order number.

Reply to this comment
Report this review Read 4 Comments Read Verified Business Response

“Let down”

Written on: 16/01/2016 by Carver373 (1 review written)

When my iPhone 5c 16gb phone was received by mazuma mobile they informed me that my mobile was faulty. This was the first I had ever been aware of it, however I didn't doubt their integrity. I am not disputing this issue. The issue I have with the now established company was their staff's reluctance to help and ultimately the lack of understanding I received. I was offered £105 for my mobile a couple of weeks ago, £80 as the handset to my knowledge was in working condition and I also took… Read Full Review

Visit mazumamobile.com

By Mazumamobile

Written on: 18/01/2016

Thanks for your review and very sorry to hear you are unhappy with our service.

Can you please let us know what your order number is?

Thanks

Mazuma Mobile

Reply to this comment
Report this review

“contract woe”

Written on: 19/11/2015 by Jamison478 (1 review written)

Used them a few times, however on my last occassion I made an attempt to get my iphone 6 returned. Be aware once posted you cannot cancel, cooling off period only lasts until you post fone. Once sent you enter contract and unable to get fone returned. Make sure your second fone works before posting… Read Full Review

Visit mazumamobile.com

By Mazumamobile

Written on: 19/11/2015

Thanks for your review.

We can confirm that once you have posted your phone, we are unable to return it. Due to the fast nature of our service, we process and pay for phones received very quickly upon receipt and are unable to pull handsets out to have them returned.

If you phone is found to be faulty we will email you a revised price with the option to have the phone returned free of charge.

We're assuming your phone was received and paid in full on the same day of receipt.

We hope this helps.

Mazuma Mobile

Reply to this comment
Report this review

“really not happy”

Written on: 25/10/2015 by Claytonc1974 (1 review written)

I sent my phone off in the mail and by the time it got to yous the screen was cracked and camera had dark spots on it. ive now lost £60 due to a fault which was not mine… Read Full Review

Visit mazumamobile.com

By Mazumamobile

Written on: 26/10/2015

Thanks for your review and sorry to hear you are unhappy with our service.

Can you please let us know what your order number is?

Thanks

Mazuma Mobile

Reply to this comment
Report this review

“so my contracts been wrong for 2 years ”

Written on: 22/10/2015 by Whitakerqg114 (1 review written)

The website was brilliant really quick and efficient I can't fault it, how ever once my package arrived I was told I only sent an I phone 5 instead of the 5s I had stated I would be sending. Now I know I've had a 5s for two years I paid more for the 5s but for the sake of efficency and argument in accepted the massive price drop .. a quick easy simple process would by the time all the back and forth happened would turn into a giant farce. In hindsight I regret my earlier decision and would love… Read Full Review

Visit mazumamobile.com

By Mazumamobile

Written on: 22/10/2015

Thanks for your review.

Please let us know what your order number is so we can look into this for you. I will be able to confirm the IMEI number which will prove the model of the phone.

We hope this helps.

Mazuma Mobile

Reply to this comment
Report this review

“not quick enough”

Written on: 15/10/2015 by Frost182 (1 review written)

They are slow in getting item and slow in answering emails and slow sending cheque… Read Full Review

Visit mazumamobile.com

By Mazumamobile

Written on: 16/10/2015

Thanks for your review and sorry to hear you though our service was slow.

We process and pay for all sales on the same day of receipt.

Can you please let us know what your order number is?

Thanks

Mazuma Mobile

Reply to this comment
Report this review

“I sent an iPhone 5 to Mazuma. I will admit the screen...”

Written on: 28/09/2015 by jgw.. (1 review written)

I sent an iPhone 5 to Mazuma. I will admit the screen had been replaced just over a year ago, but the phone worked perfectly and was not damaged in any way. Mazuma quoted £100 for the phone and based on the criteria on their website I classed it as "working". Today, Mazuma told me my phone was "faulty" and was only worth £25. The reason they quoted was "raised LCD screen". As I said above, the screen had been replaced and in the year or more since then I have not noticed in any way that… Read Full Review

Visit mazumamobile.com

By Mazumamobile

Written on: 30/09/2015

Thanks for your review and sorry to hear you are unhappy with our service.

The LCD screen on your phone was raised and lifting away from the phone chassis. This is likely to have happened because the screen if not a genuine Apple screen.

Unfortunately, the entire screen will need replacing to repair this fault. Our website does explain that the screen cannot be damaged or have any other defects.

We hope this helps.

Mazuma Mobile

Reply to this comment
Report this review

“Phone revuw”

Written on: 20/09/2015 by Burnsfg221 (1 review written)

We hav had a bad experience with maxima mobile The 30£ cheque is a lot les Than whot we wer quoted The abawt cud hav been a lot moor Thank you From Emlynn Layton… Read Full Review

Visit mazumamobile.com

By Mazumamobile

Written on: 22/09/2015

Thanks for your review and sorry to hear you are unhappy with our service.

Can you please let us know what your order number is?

Thank you.

Mazuma Mobile

Reply to this comment
Report this review

“Change of agreed pricing”

Written on: 10/09/2015 by JordenEvans252 (1 review written)

Having sold my phone for. £105 to Mazuma in perfect working order I was then told that there was a fault with the screen and the total sale would be reduced to £40. As far as I was aware, at the point of sale, there was nothing wrong with the phone… Read Full Review

Visit mazumamobile.com

By Mazumamobile

Written on: 10/09/2015

Thanks for your review and sorry to hear you are unhappy with our service.

