J Parkers Reviews - www.jparkers.co.uk

★★☆☆☆
1.6 / 5
112
13% of users recommend this
  • Range of Products

  • Value For Money

? Ask our helpful community of experts about this product or company
J Parkers www.jparkers.co.uk - Ask a question now

Media Gallery for J Parkers www.jparkers.co.uk

J Parkers www.jparkers.co.uk

Refine your search

Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. Eg click on '1 star' to just display the reviews we have which received a 1 star rating click or 'Within the last month' to display just reviews posted over the last month.

Latest Reviews

★★★★★

“superb value”

Written on: 24/04/2017 by annawilkinson2302 (2 reviews written)

I have used J Parkers for years and my garden is beautiful and full of their plants. The value is terrific; just a fraction of the price of my local garden centre. If you order perennials, be sure to pot them on before putting them in their permanent place. All my roses are from Parkers and they are lovely. If you need the plants there and then, perhaps they are not ideal. However if you give them care, you will be well rewarded… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“wrong plants and poor quality”

Written on: 13/04/2017 by Joanna363 (1 review written)

Ordered summer bedding last year. Received a few stalks which took all summer to grow. Granted I got a refund. I ordered daffodils with puck trumpet. Planted, they are now flowering but are yellow!… Read Full Review

Report this review
★★☆☆☆

“Poor Value . False economy ”

Written on: 30/03/2017 by tuWillis77 (1 review written)

Ordered 25 Strawberry plants ....10 dead on delivery! They did replace with another 24 quite quickly. The 'free ' 5 Echinacea all failed to grow.They were very poor on arrival. I ordered 5 Nerine which on arrival looked as if the would not take. They didn;t !!!! I ordered a special Hydrangea ....the 'dead twig ' that arrived has struggled and in 2-3 years might be the same size that I could have bought at a local garden centre...and enjoyed then and there!!!!! I feel I wasted my money… Read Full Review

Report this review
★★★★★

“Very pleased ”

Written on: 27/03/2017

I see that this stockist has received some negative reviews, but I was very pleased with the service I received. I ordered some clematis and read that they would take up to 28 days to arrive. As it was they arrived in 10, all present and correct, and they gave me some free lilies too. I understood that my clematis would only be very young plants and would require some work, so I potted them on at the weekend using the advice they supplied and on their website, and so far so good. I would use J… Read Full Review

Report this review
★★★★☆

“Raspberry very good ”

Written on: 08/02/2017 by 345Welch (1 review written)

Raspberry canes had a very good root system well packed,Strawberries could have been stronger,but may come later,over all for the price the goods where O.K… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“Standard Roses”

Written on: 07/07/2016

I recently ordered 2 standard roses for my partners birthday when they arrived they had been packed (Shoe horned) into a cardboard box, both roses had been damaged in transit. I have managed to get one to recover but the other after 2 weeks is still looking very limp and is covered in black spot and very doubtful if it will recover. the quality of packing and the actual roses is very poor and i do not recommend this company to anybody. After reading many of the reviews after the horse has… Read Full Review

By Jparkers

Written on: 08/07/2016

Thank you for your recent review, apologies for the condition of the roses on receipt,we aim to deal with all enquiries for our customers.
Please contact Carole Allen through our website quoting your review reference PR046 and your address and we will replace the roses or refund for them whichever is your preference.
Apologies again for any inconvenience caused.
regards Carole Allen

Reply to this comment
Report this review
★☆☆☆☆

“Dreadful Service”

Written on: 04/07/2016 by 55Forsyth (1 review written)

I ordered 3 Apple Trees & a Victoria Plum Tree from this company on the 30th May, the plum tree was delivered last week & in a very poor state, the Apple trees will be delivered this week, the Plum tree is in a bad state. I have rung yet again & they assure me the Apple trees will be delivered within the next few days. I have rung their customer service department who say send photos & a letter of complaint. I will never use this company again & I advise other people not to do… Read Full Review

By Jparkers

Written on: 08/07/2016

Thank you for your recent review, we are sorry to hear of your disappointment with your fruit order. Please contact Carole Allen (via our website or telephone) quoting your review reference of PR047 and I will be pleased to deal with your enquiry to your satisfaction.
Apologies again for any inconvenience caused.
regards Carole Allen

Reply to this comment
Report this review
★☆☆☆☆

“Very bad service.”

