Online Shopping Nightmare!

Click here if this is your business
★☆☆☆☆
1 / 5
0% of users recommend this
Click here if this is your business
  • Quality of service

  • Layout of shop

  • Value For Money

wrpvincent's review of Fortnum and Mason

★☆☆☆☆

“Online Shopping Nightmare!”

Written on: 23/04/2013 by wrpvincent (1 review written)

This review relates to purchasing via their website.

I am resident in Switzerland and in November I ordered a Hamper from F&M to be sent to a military friend serving in Afghanistan.

It never arrived and I heard nothing from F&M.

When I contacted them in February it took almost a month for them to work out what happened to the hamper.

Apparently it had been returned by parcel force as it was too large an item to be delivered to a BFPO address. Fair enough. But why had F&M taken my money and not got back in touch with me?

On the 13th March 2013 I received this email:

"Please accept my apologies for the time it has taken to respond to you. ...... Now I have the information I can confirm that we will be refunding you the full value of the order, and also sending both yourself and your recipient a compensatory gift. We also wish to send a letter of apology to your recipient."

Fine. Now at the end of April I have received a gift card from F&M but still no refund.

When I chased this I received this response on the 20th April:

"Thank you for your email. Please accept our apologies that the refund has not be processed yet. I have viewed your account and the refund has been authorised, but it is showing that our refund department have not contacted you to complete the xxxx credit to your account. I have flagged this now, and you can expect one of my colleagues to contact you on Monday 22nd April for the completion of the refund".

Nobody contacted me.

When I chased it last night, I received this email today:

"We sincerely apologise for the poor level of service you have received from us. Having had a look at your account with us and after speaking to my colleagues in my team, I can see that your refund was added on a gift card and was sent out to you and also to the recipient as an apology on behalf of Fortnum & Mason."

Err....hello...why the sudden change in the agreed compensation offered?

I phoned today and got the same message, when i asked to speak to a Manager in Customer Services I was told they were busy and that someone would phone me back today.

Have they?

No.

I am sure I am a one off - but cannot say I am impressed with their customer service.

Online buyers beware.

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review