Can you please let us know what your order number is?

Thanks

Mazuma Mobile

Reply to this comment
Report this review

“my phone was open to all networks Mazuma said it was not ”

Written on: 10/12/2014 by Ford412 (1 review written)

Lost money on a Iphone five The website talks the talk but can not walk the walk Was told I was ee It was with Virgin and open on all networks Had to go with it cash needed for xmas randomly generated name Why to post Just let customers post their own name… Read Full Review

Visit mazumamobile.com

By Mazumamobile

Written on: 10/12/2014

Thanks for your review and sorry to hear you are unhappy with our service.

Phones locked to EE network work on EE, Orange, T-Mobile and Virgin. This would explain why you could use a Virgin sim card with your EE locked phone.

Can you please let us know what your order number is so we can look into this matter further.

Thanks

Mazuma Mobile

Reply to this comment
Report this review

“Wrongly claimed my unlocked phone was locked”

Written on: 09/12/2014 by pf22 (1 review written)

I sent Mazuma an unlocked Iphone 5. I know it was unlocked because I bought the phone sim free from an Apple store. Mazuma emailed me to say it was locked and indicated it was cutting the price I had been offered.I could have had the phone sent back to me but I did not want to take the risk of the phone being posted a second time or have the hassle of arranging another sale - so I accepted the lower price. The Mazuma assistant claimed on the telephone, after saying the phone had been… Read Full Review

Visit mazumamobile.com

By Mazumamobile

Written on: 10/12/2014

Thanks for your review and sorry to hear you are unhappy with our service.

Please let us know what your order number is so we can look into this matter.

Thank you.

Mazuma Mobile

Reply to this comment
Report this review

“Beat you down on price after they have your phone!”

Written on: 07/09/2014 by Esmeraldae1993 (1 review written)

Beat you down on price. If you want to insure your phone you have to pay the postage!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??!??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… Read Full Review

Visit mazumamobile.com

By Mazumamobile

Written on: 08/09/2014

Thanks for your review.

We offer a price promise of paying 100% of value or your phone returned free of charge.

Can you please let us know what your order number is?

Thanks

Mazuma Mobile

Reply to this comment
Report this review

“Good offer, but unexpected charges”

Written on: 24/07/2014 by Talan355 (1 review written)

I was happy with the offer for my old phone, but disappointed when I got to the post office with my package to find that the support literature that came from Mazuma is out of date. It states that the standard post office shipping covers for loss of £50, but in fact it only covers £25, which meant I ended up having to spend an additional £7 on recorded delivery. The system works very well, but is let down slightly by out of date information causing unexpected outlay… Read Full Review

Visit mazumamobile.com

By Mazumamobile

Written on: 31/07/2014

Thanks for your review.

We can confirm that the information on our posting instructions are correct. Our freepost service includes up to £50 loss and damage cover and tracking. If you were advised otherwise by the post office then we're afraid you were misinformed.

We have 1000's of customers use our freepost service on a daily basis.

We hope this helps and apologise if you were misinformed by the post office.

The Mazuma Team

Reply to this comment
Report this review

“ripped off”

Written on: 15/07/2014 by wozzzza (1 review written)

well, my phone was on a vodaphone contract fron carphone warehouse. it was an unlocked model. my son used it on tesco for a while. when they got it the said it wasnt worth the money coz it was locked to 02!… Read Full Review

Visit mazumamobile.com

By Mazumamobile

Written on: 15/07/2014

Thanks for your review and sorry to hear you are unhappy with our service.

Tesco SIM cards do work on O2 locked phones.

We would have emailed you a revised price based on your phone being locked to O2 instead of Vodafone with the option to have the phone returned free of charge if you were not happy with the value.

Please let us know what your order number is and we'll be able to confirm your phone is locked to O2.

We hope this helps.

Mazuma Mobile

Reply to this comment
Report this review

“Postage instructions”

Written on: 16/06/2014 by dollyzoe (1 review written)

Your postage instructions could be better simplified. I thought I had to send the phone by special delivery which cost me £7.15 and I am only getting £10 for the phone, so in effect I am really only getting £2.85 which is really disappointing. I thought I would get the postage reimbursed but obviously not!… Read Full Review

Visit mazumamobile.com

By Mazumamobile

Written on: 16/06/2014

Thanks for your review and sorry to hear you misunderstood our posting instructions.

Our posting instructions explain that our freepost service includes free tracking and loss and damage cover for up to £50.00.

We only recommend using Special Delivery for high value orders.

We hope this helps.

Mazuma Mobile

Reply to this comment
Report this review

“Maybe”

Written on: 08/05/2014 by Dunlapcc52 (1 review written)

I do think that you get a lot of your phones on the cheap and you most definitely would not be my first choice next time… Read Full Review

Visit mazumamobile.com

By Mazumamobile

Written on: 08/05/2014

Thanks for your review.

The prices we offer are very competitive. Other websites may offer a few pounds more on some models but their prices are likely to be 'up to' prices which are likely to be reduced once they have assessed your phone.

The prices we offer are fixed.

We hope this helps.

Mazuma Mobile

Reply to this comment
Report this review
overview
mazumamobile.com