Written on: 16/06/2016 by TabithaPollock236 (1 review written)

I ordered 60 petunia on 12Jan.Del Apr/May.plus other items with earlier delivery.Credit card details taken. The earlier plants arrived as stated. I phoned in April regarding delivery of petunias and told delivery wouldn't be till 19th May. As I would be away I arranged for someone to check every day when they arrived.I returned on 3rd June, no plants. I phoned and told delivery would be 6th June. No plants by 8th. I phoned customer services to be told because my credit card expired at the end… Read Full Review

By Jparkers

Written on: 16/06/2016

Thank you for your recent review, we are sorry to hear of your disappointment ordering from us.
We would have written to your regarding the card details being out of date, was a letter received? our operator should have checked to see if the card was in date before they passed comment on delivery of your order.
We have to have valid card details for payment of goods at the time of despatching the plants.
Stock of plants are only available for a small window during the spring season and we could not guarantee stock availability after your break.
Please accept our apologies for any inconvenience caused.
regards Carole Allen

Reply to this comment
Report this review
★☆☆☆☆

“ROTTEN PLANTS AND CUSTOMER SERVICE”

Written on: 05/06/2016 by Jamisono104 (1 review written)

I thought I would try out this company after looking at their website and take advantage of some of their offers. I placed an order and the first part of it arrived which was 132 Geraniums. I opened them immediately and every single plant was dead or rotten. When I contacted customer service about the issue and offered them photos they were rude and unhelpful and as they had no replacements, they grudgingly agreed to provide a refund after I spoke to a manager. Suffice it to say I will never… Read Full Review

By Jparkers

Written on: 09/06/2016

Thank you for your recent review, we are sorry to hear of your disappointment with the geranium plants supplied. We aim to deal with all our enquiries immediately and to the customers satisfaction and in a professional way.
If replacement plants would have been available we would have supplied a fresh set of plants but instead we had to refund for the dead plants.
Please accept our apologies for any inconvenience caused.
regards Carole Allen

Reply to this comment
Report this review
★☆☆☆☆

“dreadfull!!!!”

Written on: 02/06/2016 by Taryn211 (1 review written)

First time order...& certainly the last!!! ordered & paid for my plants over 2 weeks ago...only to be told they have been dispatched & are now stuck in the post for more than two days!!!.. Will certainly be never ordering any plants from parkers plants again.. terrible service :(… Read Full Review

By Jparkers

Written on: 03/06/2016

Thank you for your recent review, we are sorry to hear of your disappointment with your order.
please contact us via our website quoting your reference PR042 and we will investigate further where your plants are.
Please accept our apologies for any inconvenience caused.
regards Carole Allen

Reply to this comment
Report this review
★★★☆☆

“Illogical reply re dead Westcountry lupins!”

Written on: 31/05/2016 by Braidman (7 reviews written)

I ordered two collections of Westcountry lupins earlier in the year! Both plants of Manhattan Lights failed to grow, I reported by email the fact that they had died, they reported back that they had been sent out. No plants have or had arrived! I have put it down to experience! TT… Read Full Review

By Jparkers

Written on: 01/06/2016

Thank you for your recent review, apologies for any mis information on your email reply.
Please contact us via our website and quote your reference PR041 with your full address/postcode, please mark your email for my attention (Carole Allen) and we will replace or refund for the failed lupins on your order.
Apologies again for any inconvenience caused.
regards Carole Allen

Reply to this comment

Braidman's Response to Braidman's Review

Written on: 07/06/2016

.

Have been given a full refund, will accept that, many thanks for the response!

TT

Reply to this comment
Report this review Read 2 Comments
★☆☆☆☆

“How to waste your money. I placed an order with...”

Written on: 28/05/2016

How to waste your money. I placed an order with Parkers for over £100 and the only thing that looks as though it might grow into an established plant is a cherry tree. The rest look as though even if they actually survive they will take at least 10 years to get established. Seven plants were completely dead on arrival. I complained about these but only two were replaced. I am still waiting for the rest as they are out of stock. I will definitely only be going to my local garden centre in… Read Full Review

By Jparkers

Written on: 01/06/2016

Thank you for your recent review, please accept our apologies for the condition of the plants received. Please contact us via our website quoting reference number PR040 for my attention (Carole Allen) and we will replace or refund any faulty plants/shrubs and advise on any missing items on your order.
Apologies again for any inconvenience caused.
regards Carole Allen

Reply to this comment
Report this review
★☆☆☆☆

“Awful customer service”

Written on: 26/05/2016 by Bowersgu391 (1 review written)

after waiting for over a month for plants, I asked for a refund. They then delivered my plants as they had 'suddenly' been picked, despite me saying i was away on holiday for two weeks. the plants died as they were left out. It then took me weeks to get a refund with continuous chasing. Absolutely awful - do not use this company… Read Full Review

By Jparkers

Written on: 27/05/2016

Thank you for your recent feedback/review, we are sorry to hear of your disappointment with your order from us.
If you wish to discuss the matter further via our website please contact us quoting PR037,
please accept our apologies again for any inconvenience caused.
regards Carole Allen

Reply to this comment
Report this review
★★☆☆☆

“Poor plug plants”

Written on: 24/05/2016 by Cassidy435 (1 review written)

