Boohoo Reviews - www.boohoo.com

★★☆☆☆
1.6 / 5
13.7% of users recommend this
  • Customer Service

  • Quality of website

  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
Boohoo - www.boohoo.com - Ask a question now

Media Gallery for Boohoo - www.boohoo.com

Boohoo - www.boohoo.com

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

“Parcel not received”

Written on: 21/11/2013 by mona25 (1 review written)

I ordered 4 items as Christmas gifts for my daughter. I have not received the parcel and Hermes, the couriers, apparently, say that they delivered the parcel to my porch (we have an open doorstep) which is a concern since I was at home at the time they claim to have delivered the parcel. I had to complete a form and return to BooHoo. Although I sent it back on 13th Nov when I emailed today they said they had received my letter this morning! They now say it will take a further 28 days to pursue… Read Full Review

Visit boohoo.com

Boohoo.com's Response to mona25's Review

Written on: 14/12/2013

Hello.
Firstly, please accept my most sincere apologies for the trouble that you have had with your recent order with boohoo.com, and the problems that have arisen with it.
We really do try to make sure that all problems that may arise, are rectified as quickly as possible, and it does look like on this occasion we may not have given our usual great standard of service.
For us to rectify this for you, and restore your faith in us, we do need to be able to access your details, and unfortunately via this forum we are not able to do. I appreciate that you have contacted us via customer services already, but if you could please contact us again, and put F.A.O a Team Leader, we can take a full look at what has happened, and correct this for you.
Please allow us this opportunity to rectify this problem for you.
We do also fully appreciate all feedback, as it does help us to understand where we can develop and improve our Customer experience
Kindest Regards,.

Mary
Customer Services
boohoo.com

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment

“BEWARE DO NOT USE”

Written on: 11/11/2013 by Marikasibley (1 review written)

I brought over a 100.00 worth of clothes and kept one top so returned the other items around 90.00 . I hadn't had a refund and it was a MONTH after I emailed them asking where my refund was, they asked me to Email them proof of postage, I done that and they came back saying that due to the weight on the postage they will not refund me. WHAT THE HELL I just lost over 90.00 and no one will help me and there is no contact number to call. PLEASE BEWARE HONESTLY SO UPSET LOST £90.00!!!!… Read Full Review

Visit boohoo.com

Amy_Me's Response to Marikasibley's Review

Written on: 21/11/2013

Hey, seeings as I've had kind of the same experience as you with this rubbish company! Check your emails because when Boohoo will have revived your returned items they send out an email to tell you which items they have received back. This is what happened with me, I returned all items and they confirmed receipt of ALL items then they tried to tell me they only received 2 out of 4! I went back through my emails and forwarded them the confirmation one they sent me telling eye they had received all items.

So check your emails it's worth a try, and good luck! X

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment

“Confused ”

Written on: 10/11/2013

I used to like it, sure the quality isn't the best, cant expect much for these prices. I am happy with most of my purchases. I have a few dresses which are in size 8, but huge - more like size 12. I hate the changed policy. Now they charge international customers 25% more! That's just plain wrong, change the shipping fee not the whole prices. I will never buy something for 25GBP if it is sold for 20GBP. Goes against me as economist :D So for past experiences I give it 3-4 stars, for new… Read Full Review

Visit boohoo.com
Report this review

“Boohoo.com review”

Written on: 10/11/2013 by Katelynxx11 (1 review written)

Okaay, so i ordered a leopard print onsie, i ordered Saturday delivery i ordered it at 6.00pm it did come on time and the quality of it is quite good, its a bit thin but i can still wear it round the house, i ordered some leggings, a necklace and a top this evening and i'll be needing it for this friday and today is sunday so ive gone through all the reviews on here and im quite worried but if i find that it is all right what they said im not going to be very happy about it... i would like to… Read Full Review

Visit boohoo.com

Mona25's Response to Katelynxx11's Review

Written on: 25/11/2013

Boohoo is totally unreliable and must be made aware that they cannot take money from their customers as this is in effect what they are doing and getting away with!

