Just Eat Reviews - www.just-eat.co.uk

Imperial Place (IP4), Maxwell Road, Borehamwood, WD6 1JN
0344 243 7777
★★★☆☆
2.7 / 5
40% of users recommend this
  • Quality of service

  • Quality of food

  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
Just Eat - www.just-eat.co.uk - Ask a question now

Media Gallery for Just Eat - www.just-eat.co.uk

Just Eat - www.just-eat.co.uk

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Latest Reviews

★☆☆☆☆

“Most horrible Chinese takeaway I have ever had. all...”

Written on: 05/03/2015 by 119Jensen (1 review written)

Most horrible Chinese takeaway I have ever had. all rubbish… Read Full Review

By Just-Eat

Written on: 05/03/2015

Hey 119Jensen, I'm sorry to hear that you was not happy with the quality of the Chinese takeaway that you have order from one of our restaurant partners. Have you contacted the restaurant directly regarding this? If not drop us an email to the email address at the top of this page with all the details and we can contact them to discuss your order.

Kind regards,
Bianca
Social Media Team

Reply to this comment
Report this review
★★★★★

“Faboules and really cheap ”

Written on: 03/03/2015 by AudreyNorris (1 review written)

Faboules and really cheap … Read Full Review

By Just-Eat

Written on: 03/03/2015

Hi,

Thanks for taking the time out to leave us this awesome review.

We're really pleased to hear you find our service fabulous!

As much as we'd like to take all the credit here, it sounds like you have some reasonably priced takeaway there where you are ;)

Thanks,
Ashley
Social Media Team

Reply to this comment
Report this review
★☆☆☆☆

“Worst experience ever”

Written on: 28/02/2015 by bbHopper466 (1 review written)

I ordered at 9:10pm. Delivery expected at 9:55pm. Just Eat called me to tell me the food will be late by 30min, so delivery would be at 10:25pm. I received a confirmation email informing the food was being cooked. 10:30pm, there was no news of the delivery. 10:45pm, I called the restaurant and they told me that there was no delivery that night and they told Just Eat already. I never received an email about a cancellation of what so ever. I have been waiting for 2 hours for no food, I could not… Read Full Review

By Just-Eat

Written on: 01/03/2015

Hi there

I replied to your review on Trustpilot, so please see the response on there.

Thanks
Lauren
Social Media Team

Reply to this comment
Report this review
★☆☆☆☆

“Bad site, terrible support”

Written on: 25/01/2015 by PangSemog (1 review written)

After being turned down 2 times after placing orders for the same restaurant for no aparent reason, I wanted to present a complain of that take away to the website just-eat.co.uk. after being promptly answered on the chat, I explained the situation and the support answer was basically: I don't care. I was told the takeaway can do what they want with the orders and apparently the reviews don't really count for nothing. For a takeaway to be taken off the site, it's them (the take away) that have… Read Full Review

By Just-Eat

Written on: 25/01/2015

Hi

Thanks for leaving us a review. I'm really sorry to hear that your orders were declined. Firstly let me assure you that this is usually to do with how busy the restaurant is and whether they can handle your order at that time, not whether they'd like to deliver to you as a person. We have to provide them with this facility so they can turn away orders they can't complete. We are contracted to display the takeaway menus and so can't just remove them without them breaking this contract. That said, if we can help you further or provide any more info then email us at the address on our info page on Review Centre.

Kind regards
Lauren
Social Media Advisor

Reply to this comment
Report this review
★★★☆☆

“Cant leave review”

Written on: 23/01/2015 by JonasFranklin394 (1 review written)

I order from here quite regularly, my orders are always placed. My concern is that I can't seem to find a way to leave a review. I use the just eat app. Can anyone please help? I can see all the reviews others have left but there is no option for me to rate them… Read Full Review

By Just-Eat

Written on: 25/01/2015

Hi, thanks for leaving us a review. You can't currently do this on the app, but if you log into the desktop version of the site you can do this by going to My Account > Order Overview > Rate whichever order you decide to.

