Paper Themes Bespoke Stationery Reviews - www.paperthemes.co.uk

★★★★☆
3.7 / 5
64
67% of users recommend this
  • Value For Money

Media Gallery for Paper Themes Bespoke Stationery - www.paperthemes.co.uk

Paper Themes Bespoke Stationery - www.paperthemes.co.uk

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Latest Reviews

★☆☆☆☆

“DO NOT MAKE THE MISTAKE I DID, DO NOT ORDER FROM THEM! ”

Written on: 03/02/2016 by 450Murdock (1 review written)

Company is a JOKE, waited over 2 months for the invitations to arrive after numerous chasing - but there quick to take your money. In the end they had to send me the invitations out first and then the ribbon as it was taking so long to arrive. they don't have a clue about timings and there promises on their website mean nothing. when the ribbon did finally arrive it was wrong colour after all that! now need to go and buy my own ribbon and pay more money. they ignore your emails and do not… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“shocking that they are even still operating a company ”

Written on: 14/01/2016 by 4Gomez (1 review written)

Do not use this company. The service is shocking and I am amazed they are even still operating. They take your money and fail to provide you with any service until you chase them. They do not respond to emails or reply to phone calls. My proof finally came back after 3 weeks of chasing and had someone else's information on. I was promised they would be delivered and what a surprise I'm still waiting. They should close down as clearly incapable of providing a service. Stay well clear if… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“Terrible swrvice”

Written on: 11/01/2016 by 1974Serrano (1 review written)

I placed an order 6th December; I had to chase my order several times, I finally got the proof on 23/12/15; which I immediately approved with a promise of 7-9 days delivery. Chased again 11/01/16 as I had not received my order, I received another email asking if I had approved the order, to which I responded. I am now seeking immediate despatch and satisfactory receipt or my money refunded in full… Read Full Review

Hannaht416's Comment

Written on: 18/01/2016

Just wondering if you received the invites in the end? In the same position as yourself at the minute.

Reply to this comment

Jaynie001's Comment

Written on: 18/01/2016

No waiting for a full refund as I called the office and the lady who answered said she didn't know what to say and agreed about the lack of response etc... Still waiting for my money back and have gone elsewhere, ordered Tuesday and received on Saturday from a different supplier. paper themes however are not responding to any emails I send... Will no doubt keep having to chase for my money back.

Reply to this comment
Report this review Read 2 Comments
★☆☆☆☆

“DO NOT BOTHER”

Written on: 09/01/2016 by Keegan492 (1 review written)

DO NOT GO NEAR THIS COMPANY The service is absolutely appalling and the communication is so poor. I spent almost 2 hours online using the website to put together my invites in November 15. When trying to add my order it kept failing, this was not an issue with my computer. I emailed Paperthemes who got back to me very quickly advising to email over my wording and chosen design. After this, I had to call in twice to chase my proofs as I had not received an email back even confirming they were… Read Full Review

Deangarner67's Comment

Written on: 09/01/2016

I feel just the same I ordered our wedding invites on December 2nd we are now January 9th and still no delivery. Shocking service and communication. Do not order from this company.

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Do not believe the claims on this website”

Written on: 12/12/2015 by NeneT (1 review written)

We ordered some wedding invites at the beginning of November for our daughters wedding in May. We were promised a proof within 10 days. We chased it up after two weeks to be told not to worry the proof would be out in 2 -3 days. A week later we chased it again to be told the proof would be with us the next day!! We have been chasing this for another week now! We are on the point of cancelling the order. BE AWARE THEY TAKE THE MONEY IMMEDIATELY YOU PLACE THE ORDER. We will update this if we… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“Shockingly bad!!!!!!!!!!!”

Written on: 08/12/2015 by Gkav (1 review written)

I ordered my invites a month ago and I'm still waiting, can't speak to anyone and no one replys to emails!!!!!!!!! Time limits are lies! My wedding is on March 2016 and I still haven't received my invites!!!!!!!!… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“DO NOT USE”

Written on: 30/11/2015 by orSmith302 (1 review written)

Do not use!! I have never experienced customer service this poor. I have spent the last month continually chasing my proof or asking for a refund due to the lack of contact or any invites!! None of the deadlines or promises have been met and I am no longer getting any replies. Terrible company, save yourself some stress and do not use… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“Would NOT recommend”

Written on: 07/09/2015 by Joodeemoo (1 review written)

After receiving our proofs, we finalised and went ahead with the purchase, although we did have to progress chase the proofs & the order quite often via phone and e-mail. When we finally received our invitations, 50% were full of spelling mistakes which were glaringly obvious - quite embarrassing! We could not understand how this had happened as the mistakes were not on the proofs. This delayed the whole process again waiting for the corrected batch. Out of all the companies that I had used… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“Wouldn't use again!!”

Written on: 14/08/2015 by KorbinWheeler (1 review written)

Absolute disgrace of a company. I saved my pdf of my order and compared it to the "proof" where everything was wrong (wrong RSVP address, 1/2 of my name was in a different colour...). I emailed the company and it was rectified, but the first proof took weeks to get. I got my invitations 2 months later than i was supposed to and the order wasn't complete. When i phoned to complain they said they would send them out straight away. A week later & I hadn't received so they were "sent again" but… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“Awful,awful, AWFUL!!!! Avoid at all costs!”

Written on: 26/05/2015 by JasiahSoto139 (1 review written)

Paper Themes are the WORST company I have EVER, and I mean EVER, dealt with. If you want to receive your invitations or want the process to be stress and hassle free do not use them. I placed my order over 2 months ago, my order was confirmed and I still have not received the invitations. In fact, I haven't even received the final proof and our RSVP date is in 2 weeks!!! Communication initially was fine, albeit a little curt, but after one or 2 e-mails it became really difficult to get hold of… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“WORST COMPANY EVER!!!”