Reply to this comment

Mona25's reply to Mona25's Comment

Written on: 26/11/2013

They are saying that once the goods are dispatched by them it is no longer their responsibility to ensure the goods are delivered!

Reply to this comment
Report this review Read 2 Comments

“Rubbish”

Written on: 06/11/2013 by Shlher (1 review written)

I ordered a coat 2 weeks ago. I didn´t received it and the courier said they left it "in a safe place" that I don´t understand why they call a safe place if it isn´t my house. I don´t have my money neither my coat. Don´t buy from them, you´ll never get your money back… Read Full Review

Visit boohoo.com

Boohoo.com's Response to Shlher's Review

Written on: 08/11/2013

Hello,
Thank you for taking the time to leave a review for us on Review Centre. We take all feedback received, be it positive or negative, very seriously as this is one of the factors in determining how we can improve the level of service to our customers. We are sincerely sorry to hear that you have been unhappy with the service you have received and would like to be given the opportunity to rectify this. Our customer service department is open 24/7 and available to help. If you have any further queries or you would like an instant response, we also have our Facebook and Twitter pages which are monitored 24/7.
Kind Regards,
Boohoo.com

Reply to this comment

Shlher's reply to Boohoo.com's Comment

Written on: 08/11/2013

I WILL RECTIFY MY COMMENT WHEN YOU GIVE ME MY MONEY BACK. I´VE BEEN TALKING WITH A LOT OF PEOPLE FROM THE CUSTOMER SERVICE AND EVERYBODY SAYS THE SAME. YOU WON´T GIVE ME MY MONEY BACK UNTIL YOU INVESTIGATE WHAT HAVE HAPPENED WITH THE COURIERS, 28 DAYS OR MORE. MEANWHILE, I´VE LOST 50 POUNDS AND A COAT, SHAME ON YOU, PEOPLE.

Reply to this comment

Mona25's Response to Shlher's Review

Written on: 22/11/2013

Did you ever receive your coat or did Boohoo reimburse you?
I find myself in a very similar situation with this company and their courier but am determined not to give up!

Reply to this comment

Shlher's reply to Mona25's Comment

Written on: 22/11/2013

Hi Mona, I didn't receive anything although boohoo web site said the parcel was delivered into a secure place, something I don't understand because I have one paper from Hermes company with the word: overgate, (I couldn't gess what that means) on it and nothing else, no signature... Boohoo is sending always this stupid mails with "we are sorry, blah, blah, blah", but the truth is that I've paid for something that I don't have. I am waiting for them to give me a replay. If they don't want to give me a refund I'll demand them about fraud. Please, do the same, go and speak with a lawyer.

Reply to this comment

Mona25's reply to Shlher's Comment

Written on: 25/11/2013

Hi Shlher - similar here - they say courier delivered to my porch - I don't have a porch. I was in house at the time. No-one rang, no note etc and now saying all the time that it will take 28 days to follow up with Hermes!
They cannot be allowed to get away with this as the safe delivery of items is between them and their courier NOT the customers!
I intend to take this matter further ... hope you do too. They have £45 of my money!

Reply to this comment

Shlher's reply to Mona25's Comment

Written on: 25/11/2013

Hi,
I think the couriers took the clothes and now somebody, (girlfriend´s, sister´s, daughter´s, wife´s couriers...) is wearing them instead of us.
I´m waiting for them to finish with the 28 days theatre, then I will hire a lawyer to send them to court if they don´t give me a refund. You can do the same. We are not the only people. Cheers!

Reply to this comment
Report this review Read 6 Comments

“Unprofessional and lack of customer service”

Written on: 01/11/2013 by Faden (1 review written)

I ordered a pair of shoes on the 24th. I paid for fast delivery within 4 days. I received an e-mail to say my order is dispatched on the 25th. All I can say now is that it is 1 November and 6 days letter there is no sign of a delivery. I contacted them via Boohoo customer services and my reply stated Hermes attempted delivery 3 times but I was not there so order is returning to Boohoo and they cannot refund me my postage. They were standoffish and I was not very happy as 1. I was home but… Read Full Review

