Pets Pantry Reviews - www.petspantry.tv

Click here if this is your business
★★★★☆
4.4 / 5
87% of users recommend this
Click here if this is your business
  • Customer Service

  • Quality of website

  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
Pets Pantry - www.petspantry.tv - Ask a question now

Media Gallery for Pets Pantry - www.petspantry.tv

Pets Pantry - www.petspantry.tv

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Latest Reviews

★★☆☆☆

“Broken Product, Seeking Refund”

Written on: 17/06/2014 by ScreampunkArts (1 review written)

Willing to give it one extra star because having seen other people's reviews, this seems like an isolated incident. I ordered a large fish bowl, and even paid for next day delivery. It arrived in so much packaging that it had two giant cracks on either side, rendering it completely unusable. Currently seeking either a replacement or refund; will change my rating if a replacement is sent out. Can't criticize service or efficiency; even though it arrived broken, it did arrive when I was told… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★☆

“No scratch, does what it says on the tin!”

Written on: 02/06/2013 by Tilly7 (1 review written)

I was looking for a spray to use on a leather chair that my cat had taken to scratch and this product ticks the box. I used on a small area at the back to check it didn't ruin the leather and its fine. So far, the cat hasn't scratched it, she is reluctant to sit on it. Would definetely recommend the product if you;re looking for something to protect your furniture. There was a slight delay in despatching my item due to the bank holiday weekend. When I queried it with the team they responded… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“Still Hoping”

Written on: 22/05/2013 by rbeauchette (1 review written)

Having placed the order a week ago I have just received an email to say the order has been shipped!! I have been charged £6.99 for delivery and yet its taken a week too despatch - lets hope delivery is quicker and quality makes up for the delay, especially when at no point in the order process was I informed that despatch would take a week. This was an emergency order to feed puppies - they could have starved to death if i had have waited, instead i went and bought alternative supplies which… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Petspantry's Response to rbeauchette's Review

Written on: 26/05/2013

I am sorry to hear that you are unhappy at the service you have received.
Your order was downloaded on Friday, the morning after you had placed it.
Due to the weekend, we were unable to book the delivery on Fed Ex until Monday and it was collected by them on Tuesday afternoon.
The turn around is 2/3 working days.
If we had been informed that your purchase was urgent, we would have treated it accordingly and used a faster courier service.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★★★★★

“Paw Print Dog blanket”

Written on: 18/05/2013

Great quality, lovely and thick, very generous sized blacket/throw. Would highly recommend this to anyone. Quick delivery smooth transaction from start to finish. My Labrador loves it too!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“As this was my first on line shop I didnt quite know...”

Written on: 15/05/2013 by mcclelland (1 review written)

As this was my first on line shop I didnt quite know what to expect. I ordered a parrot feeder/drinker,after a week I had an email saying sorry for the delay and it arrived three days later.I wasnt even aware there was a delay!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Great product & great service”

Written on: 13/05/2013

fantastic quality, adjustable fit works really well on my dogs, customer service A* regarding help with ordering, quick delivery, definitely recommend for quality and price… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“The WORST Online Shopping Experience Ive Ever Had”

Written on: 07/05/2013 by marys12 (1 review written)

I feel like Pets Pantry have robbed me of my money. I bought a dog flap online. It wasn't what I thought it would be. It cost me €10 to return it in the post and they refunded me €18 LESS than I had originally paid to cover 'administration charges". In total, I have spent €28 to own ABSOLUTELY NOTHING. This has to be the worst online returns policy I've ever come across. I would never, ever recommend this site to anyone. … Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Petspantry's Response to marys12's Review

Written on: 26/05/2013

The actual administration charge was just over £4.40 on an order value of nearly fifty pounds.
This is to cover the charges made by the credit card company on both the purchase and the refund.
This order was sent overseas and the shipping costs were not refunded as the product was ordered in error by the customer.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Marys12's reply to Petspantry's Comment

Written on: 26/05/2013

ah yes but let's not forget the postage charge that you refused to cover as well.
There's also your absolute atrocious customer service policy. I'm referring to the manner in which one of your employees responded to my review on facebook - which was identical to my review posted above.