I hope this helps :)

Kind regards
Lauren
Social Media Advisor

Reply to this comment
Report this review
★☆☆☆☆

“long delivery times, poor customer service”

Written on: 22/01/2015 by leejw (2 reviews written)

Like many others I find the websites like just eat convenient and nothing else. Having had no food delivered trying to contact the customer service is a joke. No replies etc. Then to top it off when I tried to leave a review of the restaurant on there web site because THEY (the restaurant) cancelled my order I was not allowed to leave a review for the take away. So it looks like JUST eat are manipulating the takeaway/restaurant reviews to make these places look good when they are not!!!!!!… Read Full Review

By Just-Eat

Written on: 23/01/2015

Hi There,
Thanks for leaving us a review. I'm really sorry your order was cancelled and that you weren't able to get a reply from us. We're open from 9:00-00:00, Monday through till Sunday, so it'll be useful to know what time you tried to get in touch with us.

Takeaways have the option to cancel orders that have been accepted as unfortunately, circumstances on their end can change. For example their delivery van breaks down, closing early, machinery not working, so you see it could be anything. However I do understand your frustration and would like to find out what happened, so please email us details of your order and we'll have a look.

Our reviews are based on quality of food, delivery and service.so that they are reliable and help customers make an informed decision on who to place an order with. I'm afraid the reason you weren't able to leave a review was because you didn't receive an order, therefore you wouldn't have been able to leave a review for the overall service provided by the takeaway.

Regards
Whitney

Reply to this comment
Report this review
★☆☆☆☆

“Very disappointed customer”

Written on: 18/01/2015 by Jorge161 (1 review written)

They are the worst platform on the internet. Very unprofessional. Waited 2 hours for food and it never arrived. They were not helpful at all and the worst customer service I have ever come across. I Will never recommend them to anyone… Read Full Review

By Just-Eat

Written on: 19/01/2015

Hey.

Thanks for taking the time to leave a review and let us know about your experience. I'm truly sorry to hear that you waited two hours for your order only for it to never arrive and that you weren't assisted when you contacted us.

As your order was accepted by the restaurant, we were under the impression that they would be sending your order out to you. If the restaurant were unable to deliver we would have needed them to let us know so that we could then contact you. I'm really sorry that the restaurant didn't let us, our yourself, know of any changes after they'd accepted your order.

I'd really like to take a look in to this for you to see what happened, so if you could please drop an email to the address listed at the top of the page I'll be able to do this for you.

Kind Regards,
Adam
Social Media Advisor

Reply to this comment
Report this review
★☆☆☆☆

“Fees on debit cards”

Written on: 12/01/2015 by HalleMalloy97 (1 review written)

Since April 6 it has been illegal for companies to charge customers more than what it actually costs to process card payments. This is reckoned to be about 2 per cent for credit cards and 20p for debit cards. I spoke to a customer agent when I was charged 5% on my order when I paid by debit card which is over twice what the above says. IE £10 order 50p charge. She told me it was the retailer who charged this and they reimbursed them. However when I spoke to the retailer he told me that it… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“poor all around AVOID”

Written on: 02/01/2015 by emilyrose (2 reviews written)

I ordered from Just-Eat about a week ago, the delivery stated would be 45 minutes, after 1 hour, I gave them a call to find out where my food was and was told 10 minutes away, 15 minutes later still nothing so I called again and again was told 10 minutes away, I called them 5 times and TWO HOURS LATER I still had no food that I had ordered..... In the end I called them back and told them to cancel it, I told them I wanted a refund and have emailed them FOUR times and I have had NO response… Read Full Review

By Just-Eat

Written on: 05/01/2015

Hi

I'm really sorry to see your order was delayed and then cancelled as a result. I'm also sorry about the response time in trying to arrange a cancellation for your order.

During the festive period we received high volumes of contact resulting in delayed response times. Our usual response times are around 24 hours via email. The team are now back to replying to customers on a live basis so this should have been resolved for you. If this is not the case, I would like to investigate.

If you don't mind can you email me with the details of your order to the email address listed on the top of this page?

I look forward to hearing from you.

Thanks,
Preena

Reply to this comment
Report this review
★★★★★

“really good i love this ”

Written on: 29/12/2014 by sarah2508 (1 review written)

I always use and comes quick and nice food… Read Full Review

By Just-Eat

Written on: 31/12/2014

Hey.

Thanks for leaving us a lovely review! I'm glad to hear that you love using JUST EAT. Even better to know that the food always comes nice and quickly.

Kind regards Bianca, Social Media Adviser.

