Ordered wetsuite never delivered

Click here if this is your business
★★★★☆
3.5 / 5
68% of users recommend this
Click here if this is your business
  • Customer Service

  • Quality of website

  • Value For Money

spiderglobe's review of MyTriathlon - www.mytriathlon.co.uk

★☆☆☆☆

“Ordered wetsuite never delivered”

Written on: 24/02/2013 by spiderglobe (1 review written)

I've ordered a used 2xu wetsuit payed by creditcard but the goods are never delivered. Send several emails about the delivery but never received any answer / response.

I would advise you not to purchase at this shop, although it could be the royal mail that the goods are not delivered but once ordered and payed the shop does not response on any email. On the phone they promise to send an update but after 3 weeks waiting I think I can forget any response.

GENERAL:
- product not delivered, after payment
- no response on emails about the status.

  • wetsuit 2xu

    Goods purchased & cost

  • Still waiting

    Delivery

  • Customer Service

  • Quality of website

  • Value For Money

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Mytriathlon1's Response to spiderglobe's Review

Written on: 26/02/2014

Hi
we have only just been made aware of your comment on this website. We cannot find an order with this name.
Please advise your order number so we can ensure that you have been refunded.
We are aware that some competitors are planting negative comments.
Regards
MyTriathlon

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review