ADP Parking Gatwick Airport Reviews - www.adpparking.co.uk

Click here if this is your business
★☆☆☆☆
1.2 / 5
7% of users recommend this
Click here if this is your business
  • Ease of booking

  • Security

  • Value For Money

Media Gallery for ADP Parking Gatwick Airport - www.adpparking.co.uk

ADP Parking Gatwick Airport - www.adpparking.co.uk

Latest Reviews

★☆☆☆☆

“Use this company and you will be very sorry! Your car...”

Written on: 03/03/2014 by gyWalton183 (1 review written)

Use this company and you will be very sorry! Your car will be, not collected, not delivered, parked anywhere but a secure premises, con'd out of your money if you cancel, given a load of bull if you can get them on the phone, which is unlikely… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Disgusting service”

Written on: 04/12/2012 by Angel_Delight_42 (2 reviews written)

Do not use this company - BE AWARE!!!!! I booked my car into this Company to be picked up on 28th Dec 2012 (I booked it on 22nd Oct). I had no confirmation from then that this had been booked so I tried calling them. No reply!!!! So I emailed them....no reply!! since then I've made SEVERAL phone calls. No one ever answers the phone so I've had to leave voicemails and I've also sent TONS and TONS of emails telling them that I do not want there services. They've only gone and taken £35… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Wishihadreadthereviews's Response to Angel_Delight_42's Review

Written on: 19/12/2012

you were LUCKY £35...a lot of people have lost £hundreds!

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★★☆☆☆

“Still waiting for refund”

Written on: 30/11/2012

Very disappointed with this company. Problems with booking, confirmation didn't arrive until a few days after. Because of a computer problem there was a double booking; I am still waiting for the refund more than a month after the date. It took more than 20 minutes until the driver arrived, both at departure and arrival, appr 30 minutes. I tried to phone several times to ask about the refund but there is no answer… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Do use this company you may not get you car back for days!”

Written on: 20/11/2012

I left my car with ADP parking on the 5/11/12 they were late collecting my car, but that was nothing compared to our return on the 12th. We called ADP when we were collecting our cases only to be told our car was locked in a compound… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“DAMAGED MY CAR!!!”

Written on: 14/11/2012 by Zammo40 (1 review written)

What can I say...ADP PARKING GATWICK AIRPORT are absolute rubbish and you'd be better to set fire to your money than pay these fools. In truth, I don't normally read reviews but please please take on board other peoples comments as well as my own. I recently booked with ADP and pretty much experienced the same appalling and lacklustre level of service as others on here - firstly it takes a lot of effort to get through to the mobile number given on the ADP website, the main line telephone number… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Appalling Parking Debacle”

Written on: 12/10/2012

Thank goodness for the internet where comments can be left to enable potential customers an informed choice of whether to use this company or not. It's a pity i didn't read the reviews before making my booking! I made my booking by email 23rd September 2012 completing all the necessary information including name , address, fight number, vehicle colour, make and registration contact number. I then received a purchase receipt of the financial transaction with details and contact number to call 20… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Mickrf's Comment

Written on: 15/10/2012

Well finally reached Julie at 21.30 hours on 12-10-2012. She promised to send an email with an apology and a refund. E mail checked and apology recieved together with a copy of the refund. Now waiting for the funds to clear as of 15-10-2012.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Avpca's Comment

Written on: 12/11/2012

If you've had a bad experience with this company, you should report them to Surrey Trading Standards - call the Citizens Advice consumer helpline on 08454 04 05 06.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Countessdenero's Comment

Written on: 22/10/2012

AVOID AVOID AVOID.... Rip off merchants. Promise to email confirmation of booking, bu when you dare to ask the day before you are supposed to meet them, their rep becomes abusive and swears at you. Then tells you that your order will be cancelled but you wont be eligible for a refund!!! ]
AVOID!!! you have been warned.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Mickrf's Comment

Written on: 20/10/2012

Refund recieved as advised

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 4 Comments
★★★★☆

“Dont believe everything you hear!”

Written on: 12/10/2012

I have now used adp parking for a number of years and have always been fairly happy and returned to the cheap service. One thing i have learned as a regular gatwick user is that this business seems very cut throat with the bigger firms trying to give others a bad reputation and steel their customers. On one occasion when i did have to wait 10mins or so for my car to be collected i was made fully aware, and they kept in contact with me letting me know how near the driver was and were very… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Olliehardo's Comment

Written on: 13/10/2012

Every now and then when the bad reviews are coming thick and fast a rogue good review appears on this site. I must admit they are getting better its normally some one who doesn't write English very well. I think you are naive to think that people will believe that almost 90 reviews in less than a year are made up to put a company out of business. For anyone that might be swayed by your ridiculous comments may I suggest you try to post a made up bad review on this site. All negative reviews are verified.I had to send in proof of out of pocket expenses of which there were £560.00 and all the emails between myself and ADP before my review was posted. Anyone looking at this site should be very sceptical of your review which seems to slander other companies more than it supports ADP. If you are uncertain do a search on the owner of ADP parking and then see if you want to give her your hard earned cash and more importantly your car,. And if you still think its such a bargain you cant afford not to, take a very warm coat for your long wait and have lots of extra cash available for your alternative journey home and the parking tickets that could arrive through your letterbox a week later