Visit boohoo.com

Boohoo.com's Response to Faden's Review

Written on: 08/11/2013

Hello,
Thank you for taking the time to leave a review for us on Review Centre. We take all feedback received, be it positive or negative, very seriously as this is one of the factors in determining how we can improve the level of service to our customers. We are sincerely sorry to hear that you have been unhappy with the service you have received and would like to be given the opportunity to rectify this. Our customer service department is open 24/7 and available to help. If you have any further queries or you would like an instant response, we also have our Facebook and Twitter pages which are monitored 24/7.
Kind Regards,
Boohoo.com

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment

“load of trash ”

Written on: 31/10/2013

I have seen all the garments made in Leicester all in under paid shoddy factories with no skilled labour fitting is diabolical and only takes a wash to be put in a bin, better at primark at least quick returns and refunds no question asked… Read Full Review

Visit boohoo.com

Boohoo.com's Comment

Written on: 08/11/2013

Hello,
Thank you for taking the time to leave a review for us on Review Centre. We take all feedback received, be it positive or negative, very seriously as this is one of the factors in determining how we can improve the level of service to our customers. We are sincerely sorry to hear that you have been unhappy with the service you have received and would like to be given the opportunity to rectify this. Our customer service department is open 24/7 and available to help. If you have any further queries or you would like an instant response, we also have our Facebook and Twitter pages which are monitored 24/7.
Kind Regards,
Boohoo.com

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment

“rip off company”

Written on: 29/10/2013 by donna1975 (1 review written)

Boohoos delivery company hermes delivered a parcel of mine to a neighbour today who has not given me the goods.I signed nothing to say it was ok for them to leave my goods with a someone.I emailed boohoo whovrang me and said they wont be reimbursing me and there delivery comoany wont let them investigate.Boohoo took the money from my account and I have recieved nothing in return for it. They are bad and I would advise everyone to stay well clear of them… Read Full Review

Visit boohoo.com

Boohoo.com's Response to donna1975's Review

Written on: 08/11/2013

Hello,
Thank you for taking the time to leave a review for us on Review Centre. We take all feedback received, be it positive or negative, very seriously as this is one of the factors in determining how we can improve the level of service to our customers. We are sincerely sorry to hear that you have been unhappy with the service you have received and would like to be given the opportunity to rectify this. Our customer service department is open 24/7 and available to help. If you have any further queries or you would like an instant response, we also have our Facebook and Twitter pages which are monitored 24/7.
Kind Regards,
Boohoo.com

Reply to this comment

Mona25's Response to donna1975's Review

Written on: 22/11/2013

Hi Donna - have you received your reimbursement form Boohoo yet?
It is high time that this company is taken to task and made to reimburse all customers from whom they have taken money.

Reply to this comment
Report this review Read 2 Comments

“Save your money (and your time!) ”

Written on: 26/10/2013

This is just a waste of time and money. They posted me the incorrect item, and its taken MONTHS to organise a refund. They promised me weeks ago that they would refund the postage I had to pay, and then due to a "technical error" my refund was never processed. Its lucky that I am quite diligent, I worry that there are younger girls out there that would just forget about these things and lose money. Please don't use this site guys, its really not worth it. Go for ASOS or Missguided or something… Read Full Review

Visit boohoo.com

Boohoo.com's Comment

Written on: 08/11/2013

Hello,
Thank you for taking the time to leave a review for us on Review Centre. We take all feedback received, be it positive or negative, very seriously as this is one of the factors in determining how we can improve the level of service to our customers. We are sincerely sorry to hear that you have been unhappy with the service you have received and would like to be given the opportunity to rectify this. Our customer service department is open 24/7 and available to help. If you have any further queries or you would like an instant response, we also have our Facebook and Twitter pages which are monitored 24/7.
Kind Regards,
Boohoo.com

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment

“DONT SHOP HEAR!!!!”