Written on: 22/05/2015 by KrishFinnegan (1 review written)

After waiting patiently for 3 weeks for the proof to come through (they stated 5 working days), I decided to chase it. All of my emails were ignored, I had the phone put down on me, and then lied to constantly in my 3 following phone calls to them. After they finally decided to send the proof it was ALL WRONG!! I broke down crying in frustration. They happily took our money as soon as the order was placed, and I'm dreading the hell we're going to have to go through to get our refund. We're now… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“Worst company I've ever had dealings with”

Written on: 30/04/2015 by Kincaidqj376 (1 review written)

I ordered my invitations and should have received a proof after 5 days of placing the order. After 3 weeks I had heard nothing so had to chase them on this. When I finally received the proof, the font was different, the text was badly spaced and it didn’t look like the order I had requested. I went straight back to them and requested a few amendments. After a further 2 weeks, I had heard nothing further. When I contacted them to chase up the order, I was advised that there was a delay in… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“Beyond poor service”

Written on: 17/02/2015 by KA1989 (1 review written)

I ordered my invites on the 19th of January, and received the confirmation email which stated a proof would be sent within 5 days via email, which I had to approve. The proof came in 15 days. Now, as soon as I received this proof I knew straight away I would be cancelling my order. The font was completely different to what I chose and massive chunks of information had been missed out. I emailed stating my issues, and that I wished to cancel my order. This was nearly a month ago. It has taken… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“Don't use this company!”

Written on: 28/01/2015 by kaMolloy325 (1 review written)

I ordered my invitations on this website and the communication was awful. Firstly their website is not user friendly and when you are personalising your invitation there is no way of telling what the final verison looks like. I emailed them to check I was using the correct template and the lady was very rude and basically said that until I pay them £10 they are unable to help me to the next stage. I then received the proof which was incorrect, then I sent instructions to amend it and they… Read Full Review

Report this review
★★★★★

“Great stationary. Great on line chat service. ”

Written on: 09/09/2014 by Wells444 (1 review written)

Paperthemes is a wedding stationary website. I think they are based up north somewhere. I had already ordered some wedding day stationary from them. The quality is exceptional. I attempted to order evening invites with them on line as I wanted quite a lot of alterations from their standard layout. They were amazing. I have just talked through the whole procedure with them via on line chat. They have emailed me through two proofs with my amends. Super, polite and informative… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“Poor poor invites! Spelt marriage as mariage on invites! ”

Written on: 06/09/2014 by Watsonlh409 (1 review written)

Really not happy with this company. Ordered invites in august and paid extra to have them assembled. The said invites came in sept unassembled! although they had taken the money. In addition to this the word marriage was spelt wrong on the front of each invite (mariage!) Even the text was printed the wrong way round (landscape instead of portrait). I am hoping to get a refund and go elsewhere. I have waited over 4 weeks for dodgy invites. So to say I'm unimpressed is an understatement!… Read Full Review

Paperthemes's Comment

Written on: 09/09/2014

I am so sorry you had this service from us. Certains designs and supplied and printed from an overseas supplier - who have supplied us with blank stock on the front of the wallet which had "marriage" omitted and the sample card you received with the wrong spelling "mariage" was a sample that they would have used from their country - we are taking this up with the supplier and they are going to look into this matter.

The text on the inside I am afraid has to be printed like this or the string would appear over the top of the writing - we do supply free samples of all our designs so that customers can see exactly how the product would be typeset prior to ordering.

As for the assmbly I can only apologise and say that this was a human error missed by the input department and had the product have been satisfactory we would have collected and assembled in full.

We have processed a full refund on this order now and we did offer to reprint any invitation that is available on our site - I am very sorry that you were not impressed with us as we do endeavour to give our customers a good experience however sometimes things do go wrong - but we do try and offer what we can to compensate for any problems - I am sorry you did not feel that you could trust us to put this right for you.

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
★★★★★

“Excellent Quality”

Written on: 28/05/2014 by J_Harrison (1 review written)

Excellent quality, exactly as per the picture on the website, customer service exceptional with speedy responses, even the person I spoke with over the phone was pleasant and polite. Great value, great quality and I would thoroughly recommend… Read Full Review

Report this review
★★★★★

“Amazing Service”

Written on: 20/05/2014

Amazing Service, incredible and beautiful product. Recommeneded it to a family friend already. Great value for money and not a chance of a dissapointment. Thank you for all your help paper themes :)… Read Full Review

Report this review
★★★★★

“Best wedding invitations our guests had ever seen”

Written on: 02/05/2014 by calbones (1 review written)

We chose the vinyl design cards as we had a music theme and they totally blew our guests away - we were overwhlemed with praise for them. I particularly want to commend Paper Themes for letting us inject our own personality into them as we modified the wording significantly to make the RSVP in particular more fun. Paper Themes showed a lot of patience as we went through a number of edits and did exactly as we asked. We were very happy with the end result - the invitations looked professional… Read Full Review

Report this review
★★★★★

“Wedding Invitations”

Written on: 09/04/2014 by Holly1878 (1 review written)

We received are invites today we are absolutely THRILLED with them, thank you. I don't think we could love them anymore they are more perfect than we imagined them to be!!!! We chose the wedding lace invitations and asked if they could do the same design in a vintage pink to match our wedding theme and they were only too happy to oblige! Nothing seemed to be too much trouble for them, they were very prompt in replying to my emails and phone calls and a pleasure to deal with. I have a few… Read Full Review

Report this review
overview