I ordered 2 packs of 6 lavender 'little lady' plug plants. They arrived a couple of weeks ago on a hot day, in minimal packaging. The roots all looked unhealthy, dark brown, no sign of white, growing roots. Anyway, I potted them up the following day, and kept them where they got plenty of morning sun but not the afternoon intense heat. After a week I emailed customer services to let them know that most of the plants were dead or dying. I got no response or acknowledgement. I messaged them on… Read Full Review

Report this review
★★☆☆☆

“Poor plug plants”

Written on: 22/05/2016 by Cassidy435 (1 review written)

I ordered 2 packs of 6 lavender 'little lady' plug plants. They arrived a couple of weeks ago on a hot day, in minimal packaging. The roots all looked unhealthy, dark brown, no sign of white, growing roots. Anyway, I potted them up the following day, and kept them where they got plenty of morning sun but not the afternoon intense heat. After a week I emailed customer services to let them know that most of the plants were dead or dying. I got no response or acknowledgement. I messaged them on… Read Full Review

By Jparkers

Written on: 27/05/2016

Thank you for your recent feedback, we are sorry to her of your disappointment with the lavender plants supplied.
Please contact us via our website quoting PR036 your unique reference number and we will replace the plants or refund for them.
Plase accept our apologies for any inconvenience caused.
regards
Carole Allen

Reply to this comment

Sarahtwigg's Comment

Written on: 14/06/2016

A few weeks later: replacement plants were sent out. They were much healthier than the original lot - , the first ones were quite straggly and overgrown, as well as having dead foliage and brown roots. So the new 12 - small,, compact, no dead foliage. Potted up and all 12 still alive and growing after several weeks. In fact, looking at the 3 from the first delivery that are still alive and the new ones, I wonder if they are even the same variety. In summary, the first delivery was very poor, the replacement plants absolutely fine. So maybe this company just needs to take a closer look at their plugs before sending them out.

Reply to this comment
Report this review Read 2 Comments
★☆☆☆☆

“Dead on arrival”

Written on: 18/05/2016 by Keith7 (1 review written)

I ordered some plants which arrived in April in a very poor condition. It was not due to drying out as the soil was moist and the packaging was in good order. When I contacted Parkers I got a rather grudging reply to say that they would replcae although as far as they were concerned the plants left them in good order. To dat I have received neither plants nor replies to several emails asking for information as to when I could expect the replacements....not even an acknowledgment. Very poor… Read Full Review

By Jparkers

Written on: 27/05/2016

Thank you for your recent review, we are sorry to hear of your disappointment with the plants supplied, please contact our sales team or use the 'contact us' section on our website quoting your unique reference number PR035 and we will replace or refund for the plants.
Please accept our apologies for any inconvenience caused .
regards Carole Allen

Reply to this comment
Report this review
★☆☆☆☆

“Antic climbing geraniums”

Written on: 13/05/2016 by 338Noble (1 review written)

these arrived as dessicated shrivelled tiny plugs. Customer service waffled. No replacements, no apology. How very disappointing. There are many other mail order companies who actually care… Read Full Review

Report this review
★☆☆☆☆

“Bad Customer Service”

Written on: 22/04/2016 by HeidiBain (1 review written)

Can't comment on actual plants as have been waiting well over 7 weeks for a plants that says on their website 'delivery within 28 days' Another order I placed still says payment pending and hasn't even moved onto being processed! I emailed and did not get a satisfactory replay. I have now replied and asked for orders to be cancelled and refunded as they were quick to take that out of my bank! Will never use again… Read Full Review

By Jparkers

Written on: 22/04/2016

Thank you for your recent review, we are sorry to hear of your disappointment with our online ordering system.
Please can you contact us directly through our website quoting your reference number PR033 and we will look into your orders immediately and advise further.
Please accept our apologies for any inconvenience caused.
regards Carole Allen

Reply to this comment
Report this review
★☆☆☆☆

“Very Disappointed, never again”

Written on: 10/04/2016

I ordered the ground cover collection of 30 plants at the back end of winter. They arrived promptly with instructions to plant them a.s.a.p. I thought surely this is the wrong time of year but as I am an amateur, and thought they wouldn't be delivered too early for planting, I put them in the ground. It took all afternoon. Also as they were good little perennials and were cold when delivered they had obviously had been outside and Parkers must know best.I never saw them again they just… Read Full Review

Report this review
★★☆☆☆

“Tiny plants, mould and slow”

Written on: 05/04/2016 by jacob.phelps (1 review written)

I was surprised by how small the plants were (e.g., Heuchera, Campanula). In addition, a lot of rotted leaves and several of the rhizomes I order (Rhubarb, Dicentra) were covered in mould. Their prices are low and the website looks great, so its tempting to order from them, but next time I will go for better quality over quantity… Read Full Review

By Jparkers

Written on: 07/04/2016

Thank you for your recent review, we are sorry to hear of your disappointment with the order you have received.
Please contact Carole on our website quoting your reference number PR032 and we will advise further.
kind regards Carole Allen

Reply to this comment
Report this review
overview