Written on: 25/10/2013

i ordered quite a large amount of clothing (10 items including 2 pairs of shoes) so i completed my orders in 3 separate transactions. i purchased and ordered all of these transactions at the same time yet i had a week between one of the orders from arriving, there 3-5 day delivery time is a lie!!! i then unwrapped my products and found that 2 of them were completely wrong! i had ordered some black heeled shoe boots size 5 and received some white trainers sized 8! i also ordered a jacket size… Read Full Review

Visit boohoo.com

Boohoo.com's Comment

Written on: 08/11/2013

Hello,
Thank you for taking the time to leave a review for us on Review Centre. We take all feedback received, be it positive or negative, very seriously as this is one of the factors in determining how we can improve the level of service to our customers. We are sincerely sorry to hear that you have been unhappy with the service you have received and would like to be given the opportunity to rectify this. Our customer service department is open 24/7 and available to help. If you have any further queries or you would like an instant response, we also have our Facebook and Twitter pages which are monitored 24/7.
Kind Regards,
Boohoo.com

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment

“Worse than terrible! AVOID!”

Written on: 23/10/2013 by JH Northern Ireland (2 reviews written)

I placed an order on 14.10.13, 9 days ago, I received an order confirmation but have since not even received an email to say the order was dispatched. The order has been marked "Released for Delivery" since the 15th, 8 days ago, at 12:36pm, yet Royal Mail hasn't even received it yet. I bought the item well ahead of time as a present and had to rush out and find a replacement last minute! They have not responded to my emails and do not allow any other form of contact. They have basically… Read Full Review

Visit boohoo.com

Boohoo.com's Response to JH Northern Ireland's Review

Written on: 08/11/2013

Hello,
Thank you for taking the time to leave a review for us on Review Centre. We take all feedback received, be it positive or negative, very seriously as this is one of the factors in determining how we can improve the level of service to our customers. We are sincerely sorry to hear that you have been unhappy with the service you have received and would like to be given the opportunity to rectify this. Our customer service department is open 24/7 and available to help. If you have any further queries or you would like an instant response, we also have our Facebook and Twitter pages which are monitored 24/7.
Kind Regards,
Boohoo.com

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment

“This dosent seem right”

Written on: 22/10/2013

I ordered from boohoo before! I live in the Republic of Ireland which on there website says 2-3 working days. It's been 5 days since I've ordered, I received an order confirmation email when I'm ordered, but it's been 5 days now and I haven't even recieved an email saying my order has dispatched its ridiculous usually I receive an email the next day saying it has dispatched and I'm getting worried becuase I need this dress for a dinner dance. I went onto track my order on the website and it… Read Full Review

Visit boohoo.com

Boohoo.com's Comment

Written on: 08/11/2013

Hello,
Thank you for taking the time to leave a review for us on Review Centre. We take all feedback received, be it positive or negative, very seriously as this is one of the factors in determining how we can improve the level of service to our customers. We are sincerely sorry to hear that you have been unhappy with the service you have received and would like to be given the opportunity to rectify this. Our customer service department is open 24/7 and available to help. If you have any further queries or you would like an instant response, we also have our Facebook and Twitter pages which are monitored 24/7.
Kind Regards,
Boohoo.com

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment

“Boo hoo indeed.”

Written on: 18/10/2013

Two and half weeks ago, I ordered a boohoo outfit and choose the four day delivery option. The same day of purchase, a conformation e-mail came through and the money was taken within two days. One week after I e-mailed boohoo, and never got a reply. This is nearly the third week of not having my delivery and I'm not happy! I e-mailed again and only now have I received a reply. In that reply, they did not state where my order is or why it is taking so long. They merely stated an apology… Read Full Review

Visit boohoo.com

Boohoo.com's Comment

Written on: 08/11/2013

Hello,
Thank you for taking the time to leave a review for us on Review Centre. We take all feedback received, be it positive or negative, very seriously as this is one of the factors in determining how we can improve the level of service to our customers. We are sincerely sorry to hear that you have been unhappy with the service you have received and would like to be given the opportunity to rectify this. Our customer service department is open 24/7 and available to help. If you have any further queries or you would like an instant response, we also have our Facebook and Twitter pages which are monitored 24/7.
Kind Regards,
Boohoo.com

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment

“let down avoid!”

