Still waiting for refund!!

Click here if this is your business
★★☆☆☆
2.4 / 5
35% of users recommend this
Click here if this is your business
  • Value For Money

Guest's review of Mister-Auto.co.uk - www.mister-auto.co.uk

★☆☆☆☆

“Still waiting for refund!!”

Written on: 15/10/2012

Customer number - 939655

Well, what can I say!! The service I have received has got to the worse I have ever seen!! I purchased several parts from this company which did not arrive on time for starters! This was not such a major problem, the problem was when I took the parts to the garage they told me they were not the correct ones! I contacted the company who told me to send them back for a full refund!!! Even though it was their mistake I had to pay the postage charges to return it back to them and I also paid for them to be delivered to me which was not cheep due to the weight of the items and you would think they would have a free post address if the mistake was theirs.

They received the parts and said I would get my refund of €800!! to this day I have not received anything!! This has been going on now for over 6 weeks.


They keep sending me message's asking for my IBAN info which I have given to them at least five time and still I have received the refund and still they keep asking me for the same information. Why they cant just do the refund direct to the card I made the purchase with! They have all my card details along with my bank IBAN details and still I have not received my refund.

I have called so many times and like most of reviews I have seen the customer service staff are so rude and then put down the phone before anything is resolved! Then I have to call back, again adding addition costs to my phone bill as the phone number is a premium rate number and the company make a good profit on all the calls! I think that's why it takes so long to get a refund as they want you to keep calling them so they can make a profit on you!

I ask the customer service for another contact number for their head office only to told there head office does not have a phone number!! That's very strange that a company as big as them do not have a head office phone number!! I am sure they do so if there is anyone out there who has it please can you post it as I have looked on line! with phone companies etc. and can not find one!! They do a good job of avoiding their unhappy customers!!

I have seen that mister auto monitor this site so if there is a manager out there that can help then please contact me , I have left my customer number on this post so you know who I am.

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Misterauto's Comment

Written on: 04/12/2012

Dear Mr. Moses,

My name is H. Taylor - Mister - Auto customer service agent.

We are very sorry to hear for the inconvenience caused to you.
Our company is new and we are constantly improving so we will take everything you say in to consideration.

According to our system your refund was confirmed on the 15/10/2012 so it should be visible in your bank account.

We would also like to state that sometimes our accounting department can not confirm the refunds via the original payment method of the orders and for this reason we ask clients for bank details which after a refund is confirmed we never keep in our system. Unfortunately sometimes the refunds with bank transfer take longer to be issued.

We hope you have received your refund in the meantime. If this is not the case though we would like to ask you to contact us via your account on our website so that this can be addressed quickly.

If there is anything else we can do for you to compensate the unsatisfactory experience you have had with us, please do not hesitate to contact us.

We would like to assure you we have taken your comments very seriously indeed.

We hope to welcome you once more on our website.

Kind regards,

Mister - Auto Customer Service

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review