You frame DIY Photo to canvas kit Reviews - www.you-frame.com

Click here if this is your business
★★★☆☆
3.0 / 5
54% of users recommend this
Click here if this is your business

Summary

YouFrame® DIY box canvas kits turn your digital photographs into stunning photo to canvas frames in minutes. Simply select a digital photograph and print on a standard home inkjet printer using the canvas provided. Each photo to canvas takes less than 3 minutes to assemble. Create stunning original canvas art from your digital photo library. Canvas prints make great gifts. Don't keep your photos hidden away. Simply print and frame at home to create stunning wall art. Multiple images make a great photo to canvas triptych.

Media Gallery for You frame DIY Photo to canvas kit - www.you-frame.com

You frame DIY Photo to canvas kit - www.you-frame.com
You frame DIY Photo to canvas kit - www.you-frame.com
You frame DIY Photo to canvas kit - www.you-frame.com
You frame DIY Photo to canvas kit - www.you-frame.com
You frame DIY Photo to canvas kit - www.you-frame.com

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

★★★★★

“Very helpful service & great results ”

Written on: 12/04/2014 by Steel1203 (1 review written)

I am pretty rubbish at anything IT (even though with hindsight this is an easy process). The advisor from customer service was so patient and helpful and I have just got my canvas today and extremely happy. I have one more to come and I am confident it will look just as great - highly recommend!!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Worth the wait...”

Written on: 10/02/2014

Used this company a few times now & yes I agree it can take a while to receive them but the customer service team have always been helpful & honest if there was a delay. Just about to order another one!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Loved my canvas thanks”

Written on: 30/01/2014 by Paddy52uk (1 review written)

As I have used youframe before and was delighted with the finished product, I recommended you to my sister who was looking for a personal photo of a local beauty spot put onto canvas to send to her son in Australia . The photo was taken by her grandson on his smart phone and she wasn't sure if it would enlarge well.It arrived yesterday and she was really delighted with the quality of the printing and the super fast delivery. I would like to thank you on her behalf on an excellent job , well… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★☆

“quite impressed actually”

Written on: 26/01/2014 by moley57 (1 review written)

After reading all reviews after I had already paid for a canvas I thought jesus what a scam, well couldn't be more wrong whatsoever. The quality of the pictures are fantastic even the ones that I had taken on my phone from actual printed pictures turned out great. I ordered on 16th dec and did not have time to put photos on within the time limit so I emailed company and they gave me extra time, in fact I didn't upload pictures until 12th jan and received the canvas on thurs just gone so 10/11… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“AVOID at all costs!!”

Written on: 15/01/2014 by king1481 (1 review written)

I ordered my canvas on 3rd December '13 and to this day (15th Jan '14) I still have not received a thing. I paid extra for 5 day express delivery and it has now been more than 6 weeks. Completely ruined my mother's 70th birthday surprise. They don't reply to emails, contact form messages or voicemails and never answer the phone. When I finally got through to them they had no idea when it would be ready and no attempt at an apology. If I had to describe You Frame International in 3 words it… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Came late, terrible quality ”

Written on: 14/01/2014 by youframeisterrible (1 review written)

When the package finally arrived nearly a month late it was smeared with red. I can't stress enough how bad the picture looks. The customer service is also non-existent. DO NOT BUY FROM THEM… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Awful”

Written on: 07/01/2014

WORST EVER! I have to reiterate what everyone has stated, don't use this company. My order was placed on 9th December, and yet I still wait today (07/01). There has been no dialogue, no phone-calls or emails. I have sent a couple via their website but they have failed to acknowledge them. When I try to log into my account on their site, my details are not recognised. Initially I thought that I had failed to recall my password however the reset process is not working rendering me unable to… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Utter Rubbish!”

Written on: 06/01/2014 by leigh74_uk (1 review written)

Turned a beautiful picture of the Norweigan Fjords into a dismal blue tinted pile of rubbish. Asked for a reprint which they refused. The picture I sent them had lovely green mountains, so why were they blue after it was printed by them? The whole canvas was covered in a horrible blue haze! Would I hang this on the wall? You have to be kidding! It would be completely embarrassing! Awaiting a response from Groupon on whether I'm getting a refund. Avoid this company, no idea what they are doing. … Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Dreadful”

Written on: 03/01/2014 by kdm_1992 (1 review written)

Absolutely dreadful! All the staff don't have a clue what's going on and lie constantly (that is if they ever pick up the phone or reply to emails) it's took nearly a month for delivery! The quality was awful too!! The canvas was off centred and the plastic bolts on the back we're too big for the holes so had to re drill them! Don't know why it took so long to print when you have to assemble it yourself So disappointed, never will use or recommend them again… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Please DO NOT USE”