Written on: 15/10/2013 by Martinsville72 (1 review written)

Ordered my goods and paid for them kept checking status but didn't come. When I contacted them said technical problems offered refund or goods. asked for goods I had fallen in love with the tartan boots and I had already bought things to match. then i got e mail saying out of stock refunded. they weren't out of stock when I flipping ordered them and Yes i understand they cant waive a magic wand and get the stock in but if you make a mistake they should either rectify it or make good on that… Read Full Review

Visit boohoo.com

Boohoo.com's Response to Martinsville72's Review

Written on: 08/11/2013

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review for us on Review Centre. We take all feedback received, be it positive or negative, very seriously as this is one of the factors in determining how we can improve the level of service to our customers. We are sincerely sorry to hear that you have been unhappy with the service you have received and would like to be given the opportunity to rectify this. Our customer service department is open 24/7 and available to help. If you have any further queries or you would like an instant response, we also have our Facebook and Twitter pages which are monitored 24/7.
Kind Regards,
Boohoo.com

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment

“Email contact made refund complicated and confusion ”

Written on: 10/10/2013

I have made an order last week, but because of the technical error, my parcel is failed to dispatched. I asked for refund through email as there's no phone contact, different boohoo staff replied me rather than stick with one person who deal with the whole process. This create the confusion as I don't know who I am talking to and at the moment, they are not refund the whole amount of money I paid for my order. It is shamed that I am the regular customer but I have no idea how awful and… Read Full Review

Visit boohoo.com

Martinsville72's Comment

Written on: 15/10/2013

same happened to me technical error but I wanted my fab boots but hey guess what out of stock! Fuming! When I asked to raise complaint was advised to write in. Ha they think this will stop me taking it further not a chance in the meanwhile intend to give bad reviews everywhere. tell the world to steer clear and filled in their own survey badly!

Reply to this comment

Unknown-96's Comment

Written on: 25/10/2013

same to me too!! they sent me an email after they had messed up my order and wouldn't give me a refund to ask me to fill in a feedback form saying how their service was!!
i filled it all in badly and they took all my reviews from their website down! they ask for your feedback but don't actually want it!!

Reply to this comment
Report this review Read 2 Comments

“Not as bad as people say!”

Written on: 09/10/2013 by samntonyfrench (1 review written)

Item arrived as described on time. Only small issue, never received a dispatch confirmation email. Apart from that spot on will definitely buy again!!! I would like Boohoo to have a customer service number though to make things faster if there is a issue… Read Full Review

Visit boohoo.com
Report this review

“Very cheaply made!”

Written on: 06/10/2013

when visiting boohoo's website I was excited as all the different styles seemed really impressive and loads of items caught my eye! Unfortunately was quite let down when receiving the goods ordered as it just looks like a bunch of cheap tat? Not sure that I'll order again? Considering now to send the whole order back! What a let down would not consider to my friends!… Read Full Review

Visit boohoo.com

Boohoo.com's Comment

Written on: 08/10/2013

Hello,
Thank you for taking the time to leave a review for us on Review Centre. We take all feedback received, be it positive or negative, very seriously as this is one of the factors in determining how we can improve the level of service to our customers. We are sincerely sorry to hear that you have been unhappy with the service you have received and would like to be given the opportunity to rectify this. Our customer service department is open 24/7 and available to help. If you have any further queries or you would like an instant response, we also have our Facebook and Twitter pages which are monitored 24/7.
Kind Regards,
Boohoo.com

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment

“I ordered a onesie for my daughter for christmas last...”

Written on: 30/09/2013

I ordered a onesie for my daughter for christmas last year, it arrived with a broken zip. I returned this and placed another order, payment went through then the following day when I checked delivery, they had cancelled my order. I reordered the onesie again, made payment again and they sent out another onesie, it was the wrong size. I then returned this and reordered another onesie, at this point I still had received no credit for my returns. I returned this onesie and ordered another, this… Read Full Review

