Wowcher Reviews - www.wowcher.co.uk

★★★☆☆
3.0 / 5
1029
56% of users recommend this
  • Customer Service

  • Quality of website

? Ask our helpful community of experts about this product or company
Wowcher www.wowcher.co.uk - Ask a question now

Media Gallery for Wowcher www.wowcher.co.uk

Wowcher www.wowcher.co.uk

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Latest Reviews

“Wowcher deal with Tour Centre”

Written on: 20/04/2015 by vfKeith60 (1 review written)

I bought a Wowcher Voucher advertised for 3 nights in Budapest with a tag line that read "50% off ". Despite being available to travel at any time during the period of the voucher, Tour Centre, were unable to offer the flights I wanted (I had checked on-line for times of flights) unless I paid a surcharge. At this point I was getting suspicious and started checking the price of the flights and hotel myself on line. I discovered that by booking direct with Ryanair and via Expedia, I could… Read Full Review

Visit wowcher.co.uk
Report this review

“Wowcher using Bishopdsale Oast as package - unable to...”

Written on: 01/04/2015 by NatalyaGrant429 (1 review written)

Very disappointed! Use wowcher now and again and generally no problem but on this occasion, I was unable to resolve issue. My daughter bought me and my partner a two night stay at Bishopsdale Oast in Biddenden. Wowcher stated needed to book by end of March. Rang beginning of February to be told no two night stays available as fully booked. I asked if they were going to extend the offer and was told no. Wowcher gave my daughter half her wowcher refund even though it was not our fault we… Read Full Review

Visit wowcher.co.uk
Report this review

“6 week and item not recieved!!!”

Written on: 31/03/2015 by Nash11 (1 review written)

Ordered my son a tablet for his birthday & still not received it. Rung up and told they didn't have the colour instock, asked for a different colour & was told it'd be sent out next day. 2 weeks after and STILL waiting, absolute joke.. Got q very upset little boy… Read Full Review

Visit wowcher.co.uk
Report this review

“3 week nails not delivered”

Written on: 29/03/2015 by Johanna499 (1 review written)

Ordered on 14/1 received a email saying should be delivered with in 5 days. I have still not got product. Tried to contact them with calls just being rejected have sent 3 emails with no reply. Very disappointed will not buy again… Read Full Review

Visit wowcher.co.uk
Report this review

“Fruit Tree Offer”

Written on: 21/03/2015 by 475Hodges (1 review written)

I applied for a fruit tree offer, paid my money and received the reference to claim. I tried this on several occasions only to be told it was invalid. No one to phone at wowcher and 3 days later I received a reply to me email telling me to do what I had already done. E mailed back and two days later received another e mail telling me to contact the supplier direct. They obviously did not want to know. Phoned to supplier direct who took and the details, though it was sorted only to find out… Read Full Review

Visit wowcher.co.uk
Report this review

“0 Empathy”

Written on: 19/03/2015

Buying a wowcher might be a cheap option but if anything goes wrong you are alone! They believe that speaking politely to someone with a very condescending tone is good customer service, we'll it is not. I had a wonderful day planned for today that included a nice spa treatment but this morning I woke all closed up and sick. As soon as I woke up I called the company and they told me that is either I go in or loose my money. I called wowcher to complain and see if they could help or even if I… Read Full Review

Visit wowcher.co.uk
Report this review

“Poor complaints dept. ”

Written on: 13/03/2015 by Clara57 (1 review written)

Had made a request for a refund before I had even attended my appointment because of the dismal reviews. At least I thought I would have got a refund or use the points eslewhere, because I had not used the wowchers. They expected me to chase the spa to obtain a written confirmation of cancellation. I had already told wowcher when my appointment was for. I am surprised that they still use this business. Neda Spa. The staff are rude. I booked the appointments with great difficulty as they… Read Full Review

Visit wowcher.co.uk
Report this review

“items which never arrived”

Written on: 10/03/2015 by nrMiddleton435 (1 review written)

Hi, I have ordered in November 2014 the following items , the money went out from my account but the items never arrived to my door . Do I wanna buy again from wowcher? Never 50x 'gold collagen' eye masks and A 5-piece stainless steel knife set from… Read Full Review

Visit wowcher.co.uk
Report this review

“I'll start by saying that the vocher redemption ...”