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Wishihadreadthereviews's Comment

Written on: 16/11/2012

YOU HAVE BEEN EXTREMELY LUCK, OR YOU WORK FOR ADP?
check out Gatwick Blog. 80 bad reviews!!! Three times vehicles have been locked up in a compound because Adp didnt pay the rent. People have not been kept waiting for hours... but for DAYS!

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 2 Comments
★☆☆☆☆

“DONT DO IT, PAY FOR A PROPER COMPANY. ADP PARKING A SHAM”

Written on: 12/10/2012 by JOANN33 (1 review written)

i was totally amazed by the lack of commitment to this FIRM, i went to gat wick on 14 sept and returned a week later to have to wait for 2 hours for my car to be RETURNED, no meet and greet what so EVER, phone became UNOBTAINABLE, what a SURPRISE, couldnt get hold of ANYONE. then at 5.45 in morining my car finally arrived after 2 HOURS, needles to say i was fit to BURST, when i did manage to get through after 15 phone CALLS, i had a cocky little jobsworth on the other end being quit indignant… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Mickrf's Response to JOANN33's Review

Written on: 12/10/2012

Report them to trading standards 0845 40 40 506. Nothing will be done until we all do this

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Rubbish”

Written on: 05/10/2012 by Elizabe (1 review written)

beware they do not turn up and they do not respond to any form of communication… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Useless, do not use!”

Written on: 01/10/2012 by TimmoG (1 review written)

Oh how I had read these reviews myself before booking with these ADP sharks. I went for what seemed like a great deal: Drop your car off at the Gatwick terminal and it will be there for you when you get back from your trip, all for the same price as regular off-site parking. Terrible decision! My drop-off went off smoothly but on returning I could not get hold of them. Initially it just rang and then was engaged for 2 AND HALF HOURS! Finally got through and then had to wait another 30min before… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“DO NOT USE THIS COMPANY”

Written on: 27/09/2012 by kerrymcg (1 review written)

All seemed too good, booking easy, cheap price, guy turned up to collect our car only 5 minutes late. Then we came home! Called to say we were at baggage collection, told they would be there in 15 minutes. 30 minutes later I called again to be told they were 5 minutes away and there was a jam coming in to drop-off (there wasn't). Rang again after 45 minutes and was asked for the registration of my car, told they would look into it and call back- they didn't. Rang after an hour and got a very… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Don't Get Caught!!!!!!!!!!!!!”

Written on: 26/09/2012

Fell for the cheap price & when no confirmation e-mail arrived I read the reviews - TO LATE. Tried emailing with no response,tried phoning but "this call is unable to be taken & you can't leave a message". Phoned the mobile number and got the guy who works the car park. He took my details and said he would talk to the boss but guess what ,still no response.Have requested a full refund but we all know what will happen to that.Since had to rebook my parking requirements so it's cost much more… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“Do Not Book with this company”

Written on: 21/09/2012 by Sheiladavies123 (4 reviews written)

I booked a Meet and Greet Service for Gatwick Airport with this company for June 2012. Unfortunately due to an injury we had to cancel our holiday. I rang and emailed cancelling this booking. I was told I would get a refund. I have NEVER received this. I have called them on the following occasions and every time when I manage to get through (this is not always possible) I speak to either Milly or Julie or Louise and they assure me that I will get a refund that day - NEVER arrives. I have… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Olliehardo's Response to Sheiladavies123's Review

Written on: 21/09/2012

Trust me, you got off lightly. Like myself and many other people on this site you could have ended up with bills running into hundreds of pounds if they had taken your car and lost it or if they hadn't turned up at all and you had to pay again to another company or miss your flight.I know its not what you want to hear but don't waste your time on it you won't get your money back put it down to a lucky escape!!

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Sheiladavies123's Response to Sheiladavies123's Review

Written on: 21/09/2012

I agree with you totally. I have heard some real horror stories about this company and as you say, have put it down to experience and have given up on the refund. I can't believe the website for ADP parking is still coming up and they are still taking bookings. Ir's criminal.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 2 Comments
★☆☆☆☆

“STAY AWAY AT ALL COSTS - COWBOYS DOESN'T DESCRIBE ADP”

Written on: 19/09/2012

After returning from holiday to find our vehicle damaged in two places and then receiving a parking fine whilst we were away on holiday, I think you can sum up our opinions of ADP. Its impossible to contact them on their phones. They don't reply to messages left and eventually send what can only be described as a joke e-mail denying any responsibility against any damage and then comically offering a courtesy stay with them as a good will gesture...................If you want to know your… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“AVOID like the PLAGUE!!!”