Written on: 02/01/2014 by daytay2401234 (1 review written)

Paid Early December as Groupon reassured i was well within the time frame to get the product for Christmas. Its now January and its still not arrived. I haven't even had an email to say its gone to print. tried to contact them before Christmas- no response. contact in January...i get the below email and no answer on the phone. Dear You Frame Customer. Due to technical issues we have been unable to reply to your recent enquiry. Please, if possible can you contact us by telephone so we can… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“hassle to build”

Written on: 29/12/2013

It is a hassle to build this, particularly as the frame pieces were to small for the canvas and so the corners look messy. Would not buy again… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Do not use”

Written on: 28/12/2013 by Denoir (1 review written)

Ordered through groupon, still waiting for my canvas, still waiting for a response to my email and gave up trying to get them to answer the phone. It is a complete shambles, the instructions were also confusing. Don't normally bother writing reviews but on this occasion feel the need to warn people not to part with their money… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“Dissapointed”

Written on: 26/12/2013 by Ella.P (1 review written)

Delivery time - excellent ordered on 25th of November and came in 10 days Print quality - is supberb! Price - brilliant on a group-on voucher Staff - till this point have been polite friendly and very helpful! I have just emailed them today to inform them of my difficulties so will update as to hoe they respond. However: Logging in is a nightmare - but i have alerted technical staff to these issues The accounts page is just confusing From purchasing to uploading the picture took around 30… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“AVOID”

Written on: 24/12/2013 by Aggerdagger (1 review written)

Shambles. Take forever. Frame too big. Instructions a joke… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Complete shambles”

Written on: 23/12/2013 by Rochala (1 review written)

I bought a Groupon voucher for this company and was intending to create a photog montage as a xmas gift. Then realised that I could not send photos from my iPad, no problem asked for voucher to be reissued so I could create a text montage. They contacted me via e mail, as they never ever answer the phone to say my picture was being created which was strange as no images had been sent. I e mailed them again and again asking for e voucher to be reissued. Not a reply. Today I received a canvas of… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Awful customer service and half a kit”

Written on: 22/12/2013 by Lornapos (1 review written)

Purchased a canvas montage, took 2 weeks to arrive which was fine. The canvas pack was missing the essential pins and tension plates. I contact customer service via email and they said they would send a bag ASAP, 5 weeks later, a number of phone calls not answered and emails again not answered we still have no parts to construct the canvas. What a fantastic Christmas present for my friend. I don't know how companies survive with this awful customer service. Would recommend these to anyone… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Excellent Customer Service”

Written on: 20/12/2013 by Minico66 (1 review written)

After an initial problem uploading photos I contacted customer service department who dealt with this in a quick and efficient manner. I have received my prints today and can't wait to give them as presents this xmas. Really pleased. Thankyou. Merry Xmas!!!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Myahface's Response to Minico66's Review

Written on: 24/12/2013

I don't believe you. How did you contact them? They never answer their phone or reply to emails! I think you work for them.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Heg225's Response to Minico66's Review

Written on: 30/12/2013

I was going to ask the same! Do you work for them? Because their customer Service from what I have experienced is APPALING!! The phone doesn't even ring, it just cuts out! I have been awaiting 4 weeks for mine - sent an email today, but I am not holding my breath for a response!

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 2 Comments
★☆☆☆☆

“No good”

Written on: 20/12/2013

Poor Service i ever had in my life. Never again. Not happy at all… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Dont Need the Stress!!!”

Written on: 19/12/2013

I was very excited to come up with the 30 words for the text montage for my best friend for a pressie for christmas, i did think a little expensive, but she is worth it so i went ahead and ordered, this was the 26th Novemeber. The website stated for text montages allow up to 10 days.....those 10 days came and went. I called the contact number and waited half an hour untill a customer service agent answered, she said that by the look of the tracking it had gone to print, i told her i couldnt… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“Delivery time a farce!”

Written on: 18/12/2013 by Rachyj (1 review written)

I ordered 2 canvas kits on 4/11/13 as Xmas gifts, I thought that by ordering in early November there was no risk of not getting them for Xmas as they didn't need printing on just sending out in the post. I have ordered lots of times from you frame and know delivery time always takes longer than the stated 10 days so wasn't taking any chances. Last week on 9/12/13 I checked my order status to find my items still had not been shipped over a month after I purchased them, I rang customer services… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
overview