Written on: 05/03/2015

I'll start by saying that the vocher redemption system is annoying and long winded. If I see something I like and pay for it I expect for it to be sent to me. I dont need a voucher code to be sent to me few days later for refemotion. I ordered (redeemed) 24 piece professional makeup set ( from Beautyfit) on Wowcher website almost 3 weeks ago, but I have not received the items I paid for, although I was told l'd have it in 10 working days. I contacted Wowcher customer service, the lady was… Read Full Review

Visit wowcher.co.uk
Report this review

“read the small print if you can”

Written on: 27/02/2015 by gadget247 (1 review written)

I recently saw a product at a fair price and signed up to wowcher, then clicked purchase, paid my credit card details and thought nothing more of it. when I checked my email which wasn't working over Christmas and had to wait for my son to visit to sort it out, I discovered that I hadn't bought the items but had some sort of code that needed to be entered somewhere else to get the product. the result being I was to late and it expired. never mind I thought , I will get a refund.. HAHA, no… Read Full Review

Visit wowcher.co.uk
Report this review

“Don't trust ”

Written on: 19/02/2015 by ZariahShaffer11 (1 review written)

Absolutely pathetic customer service!!! Before you buy anything - make sure you call them and ask if the deal/part of the deal is still available. They will not offer a refund, and if 'part of the deal' is not available they will tell you to reschedule your holiday. I am sorry, Wowcher, but thought it was MY holiday!! Disappointed never EVER buy from there, liars!!!!!!!!!!!!!!!!!!… Read Full Review

Visit wowcher.co.uk
Report this review

“Voucher sites- caveat emptor-IS Dental etc especially”

Written on: 15/02/2015

Having purchased various services and items across the range of coucher discount sites I have to say be very suspicious of any beauty treatment (and probably dental as well). With goods: check size, is it what you assume?I have 20 teeny storage containers, assumed 3 times the size! Beauty: more serious as more costly. The sites all say they aren't responsible for services but surely they could easiiy check if one=of is any use at all! Discounts are usually grossly overstated as well. WPRST of… Read Full Review

Visit wowcher.co.uk

Dale Evans's Comment

Written on: 15/02/2015

Wowcher review above was from me- dalemevans£gmail.com. A least their Customer service person was very nice about it, sounded concerned,

Reply to this comment

Wowcher's Comment

Written on: 18/02/2015

Good morning,

We are very sorry to hear what has happened in regards to your service.

If you wish to discuss this matter further then please email us with REVIEW CENTRE in the subject.

Many thanks,

Wowcher

Reply to this comment
Report this review Read 2 Comments

“chimp 9" tablet”

Written on: 11/02/2015 by chlojo1111 (0 reviews written)

Please don't buy this item via woucha its Rrp is 209 they sell it for 59 plus 10 packing.its inferior quality and camera may as well not be there as its only 0.3 mp.its only worth a tenner tops… Read Full Review

Visit wowcher.co.uk

Wowcher's Response to chlojo1111's Review

Written on: 18/02/2015

Good morning,

I am extremely sorry to hear that you are disappointed with your order for the tablet.

Please can you email us with Review Centre in the subject line and so we can take a look into this.

Many thanks,

Wowcher

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment

“Sell rubbish and dont offer refunds”

Written on: 10/02/2015 by Caitlynu83 (1 review written)

Bought a food intolerance test off them for £29. Test took sample of hair and comes back giving you different intolerance ratings for the same thing!!! For example brie saying 29 out of 100 then again at 79 out of hundred Wowcher just say contact the seller who never responds. Should have listened to my wife who recently got the same treatment for another beauty item also. Stick with Groupon as they do on site reviews… Read Full Review

Visit wowcher.co.uk

Wowcher's Comment

Written on: 18/02/2015

Good morning,

We are very sorry to hear what has happened in regards to your food intolerance test.

Please can you email us with Review Centre in the subject line and so we can investigate this matter ASAP.

Many thanks,

Wowcher

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment

“Rubbish customer service”

Written on: 26/01/2015 by Clareu420 (1 review written)

Went to see dentist, there were building sites close to the surgery, tracks blocking road - I was 5 minutes late, they did not take me and wanted from me £25 cancelation fee.... I contacted wowcher - they contacted them, however did nothing, this trip cost me my voucher + congestion charge, petrol and time! Do not book anything through wowcher, it is dodgy....Is it to cheap to be truth - rather pay more and get proper service! I was 5 mins late. When I phoned them - there was 48 hours… Read Full Review

Visit wowcher.co.uk

Wowcher's Comment

Written on: 30/01/2015

Good morning,

We are very sorry to hear what has happened in regards to your dental treatment.

Please can you email us with Review Centre in the subject line and so we can investigate this matter ASAP.

Many thanks,

Wowcher

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment

“ridiculous ”

Written on: 19/01/2015 by JakaylaHart354 (1 review written)

I ordered some speakers before Christmas,not only arriving late but my speakers turn up broken and the water leaking everywhere.i was very disappointed so I decided to ring up and try and get a replacement but it has been nearly two weeks now and I have heard nothing,I just want my money back now… Read Full Review

Visit wowcher.co.uk

Wowcher's Comment

Written on: 30/01/2015

Good morning,

We are very sorry to hear what has happened in regards to your speakers.