It appears that you've deleted your facebook page as a result of how appalled people were by your reply and your service in general.

Don't worry though, I've saved the screen shot images to my phone. I can repost them if you need reminding.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 2 Comments
★☆☆☆☆

“Very Poor Service”

Written on: 28/04/2013

I had the misfortune recently of dealing with this company. You might be lucky, and your order arrives undamaged. But if like me your order arrives damaged, and has to be returned, then friendly and courteous service is not something you will find in abundance. Oh, and be prepared to be out of pocket, because after having to return their faulty goods, they refused to reimburse me with the return postage and packaging charged. Their excuse being that I had returned the packaging in an unfit… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★☆☆

“beautiful dog lead but delivery took ages”

Written on: 20/04/2013 by Bemupe88 (1 review written)

Ordered a round leather dog lead I had tried to find for some time. The lead is beautiful, dog and I are very pleased but the delivery took ages. As I didn't receive any update/feedback from Pets Pantry I thought it had gone lost - it eventually arrived a couple of weeks late… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★☆

“Happy budgie”

Written on: 15/04/2013

Have been trying to get a replacement toy for one of our budgies the only place I have found it was on your web site, ordering was easy delivery was on time and the product was as described. One happy pet… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“No problem at customs and low prices”

Written on: 14/04/2013 by brobding (1 review written)

I was very anxious about custom entries when i ordered the items.But i got them without any problems.Awesome products , awesome company,awesome workers… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Ruby's Food”

Written on: 14/04/2013

Once again many thanks for the quick delivery of your food,I have tried other foods and ended up giving them away as Ruby wouldn't even look at them, your food seems to be the only one that keeps her itching at bay and she really enjoys it. Thank you very much Mrs P. Clowes… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“1st Class”

Written on: 13/04/2013 by EllaHarry (1 review written)

Great service, good quality goods. Will be shopping here again… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Happy Westie”

Written on: 08/04/2013 by Pud236 (1 review written)

Found Pets Pantry via Google search as my local pet superstore is no longer stocking Hills wet dog food & the other only stocks a very limited line. My 3 yr old westie will not eat dry dog food & loves Hills Science Diet which she has been on since a puppy. I personally think that the service from ordering to delivery has been excellent & I will certainly use Pets Pantry again. Highly recommended!… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Wonderful service and value!”

Written on: 27/03/2013

First time I had ordered from this site. Very easy to do and after comparing prices with other suppliers went for this one. Excellent service and goods delivered very proptly. Very pleased with products and will definitely reorder when required and recommend to other pet owners… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Great really fast service”

Written on: 25/03/2013

Very good as stateted fast service would recommend and use again .now have it just waiting for winter to return or at least dark mornings and nights … Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Canary seed tray with mirror”

Written on: 18/03/2013

I broke my little canary Honey's seed tray with a mirror and beads she would not feed from a large tray. I searched for ages till I found the exact same item at petspantry. Ordered 2 of them. They arrived within a couple of days Honey was delighted and so was I. Thanks petpantry… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★☆☆☆

“Very Disappointed”

Written on: 16/03/2013

Very disappointed with delivery - I placed my order on the 4th March - heard nothing for a week. When I chased it up I was told that the item was out of stock and would be dispatched as soon as possible. I would have appreciated being told this when the order was placed as I needed the collar urgently and had to go out and buy one. The item eventually arrived on the 13th… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Pets Pantry definitely use again”

Written on: 16/03/2013 by helenharry (1 review written)

fantastic quality, adjustable fit works really well on my dogs, customer service A* regarding help with ordering, quick delivery, definitely recommend for quality and price… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★★★★★

“Thoroughly recommended”

Written on: 14/03/2013

I needed a specific new battery and MegaShopBot came up with dozens of suppliers. Pets Pantry were almost the cheapest and had good comments so I picked them. The order was confirmed quickly and the product delivered free the following day. Great Service… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
overview