Written on: 18/09/2012 by stephlee88 (1 review written)

Went with this company because they were £20 cheaper than those I usually go with. I first became suspicious when I didn't receive a confirmation email. I tried to ring them to query it a few days later but both the telephone numbers provided were constantly engaged or would just cut off. Was almost like somebody was hanging up on purpose or just left the phone off the hook. I then googled reviews and was horrified at some of the stories I read. I thought "I can't let this happen to me"… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Smurdock's Response to stephlee88's Review

Written on: 19/09/2012

i TOTALLY AGREE WITH THIS REVIEW !!! I booked this company because the price looked good but i became suspicious as it seemed too good to be true, it was !! when i tried to call them to cancel no-one ever answered the phone but the call kept being cut off as if they are ending the call. i tried to cancel by sending numerous emails but they were all ignored. Now im not even that bothered about the £35 im just really glad i never trusted them with my car. This company should be closed down. Anyone with any sense should avoid them at all costs...

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★☆☆☆☆

“Still Waiting for Expenses Refund frm April 2012.”

Written on: 13/09/2012

I booked because they were cheap, big mistake! My car was not returned on time and actually turned up 2 days later after leaving me standing at Gatwick for 6 hours! I met with Millie who told me she would refund the out of pocket expenses of a hire car and extra fuel for the return journey. After months of chasing and e-mails from ADP promising to refund the money, still nothing and very little hope from the look of it. I don't know where to go from here, it would appear I only have the option… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Sinisaberdovic's Comment

Written on: 18/10/2012

Yes I was without the car back in April 2012 . (Name removed) have promised to send cheque or account. Only lays to today 17 October 2012. Wish to take her to Civic Court and to do together with more people.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★★★★★

“Excellent service”

Written on: 02/09/2012 by ASAL (1 review written)

I booked parking services with ADP for a week in August 2012. Soon after payment, I did read this review blog and was worried. I rang them up on the mobile number provided and queried them about the bad reviews. Mellie Stojanovic , who answered the phone explained to me that they had had previous issues and assured me that things had now been sorted. I was travelling with my wife and 3 small children catching an early morning flight and was still concerned. However, I was pleasantly… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Msnorwell's Response to ASAL's Review

Written on: 04/09/2012

You were extremely lucky that (name removed) (or anyone at ADP parking) answered the phone.
When you next speak to (name removed) - can you ask her when she is going to refund my booking fee following cancellation in March 2012?
Thanks!!!

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 1 Comment
★★★★☆

“Parking 25 July - 10 Aug ”

Written on: 02/09/2012 by JC12345 (1 review written)

Having seen some of the reviews I was al little worried - but for me they did exactly what they said on the tin. Picked the car up and delivered it back all within 30 minutes of me phoning. … Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review
★☆☆☆☆

“ADP Parking contact”

Written on: 22/08/2012 by saraheason (1 review written)

Does anybody have an email address for this company? I wish to cancel my booking but the website makes it impossible… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Paynep329's Response to saraheason's Review

Written on: 07/09/2012

Saraheason
I had a similarproblem. I received no email confirmation of my booking. Hence I tried to contact them (there was only a ridiculous message system with CAPTCHA, no phone numbers) This didnot work. There were no phone calls from them at any time.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Saraheason's Response to saraheason's Review

Written on: 07/09/2012

I now have an email address if anybody else needs to contact them... info@adpparking.co.uk (of course so simple!!!).. I have now cancelled but still waiting for refund.. early days yet.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 2 Comments
★☆☆☆☆

“Missed our flight and ruined a holiday to Italy for 8 !”

Written on: 14/08/2012

No answer the night before or the morning of. Turned up to Gatwick and they were not there! We had 2 cars and 4 children! We didn't know what to do! We asked around and was told about ADPs reputation. I can't believe I trusted them. By the time, we parked in long stay, caught a bus with all our luggage, they wouldn't check us in and we missed our flight! ADP cost us an hour and £500 in rescheduling and £182 in long stay parking fees. Never ever use ADP! Watchdog are also getting this… Read Full Review

If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Saraheason's Comment

Written on: 22/08/2012

Does anybody have a contact number for this firm? or email address? I wish to cancel my booking but the website makes it impossible

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Grayktaylor's Comment

Written on: 04/09/2012

we had the same problem at the end of august. No answer from phone when we arrived, lucky I am not a patient person and we found out about their reputation and quickly found another company.

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.

Rodmax22's Comment

Written on: 22/08/2012

Really sorry to hear about your experience.
What are you doing to try and get your money back?
Have you had any contact from the company owner?

Reply to this comment
If you are commenting on behalf of the company that has been reviewed, please consider upgrading to Official Business Response for higher impact replies.
Report this review Read 3 Comments
overview