Please can you email us with Review Centre in the subject line and so we can look into this ASAP.

Many thanks,

Wowcher

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment

“Knowingly oversold and refuse to refund my £129!”

Written on: 13/01/2015 by andybeee (1 review written)

Knowingly oversold and refusing to refund my £129! .... Beware! I purchased tickets via Wowcher for the New Year Event 2014: A James Bond themed New Years Eve murder mystery night inc. overnight stay at Ramada, Warwick. After four consecutive days of calling the number provided to redeem, the call was finally answered. We were informed by Ramada that all places have gone as Wowcher oversold the tickets. Ramada did however state that Wowcher are aware of the issue and I can expect a full… Read Full Review

Visit wowcher.co.uk

Wowcher's Response to andybeee's Review

Written on: 30/01/2015

Good morning,

We are very sorry to hear what has happened in regards to your James Bond event.

Please can you email us with Review Centre in the subject line and so we can look into this refund issue.

Many thanks,

Wowcher

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment

“Worst company ever”

Written on: 13/01/2015 by 465Payne (1 review written)

Have opened a case with trading standards about this company awful service have also contacted watchdog anybody else who wants to be involved in the watchdog case please comment below!… Read Full Review

Visit wowcher.co.uk

Blueflinders's Comment

Written on: 30/01/2015

I purchased a WOWCHER for a dive experience with ACTIVITY SUPERSTORE for 2 people as my local pool was listed as one of the 17 sites available. It turns out there are no bookings available at this pool (and it is still being advertised as an available location). Wowcher say ACTIVITY SUPERSTORES need to refund, ACTIVITY SUPERSTORE say I have been put on a list until enough interest is shown in my chosen pool to make a booking viable and I am not entitled to a refund - despite their website saying different. Wowcher won't get involved in the dispute and ACTIVITY SUPERSTORE are being most unhelpful. I have wasted money between these 2 companies and will NEVER buy anything from WOWCHER again due to their lack of customer service. I have reported both companies to Trading Standards through the Citizens Advice Bureau and will be taking them to court to recoup my out of pocket expenses if they don't refund within 7 days. I am going to pass on the word about both companies and they will lose a lot of future business. I suggest everyone warns everyone about 'when things go wrong'.

Reply to this comment

Wowcher's Comment

Written on: 30/01/2015

Good morning,

We are very sorry to hear what has happened in regards to your dive experience.

Please can you email us with Review Centre in the subject line and so we can look into this urgently.

Many thanks,

Wowcher

Reply to this comment

Chanel6's Comment

Written on: 15/02/2015

I am requesting a refund but they are saying the merchant needs to be in touch (and the merchant is refusing to respond) & if it is not sorted out in the next week I would like to join your case. Wowcher seems to take no responsibility for selling experiences through dodgy merchants & they offer no money back. I've never come across a more dodgy company.

Reply to this comment

Wowcher's Comment

Written on: 30/01/2015

Good morning,

We are very sorry to hear what has happened in regards to your experience with Wowcher.

Please can you email us with Review Centre in the subject line and so we can look into your issues and assist.

Many thanks,

Wowcher

Reply to this comment
Report this review Read 4 Comments

“Owcher not WOWcher!”

Written on: 10/01/2015

Please do not buy off wowcher as you will end up paying way more and wasting your time in trying to get your "bargain" voucher redeemed. My Mum booked a Dublin trip as gift for myself and my partner and was pleased to find that the price was £69 for two nights, she upgraded us to the £79 package so we could choose which airport we flew from. Well this is a bargain site after all, so far looking good, until you come to the part of cashing in on your voucher. First you call the number that is… Read Full Review

Visit wowcher.co.uk

Wowcher's Comment

Written on: 30/01/2015

Good morning,

We are very sorry to hear what has happened in regards to holiday.

Please be aware that as stated on the voucher, surcharges may be applicable for alternate dates or flights.

If you wish to discuss this further then please email us with Review Centre in the subject line and so we can assist.

Many thanks,

Wowcher

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment

“No Redeeming Features”

Written on: 09/01/2015

I ordered a 2-in1 mirror in early November and saw on the deal it would be 10 day delivery, i thought that sounded great. I emailed wowcher and told them in mid December to say i still had not received it and i was now leaving the country and therefore would want it now or when i got back. I got an email on christmas eve saying it would be delivered in a few days, i was in Australia as i had told customer services twice. I got back today from my break to find that my housemate had needed to… Read Full Review

Visit wowcher.co.uk

Wowcher's Comment

Written on: 30/01/2015

Good morning,

We are very sorry to hear what has happened in regards to your delivery.

Please can you email us with Review Centre in the subject line and so we can look into this as a matter of urgency.

Many thanks,

Wowcher

Reply to this comment
Report this review Read 1 Comment
overview
wowcher.co.uk