Reply to this comment
Report this review
★☆☆☆☆

“Horrendous ”

Written on: 14/12/2014 by notamused.com (1 review written)

Absolutely rubbish! My card got declined but they still took the money for the order out my account which shouldn't have happened since the order didn't go through. The customer service for just eat was horrible as well as they refused to give me anything back even thou it was a fault on their end!… Read Full Review

By Just-Eat

Written on: 14/12/2014

Hi there,

Sorry to hear you had such a poor experience. I'd just like to explain the process of payment to you so you can understand exactly what has happened to your funds. When you place an order, the payment system has to check that you have the funds available for the transaction. The fastest way it can do that is to reserve the funds inside your account pending the transaction being completed. In a normal situation, the transaction completes and the funds are physically debited by us usually within around 48 hours.

However, in your situation, the order was cancelled so the funds remained reserved until the bank remove the reserve on the funds. When funds are reserved, they are still in your account, but they are subtracted from the displayed available balance to prevent you from thinking there are more funds than there actually are. The time the funds take to appear back in your available balance is solely dependent on your bank's policy for cancelling the reservation, however, it usually takes about 7 working days. Some banks do have policies that can take up to 30 working days, though. Please also note that the return of your funds will not show as a transaction on your statement, but will in fact just re-add on to the available balance on the account.

If you have any further questions, you can drop us an email to the address on our details section and we'll be happy to help.

Kind regards
Lauren
Social Media Advisor

Reply to this comment
Report this review
★★☆☆☆

“Poor Customer Service”

Written on: 03/12/2014 by cuddley (1 review written)

I placed an order tonight and had a query when my payment went through as it didn't appear to have taken the discount voucher off. I thought I would contact the shop where I place the order to find there was no answer and upon checking, a neighbouring shop informed me that the shop was closed for refurbishment !! I contacted yourselves via 'chat' and instructed the advisor to cancel my order and that we would place it elsewhere. The advisor advised us not to accept the original order so when… Read Full Review

By Just-Eat

Written on: 04/12/2014

Hi Cuddley

Thanks for letting us k now about this, I'm really sorry for the overall service received whilst ordering through our site. In terms of the service received from our customer care team, I would like to carry out an investigation.

Also, If a takeaway is closed for refurbishment they must let us know so we can close them on the website, or alternatively they can close themselves. I'd really like to look into this one, if you don't mind could you please email me with the details of the takeaway so I can look into this for you? The email add is listed at the top of this page under the contact details section.

I look forward to hearing from you.

Thanks,
Preena

Reply to this comment
Report this review
★☆☆☆☆

“Convenient but very poor customer service”

Written on: 25/11/2014 by MZ01 (1 review written)

Just eat is convenient to use but if there's ever an error, don't expect customer services to be particularly helpful. Due to a glitch in their system, I was charged twice on my credit card even though the website told me my card was declined both times.. In the end I had to pay for my order in cash. I rang my bank who informed me that they did approve both transactions and the problem was with Just Eat. I rang Just Eat twice to resolve the issue. One representative told me it was the bank's… Read Full Review

By Just-Eat

Written on: 25/11/2014

Hi There

Thanks for the feedback.

Firstly, I'm sorry to see you were unhappy with the overall service whilst using our site. I would like to apologise for the inconsistencies in explanations which you received and I completely understand why you would be angered in a situation like this.

I would like to look into this in detail, if you don't mind, could you please send me an email to the address mentioned in the contact details section at the top of this page?

Thanks!

Reply to this comment
Report this review
★☆☆☆☆

“burnt , dry and flavourless”

Written on: 18/11/2014 by Elaena64 (1 review written)

Decided to order online after a long day at work, we ordered chicken kebab, 2 piece chicken and chips and grilled chicken and rice....the food came on time but it was cold, and the grilled chicken was burnt, also the fried chicken and chip's were very dry and flavour less, even the cat struggled to eat it, we foned up to complained. .but they were very unhelpful… Read Full Review

By Just-Eat

Written on: 18/11/2014

Thank you for leaving us a review. I'm sorry to hear about your experience with this restaurant. Did you ring JUST EAT or the takeaway that you had ordered from? If you could send us an email to the email address listed at the top of this page I would like to contact the restaurant and see what they have to say regarding your order. Thanks.

Reply to this comment
Report this review
★☆☆☆☆

“Curry Hut Huntingdon. Terrible food”

Written on: 06/11/2014 by Weeks305 (1 review written)

Terrible takeaway Indian food. I would not even give 1 star. John Brown… Read Full Review

By Just-Eat

Written on: 15/11/2014

Hi

Thanks for leaving a review for this takeaway, have you considered leaving the takeaway a review directly through the JUST EAT website? This would give them the opportunity to view your comments as well as any other customers who chose to order from them?

