Studio www.24studio.co.uk Review

★☆☆☆☆
1.5 / 5
16.8% of users recommend this
  • Value For Money

kitty18x's review of Studio - www.24studio.co.uk

“I have applied for studio a few times now for a...”

Written on: 22/08/2013 by kitty18x (1 review written)

I have applied for studio a few times now for a catalogue which never gets delivered. So now iv ordered online. And got an email from them saying my orders to be confirmed. The timing is redic. The products are great though. Be better if i actually recieve them!!

  • Value For Money

Visit 24studio.co.uk

24Studio's Response to kitty18x's Review

Written on: 19/09/2013

Hi There

Im sorry to hear that you've not received a catalogue that you ordered, hopefully now you have received the items you ordered online and are enjoying them.

If you have any other queries you can find us on facebook and twitter, either send us a private message on facebook or DM us on twitter and we'll be happy to look into your query.

Kind Regards
24studio

Reply to this comment
Report this review
24studio.co.uk