Visit boohoo.com

Boohoo.com's Comment

Written on: 08/10/2013

Hello,
Thank you for taking the time to leave a review for us on Review Centre. We take all feedback received, be it positive or negative, very seriously as this is one of the factors in determining how we can improve the level of service to our customers. We are sincerely sorry to hear that you have been unhappy with the service you have received and would like to be given the opportunity to rectify this. Our customer service department is open 24/7 and available to help. If you have any further queries or you would like an instant response, we also have our Facebook and Twitter pages which are monitored 24/7.
Kind Regards,
Boohoo.com

Reply to this comment

Donna1975's Comment

Written on: 30/10/2013

Yeah your customer service is hapoy to help.Like they helped me yesterday, I am out of pocket by 94.99 due to your incompitent delivery company hermes who might I add yous wont investigate.My parcel was left with a neighbour who wont answer his door and I never agreed to this.How dare yous take my money and I have nothing for it.Yous treat your customers appallingly. I have told everyone on facebook about yous and how yous treat your customers and I asure you I will expose yous for the company yous really are!!!!!!!!!

Reply to this comment
Report this review Read 2 Comments

“Delivery problems and delivery of goods”

Written on: 26/09/2013 by AirenysM (1 review written)

Hi all, As at September 11, 2013, I made a purchase through the website and still have not received the goods purchased. I tried to communicate with customer service to tell me where are the products and when will I receive, but nobody knows answer. The worst thing is that I have around and around, there is no number that you call or talk to. Before thinking about stop buying at other stores to shop at this new (boohoo.com), but definitely will continue with the other… Read Full Review

Visit boohoo.com

Airenysm's Response to AirenysM's Review

Written on: 26/09/2013

I am so disgusted by the poor and bad service, I lost my money.

Reply to this comment

Boohoo.com's reply to Airenysm's Comment

Written on: 08/10/2013

Hello,
Thank you for taking the time to leave a review for us on Review Centre. We take all feedback received, be it positive or negative, very seriously as this is one of the factors in determining how we can improve the level of service to our customers. We are sincerely sorry to hear that you have been unhappy with the service you have received and would like to be given the opportunity to rectify this. Our customer service department is open 24/7 and available to help. If you have any further queries or you would like an instant response, we also have our Facebook and Twitter pages which are monitored 24/7.
Kind Regards,
Boohoo.com

Reply to this comment

Donna1975's reply to Boohoo.com's Comment

Written on: 30/10/2013

I have contacted trading standards about this comoany they think they are a law upon themselves.The delivery company they use are the same.Boohoo wont investigate deliveries that you havnt recieved, they didnt with me.They employ this company bt claim they have no rights to investigate for there customers.They are a absolute sham of a comoany and everyone please be very wary of ordering from them.I intend on looking a lot further into this company.

Reply to this comment
Report this review Read 3 Comments

“thiefs!!!!!!!!!!!!”

Written on: 22/09/2013 by gjhirpjhtih (1 review written)

I CANNOT BELIEVE THAT I AM STILL WAITING FOR MY MONEY. I HAVE RETURNED 3 VERY POOR QUALITY DRESSES (TOTALLY DIFFERENT THAN ON YOUR WEBSITE) IN THE SAME PARCEL AND THAT WAS OVER 3 WEEKS AGO AND YOU HAVE ACTUALLY HAD A FRONT NOT TO RETURN MY MONEY. WHAT MORE YOU ARE ACTUALLY TRYING TO LIE TO ME AND TELL ME THAT YOU HAVEN'T RECEIVED THE OTHER 2 DRESSES?????? THEY WERE IN THE SAME PARCEL AND YOU KNOW THAT. YOU OWE ME £27!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I WILL NEVER AND I MEAN EVER USE YOU AGAIN. I… Read Full Review

Visit boohoo.com

Boohoo.com's Response to gjhirpjhtih's Review

Written on: 22/09/2013

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review for us on Review Centre.

We take all feedback received, be it positive or negative, very seriously as this is one of the factors in determining how we can improve the level of service to our customers.

We are sincerely sorry to hear that you have been unhappy with the service you have received and would like to be given the opportunity to rectify this.

Our customer service department is open 24/7 and available to help.

If you have any further queries or you would like an instant response, we also have our Facebook and Twitter pages which are monitored 24/7.

Kind Regards,
Boohoo.com

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
overview
boohoo.com