In the meantime I'd be happy to call them to give them your comments, feel free to drop us an email to the address listed at the top of this page and we'll see what we can do for you :)

Reply to this comment
Report this review
★☆☆☆☆

“Worst pizza ever”

Written on: 01/11/2014 by Monica1948 (1 review written)

I bought a pizza from the pizza guys, as the clue is in the name I assumed they would specialise in making pizza but boy was I wrong! We orders a 16" cheese stuffed margarita pizza which was £10 and when it came it wasn't even in the shape of a cirlcle, it's was dripping in grease and the crusts where bigger than the actual pizza, the base was terrible and had hardly any topping and the cheese in the crust was so rubbery I couldn't even eat it, would not recommend this to anybody, absolutely… Read Full Review

By Just-Eat

Written on: 15/11/2014

Hi

Thanks for letting us know about your experience with this takeaway, we're really sorry to see the Pizza didn't arrive as expected. I'd like to give them a call for you and see if they're willing to do anything for the quality of the meal.

Reply to this comment
Report this review
★☆☆☆☆

“Waste of time and effort”

Written on: 31/10/2014 by Muellerfl28 (1 review written)

I live in a village 3 miles from Chester, Cheshire city centre. Just filled in my postcode (CH13) into the Just Eat website and was given a list of about 30 take-aways to order from. I tried to order from 3 different places, all 3 phoned me up to say that they did not deliver to my location. So why did Just Eat offer these as my options, I've given up and will never use Just Eat again, useless!!!… Read Full Review

By Just-Eat

Written on: 15/11/2014

Hi

Thanks for leaving us a review, I'm really sorry to see you've had multiple orders rejected for the same reason. It is quite unfortunate for this to happen, so I'd like to look at each specific order to see exactly what happened. That being said, I'd like to explain the way the system works with regards to rejected orders.

Our takeaways work based on mile radius (they generally deliver within 3 miles from their takeaway) our site works based on postcodes, which means some can stretch over 10 miles. A takeaway may be bale to deliver to a address within the postcode but not the entire postcode, for this reason we do provide them with the option to reject.

However, in your case I'm unsure as to why the takeaway rejected the order which is around 3 miles from you. So, like I said, I would like to look into this.

Would you mind emailing with your order numbers to the email address listed at the top of our page?

Thanks

Reply to this comment
Report this review
★★★★★

“Quick n value ”

Written on: 21/10/2014 by 2Wang (1 review written)

I order collection at hay sushi for the first time food is ready to collect when I got there n also get 10%off for takeaway nice, the salmon is still very fresh when I got home very good… Read Full Review

By Just-Eat

Written on: 21/10/2014

Hello, It's fantastic to hear that you enjoy using our services and we hope to bring you many more enjoyable takeaways in the future! :)

Kind Regards,
Lateesha

Reply to this comment
Report this review
★☆☆☆☆

“lincoln topkapi is rubbish”

Written on: 20/10/2014 by jsxbox (1 review written)

These lot will not only mess every order up and make something that's supposed to be the easier option into a bloody nightmare every time, they will be rude to you when you ring to complain and charge you for your inconvenience!! The other week we placed an order for a pizza and a kebab (not the hardest order in the world) but we were informed they had a special buy one pizza get one free so we chose our free pizza and awaited delivery. When the food finally arrived luke warm (because the… Read Full Review

By Just-Eat

Written on: 15/11/2014

Hi There

I'm sorry to hear of your experience with this takeaway, I would like to look into this and see if the takeaway are willing to do anything for you. Can you email us with an order number, our email address is

Thanks

Reply to this comment
Report this review
★☆☆☆☆

“Awful Cold Tasteless”

Written on: 17/10/2014 by McCainwe239 (1 review written)

Takeaway was delivered just within timescales. Starter was cold, the garnish was uncooked ie peppers and onions - basically raw! My main course consisted of 5 king prawns! The rice was bland. To be honest the first time we ordered was fab but I WONT be ordering again!!… Read Full Review

By Just-Eat

Written on: 21/10/2014

Hey, We're sorry to hear that you weren't too happy with your order. It sounds a though you've had a rather unpleasant experience and we'd like to investigate further for you. Please email us the order details. Our address can be found at the top of this page.

Kind Regards,
Lateesha

Reply to this comment
Report this review
overview